Орта мектептерде математикадан элективтік курстарды ұйымдастырып өткізудің әдістері



ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Тақырып: Орта мектептерде математикадан элективтік курстарды ұйымдастырып өткізудің әдістері
Opындaғaн: Ғабитова Б. Ғ.
Ғылыми жeтeкшici: ф-м. ғ. к., доцент Абрахманов Қ.
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС
5В010900 - «Математика» мамандығы


КІРІСПЕ
Орта мектептерде математиканың негізгі курсымен қатар соңғы жылдары эллективтік курстарда кеңінен енгізілуде. Ол үшін арнайы сағатта бөлінеді. Бұл жағдайға әсіресе математиканы тереңдетіп оқытатын мектептермен, дарынды балаларға арналған мектептерде өте үлкен көңіл бөлінеді.
Элективтік курстар негізінен 7-8 сыныптан басталады және аптасына 1-2 сағат бөлініп, бір жылға 36-72 сағатқа дейін жетеді. Себебі математика орта мектепте негізгі пәндердің бір болғандықтан оны терең және жан-жақты игеру негізгі мақсат болып табылады. Осыдан дипломдық жұмыс ретінде таңдап алынған бұл жұмыстың өзектілігі шығады.
Жұмыстың өзектілігі: Математика пәнін орта мектепте терең және жан-жақты игерту үшін элективтік сабақтарды ұйымдастыруы мен әдістемесін жасай білу керек.
Жұмыстың мақсаты: Орта мектепте элективтік курстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін жасап, элективтік сабақтарына нақты мысалдар келтіру. Келтірілген мысалдардың оқу-тақырыптың бағдарламаларын жасап, әдістемелік нұсқаулар беру.
Дипломдық жұмыстың жаңашылдығы: Элективті ұйымдастырып өткізу туралы қазақ тілінде әдістемелік нұсқау немесе белгілі тақырыптар бойынша оқу бағдарламалары жоқтың қасы. Математиканы оқыту әдістемесі мен технологиясы пәнінде жалпы элективтік курстың мақсаты, мазмұны, ұйымдастырумен өткізіуіне бір сағат бөлініп жалпы теориясы ғана беріледі. Бұл жұмыста, осы мәселе терең зерттеліп, эллективтік сабақтарға мысалдар келтірілген және әр бір тақырыпты өткізудің әдістемесі ашылып көрсетілді.

Дипломдық жұмыстың әдістемесі: Бұл жұмыста элективтік сабақтарды ұйымдастырып өткізумен қатар 2 тақырып алынып оларды өткізудің әдістемесі жасалды. Бұл тақырыптарды математика пәнінің мұғалімі 9-10 сынып оқушыларына элективтік өткізгенде қолдануына болады.
Жұмыстың мазмұны: Дипломдық жұмыс кіріспе, екі тарау қорытынды және пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады. Негізгі бөлімі болып табылатын бірінші тарауда эллективтік сабақтардың түрлері, мазмұны, маңызы, ұйымдастырып өткізудің негізгі формаларымен әдістері кеңінен таратылған. Жұмыстың екінші тарауында эллективтік сабақтардың мысалы ретінде орта мектептің математика пәнінің бағдарламасында көрсетілмеген, бірақ өзекті тақырыптар болатын 2 тақырып алынып, оларды өткізудің әдістемесі келтірілген. Олар параметрі бар теңдеулермен теңсіздіктерді шешу әдістері және модулі бар теңдеулермен теңсіздіктерді шешу. Бұл тақырыптар оқушылардың білімін тереңдетіп және математикалық олимпиадалараға дайындалуға көмек береді.

Элективтік курстардың пайда болу тарихы. Элективтік түрлері.
Элективті курстың пайда болуы мен даму тарихын екі кезеңге бөлуге болады.
Бірінші кезең: XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың 1966 жылына дейін. Алғашқылардың бірі болып элективтіктерді ендіру идеясын орыстың педагог-математигі П. Ф. Кантерев ұсынды
Екінші кезең: (1966-1987жж) 1966 жылы 10 қарашада Совет одағының Министрлер кеңесінің «Орта жалпы білім беретін мектептерде эллективтік сабақтар білім беруді жақсарту» атты қаулысымен орта мектептердің 7-10 сыныптарында элективтік сабақтарды ендіру ұсынысы берілді. Осы уақыттан бастап орта мектептерде ендіріліп сағат бөлінді және мұғалімнің еңбек ақысы төленетін болды.
Элективтік сабақтардың негізгі мақсаттары:
1. Оқушылардың математика пәнінен білімдерін тереңдетіп, кеңейтіп дағдыларын қалыптастыру;
2. Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттырып қабілеттерін дамыту;
3. Оқушылардың математикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру және дамыту;
4. Математика пәнінен тереңдетіп білім беріп математикаға қызығушылығын арттыру;
5. Оқушылардың келекшектегі кәсіптік бағдарлауын анықтау;
6. Оқушыларды бітіру емтихандарымен ҰБТ-ға дайындау

Параметрі бар теңдеулер

МОДУЛІ БАР ТЕҢДЕУЛЕР МЕН ТЕҢСІЗДІКТЕР ШЕШУ


Теңдеудің екі жағын квадраттау әдісі.

ҚОРЫТЫНДЫ
Дипломдық жұмысты орындаудың нәтижесінде келесідей қорытындыға келеміз.
1. Орта мектеп оқушыларының математика пәніне қызығушылығын арттыру, математиканы терең және жанжақты игеру, шығармашылық жұмыстарына баулу және өзіндік жұмыс істеуге үйрету мақсатында мектепте элективтік сабақтарды ұйымдастырып өткізу өте маңызды және өзекті мәселердің бірі екенін анықталды.
2. Элективтік курстарды мектепте ендірудің тарихымен жолдарын зерттей отырып, осы заманғы математиканы терең игеру үшін эллективтік сабақтарды ұйымдастырып өткізу жолдары ұсынылды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz