Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы



ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырыбы: Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
Оңтүстік Қазақстан Мемлекетік Педагогикалық Университеті
Тобы: 109-18.
Орындаған: Қожанова А. Ж.
Қабылдаған: Муратбекова У.
Шымкент- 2021.

ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ДЕГЕНІМІЗ МҰҒАЛІМНІҢ БАСШЫЛЫҒЫМЕН КЕЛЕЛІ ЖАҒДАЙЛАР ТУҒЫЗУ ЖӘНЕ ОНЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЕШУ ЖОЛЫНДАҒЫ ӨЗІНДІК ҚЫЗМЕТІНІҢ НӘТИЖЕСІНДЕ ШЫҒАРМАШЫЛДЫҒЫН, КӘСІПТІК БІЛІМІН, ДАҒДЫСЫН, ІСКЕРЛІГІН, ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ЖЕТІЛДІРУДІ ТУҒЫЗУ.
(Г. К. СЕЛЕВКО) .

ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Проблемалық оқыту технологиясы
Оқушыларды логикалық ойлауға шығармашылық ізденіске жетелейтін ғылыми білімнің жеткілікті қарама-қайшылығын шешудің мақсат ететін мұғалім мен оқушының өзара белсенді іс-әрекетіне негізделген оқу

Ерекшеліктері:
Оқушының жаңа ұғымды өз бетінше ізденуге шығармашылық іс-әрекетке бағыттайды.
Оқушылар алдына танымдық проблеманы бірізді және мақсатты қоюды көздей отырып мұғалімнің көмегімен жаңа білімді меңгереді.
Ойлаудың ерекше түрін қамтамасыз етеді, оқушылардың білімі берік сондай-ақ алған білімді шығармашылықпен өз тәжірибесінде пайдалана алады
Жетістігі
Кемшілігі
1. Оқушылардың нақты ғылыми дүние танымын қалыптастыруға жағдай жасайды. 2. Оқушылардың өзіндік көзқарасын болуын қамтамасыз етеді. 3. Оқушының танымдық қызғушылығын қалыптастырады. 4. Оқушының ойлау қабілетін дамытады. 5. Оқушыларды шығармашылық ізденіске жетелейді меңгеретін құбылыстың жаңа байланыстарын ашуды көздейді.
1. Практикалық білім іскерліктерді қалыптастыруда ұдайы тиімді бола бермейді 2. Басқа оқыту технологиясымен салыстырғанда бірдей көлемдегі білімді меңгеруге көп уақыт қажет етеді.

ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДАҒЫ МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ ӨЗАРА ІС-ӘРЕКЕТІ
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
бағыттау
Жетелеуші сұрақ қою, керекті мәлімет, ақпарат беру
Болжам жасау және негіздеу
Проблеманы түсіну
Проблеманы қою, меңгерген білімді өзектендіру
1
Проблеманың мәнін ұғынатындай сұрақ қою
3
2

5
4
6
7
бағыттау
Шешім жасаудағы, оқушы іс-әрекетін талдау
Шешімді талдау жіберген қателіктерге сараптама жасау
Бақылау сұрақтарын қою, нақтылау, түзету
Жалпыла және жаңа оқу материалына көшу
Шешімнің нәтижесін, келесі оқу іс-әрекетімен байланыстыру
Шешімді тексеру алғашқы мәліметпен салыстыру
Болжамды тексеру және проблеманы шешу

ПРОБЛЕМАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ІСКЕ АСЫРУ ҮШІН:
- ЕҢ МАҢЫЗДЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ТАҢДАУ;
ОҚУ БАРЫСЫНДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ - ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУ;
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ҚОЛАЙЛЫ ЖҮЙЕСІН ҚҮРУ, ОҚУЛЫҚТАР ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАР МЕН НҰСҚАУЛАР ШЫҒАРУ;
- МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІГІ ЖӘНЕ ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫ КЕРЕК.

Мақсаты:
Шығармашыл ойлауды, сын тұрғысынан ойлауды, өз бетімен және бірлесіп шығармашыл жұмыс жасауды дамыту
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
СТО дегеніміз- не нәрсенің анығына барып, оның себеп салдарына барып анықтау, бағалау одан шығатын салдарына көз жеткізе білу, қорытынды жасау.

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Сын тұрғысынан ойлау - оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғаліммен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама. Технологияның басты мақсаты - дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу - әрбір ұстаздың басты міндеті. RWCT бағдарламасы - ағылшын тілінен аударғанда “Сын тұрғысынан ойлау үшін оқу мен жазу” дегенді білдіреді. Бұл бағдарлама оқытудың 60 түрлі стратегияларынан: әдістерінен тұрады

Сын тұрғысынан ойлау әдістері

«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша тәсілдерінің мәліметтер кестесі:
Кезеңдері
Шақыру
Іске асыру
Рефлексия
Тәсілдері
- «Миға шабуыл» - Болжам (сурет, портреті бойынша) - Қажетті сөздер бойынша болжам - Альтернативті тест (дұрыс немесе дұрыс емес пікірлер) - Сұрақтар, мәтіннен тауып жауап беруге болатын жауаптар тұжырымы - Кластер - Кесте «Б-Б-Б»
- insert әдісі бойынша белгілеумен мәтінді оқу - Астын сызу арқылы қажетті сөздерді көрсету
- insert таңбалау кестесі - Шығармашылық жұмыс - синквейн қажетті сөздерге, дұрыс және дұрыс емес пайымдауға қайта оралу. - Досына хат жазу, күнделік жүргізу. - Қажетті сөздерден кластерді бітіру. - Шатысқан қисынды тізбектер
Нәтижелер
- Маңызды тәжірибе - Белсендірілген білім - Қалыптасқан уәж (негіздеме)
- Жүйелі білім - Шақыру кезеңіндегі баяндалған мақсаттарын нығайту.
- Берілген білім - Пән бойынша қалыптасқан бүтіндей көрініс - Келешекте қызмет бабында көтерілуіне қойылатын мәселелер

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту шарттары

Шығармашылық қабілетін дамыту барысында міндеттерді анықтадым

Мұғалімге әрекеті

оқушы әрекеті

Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz