Кемтарларды жеккөрушіліктен қамқоршылыққа алуға дейін кезең




Презентация қосу
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
БЕРУДІҢ ДАМУ ТАРИХЫ

Орындаған: Секербек Айтолқын
ХБК 1-2топ
Жоспар
Кіріспе
МШ балаларға білім беру жүйесінің
әлеуметтік-мәдени тұрғыдан
қалыптасу тарихи кезеңдері.
Кемтарларды жеккөрушіліктен
қамқоршылыққа алуға дейін кезең.
Қорытынды.
МШ балаларға білім беру жүйесінің
әлеуметтік-мәдени тұрғыдан қалыптасу
тарихи кезеңдері.
Кемтарларды жеккөрушіліктен қамқоршылыққа алуға дейін
кезең;
қамқорлықтан керең, соқырларды оқыту мүмкіндігін түсінуге
дейін кезең;
сенсорикалық кемістіктері бар балаларды оқытудан білім алуға
құқықтарын мойындауға дейін кезең;
кейбір кемтар балаларды оқытуын түсінуден барлығына білім
беру қажеттілігін ұғынуға дейін кезең;
кемтар тұлғалардың тең құқықтарынан тең мүмкіндіктірін
қамтамасыз етуге бас бұру кезеңі.
тарихи кезеңдерде арнайы
оқыту жүйесінің дамуы Кемтарларды жеккөрушіліктен
мемлекеттің әлеуметтік- қамқоршылыққа алуға дейін
экономикалық жағдайымен, кезең (б.э.д ҮІІІ ғ.- б.э. ХІІ ғ.)
қоғамның құндылықтары
мен кемтар балаларға
қатысты мемлекет
саясатымен, білім беру
жүйесіндегі
заңдылықтармен,
ғалымының даму
деңгейімен, әлемдік арнайы
білім беру тәжіребесіне
лайық жүреді.
қамқорлықтан
керең ,соқырларды оқыту
мүмкіндігін түсінуге дейін
кезең (ХІІ ғ.- ХҮІІІ ғ.)
ХІІ ғ. мен ХҮІІІ ғ. аралығында
Батыс Еуропа мемлекеттерінде
кемтар тұлғаларға арналған зиялы
мекемелер мен үйлер (мемлекеттік
және жекемеңшік) жүйесі
құрылды. Реннесанс мәдениеті
(қайта өрлеу дәуірі – ХІҮ-ХҮІІ ғ.ғ.)
мен Ұлы Реформация ( Ұлы шіркеу
төңкерілісі- ХҮІ ғ. екінші жартысы –
ХҮІІ ғ. ортасы) ақыл-ойы мен дене
кемістігі бар түлғаларға деген
мемлекет пен қоғам қатынасын
күрт өзгертті.
Барлық Еуропа елдерінде арнайы
білім беру жүйесі дамуының жалпы
белгілері:
•жалпыға бірдей бастауыш білім беру туралы
Заңның қабылдануы;
•кемтар балалардың білім алуға құқығын
белгілеу;
•арнайы оқыту жүйесінің қызметін реттейтін
шағын нормативті-құқықтық базасын құрылуы;
•арнайы мектептерді қаржыландырудың
бастауы мен принциптерін анықтау;
•мемлекеттік емес ұйымдарды
(қайырымдылық қорлар мен ассоциациялар)
қаржыландыру;
•барлық аймақтағы балаларды арнайы
біліммен қамту.
•кейбір кемтар балаларды
оқытуын түсінуден барлығына
білім беру қажеттілігін ұғынуға
дейін кезең (ХХ ғ. басы – ХХ ғ. 70-
шы жылдар )
ХХ ғ. басынан бастап 70 жылдар аралығанда Батыс еуропа
мемлекеттері керең, соқыр және ақыл-ойы кемтар балаларға
арнайы білім берудің қажеттілігін түсінуден кемтар балалардың
барлығын оқыту қажеттілігін танитындай дәрежеге жетті. Бұл
кезең жалпыға бірдей міндетті бастауыш білім беру туралы
заңның қабылдануы менкүшіне енуі уақытымен анықталады.
Бірақ, барлық бастамалар мен жобалар бірінші дүниежізілік
соғыстын басталуына байланысты еуропа аймақтарында бір
мезгілде қирады. Бірінші дүниежізілік соғыстын аяқталуымен
екінші дүниежізілік соғыстың басталу аралығындағы қысқа
уақытта арнайы білім беру саласындағы белсенділік біршама
төмендеді.
Шет елдердегі мүмкіндіктері шектеулі балаларды өздерінің
қалыпты замандастарымен бірге интеграциялап, біріктіріп оқыту
идеясының пайда болуына және оның дамуына қоғамдағы
демократиялық козғалыстар ықпал етті.
Бұл дискриминацияға қарсы процестер өткен ғасырдың 70-ші
жылдарына белсенді дамып, кемтар тұлғалардың құқықтарының
теңдігін бекіткен. Сол кездерден бастап дамушы елдерде жалпы
мектептерде мүмкіндіктері шектеулі балалардың және олардың
қалыпты құрбылармен бірге оқыту үшін қажетті жағдайлар
қамтамасыз етілген (арнайы педагоггтармен қызмет көрсететін
қосымша мамандар сипатымен, арнайы қаржылай көмек, ерекше
қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін қажетті техникалық құралдар).
ХХ ғасырдың 70-ші жылдарында
өркениетті елдерінде қалыптасқан
қоғамның жалпы адамзаттың құндылығы
туралы түсінігі бойынша және ерекше
қажеттіліктері бар балалардың білім
алуындағы оқшалау шетте қалтыру ға
қарсы қоғамға қосу, құқықтарының теңдігі
жарияланған.
Тарихта ең бірініші рет дамуындағы
ауытқушылықтарға қарамастан, кемтар
тұлғалардың тең құқылы екендігін қоғам
көзқарастарында толығымен қалыптасты
90-шы жылдарда мүмкіндіктері шектеулі
балаларды әлеуметтік бейімдеуін жетілдіру
мақсатында халық аралық құқықтық актілер
қабылданды, олар “Бала құқықтары туралы
Конвенция” (1989) және “Мүгедектердің
құқықтырын тепетеңдігін қамтамасыз ету
туралы ережелер” (1993), білім алуда ерекше
қажеттіліктері бар балаларға арнайы білім беру
және жағдайын реттеу үшін “Саламанкалық
декларация” (1994).
.
90-шы жылдарда мүмкіндіктері шектеулі
балаларды әлеуметтік бейімдеуін жетілдіру
мақсатында халық аралық құқықтық актілер
қабылданды, олар “Бала құқықтары туралы
Конвенция” (1989) және “Мүгедектердің құқықтырын
тепетеңдігін қамтамасыз ету туралы ережелер”
(1993), білім алуда ерекше қажеттіліктері бар
балаларға арнайы білім беру және жағдайын реттеу
үшін “Саламанкалық декларация” (1994).
Инклюзивтік білім берудің халықаралық
деңгейдегі қағидаттары алғаш рет "ерекше
қажеттіліктері бар адамдардың білім беру
саласындағы қағидаттары, саясаты және
практикалық қызметі туралы"Саламанкалық
декларацияда тіркелді,
Мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім
алуға қол жеткізу үшін негізгі, шешуші рол
атқарған 1990 жылы Жомтьен қаласында
(Тайланд) өткен әлемдік “Барлығына білім
беру” атты конференциясы. Осы
конференция барлық адамдар үшін
дамуындағы кемістікке қарамастан білім алу
жағдайды қамтамасыз етуді бекіткен.
Назарларыңызға
рахмет!!!!!!

Ұқсас жұмыстар
Өмірдің мәні мен кәсіби өзін - өзі анықтау психологиясы
Кәмелетке толмағандар саудасы
Қамқорлыққа алу. Патронат
Баку мұнайы 1917 жылға дейін
Арнаулы әлеуметтік қызметтер
Мектепке дейінгі тәрбиелеу бағдарламалары мен әдістемелік құралдары
Санды ребус
Деректерді тікелей пайдалану немесе деректерді сақтау
Әдістің артықшылығы
Балалардың сөздік қорын байыту сабақтары
Пәндер