Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы




Презентация қосу
Оңтүстік Қазақстан Мемлекетік Педагогикалық Университеті

ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырыбы: Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан
ойлау технологиясы.

Тобы: 109-18.
Орындаған: Қожанова А.Ж.
Қабылдаған: Муратбекова У.

Шымкент- 2021.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ДЕГЕНІМІЗ МҰҒАЛІМНІҢ
БАСШЫЛЫҒЫМЕН КЕЛЕЛІ ЖАҒДАЙЛАР ТУҒЫЗУ
ЖӘНЕ ОНЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЕШУ
ЖОЛЫНДАҒЫ ӨЗІНДІК ҚЫЗМЕТІНІҢ
НӘТИЖЕСІНДЕ ШЫҒАРМАШЫЛДЫҒЫН,
КӘСІПТІК БІЛІМІН, ДАҒДЫСЫН, ІСКЕРЛІГІН,
ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ЖЕТІЛДІРУДІ ТУҒЫЗУ.
(Г. К. СЕЛЕВКО).
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Проблемалық оқыту технологиясы

Оқушыларды логикалық ойлауға
шығармашылық ізденіске жетелейтін ғылыми
білімнің жеткілікті қарама-қайшылығын
шешудің мақсат ететін мұғалім мен оқушының
өзара белсенді іс-әрекетіне негізделген оқу
Ерекшеліктері:
1. Оқушының жаңа ұғымды өз бетінше ізденуге шығармашылық іс-әрекетке бағыттайды.
2. Оқушылар алдына танымдық проблеманы бірізді және мақсатты қоюды көздей
отырып мұғалімнің көмегімен жаңа білімді меңгереді.
3. Ойлаудың ерекше түрін қамтамасыз етеді, оқушылардың білімі берік сондай-ақ алған
білімді шығармашылықпен өз тәжірибесінде пайдалана алады

Жетістігі Кемшілігі

1. Оқушылардың нақты ғылыми дүние танымын
қалыптастыруға жағдай жасайды. 2.
1. Практикалық білім іскерліктерді
Оқушылардың өзіндік көзқарасын болуын қалыптастыруда ұдайы тиімді бола
қамтамасыз етеді. 3. Оқушының танымдық
қызғушылығын қалыптастырады. 4. Оқушының
бермейді 2. Басқа оқыту
ойлау қабілетін дамытады. 5. Оқушыларды технологиясымен салыстырғанда
шығармашылық ізденіске жетелейді меңгеретін бірдей көлемдегі білімді меңгеруге
құбылыстың жаңа байланыстарын ашуды
көздейді. көп уақыт қажет етеді.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДАҒЫ МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ
ӨЗАРА ІС-ӘРЕКЕТІ

Кезең Мұғалімнің іс- Оқушының іс-
әрекеті әрекеті

Проблеманың Проблеманы қою,
1 мәнін ұғынатындай меңгерген білімді
сұрақ қою өзектендіру

2 бағыттау Проблеманы
түсіну

Жетелеуші сұрақ
3 қою, керекті Болжам жасау
мәлімет, ақпарат және негіздеу
беру
Болжамды тексеру
4 бағыттау және проблеманы
шешу

Бақылау Шешімді тексеру
5 сұрақтарын қою, алғашқы
мәліметпен
нақтылау, түзету
салыстыру

Шешімді талдау
Шешім жасаудағы,
6 оқушы іс-әрекетін
жіберген
қателіктерге
талдау
сараптама жасау

Шешімнің
нәтижесін, келесі Жалпыла және жаңа
7 оқу материалына көшу
оқу іс-әрекетімен
байланыстыру
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ІСКЕ АСЫРУ ҮШІН:
- ЕҢ МАҢЫЗДЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ТАҢДАУ;
ОҚУ БАРЫСЫНДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ -
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУ;
- ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ҚОЛАЙЛЫ ЖҮЙЕСІН
ҚҮРУ, ОҚУЛЫҚТАР ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАР
МЕН НҰСҚАУЛАР ШЫҒАРУ;
- - МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІГІ ЖӘНЕ ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫ
КЕРЕК.
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Мақсаты:
СТО дегеніміз-
не нәрсенің анығына Шығармашыл ойлауды,сын
барып, оның себеп
салдарына барып анықтау, тұрғысынан ойлауды ,өз бетімен
бағалау одан шығатын
салдарына көз жеткізе білу,
және бірлесіп шығармашыл
қорытынды жасау. жұмыс жасауды дамыту
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясының ерекшеліктері
Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғаліммен,
сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге,
өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама.

Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу
мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама
Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология
ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді
нәтиже шығара білу – әрбір ұстаздың басты міндеті. RWCT бағдарламасы – ағылшын тілінен
аударғанда “Сын тұрғысынан ойлау үшін оқу мен жазу” дегенді білдіреді. Бұл бағдарлама
оқытудың 60 түрлі стратегияларынан: әдістерінен тұрады
Сын тұрғысынан ойлау әдістері

қызығушылығын ояту

ой шақыру

ой толғаныс

ой қозғау

мағынаны тану
«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша
тәсілдерінің мәліметтер кестесі:
Кезеңдері Шақыру Іске асыру Рефлексия

Тәсілдері - «Миға шабуыл» - insert әдісі бойынша - insert таңбалау кестесі
- Болжам (сурет, портреті бойынша) белгілеумен мәтінді оқу - Шығармашылық жұмыс –
- Қажетті сөздер бойынша болжам - Астын сызу арқылы синквейн
- Альтернативті тест (дұрыс немесе қажетті сөздерді көрсету қажетті сөздерге,дұрыс және дұрыс
дұрыс емес пікірлер) емес пайымдауға қайта оралу.
- Сұрақтар, мәтіннен тауып жауап беруге - Досына хат жазу, күнделік жүргізу.
болатын жауаптар тұжырымы - Қажетті сөздерден кластерді бітіру.
- Кластер - Шатысқан қисынды тізбектер
- Кесте «Б–Б–Б»

Нәтижелер - Маңызды тәжірибе - Жүйелі білім - Берілген білім
- Белсендірілген білім - Шақыру кезеңіндегі - Пән бойынша қалыптасқан
- Қалыптасқан уәж (негіздеме) баяндалған мақсаттарын бүтіндей көрініс
нығайту. - Келешекте қызмет бабында
көтерілуіне қойылатын мәселелер
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
шарттары
Оқушылардың
ойлауына жағдай
жасау

Әртүрлі идеялар
мен пікірлердің Оқушылардың
тууына мүмкіндік белсенділігін қолдау
жасау

Өз пікірін білдіруге Әрір оқушы сын
жетелеу және тұрғысынан ойлауға
пікірін бағалау қабілетті
Шығармашылық қабілетін дамыту
барысында міндеттерді анықтадым

Топтық
тұжырымға
келе біледі.
Бір-бірімен
Топтастарының
пікірлесіп,орта
сұрақтарына
қ қорытынды
жауап береді...
шығарады

Тақырыптың
түсініксіз Өз пікірін
жерлерін Оқушы дәлелдейді
айқындайды.
Топқа бөліп ой қозғайды

Тақырыпқа Мәтіндегі ең құнды
қызықтырып нәрсені анықтауды
бағыттайды еті
рек ұсынады
е ә
а л імг
ғ
Мұ

Мәтіннің тілдік
ерекшелігі туралы Өз ойларын
сұрақ қояды жазуды ұсынады
Ұжыммен жұмыс жасайды

Әр түрлі әдістер арқылы
Мәтінмен өздері танысады
мәтінді зерттейді
еті
ек
ы әр
ш
оқу

Әр түрлі әдістер
арқылы негізгі Ойларын қорытып,
мазмұнды анықтайды қағаз бетіне түсіреді.
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Педагогикалық технология анықтамалары
Сыни ойлау технологиясы
БАСКЕТБОЛ ТАРИХЫНАН
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Толағай
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану
ТЕХНОЛОГИЯ технологиясы
Пәндер