Мультимедиялық жабдықты демонстрациялық экспериментте қолдану




Презентация қосу
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
Химия және химиялық технология факультеті

СӨЖ 3. Химиядағы демонстрациялық
эксперименттерде мультимедиялық
жабдықтарды қолдану.

Орындаған: Ноян.М.Н
Қабылдаған:Уалханова А.К
Жоспар

I. Кіріспе
1. Химияны оқытудағы эксперименттің маңызы
II. Негізгі бөлім
2.1 Демонстрациялық экспериментке қойылатын
негізгі әдістемелік талаптар
2.2 Мультимедиялық жабдықты демонстрациялық
экспериментте қолдану
2.3 Оның артықшылығы мен кемшілігі
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
Мектептегі химия курсындағы
эксперимент – бұл химия ғылымына тән,
ғылыми зерттеу әдісінің көрінісі.

Химиялықлық экспериментті негізге алып,
құбылыстарды оқып үйрену – оқушылардың
ғылыми көзқарасының қалыптасуын,
химиялық заңдарды неғұрлым тереңірек
меңгеруін, мектеп оқушыларының пәнді
оқып-үйренуде қызығушылығын арттыруға
және өлшеу икемділіктері мен дағдыларын
меңгеруге өз септігін тигізеді.
Демонстрациялық экспериментке қойылатын негізгі
әдістемелік талаптар

1. Оқушылар көрсетілген тәжірибені түсінуге дайын болу керек, яғни
тәжірибені жасамас бұрын осы тәжірибеден оқушылар қандай құбылысты немесе
заңдылықты түсіну керектігін алдын-ала түсіндіріп берген жөн..

2. Демонстрациялық тәжірибе барлық оқушыларға жақсы көрінуі тиіс.

3.Тәжірибені өткізу шапшаңдығы. Тәжірибені көрсету қарқыны
материалды ауызша баяндау қарқынына және оны оқушылардың
қабылдау жылдамдығына сәйкес болуы керек.

4. Тәжірибеге мүмкіндігінше мүдірмей жұмыс істейтін құрал-
жабдықтарды бірнеше рет алдын-ала жасап көріп, таңдау керек.

5. Қауіпсіздік техникасына қойылатын талаптар.
Мультимедиялық жабдықтарды демонстрациялық
экспериментте қолдану

Мультимедиа – ол ақпаратты кешенді түрде бейнелеуді –
мәліметтерді графикалық , бейне, аудио түрінде шығаруды
қамтамасыз ете отырып, мультимедиа элементтерімен еркін
интерактивті түрде қатынас құруға, дыбыспен сүйемелденетін
бейнекөріністерді компьютер экранында көрсетуге, тыңдауға
толық мүмкіндік береді.

Мультимедиялық технологиялар – әртүрлі мәліметтерді
дайындау, өңдеу, біріктіру, ұсыну әрекетерін ақпараттық және
бағдарламалық жабдықтарды пайдалану арқылы жүзеге
асыратын құралдар, әдістер мен тәсілдер жиынтығы.
Мультимедианы құрайтын әртүрлi типтi ақпараттар

мәтін
мәтін
бейне кесте
кесте
ақпарат
ақпарат

мультимедиа
дыбыс
дыбыс сурет
сурет

анимация
анимация сұлба
сұлба

графика
графика
Оқу эксперименті деп арнаулы құрал-жабдықтардың
көмегімен сабақта химиялық құбылысты немесе
заңдылықты қайтадан көз алдына әкелу. Сондықтан да ол
бір мезгілде білім берудің көзі, әрі оқыту әдісі және
көрнекілік болып табылады.

Сабақта тәжірибелерді демонстрациялау, олардың
кейбіреулерін интерактивті тақта және теледидар,
компьютер яғни мултимедиялық жабдықтар арқылы
көрсету, оқушылардың зертханалық жұмыстар жасауы
барысында жақсы түсінуіне өздіндік оң нәтижесін бермек.
Мультимедианы демонстрациялық тәжірибелерде
қолданудың артықшылықтары мен
кемшіліктері
Артықшылығы:

дәстүрлі оқыту жүйесіне өзгерістер енгізеді;
түрлі типті ақпараттарды біріктіріп ұсыну арқылы оқытудың
интерактивтілік ұстанымын қамтамасыз етеді
нақты, күрделі де қиын, белгілі көлемде шағын мен ұзақ уақытты
қажет ететін экспериментті модельдеуді жүзеге асырады;
құбылыстар мен процестерді динамикада көрсету арқылы абстрактілі
ақпараттарды көрнекі тұрғыда ұсына алады;
макро және микро әлемдегі нысандарды визуалдауға мүмкіндік береді;
бiлiм беруге жұмсалатын шығынның азаюына ықпалын тигізеді.
мұғалім мен оқушының іс-әрекеттер сипатын өзгерту;
білім беру жүйесін басқару механизмін жетілдіру.
Демонстрациялық эксперимент барысында интерактиті тақта арқылы
нақты, күрделі де қиын, белгілі көлемде шағын мен ұзақ уақытты қажет
ететін экспериментті модельдеуді жүзеге асырады;
құбылыстар мен процестерді динамикада көрсету арқылы абстрактілі
ақпараттарды көрнекі тұрғыда ұсына алады;
Мультимедиалық технологиялардың оқыту процесiндегi
тиiмдiлiгiнiң көрсеткiшi

0,8 0,75
0,7
0,6 0,52
0,45 0,5 Дәстүрлі оқыту
0,5
0,38 әдісі
0,4
0,3
0,3 Мультимедианы
0,2 қолдану арқылы
оқыту
0,1
0
Жұмсалған уақыт Зейін аудару Есте сақтау
Кемшілігі:
оқушының, студенттің экспериментті өз қолдарымен жасап көру
мүмкіндігінің болмауы;
оқытуды дараландыру оқытушы мен студенттің, мұғалім мен
оқушының бір-бірімен диалогты қарым-қатынас жасауына әсерін
тигізеді;
мультимедиалық құралдарды шектен тыс қолдану
пайдаланушылардың денсаулығына кері әсер етеді.
ұсынылған ақпараттың шектен тыс әртүрлі типте берілуі
(кескін, дыбыс, бейнемәлімет, анимация) студент пен
оқушының негізгі мәліметті қабылдауына кері әсер етуі
мүмкін;
Қорытынды
Бүгінгі таңда оқытушылар сабақ барысында оқушылардың
танымдық және өзбетінше жұмыс істеу қабілетінің деңгейінің
төмендеуі мәселелерімен, атап айтқанда оқуға деген құлшынысының
жоқтығымен жиі кездеседі. Оның бір себебі, сабақтың бірсарынды
болуынан оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы жоғалады.
Сондықтан олардың зейінін аудару мен қызығушылығын арттыру
мақсатында , білім беру үрдісіне мультимедия технологияларды енгізу
білім беруді ақпараттандырудың нақты кезеңдерінің бірі болып
табылады. Бүгінде мультимедиялық технологиялар үздіксіз дамып
келе жатқан және ақпараттық технологияның болашағы бар
бағыттарының бірі.Сабақ құрылымын шығармашылық тұрғыдан
құрғанда, оның қайталанбауын қадағалағанда, айқын болғанда, түрлі
әдіс-тәсілдерді қолданғанда ғана оның тиімділігін арттыруға болады.
Оқушылардың танымдық қабілетін арттырудың бірнеше тәсілдері
бар. Солардың бірі – студенттің белсенділік деңгейін көтеруге және
оқушылардың назарын аударуға мүмкіндік беретін мультимедиялық
технологияларды қолдану.
Пайдаланылған әдебиеттер

Интернет желісі;
https://lektsii.org/17-48311.html

Ұқсас жұмыстар
Мультимедиялық технологиялар
Мультимедиялық технологиялар тұжырымдамасы
Эксперименттің міндеті
ХИМИЯ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІ
Мультимедиялық технологияның мүмкіндіктері
Мультимедиялык технология
Жобаларды құрудың бағдарламалық құралдары
ЖМҚ химиясы пәні бойынша зерттеу әдістерімен үйлестірілген курстық және дипломдық жұмыстар
Жаратылыстану пәндерін оқытуда жаңа технологияларды пайдалану
Бұлтты есептеу ерекшеліктері
Пәндер