Славянофиндер философиясы



Семей медицина университетi Қазiргi заманғы қазақстан тарихы жане ЖББП кафедрасы
СӨЖ
Тақырыбы:Маркстік философияның қалыптасуы.
Орындаған: Ахмет А. Х.
Топ: 236
Тексерген:Рыманов Д. М
Семей 2019

Жоспар :
I. Кiрiспе:
II. Негiзгi болiм:
Карл Маркс пен Фридрих Энгельс
Марксизм теориясынын пайда болуы жане алгышарттары.
Маркстiк философиянын негiзгi манi.
III. Қорытынды.
Пайдаланған әдебиеттер.

Орыс философиясының мәдени-әлеуметтік контексті мен идеялық алғы-шарттары. «Мәскеу - үшінші әлем» идеологемасы және оның ресейлік қоғамдық санаға әсері. Славянофиндер философиясы. Сенім адам білімінің шеткері шегі ретінде. Ерік, махаббат, сосорлық ұғымдары және олардың Ресей діни философиясы дамуына әсері. Славянофилдер идеялары және олардың орыс тарихының, мәдениетінін, ұлттық өзіндік санасының өзгешелігі моделінің қалыптасуына, орыс өмірінің өзіндік болмысын насихаттауға әсері. П. Я. Данилевскийдің мәдени-тарихи типтер тұғырнамасы. Орыс философтарының (Н. О. Лосскнй, С. Л. Франк, Н. Бердяев) дәни-философиялық ізденістері. Күміс ғасырдағы орыс діни философиясының негізгі мәселдемесі. Орыс философиясының орыс адамының мәдени және әлеуметтік бірдейлікті іздестіруіне және табуына деген дүниетанымдық бағдарлары.

Орыс мәдениетінің өзіндік ерекшеліктері мынада:
Орыс мемлекеті
Батыс пен Шығыс өркениеттерінің қиылысу кеңістігінде орын тепкен.
Орыс мәдениеті көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Ресей әруақытта көп ұлтты, көп мәдениетті құрылым, бірақ оларды біріктіретін, бір - біріне етене жақын ететін негіз де болған.
Өзінің дамуында ұзақ уақыт артта қалушылық пен қуып жетушілікті басынан кешіргендіктен, Ресей бөтен идеялар мен үрдісті тез қабылдауға ғана емес, оны өз жағдайына лайықтап өзгертуге, дамытуға мүмкіндік беретін сирек қабілеттілікке ие болды.
Еркіндіктің дамуы үшін маңызды сала - рухани сала болды.

Орыс философиясының дамуында мынадай ерекше тарихи кезеңдер болған.
1 кезең - Ресей философиялық ойлауының қалыптасуы мен дамуы - XI-XVII ғасырлар.
2 кезең - орыстың қайта өркендеу философиясы - XVIII-XIX ғасырлардың басы.
3 кезең - XIX ғасыр мен XX ғасырдың басындағы философия
4 кезең - кеңес дәуіріндегі орыс философиясы

Орыс философиясына мынадай ерекшеліктер тән:
- діни ықпалдың, әсіресе православие ықпалының молдығы;
- философиялық ойлар мен ізденістердің көркем шығармашылық, әдеби сын, публицистика, өнер түрінде берілуі;
- біртұтастық, яғни орыс ойшылдарының бәрлігі дерлік жеке проблемамен емес, өзекті мәселелердің кешенді жүйесімен айналысқан;
- мораль және адамгершілік мәселелерінің үлкен маңызы;
- нақты;
- көп адамдарға таныстығы.

Орыс философиясының пәнінің негізін қалаған мәселелер:
- адам мәселелері;
- ғарыштық (ғарышты біртұтас бірыңғай организм ретінде қабылдау) ;
- Шығыс пен Батыс арасындағы Ресейдің өзіндік тарихи даму жолын таңдау мәселесі;
- билік мәселесі;
- мемлекет мәселесі;
- әлеуметтік әділеттілік мәселесі;
- идеалды қоғам мәселесі;
- болашақ мәселесі.

Н. А. Бердяев философиясының негізгі . . .
Категориясы - “еркіндік”;
Болмыстық категориясы - “Адам”;
Тарих категориясы - “уақыт”;
Тарихты талдау категориялары - “Мәдениет” және “Өркениет”;
Бердяев философиясының мәні - болмыс пен субъект, яғни адам арқылы тану.

Ол шығармашылық, рух, тұлға, құдай ұғымдарын негізге ала ортырып, еркіндіктің болмыстан басымдылығын атап көрсетеді.
Бердяев қоғамды әлеуметтік қайта құру үшін техникалық қайта құру емес, рухани жаңғыру қажет дей келе, ресей үшін бұл орыс идеясымен байланыстырады.
Оның дуалистік картинасының бір жағында рух, еркіндік, ноумен, субъект тұрса, екінші жағында эмпирикалық әлем, қажеттілік, феномен, объект тұр.
Ол капитализмді «жансыз құрылым» деп атаса, ескі христиандықты - «эксплуатация құралы» деп сын тақты.

П. Я Чаадаев (1974-1856) тарих философиясын дамытты. Оны адам және қоғам философиясы қызықтырды.
Чаадаевтың пікірінше, адам - материалдық және рухани субстанцияның бірлігі. Адам өзін тек ұжымда ғана адам ретінде сезіне алады. Туғанынан өмірінің соңына дейін ұжымда өмір сүретін болғандықтан, адам онда тұлға ретінде өсіп жетіледі. Ұжымдық өмір - адамның басқа тіршілік иелерінен ең негізгі айырмашылығы. Чаадаев менмен жекешіл эгоизмнің барлық түріне қарсы шықты.
Ойшылдың пікірінше, тарихи процесс құдайдың көріп келдігіне сүйенеді. Құдай еркінің шынайы көрінісі - христиандық дін.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz