АКТ және ЦБР топтамалары




Презентация қосу
Оңтүстік Қазақстан Мемлекетік Педагогикалық Университеті

АКТ және ЦБР топтамалары

Тобы:109-18.
Орындаған:Қожанова А.
Қабылдаған: Кадирбаева Р.
ЖОСПАP:
I. Кіріспе.
АКТ және оны оқу процесінде қолданудың дидактикалық
мүмкіндіктері.

II. Негізгі бөлім:
Цифрлық білім ресурстары және ЦБР топтамалары
Электронды білім беру орталары.
Bilimland білім беру ортасы

III. Қорытынды.
Пайдаланылған әдебиеттер.
АКТ – ақпаратты
өңдеудің әр түрлі
алгоритмдерін, әдістерін,
механизмдерін және
түрлі құрылғыларын
сипаттайтын ортақ
түсінік. Білім беру
жүйесінің ақпараттық
ортасы үшін негізгі АКТ
құралы - дербес
компьютер.
АКТ құралдары заманауи білім беру жүйесінде, яғни
ашық және қашықтықтан оқыту жүйесінде маңызды
рөл атқарады және төмендегідей мүмкіндіктер
береді:

АКТ құралдары оқушыларға жаңа ақпарат көздеріне жол ашады, жеке жұмыс пен білім
алудың нәтижелілігін, тиімділігін көтереді, кәсіби дағдыларды қабылдау және бекіту үшін
мүмкіндіктер береді, қашықтықтан оқытудың жаңа формалары мен әдістерін жүзеге
асыруға мүмкіндіктер ұсынады;
АКТ құралдары, ашық білім беру жүйесінде, мұғалімдерге осы уақытқа дейін қол жеткізе
алмаған, оқыту мазмұнын жылдам жаңарту және жаңа білім мен технологиялар пайда
болған сайын оқыту жүйесін жаңадан құру мүмкіндіктерін береді;
АКТ мұғалімді дәстүрлі оқыту жүйесіне тән күнделікті оқыту материалын баяндау
сияқты қызмет түрлерінен босата отырып, мұғалімге еңбек етудің интеллектуалды
формаларын ұсынады;
Бүкіләлемдік ақпараттық желінің заманауи ұйымдастырылуы және оның
инфраструктурасы Интернетті қолданушыға кез келген аудиокөрнекі ақпаратты алуға
және оны ақпараттық жинақтауыштарға кескіндеуге сондай-ақ, білімгерлер арасында
таратылған ақпараттық ресурстың интерактивті көздерімен ақпараттық өзара
әрекеттесуді ұйымдастыруға да мүмкіндік береді.
Қашықтықтан Зертханалық
оқыту жүйесін жұмысқа дайындық
Сабақты бекіту, қолдану немесе виртуалды
білімді тексеру зертханалық жұмыс
және түсіндіру жасау

Кез келген
сабақтың түрін
Қашықтық АКТ-ны оқу
және семинар,
Интернет- процесінде ғылыми
олимпиадаларға қолданудың
қатысу мүмкіндігі конференциялар
мүмкіндіктері өткізу

Электронды Ақпараттық
оқулықты видеороликтерді
пайдалану құру және
Рефераттар, Оқу сайттарында көрсету
баяндамалар, білім алу, қажетті
дайындау және ақпараттарды
презентациялар интернет
құру беттерінен іздеу
Цифрлық білім беру ресурстары (ЦБР) – электрондық оқыту жүйесінің негізгі
бір құрамды бөлігі. Олар – оқу үдерісін ұйымдастыруға қажетті сандық формада
көрсетілген фотосуреттер, көркем үзінділер, статикалық және динамикалық
модельдер, виртуальды нақтылық пен интерактивті модельдеудің объектілері,
картографиялық материалдар, дыбыс жазбалары, таңбалық объектілер мен
іскерлік графика, мәтіндік құжаттар мен басқа да оқу матриалдары. ЦБР,
оқылатын пәндердің әр тақырыбындағы жаңа материалдарды мультимедиялық
көріністермен түсіндіріп, интербелсенді тапсырмалар мен тестер арқылы
бекітеді. Оны пайдалану оқушының әр тақырыпты есте сақтап, оны терең
түсінуіне мүмкіндік береді. ЦБР мен білім беруге арналған электрондық
басылымдар ұғымдары бір-бірімен мағыналас.
Мұғалімге сабаққа даярлық барысында
көмектесу;

ЦБР топтамасы
қарастыратын негізгі
мәселелер:

Оқушыларға үй тапсырмасын
Сабақ барысындағы көмек;
орындауда көмектесу.
Мұғалімге сабаққа даярлық Сабақ барысындағы көмек: Оқушыларға үй тапсырмасын
барысында көмектесу: орындауда көмектесу:

жекеленген сандық объектілерден мультмедиялық проектор арқылы материалды жаңаша көрсету
сабақты құрастыру және моделдеу; даярланған цифрлық объектілерді арқылы оқушылардың пәнге деген
пән туралы білімді тереңдетуге демонстрациялау; қызығушылығын арттыру;
арналған қосымша және лабораториялық жұмыстарда оқушылардың өздеріне ыңғайлы
анықтамалық кең көлемді виртуальды лабораториялар мен кез келген уақытта өзін-өзі
ақпараттың болуы; интерактивті моделдерді қолдану; автоматты бақылауы;
ЦБР топтамасында ақпаратты оқушыларды компьютерлік Баяндамалар, презентациялар,
тиімді іздестіру; тестілеу және білімдерін бағалауға рефератттар және тағы сол
бақылау және өзіндік жұмыстарды көмектесу; сияқтыларды даярлауға үшін
даярлау; сабақта оқушылардың ЦБР-мен қажетті объектілердің үлкен қоры;
шығармашылық тапсырмаларды жеке зерттеушілік және Оқушының пәнді оқуын өзіне
даярлау; шығармашылық жұмыстары; ыңғайлы темпте және материалды
цифрлық объектілермен игеруді өзінің жеке қабылдау
байланысты сабақ жоспарларын ерекшелігіне байланысты
даярлау; таңдалған деңгейде
Интернет арқылы басқа мұғалімдер ұйымдастыруына көмектесу;
қызметтерінің нәтижелерімен Оқушыларды заманауи ақпараттық
алмасу. технологияларға үйрету.
Министрліктің бекіткен нормативті құжаттарына, қолданыстағы
бағдарламаларға және оқулықтың мазмұнына сәйкес болуы тиіс;
Оқытудың заманауи формаларына бейімделген болуы, оқытудың жоғары
интерактивтілігі мен мультимедиялылығын қамтамасыз етуі керек;
Оқытудың деңгейлік және даралық формаларының мүмкіндігін қамтамасыз
етуі және оқушылардың жас және әлеуметтік ерекшеліктерін ескеруі қажет;
Оқушыны берілген пәннің аясында алған білімі мен білігі негізінде өмірлік
ЦБР-ға проблемаларды шешу тәжірибесін алуға бағыттайтын оқу іс-әрекетінің
қойылатын түрлерін ұсынуы тиіс;
жалпы Өз бетінше және топпен жұмыс істеуді пайдалануды қамтамасыз етуі тиіс;
Модульдік құрылымды жобалайтын оқу жоспарларының нұсқаларын қамтуы
талаптар: тиіс;
Ақиқат материалдарға негізделуі тиіс;
Оқулықтың тақырыптық бөлімдерін кеңейтпестен оның өзінің көлемін
арттыруы қажет;
Ұсынылған техникалық платформада толық орындалуы тиіс;
Басқа программаларды параллель қолдану мүмкіндігі болуы қажет;
Әдістемелік тұрғыдан мақсатты болған жағдайда өзінше баптауды және
жұмыстың аралық нәтижелерін сақтауды қамтамасыз етуі тиіс;
Қажет болған жерде кіріктірілген контексті көмектің болуы тиіс;
Интерфейсі ыңғайлы болуы тиіс.
Цифрлық білім ресурстарға қойылатын педагогикалық талаптар.

Ғылымилық қағида бойынша: оқу материалының мазмұнын баяндаудың ғылыми дұрыстығы;
пайдаланылатын терминологиялардың қазіргі заманғы түсіндірмелерге
сәйкестігі;
оқу материалын баяндау түсінікті, нақты, толық және қайшылықсыз болуы тиіс.

Түсініктілік қағидасы : оқу материалын оқушылардың нақты жас ерекшеліктеріне бейімді түрде ұсыну.
оқушыларда парасаттық, адамгершілік, физикалық артық жүктемелердің
болмауы.

Көрнекілік қағидасы бойынша: Оқу материалын қабылдауға және қайта өңдеуге сезім мүшелерін мақсатқа
лайықты қатыстыру;
Оқу материалын барынша көрінерлік ету.

Жүйелілік қағидасы бойынша: ЦБР-дың оқу процесінің белгілі бір құрылымдық құрамдас бөлігіне сәйкестігі:
құлшыныстық-мақсаттық; мағналы мазмұндық; операциялық іс әрекеттік
немесе бағалаушылық нәтижелік.
Саналылық қағидасы мен пайдаланушылар үшін оқу міндеттерінің айқын қойылымы.
интерактивтік бойынша: оқушылар мүддесіне тірек және ілім түрткілерін қалыптастыру.
оқушылардың белсенді ақыл-ой іс-әрекетін ұйымдастыру.
шынайы уақыт режімінде өзара әрекеттестікті және кері байланыстарды
ұйымдастыру.
ЦБР коллекциясымен жұмыс жасау
Электронды оқыту деген
не?
E-learning
(Electronic Learning
қысқартылған) _ электрондық
оқыту жүйесі, электрондық
оқыту, қашықтықтан оқыту,
компьютердің мүмкіндіктерін
қолдана отырып оқыту,
виртуалды оқыту, ақпараттық
және электрондық
технологиялардың көмегімен
оқыту терминдерінің синонимі.
Интернет арқылы қашықтықтан
оқытатын білім беру орталарының бірі
– edX платформасы. Оpen edX – бұл
Лекториум және Халықаралық білім
беру платформасы негізінде жатқан,
ашық бастапқы коды бар
бағдарламалық қамсыздандыру. Кез
келген қолданушы өзінің білім беру
жобасы үшін жарайтын Open edX білім
берудің қазіргі заманғы
форматтарының барлығын еркін
қолдана алады.
MOOC (Massive Open Online Course)
біріккен таратылымы дүние жүзі
бойынша студенттерге әлемнің ең
үздік профессорларын тыңдап, бұрын
соңды көрмеген курс форумдарында
пікір таласуға мүмкіндік бере отырып,
білім беру форматын өзгертуде.
Білім беру платформаларының ең
үздіктері:
«COURSERA» сайты. ( «MIT OPENCOURSEWARE» «EDX» сайты (
https://www.coursera.org/). сайты (http://ocw.mit.edu/). https://www.edx.org).

COURSERA – бүгінгі таңда MIT OPENCOURSEWARE – он жылдан Бәрінен де мықты
онлайн-білім беру астам тарихы бар, әлемдегі ең университеттерді сөзсіз
саласындағы ең қарқынды беделді университеттердің бірі – EDX ұсынады. Мысалыға
Массачусетстік технологиялық
дамып келе жатқан жоба. Гарвард, Массачусетс
университетінің жобасы. Басқа
2012 жылдың өзінде ол Time көпшілігіне қарағанда бұл жерде MIT- технологиялық және
пікірі бойынша ең болашағы дің шын мәнінде өтетін курстары, үй Берклидегі Калифорниялық
зор білім беру стартапы тапсырмалары, конспектілер, университеттерін айтсақ
ретінде танылды. Оның емтихандық сұрақтар және болады. Бұл
студенттер қауымдастығы 5 ұсынылған әдебиеттері көрсетілген. университеттерде
миллионнан астам адамды Курс каталогі университет бакалавриат туралы дүние
құрайды, ал курс саны қабырғасында оқылатын барлық жүзі оқушылары
лекциялардан тұрады, алайда әр курс
жүздеген. Қатысушылар армандайды. Бірақ, атақты
үшін оқу материалдары
құрамында мысалы, ерекшеленеді. Осылайша бейне және есімдеріне қарамастан, бұл
Стэнфорд және Принстон аудиолекциялар бүкіл жерде жерде курс саны мысалы
университеттері, Калтех қолжетімді бола бермейді, ал кейбір Coursera-ға қарағанда
институты және басқа жерде оқуға қажетті әдебиетті бөлек азырақ. Бұл дерек
ондаған танымал жоғары сатып алуға тура келеді. Бұл қатысушы-университеттер
оқу орындары. каталогтің кейбір курстары iTunes U санымен түсіндіріледі.
сайтында қолжетімді.
Қазақстандағы Интернет арқылы қашықтықтан
оқытатын білім беру оматематика, физика,
химия, биология және басқа да пәндердің
күрделі тақырыптарын оңай меңгеруге
көмектеседі. Бұл ағылшын, неміс және
француз тілдерін оқып қана қоймай, тіл
ерекшеліктеріне терең бойлауға мүмкіндік
беретін ерекше виртуалды орта. Бұл ресурсқа
жазылып, BILIM LAND қауымдастығына мүше
болу арқылы білім алушы оқуды шын мәнінде
қызықты ететін, білім беретін мыңдаған
анимациялық және видеофильмдер, ауқымды
аудиотека, заманауи симуляторлар мен
интерактивті жаттығулардың шексіз әлеміне
есік ашады. Мұндағы курстар, пәндер мен
сабақтардың таңдауы үнемі толығып, кеңейе
береді. Оларды интерактивті тақта, компьютер,
планшет немесе смартфонның кез келген
түрімен пайдалануға болады. Жүздеген
қазақстандық мектептер, соның ішінде 16
Назарбаев зияткерлік мектебі және мыңдаған
жеке қолданушылар осы ресурсты қазірдің
өзінде пайдалануда.
BILIM LAND шын ұстаздың, білімге
құштар бала мен баласына жанашыр ата-
ананың армандары орындалатын жер.
Бұл ресурс сабақтарын тиімді әрі
қызықты өткізуді ойлайтын мұғалімге, өз
бетінше білім алуға арналған электронды
оқыту құралдарын іздеген оқушыға,
баласының оқуына көмектесетін
қолжетімді көмекші құрал іздеген ата-
анаға арналады. BILIM LAND
платформасының басты мақсаты –
сапалы білімді баршаға қолжетімді жасау.
BILIM LAND – білімнің қадірін білетін
және оның күшіне сенетіндердің ортасы.
Қорытынды
Білім берудегі заманауи Web технологияларды қолдану дәстүрлі
сабақты жандандырып, оған өзгешелік енгізуге мүмкіндік
береді, пәнге деген оқушылардың қызығушылығын арттырып,
нәтижесінде оқыту сапасын арттырады. Сабақтарды мәнді және
қызықты өткізу барысында педагогке түрлі әдіс-тәсілдер мен
АҚТ-құралдарына талдау жүргізіп, жинақтауға, тәжірибеден
өткізуге тура келеді. Бүгінгі таңдағы ерекше жағдайда
қашықтықтан оқу тәсілдерін қолдану кезеңінде цифрлық білім
беру ресурстарына ерекше қажеттілік туындады. Елде туындаған
мұндай ерекше жағдайда цифрлық қоғам мен білім беруді
цифрландыру және электрондық оқыту жүйесін білім беру
ұйымдарына енгізу қажеттілігі болған жағдайында
педагогтердің қашықтықтан біліктілігін арттыру ең өзекті
мәселелердің біріне айналды.
Пайдаланылған
әдебиеттер:
1. Роберт И.В. Теория и методика информатизации образования (психолого-
педагогический и технологический аспекты) . 3-е изд., доп. М.: ИИО РАО, 2010. -
356с.
2. Ахметов Қ.А., Шарипова Б.Д., Ордабаева Г.К., Тенгаева А.А. «Информатика»,
Алматы, 2007ж.
3. Жалпы орта білім беру мекемелеріндегі электрондық оқыту жүйесі үшін цифрлық
білімдік ресурстарды дайындау стандарты (www.nci.kz)
4. АҚ «Білім беруді ақпараттандырудың ұлттық орталығы» (www.nci.kz)
5. Білім беру жүйесінің басшы және ғылыми-педагогикалық кадрлары біліктілігін
арттыратын республикалық институт (www.ripkso.kz)
6. BilimLand.kz
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Сандық білім контенттері
Қадыр Ғинаятұлы Мырзалиев
Еңбекжолын сол кезде жаңадан ашылған балалар журналы
Түркістан қаласы - Салалас құрмалас сөйлем
Фариза Оңғарсынова туралы
Ақпараттық - коммуникациялық технологиялар
АКТ құралдары
АКТ даму тарихы
Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар рөлі. Акт саласындағы стандарттар
ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕРДІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Пәндер