Қазақстан мен шетелдердегі жоғары білім: Болон процесі, халықаралық тәжірибе және даму тенденциялары


Slide 1

Қазақстанда және шет елдерде жоғары білім алудың жағдайы мен даму тенденциялары

Slide 2

Жоспары:

Болондық декларация материалдары және болондық үдеріс

Әлемдік кәсіби білім жүйесіне қысқаша сипаттама. Әлемдік білім беру кеңістігі. Жоғары білім берудің ЮНЕСКО бойынша стратегиялық міндеті

Шет елдерде ( Жапония, Германия, Оңтүстік Корея, АҚШ, Англия, Франция, Финляндия) жоғары білімді маман даярлау жағдайы

Slide 3 Slide 4

Болондық үдеріс - жалпы қызмет принциптеріне негізделген жоғары білімнің біріңғай еуропалық жүйесінің құрылу процесі.

Slide 5

Болондық үдеріс - еуропа аймағындағы жоғары білім беруді және ғылыми зерттеулерді қорғау және жақсарту құралы, мөлдірлік пен мобильділікті көтеру құралы болып табылады. Болон процесі жоғары оқу орнының қоғамдағы орнын мойындайды және сапаға ерекше мән береді, бірақ сапаны қолдау мен оны жоғарылату, жүйе мен оның кадрларына берілетін мемлекеттік инвестицияны көтеруді талап ететіндігін айтады.

Slide 6

ЮНЕСКО (хабарлаған) жариялаған ХХІ ғ. үшін жоғары білім туралы Бүкіләлемдік декларацияға сәйкес жоғары білім қоғамдағы прогреске және өзінің өмірдегі мүмкіндіктерін нақты көрсеткен көп ғасырлық тарихы бар. Білімді жаңарту көлемі және ырғағы сондай ұлттар мен қоғамдық, адамның мәдени, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық қатерсіз даму маңызды компонент болып ғылыми зерттеулер және жоғары білімдерге қоғам сүйенетін болған.

Осыған байланысты, біздің еліміз және қоғамымыз қазір басынан кешіп жатқан рухани және адамгершіліктің терең аспектілерін қабылдау және экономикалық қиындықтардан шыға алатындай адами құндылықтарды сақтай алатындай, жаңашылдық пен білімді жаңартуға жоғары білім алдында көп міндеттер тұр.

Slide 7

ЮНЕСКО - ның айтылып кеткен декларациясы жоғары білім міндеттерін былай анықтайды

Slide 8

1997 ж. ЮНЕСКО-дағы басты конференциясы қабылдаған жоғары оқу орнының оқытушы мамандар беделі туралы сұрақтар бойынша ұсыныстарға сәйкес студенттер мен қызметкерлерді: талаптылық пен ақыл-ойды және ғылыми әдепті сақтай отырып, өз әрекеттерінің негізгі қызметтерін кеңейту және сақтау керек; қоғамға қажетті талдауда, түсіндіруде және мәдени, әдеп мәселелерінде жауапкершіліктен тәуелсіз мүмкіндіктерге ие болу керек; ЮНЕСКО шығарған қаулыдағы келісімділік және теңдік, еркіндік, әділеттілік, әлемді қоса, құндылықтарды мойындауда жан-жақты белсенді кеңейту және қорғау үшін өзіндік моралды беделін және ақыл-ой мүмкіндіктерін пайдалану.

Slide 9

Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, білім берудің жаңа сапасына қол жеткізу 12 жылдық жалпы білім беретін мектептер жағдайында мүмкін болады, ол білім туралы құжаттардың айыр басталуын, бейіндік оқытуды, көп тілдікті қамтамасыз етеді.

Қазақстанда 12 жылдық білім беруге көшуді 6 жастан бастау көзделеді, бұл жас мектепте білім алуға неғұрлым қолайлы, адам дамуының физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес деп есептелінеді. Бастауыш мектепте оқу жүктемесін ұлғайтпай-ақ, шетел тілі мен информатика негіздері енгізіледі. Негізгі мектепте базалық білім беру 10-сыныпта аяқталады, біріктірілген курстар, алдын ала бейіндік даярлау енгізіледі.

Slide 10 Slide 11 Slide 12

Пайдаланылған әдебиеттер:

Көшербаев Қ. Е., Ахметов Ә. Қ., Әбілқасымова А. Е., Рахымбек Х. М. Қазақстан Республикасында жоғары білімді дамыту стратегиясы. - Алматы: Білім, 1988

Акыбаева Ж. С. Современное состояние университетского образования в Центрально-Казахстанском регионе //Вестник МАН. - М., 1997.

Шукшунов В. Е. Взгляд на образование ХХІ века //Вестник МАН. - М., 1998.

Правила кредитнойсистемы обучения. - Астана: МОН Рк, 2003.

Ефремов А. П., Чистохвалов В. Н. Кредиты и учебный процесс. - М., 2003.

Положение оборганизации учебного процесса по кредитной системе обучения в Карагандинском государственном университете им. Е. А. Букетова. - Караганда, 2004.

Ахметова Г. Білім сапасын арттырудың кепілін мұғалімнің рухани жан дүниесінен іздеу керек. // Алаш айнасы. Алматы: 5 сәуір 2012 . -4б.

Қазақстан жоғары мектебі // Болонский процесс. №1, 2004г. ;


Ұқсас жұмыстар
Болон процесі: Еуропалық жоғары білім аймағын қалыптастырудың тарихы, мақсаты мен негізгі қағидалары
Жоғары білімнің қазіргі тенденциялары: парадигмалар, Болон үдерісі және Қазақстандағы даму бағыттары
Тәуелсіз Қазақстанның жоғары білім жүйесінің қалыптасуы мен даму тенденциялары
Қазақстанның жоғары білім жүйесі: Болон процесі, педагогикалық әдіснамалар және биотехнология мен фармакогеномикаға ғылыми-сыни талдау
Әлемдік нарықтағы логистика: тарихы, даму тенденциялары мен халықаралық тәжірибе
Шетелдердегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы қылмыстық-құқықтық шаралар: халықаралық тәжірибе және Қазақстан
Қазақстан Республикасының білім беру нарығының заңдылықтары мен тенденциялары: трансформация және даму перспективалары
Қазақстандағы жоғары білім мазмұны: құрылым, стандарттау және Болон үдерісіне интеграция
Инклюзивті білім: халықаралық тәжірибе, құқықтық негіздер және Қазақстандағы даму мәселелері
Әлемдік білім беру жүйелері: модельдер, даму тарихы және халықаралық тәжірибе
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz