ЖОО - дағы оқытудың әдістері мен формалары



ЖОО-дағы оқытудың әдістері мен формалары
Орындаған: Сағындық Нұрила
М1504-11

Әдіс түсінігі гректің Metodos -бір нәрсеге жол деген сөзінен шыққан.
Оқыту әдістері- алға қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге бағытталған оқЫтушы мен оқушының реттелген әрекеті.
Окыту әдiстерi объективті және субъективті құрамға ие . Объективтi әдiстерге төмендегідей ерекшеліктер сай : бірінші ден, окыту әдiстерi ; екiншiден, накты окыту әдістері жатады . Субъективтi әдістерге топтын немесе окушылардың ерекшелік терi мен накты жағдайларға байланысты педагог тұлғасынын әдiстердi колдану ерекшеліктері жатады .

Тәсілдер дегеніміз - құрамдас элементтер мен әдістердің бiр бөлiгi, яғни окытушы немесе окушының іс - әрекетін аныктаушы . Педагогиканың тарихи дамуы үлкен көлемде педагогикалык карумен - дидактикалық әдістерді жинақтауға мүмкіндік бердi .
Окыту әдістерін төмендегідей әртүрлі критерийлерге сәйкес жіктеуге болады :
дәстүрлі - бiлiм дерегіне сәйкес ( 1 - сурет ) ;
окушылардың танымдык типерi бойынша ( И. Я. Лернер, М. Н. Скаткин ) ( 2 - сурет ) ;
дидактикалык максаттарга карай ( Г. И. Щукина, И. Т. Ого родникова және т. б ) ;
максатына карай ( М. А. Данилов, Б. П. Есипов және т. б ) ;

Дәстүрлі жіктеу әдістерді анықтауда бiлiм негізін сөз, көрнекілік және тәжірибе айғақтайды . Суретте осы жіктеу жаңа окыту әдістерімен бірге толықтай көрсетілген . Оқытушы сөзі - сөздік оқыту әдістерін анықтайды . Бұған әңгімелеу, түсіндіру, мазмун айту, пікір алмасу, дәріс және т. б. жатады . Олар педагогикалык іс - әрекетке жетекші болады, ал ораторлық шеберлікті игеру оқытушыға қол жетiмдi әрi жаркын түрде үлкен көлемдегi акпаратты сабақ барысында қысқа мерзімде жеткізуге мүмкіндік береді . Дегенмен оларды ОӘ кешенді түрде көрнекілікте және тәжірибе түрінде қолдану маңызды .




Оқытудың дәріс-семинарлық формалары
Дәріс ( lection - оку ) - белгілі бір ғылыми мәселенің оқу материалын толык, логикалык аякталган, жүйесiн бiрiздi және анық та тусiнiктi етiп бере алу .
Дәріске қойылатын талаптар : ғылымилық, қолжетімділік, мазмұн мен форманың бірлігі, баяндаудың эмоциялылығы, сабақтардың басқа түрле рiмен және күнделікті өмір шындығымен органикалык байланыс .
Дәріс түрлері : Кiрiспе, проблемалык, дәріс - кеңес беру, пресс - конференция, « косарлы дәріс », дискуссия, алдын ала жоспарланған кателері бар, визуалды қабылдауға арналған және т. б.

Дәрістін дидактикалық, ғылыми, тәрбиелік және дамытушы міндеттері :
- студенттерге деңгейлері әрбiр накты тақырыпқа деген максаттык ерекшелiгi казіргі заманғы, тұтас, мазмұны өзара байланысты бiлiм беру ; - әлемнің ғылыми бейнесін, танымдық, зерттеушілік іс әрекеттiн шеберліктері мен дағдыларын қалыптастыру ;
дәріс үдерісінде студенттің оқытушымен бірлескен шығармашылық жұмысын қамтамасыз ету ;
студенттерде пәнге деген кызығушылығы мен кәсіби - іс керлік касиеттерін тәрбиелеу ;
оларда дербес шығармашылық ойлау машықтарын дамыту .

Дәрістің құрылымы :
- кіріспе, такырып, жоспар, максат қою - 5-7 мин ;
- баяндау ;
қорытындылау, дәрістін негізгі мәселелерін әрі қарайғы зерттеу мен үйрену туралы ұсыныстар мен негізгі идеялар
Дәрісті дайындау және өткізу :
дәрісті дайындау ( мазмунды іріктеу және курастыру, дәpiстi композициялық тұрғыдан қуру, уакыт, логика, маңызды сәттер ) ;
дәрiстi рәсімдеу ( толык мәтін, жоспар - конспект, кыска ша жоспар ) ; окытушының дәрісті окуға дайындығы ; дәріс мазмунын баяндау (пауза, лектордың сөзі, көрнекілік құралдарды пайдалану ) ; дәрістен соңғы жұмыстар ( + және-, ескертпелерді жазу ) .

Семинар ( seminarium - « егін >>, окытушыдан студентке берілетiн бiлiмдi « егу », « себу » және олардың студент санасында « өсіп шығу » функцияларына байланысты айтылған ) .
Семинардың міндеттері : бiлiмдердi тереңдету және бекіту ; өз бетімен жұмыстың тиімділігі мен нәтижелілігін тексеpy ; студенттік аудиторияда материалды іздеу, жалпылау және баяндау дағдыларын қалыптастыру ; өзіндік ой - пікірді қалыптастыру, түсіндіре алу білігін калыптастыру, дамыту ; казiргi кезендегі сұранысқа екпін жасай отырып, беріл ген ғылым саласының жалпығылыми және нактығылыми танымдық әдістері жайлы білім негіздерін қалыптастыру ; жалпығылыми және нактығылыми танымдық әдіс терді қолдану біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыру . Уакыт өлшемі : кіріспе сөз - 5 мин ; студенттердің негізгі баяндамалары - 10-15 минутқа дейін ; орнында отырып сөйлеу - 10 минутқа дейін ; қорытынды сөз - 25 минутқа дейін .

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz