Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері




Презентация қосу
Оңтүстік Қазақстан Мемлекетік Педагогикалық Университеті

ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырыбы: Педагогикалық технологиялар.

Тобы: 109-18.
Орындаған: Қожанова А.Ж.
Қабылдаған: Муратбекова У.

Шымкент- 2021.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНИКА – бұл
мұғалімге өзін тереңірек, нақтырақ,
талантты етіп көрсетуге, жұмыста
ең жақсы нәтижелерге қол жеткізуге
көмектесетін шеберліктер жинағы.
«Педагогикалық технология»
термині ХХ ғасырдың 60-шы жылдары
АҚШ пен Англияда қалыптасып, қазіргі
уақытта практика жүзінде барлық
дүниежүзі елдеріне таралып, білім беру
саласында кең өріс алуда. Соңғы
кездерде білім берудің жаңа даму
бағытын қамтитын оқытудың 50-ден
астам жаңа технологиялары практикаға
енгізіліп, кеңінен пайдалануда.
Білім берудегі педагогикалық технологиялар
«жаңа технология», «озық технология», «оқыту
технологиясы» т.б. терминдермен аталуда.
Ал аталған ұғымдардың бір-бірінен
айырмашылығы, өзіндік ерекшелігі жайлы
ғалымдар арасында қызу пікірталас бар. Жалпы
ғалымдар «технологияға» шеберлікпен өнім алу,
нәтижеге жету, белгілі бір жоба, модельмен
оқыту сияқты түрлі анықтамалар берген.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯҒА ТӘН
БЕЛГIЛЕР:
Негiздiлiгi (кез келген технологияның
өзiндiк философиясы, өзiндiк
тұжырымдамасы болуы шарт);

Жүйелiлiгi (құрылымдық элементтерiнiң
бiртұтастығы);

Басқарылмалылығы (оқыту процесiн бастан-аяқ
жоспарлап, нәтижесiн тесеруге болатындығы);

Тиiмдiлiгi (қысқа мерзiмде аз шығынмен жоғары
нәтижеге қол жеткiзу мүмкiндiгi).
Белсенділік
деңгейі биік

Шығармашы
Біліктілігі
лық қабілеті
жоғары
мол

Әдісті АТ жүйелі
Үнемі
жетік қолдана
біледі ізденісте
меңгерген
Осындай жетістіктердің
нәтижесінде білім беру
жүйесін дүниежүзілік
стандартқа сай
сәйкестендіре аламыз.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ДЕГЕНІМІЗ МҰҒАЛІМНІҢ
БАСШЫЛЫҒЫМЕН КЕЛЕЛІ ЖАҒДАЙЛАР ТУҒЫЗУ
ЖӘНЕ ОНЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЕШУ
ЖОЛЫНДАҒЫ ӨЗІНДІК ҚЫЗМЕТІНІҢ
НӘТИЖЕСІНДЕ ШЫҒАРМАШЫЛДЫҒЫН,
КӘСІПТІК БІЛІМІН, ДАҒДЫСЫН, ІСКЕРЛІГІН,
ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ЖЕТІЛДІРУДІ ТУҒЫЗУ.
(Г. К. СЕЛЕВКО).
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Проблемалық оқыту технологиясы

Оқушыларды логикалық ойлауға
шығармашылық ізденіске жетелейтін ғылыми
білімнің жеткілікті қарама-қайшылығын
шешудің мақсат ететін мұғалім мен оқушының
өзара белсенді іс-әрекетіне негізделген оқу
Ерекшеліктері:
1. Оқушының жаңа ұғымды өз бетінше ізденуге шығармашылық іс-әрекетке бағыттайды.
2. Оқушылар алдына танымдық проблеманы бірізді және мақсатты қоюды көздей
отырып мұғалімнің көмегімен жаңа білімді меңгереді.
3. Ойлаудың ерекше түрін қамтамасыз етеді, оқушылардың білімі берік сондай-ақ алған
білімді шығармашылықпен өз тәжірибесінде пайдалана алады

Жетістігі Кемшілігі

1. Оқушылардың нақты ғылыми дүние танымын
қалыптастыруға жағдай жасайды. 2.
1. Практикалық білім іскерліктерді
Оқушылардың өзіндік көзқарасын болуын қалыптастыруда ұдайы тиімді бола
қамтамасыз етеді. 3. Оқушының танымдық
қызғушылығын қалыптастырады. 4. Оқушының
бермейді 2. Басқа оқыту
ойлау қабілетін дамытады. 5. Оқушыларды технологиясымен салыстырғанда
шығармашылық ізденіске жетелейді меңгеретін бірдей көлемдегі білімді меңгеруге
құбылыстың жаңа байланыстарын ашуды
көздейді. көп уақыт қажет етеді.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДАҒЫ МҰҒАЛІМ МЕН ОҚУШЫНЫҢ
ӨЗАРА ІС-ӘРЕКЕТІ

Кезең Мұғалімнің іс- Оқушының іс-
әрекеті әрекеті

Проблеманың Проблеманы қою,
1 мәнін ұғынатындай меңгерген білімді
сұрақ қою өзектендіру

2 бағыттау Проблеманы
түсіну

Жетелеуші сұрақ
3 қою, керекті Болжам жасау
мәлімет, ақпарат және негіздеу
беру
Болжамды тексеру
4 бағыттау және проблеманы
шешу

Бақылау Шешімді тексеру
5 сұрақтарын қою, алғашқы
мәліметпен
нақтылау, түзету
салыстыру

Шешімді талдау
Шешім жасаудағы,
6 оқушы іс-әрекетін
жіберген
қателіктерге
талдау
сараптама жасау

Шешімнің
нәтижесін, келесі Жалпыла және жаңа
7 оқу материалына көшу
оқу іс-әрекетімен
байланыстыру
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ІСКЕ АСЫРУ ҮШІН:
- ЕҢ МАҢЫЗДЫ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ТАҢДАУ;
ОҚУ БАРЫСЫНДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ -
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН АНЫҚТАУ;
- ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ҚОЛАЙЛЫ ЖҮЙЕСІН
ҚҮРУ, ОҚУЛЫҚТАР ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАР
МЕН НҰСҚАУЛАР ШЫҒАРУ;
- - МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІГІ ЖӘНЕ ЖЕКЕ КӨЗҚАРАСЫ
КЕРЕК.
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Мақсаты:
СТО дегеніміз-
не нәрсенің анығына Шығармашыл ойлауды,сын
барып, оның себеп
салдарына барып анықтау, тұрғысынан ойлауды ,өз бетімен
бағалау одан шығатын
салдарына көз жеткізе білу,
және бірлесіп шығармашыл
қорытынды жасау. жұмыс жасауды дамыту
Сын
Сын тұрғысынан
тұрғысынан ойлау-
ойлау- сынау
сынау
емес,
емес, шыңдалған ойлау.
шыңдалған ойлау.

Ұстаз “Сын тұрғысынан ойлау К
мен жазуды дамыту” Ғ
бағдарламасына сүйеніп, А
оқушының өздігінен білімге
Сайысқа
деген ынтасын ұштайды, таным
қатысу
білім көкжиегін кеңейтеді
нәтижесі

Қосымша
Белсенді
Белсенді тыңдаушы
тыңдаушы тапсыпмалар
Жалыға
Жалыға тыңдаушыдан
тыңдаушыдан
Ізденімпаз
Ізденімпаз шәкірт
шәкірт
Психологиялық
диагностика
МҰҒАЛІМНІҢ
ҚАСИЕТТЕРІ
Сын тұрғысынан ойлау
технологиясының
ерекшеліктері
• Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Оқушыны мұғаліммен,
сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге,
өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама.

Технологияның басты мақсаты – дамыта оқыту негізінде “Сын тұрғысынан ойлау арқылы оқу мен
жазуды дамыту” бағдарламасын іске асыру, балаларға терең білім беру. Бұл бағдарлама Қазақстан
қоры жанынан 1998 ж. қазан айынан бастап жүргізіліп келеді. Жаңа технология ретінде ең озық
әдістерді дер кезінде игеру, іздену арқылы бала бойына дарыту, одан өнімді нәтиже шығара білу –
әрбір ұстаздың басты міндеті. RWCT бағдарламасы – ағылшын тілінен аударғанда “Сын
тұрғысынан ойлау үшін оқу мен жазу” дегенді білдіреді. Бұл бағдарлама оқытудың 60 түрлі
стратегияларынан: әдістерінен тұрады
Сын тұрғысынан ойлау
әдістері
қызығушылығын ояту

ой шақыру

ой толғаныс

ой қозғау

мағынаны тану
«Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы
бойынша тәсілдерінің мәліметтер
кестесі:
Кезеңдері Шақыру Іске асыру Рефлексия

Тәсілдері - «Миға шабуыл» - insert әдісі - insert таңбалау кестесі
- Болжам (сурет, портреті бойынша - Шығармашылық жұмыс –
бойынша) белгілеумен мәтінді синквейн
- Қажетті сөздер бойынша оқу қажетті сөздерге,дұрыс
болжам - Астын сызу және дұрыс емес
- Альтернативті тест (дұрыс арқылы қажетті пайымдауға қайта оралу.
немесе дұрыс емес пікірлер) сөздерді көрсету - Досына хат жазу, күнделік
- Сұрақтар, мәтіннен тауып жүргізу.
жауап беруге болатын жауаптар - Қажетті сөздерден
тұжырымы кластерді бітіру.
- Кластер - Шатысқан қисынды
- Кесте «Б–Б–Б» тізбектер

Нәтижелер - Маңызды тәжірибе - Жүйелі білім - Берілген білім
- Белсендірілген білім - Шақыру - Пән бойынша қалыптасқан
- Қалыптасқан уәж (негіздеме) кезеңіндегі бүтіндей көрініс
баяндалған - Келешекте қызмет
мақсаттарын бабында көтерілуіне
нығайту. қойылатын мәселелер
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
шарттары
Оқушылардың
ойлауына жағдай
жасау

Әртүрлі идеялар
мен пікірлердің Оқушылардың
тууына мүмкіндік белсенділігін қолдау
жасау

Өз пікірін білдіруге Әрір оқушы сын
жетелеу және тұрғысынан ойлауға
пікірін бағалау қабілетті
Шығармашылық қабілетін дамыту
барысында міндеттерді анықтадым

Топтық
тұжырымға
келе біледі.
Бір-бірімен
Топтастарының
пікірлесіп,орта
сұрақтарына
қ қорытынды
жауап береді...
шығарады

Тақырыптың
түсініксіз Өз пікірін
жерлерін Оқушы дәлелдейді
айқындайды.
Топқа бөліп ой қозғайды

Тақырыпқа Мәтіндегі ең құнды
қызықтырып нәрсені анықтауды
бағыттайды еті
рек ұсынады
е ә
а л імг
ғ
Мұ

Мәтіннің тілдік
ерекшелігі туралы Өз ойларын
сұрақ қояды жазуды ұсынады
Ұжыммен жұмыс жасайды

Әр түрлі әдістер арқылы
Мәтінмен өздері танысады
мәтінді зерттейді
еті
ек
ы әр
ш
оқу

Әр түрлі әдістер
арқылы негізгі Ойларын қорытып,
мазмұнды анықтайды қағаз бетіне түсіреді.
Ерекшелігі:
а
жаң лды
т ериа ру п ты
ма сінді ры у
тү ы н
тақ ұғы Деңгейлеп оқыту әр оқушыға
б ақты лау өз мүмкіндіктерін барынша
са нды пайдалана отырып, жағдай
ыт ы
қ о р жасау мүмкіндігі.
Оқыту Деңгейлеп оқыту әртүрлі
категориядағы балаларға
әдістері бірдей зейін аудару, олармен
сұрақтар, саралап жұмыс істеуге
қайталау мүмкіндігі.
Деңгейлеп-саралап оқыту
құрылымында білімді
, б ілік, игерудің негізгі үш деңгейі
білім тексеру қарастырылады:
ағ д ыны нда
д сы ең төменгі деңгей,
бары лау бағдарламалық деңгей,
сара
күрделенген деңгей.
Деңгейлеп оқыту
технологиясы

Міндеттері:
1. Ақпараттық және деңгейлеп оқыту
Мақсаты – жан-жақты дамыған технологиясының тиімді әдістерін пайдалану
тұлғаны қалыптастыру арқылы білімге деген қызығушылығын арттырып,
танымдық қабілеттерін дамытуға жағдай
жасау.

2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың
әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.
Технологияны ізденіп,
зерттеген ғалымдар:
Н.П.Гузик, Ж.Қараев, 3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана
Г.Ғ.Еркибаева отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс істеу
барысында мұғалім мен оқушының
ынтымақтастығын қалыптастыру, оқушылардың
ойына ерекше құрметпен қарау
Деңгейлеп оқыту
технологиясы

Деңгейлеп оқыту идеясының авторы Н.П.Гузик сыныптағы
оқушыларды да, соған сәйкес оқу бағдарламаларын да
А, В, С – үш деңгейге бөлуді ұсынады.

«А» – бағдарламасындағы «В» – бағдарламасын орындамас «С» – бағдарламасының
тапсырмалар базалық бұрын «А» бағдарламасындағы орындалуы оқушыларды алған
стандарт түрінде белгіленеді. тапсырмаларды әрбір оқушы білімді шығарма шылықпен
Оларды орындай отырып оқушы орындауға міндетті. «В» – қолданылатын деңгейге
пән бойынша қайталау деңгейінде бағдарламасын қолдануға арналған көтереді. Бұл бағдарлама оқу
нақты материалды меңгереді. есептерді орындау оқушылардың оқу, жұмысы мен ой-әрекетінің
Материалды алғаш меңгеру ой-әрекетінің арнайы тәсілдерін тәсілдерін және деректі оқу
материалдың сан рет қайталануын, меңгеруін қамтамасыз етеді. Бұл материалын еркін игеруді
мағыналық топтарды бөлу, негізгі деңгей мәліметтер көлемін кеңейтіп, көздейді. Оқушыға өзін
ойды табу дағдысын, есте сақтау негізгі материалды терең түсінуге қосымша жұмыста көрсетуге
тәсілдерін білуді, т.с.с. талап етеді. көмектеседі. мүмкіндік береді.
Бұл дең
рыптан алған
көлемд гейде тексер
а қ ы і ма ут
реттеуг териалдарды апсырмалары
ң ж а ң а т
Оқушыларды ш ін , е ске түсіріп, е арнал ,
к іту ү жүйеге
білімдерін бе алған білімде
рін ған, ма к е лт іру
ә н е жағдай змұны
өзгерті ге,
шін ж
қ а й т а лау ү
ілу г е ж ат тықтырады. ға тапс
олдан а б ырмала лген
практикада қ р беріл
еді .
Екін
н уш і лік» ш і дең
ге й - «үйре ) гей-«
ал
і нш і дең к т ивт ік гори
Бі р од у тмді
( Репр к»
Ж.Қараевтың деңгейлеп
саралап оқыту
технологиясы
Үшін
ш
«эври і деңгей өрт і нші лық»
стик - Т маш ы
а л ық ға р
» ге й- «шы
дең д еңгейін
а шылық рмалар
Бұл де
ңгейде ш ы ғарм ық тапсы ысын
к
меңгер
ген біл
оқушы
лар тақ ы ө зінді армашыл і мен дағд гейі
қатар, о
імдерін ы
жетілді рып бойынша Оқуш еді. Шығ ілімділіг ғалау дең
т б а
қалыпт й қоры
ту
ріп, тер
еңдетум көрсе ылардың әне оны б
астыра ғ а ар н а л ш ж
орында тын, әртү ғ ан , дағды ен – оқу тастыру болады
рлі ә п
латын т
апсырм діс-тәсілдерм қалы
алар ор е
ындайд н
ы
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының
оқушыларға тиімділігі:

Топ оқушыларының барлығы деңгейлік тапсырма орындауы
Білім көрсеткішінің нақты және сапалы болуы
Оқушының өз білімін өзі бағалап, білім деңгейін дамыта алуы
Оқушылардың оқуға ынтасы мен мамандығына деген
қызығушылығының артуы
Оқушының іздену дағдысының, ұстамдылығының қалыптасуы
Оқушы белсенділігінің оянуы
Алға қойған мақсатына жетуге дағдылануы, қиындықтарды
жеңуге ұмтылуы
Оқушының өздігінен жұмыс істеуі мен жауапкершілігінің артуы
Деңгейлеп-саралап оқыту технологиясының
оқытушыларға тиімділігі

Деңгейлеп-саралап оқытуда білім игерудің үш
деңгейінің қарастырылуы
Оқушылардың сабақ үстінде бірнеше деңгейде жұмыс
жүргізуі
Білім дәрежесі бірдей топтарды тексеру ісінің жеңілдеуі
Оқушылардың жұмыстары әділ бағалануы
Оқушы мен оқытушының шығармашылық қызметін
белсенді түрде дамытуы
Дарынды оқушыларды анықтап, олармен тұрақты
және жүйелі жұмыс істеу мүмкіндігінің орнауы
Сабақтың дидактикалық
құрылымы
Деңгейлеп-саралап оқыту
технологиясы
1- 4-
2 - саты 3 - саты
саты саты

Жаңа
Кіріспе материал Практикал Бекіту
бөлім ды игеру ық бөлім бөлімі
бөлімі

Қолдану
Жинақт
Білу Түсіну . ау
Талдау
Ойын технологиялары

Ойын технологиясы дегеніміз –
педагогикалық жұмысты ойын
түрінде ұйымдастырудың әдістері
мен тәсілдерінің жиыны.

Ойын - оқу үрдісіндегі оқытудың
әр формасы, әрі әдісі ретінде дер-
бес дидактикалық категория.
Ойын
технологиясы

Ұлттық ойын салт-
Қызығушылықты
дәстүрді білуге
дамытып,
тәрбиелейді
қалыптастырады

Дұрыс сөйлеу
дағдыларын
қалыптастыру
Дұрыс нәтижеге жету үшін

Әр ойынның тәрбиелік,
білімдік,дамытушылық
маңызы Жас
психологиялық
ерекшілігі
Қауіпсіздік
техникасы
Эстетикалық
талап
Н. Крупская:

«Бала жас болғандықтан ғана
ойнамайды, балалықтың өзі
оған ойнау үшін, яғни жат-
тығу арқылы өмірде қажетті
дағдыларды игеру үшін бе-
рілген»,- деген пікір айтады.
Ойын – қызмет ретінде
.
төмендегі
жағдайларда қолданылады:

Жеке
Жекетехнология
технология
; ретінде
ретінде

Оқу
Оқупәнінің
пәнініңбөлімін
бөлімін,тақырыбын
,тақырыбын
ұғып
ұғыпмеңгеру
меңгеру
.;
үшін;
үшін;

Кең
Кеңкөлемді
көлемдітехнология
технологиябөлігі
бөлігі
ретінде
ретінде

Сыныптан
Сыныптантыс
тысжұмыстар
жұмыстар
технологиясы
технологиясы
Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға
бөлінеді:

а/
оқыту,жаттығу,бақылау б/ таным,тәрбие,даму:
және қорытындылау;

г/
в/ еске коммуникативтік,таным
алу,өнімділік,шығармашылық; әдісі,кәсіпке бағдарлау
және т.б.
Жеке тұлғаның шығармашылық
әлеуетін ойын түрлері арқылы
дамытудың негізігі мақсаттары
төмендегідей:

оқытушылық – оқытудың тәрбиелік – ойын барысында
белгілі бір деңгейін қамтама- дүниеге эмоциялық – құндылық-
сыз ету,өтілген материалды тық қарым – қатынасын
қорыту және бекіту; қалыптастыру;

дамытушылық – бітірушінің
барабар әлеуметтік өзін –
өзі бағалауын қалыптастыру
үшін жалпы адамзаттық
қабілеттерін дамыту.
«Ойын баланың алдынан өмір
есігін ашып, оның шығармашылық
қабілетін дамытады, ойынсыз
ақыл- ойдың қалыптасуы мүмкін
емес».
В.А. Сухомлинский
Дамыта оқыту – күрделі құрылымды, біртұтас
педагогикалық жүйе. Оның нәтижесінде әр оқушының өзін-
өзі өзгертуші субьект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, оқыту
барысында соған лайық жағдайлар жасалады.
Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан
айырмашылығы: көздеген мақсатында, мәнінде,
мазмұнында, дамытудың негізгі факторында, мұғалімнің рөлі
мен атқаратын қызметінде, әдіс-тәсілдерінде, оқушының
білім алу белсенділігінің түрінде, оқыту үрдісі мүшелерінің
әрекеттестік ерекшеліктерінде, олардың қарым-қатынас
сипатында, танып-білу үрдісін ұйымдастыру түрлерінде
көрінеді.
Дамыта оқытудың негізгі
мақсаты

Баланың еркіндігін Баланы оқыта отырып
қалыптастыру жалпы дамыту

Жекелік қасиеттерін
ескеру, басшылыққа алу

Өз бетінше ізденуге,шешім Әрі қарай ұшқырлау,
қабылдауға дағдыландыру тұлғалыққа бағыттау
Элькони – Давыдов технологияларындағы дамыта оқыту ең
алдымен оның мазмұны, теориялық білімге негіздене отыра
құрылған.
Д.Б.Элконин – В.В.Давыдов
жасаған жүйесі
нің негізгі компоненттері.

Оқу Шешімнің
мақсаттары- дұрыстығын
ның қойылуы дәлелдеу
Оны шешудің
жолын бірлесе
қарастыру
Дамыта оқытудың жүйесі

Дамыта оқытуда
Дамыта оқытуда оқушы Оқушының жеке
білім даяр күйінде
жоғары қиындықтағы басын дамытатын
берілмейді, оған
мәселелерді шеше отырып басты құрал – ол
оқушы өз оқу әрекеті
өзінің санасының өзінің әрекеті.
арқылы қол
саңылауларын ашады.
жеткізеді.

Дамыта оқыту жүйесінің
нәтижелі болуы оқушы мен
мұғалімнің арасындағы жаңаша
қарым-қатынасы арқасында ғана
өз жемісін береді.
Түрлі әдістерді пайдалану
сабақтың нақты мәнін
Оқушылардың барлығын терең ашуға көмектеседі;
сабаққа қатыстыруға
Оқушылардың көбін
мүмкіндік туады;
бағалауға мүмкіндік
бар;

Дамыта оқыту
Олардың әр технологиясының
қайсысының деңгейін нәтижелері:
анықтауға болады; Оқушыларды ізденіске
баулып, өз бетімен жұмыс
істеуге үйретеді;

Оқушылардың қабілеттері, Жеке тұлғалық сипатын дамытуға,
сөз саптау еркіндігі, шығармашылығын шыңдауға, өзіне
ұйымшылдығы,шығармашыл деген кәсіби сенімін
ық белсенділігі артады; қалыптастырады
Зейін қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Бірлестік мұғалімдерінің әдістемелік тақырыбы
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Сыни тұрғысынан ойлау
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын пайдалану
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Пәндер