Мультимедиялық жабдықты демонстрациялық экспериментте қолдану



СӨЖ 3. Химиядағы демонстрациялық
эксперименттерде мультимедиялық
жабдықтарды қолдану.
Орындаған: Ноян. М. Н Қабылдаған:Уалханова А. К
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
Химия және химиялық технология факультеті

Жоспар
I. Кіріспе
1. Химияны оқытудағы эксперименттің маңызы
II. Негізгі бөлім
2. 1 Демонстрациялық экспериментке қойылатын негізгі әдістемелік талаптар
2. 2 Мультимедиялық жабдықты демонстрациялық экспериментте қолдану
2. 3 Оның артықшылығы мен кемшілігі
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер


1. Оқушылар көрсетілген тәжірибені түсінуге дайын болу керек, яғни тәжірибені жасамас бұрын осы тәжірибеден оқушылар қандай құбылысты немесе заңдылықты түсіну керектігін алдын-ала түсіндіріп берген жөн. .
Демонстрациялық экспериментке қойылатын негізгі әдістемелік талаптар

Мультимедиялық жабдықтарды демонстрациялық экспериментте қолдану

Мультимедианы құрайтын әртүрлi типтi ақпараттар
мультимедиа
мәтін
бейне кесте
ақпарат
дыбыс сурет
анимация сұлба
графика


Мультимедианы демонстрациялық тәжірибелерде қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Артықшылығы:
дәстүрлі оқыту жүйесіне өзгерістер енгізеді;
түрлі типті ақпараттарды біріктіріп ұсыну арқылы оқытудың интерактивтілік ұстанымын қамтамасыз етеді
нақты, күрделі де қиын, белгілі көлемде шағын мен ұзақ уақытты қажет ететін экспериментті модельдеуді жүзеге асырады;
құбылыстар мен процестерді динамикада көрсету арқылы абстрактілі ақпараттарды көрнекі тұрғыда ұсына алады;
макро және микро әлемдегі нысандарды визуалдауға мүмкіндік береді;
бiлiм беруге жұмсалатын шығынның азаюына ықпалын тигізеді.
мұғалім мен оқушының іс-әрекеттер сипатын өзгерту;
білім беру жүйесін басқару механизмін жетілдіру.

Демонстрациялық эксперимент барысында интерактиті тақта арқылы нақты, күрделі де қиын, белгілі көлемде шағын мен ұзақ уақытты қажет ететін экспериментті модельдеуді жүзеге асырады;
құбылыстар мен процестерді динамикада көрсету арқылы абстрактілі ақпараттарды көрнекі тұрғыда ұсына алады;

Мультимедиалық технологиялардың оқыту процесiндегi тиiмдiлiгiнiң көрсеткiшi

Кемшілігі:
оқушының, студенттің экспериментті өз қолдарымен жасап көру мүмкіндігінің болмауы;
оқытуды дараландыру оқытушы мен студенттің, мұғалім мен оқушының бір-бірімен диалогты қарым-қатынас жасауына әсерін тигізеді;
мультимедиалық құралдарды шектен тыс қолдану пайдаланушылардың денсаулығына кері әсер етеді.

ұсынылған ақпараттың шектен тыс әртүрлі типте берілуі (кескін, дыбыс, бейнемәлімет, анимация) студент пен оқушының негізгі мәліметті қабылдауына кері әсер етуі мүмкін;

Қорытынды
Бүгінгі таңда оқытушылар сабақ барысында оқушылардың танымдық және өзбетінше жұмыс істеу қабілетінің деңгейінің төмендеуі мәселелерімен, атап айтқанда оқуға деген құлшынысының жоқтығымен жиі кездеседі. Оның бір себебі, сабақтың бірсарынды болуынан оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы жоғалады.
Сондықтан олардың зейінін аудару мен қызығушылығын арттыру мақсатында, білім беру үрдісіне мультимедия технологияларды енгізу білім беруді ақпараттандырудың нақты кезеңдерінің бірі болып табылады. Бүгінде мультимедиялық технологиялар үздіксіз дамып келе жатқан және ақпараттық технологияның болашағы бар бағыттарының бірі. Сабақ құрылымын шығармашылық тұрғыдан құрғанда, оның қайталанбауын қадағалағанда, айқын болғанда, түрлі әдіс-тәсілдерді қолданғанда ғана оның тиімділігін арттыруға болады. Оқушылардың танымдық қабілетін арттырудың бірнеше тәсілдері бар. Солардың бірі - студенттің белсенділік деңгейін көтеруге және оқушылардың назарын аударуға мүмкіндік беретін мультимедиялық технологияларды қолдану.

Пайдаланылған әдебиеттер
Интернет желісі;
https://lektsii. org/17-48311. html
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz