Аксессуарлар мен аяқ киім




Презентация қосу
Еуропадағы 40-шы жылдардағы
сән.
Орындаған: Кәрім Мақпал
Тобы: ЖТ-19-1k1
Қабылдаған: Купенова Айжан
Жоспары:
• Кіріспе
• 40 -шы жылдардағы сән тарихы.
•40 -шы жылдардағы сән ерекшеліктері.
•40 -жылдардағы әйелдер гардеробы.
• Аксессуарлар мен аяқ киім.
• Қорытынды.
• Пайдаланылған әдебиеттер.
Кіріспе
Өткен ғасырдың 40 -шы жылдарындағы әйелдер нәзік иығына
түскен әскери қиыншылықтарға тап болды. Бірақ, «сұр» және
қатал күндерге қарамастан, ханымдар әдемі және тартымды
көрінуге тырысты.Еуропа елдерінің сәнқойлары өткен
маусымдағы киімдерді артқа тастады - соғыс уақытында олар
маңызды емес болды. Олардың орнын минималистік әскери стиль
алмастырды. Әйелдердің гардеробында тізеге дейін тіке кесілген
юбкалар, алқалары бар ақ блузкалар басым бола бастады.
Маталарда кішкене өрнектері бар күңгірт реңктерге
артықшылық берілді. Шляпалар да артта қалды - олардың
орнына әйелдер орамал байлады.
40 -шы жылдардағы сән тарихы
Екінші дүниежүзілік соғыс адам өмірінің барлық салаларына соны мен
қатар сол дәуірдің сәніне қатты әсер етті деуге болады.Табиғи
қымбат маталар жасанды маталарға ауыстырылды. Стильдер
қарапайым болды. 40 –шы жылдардағы киім таңдау мүмкіндігі аз
болды. Барлық еуропалық әйелдер ұқсас киімдерді киген болатын. 40-
шы жылдары Франция, АҚШ және Англия дизайнерлері киімнің
ыңғайлылық пен жұмыс жасауға қолайсыздық келтірмеуіне назар
аударды. Киімге купондар берілді, Секонд-хенд дүкендері пайда болды.
Сол жылдары әйелдер өз бетінше киімдерді тігіп, өзгерткен болатын.
Уақыт өте сәнді соғысқа дейінгі және соғыстан кейінгі деп екіге бөлді.
40 -шы жылдардағы сән ерекшеліктері
40 -шы жылдары киімдегі стилі қарапайым және практикалық болып
бөлінді. Жылы қалпақшалы пальто, пижама, костюмдер, көлемді
сөмкелер, төмен өкшелі аяқ киімдер, тізеге дейін тік юбкалар сәнде
болды. Әйелдер жиі шалбар киді. 40-шы жылдары әскери стильдік
киімдер стильдің негізі болып саналды. Киімдер қатаң және
практикалық стильдерде, жарқын емес реңктер (көк, жасыл, сұр,
қоңыр), кішкентай өрнектері бар маталар, сәнді декорсыз болды.
Жолақты баспа танымал бола бастады. АҚШ -та джинсы, ковбой
шляпалары, етік, тоқылған мата, үнді және мексикалық әшекейлер
пайда болады.
Бұл кезде табиғи материалдар жаңа жасанды материалдармен
алмастырылады. Олардың бірі – нейлон. Одан шұлықтар мен іш
киімдер тігіледі. Тек Германия басып алған Парижде киім
талғампаз және әдемі болып қалды. Және қымбат маталар,
көптеген декор (бүктемелер, драптар, садақтар және т.б.)
қолданылды.
Ерлер сәнінде аз өзгерістер болды. Пиджакқа өзгерістер
қосылды, түймелерсіз және қосымша декорсыз, шалбарда
жебелер мен манжеттері жоқ, қысқа және сәл тар болды. 40-
шы жылдардың аяғында кең шалбар, пиджак және курткалар
жастар үшін сәнге айналды.
40 -жылдардағы әйелдер гардеробы
1940 жылы сән соғыс уақытының қатал талаптарына бағынды.
Киім тігу үшін қалың маталар жиі қолданылған. Көйлек-жейделер,
әйелдердің ақ көйлектері қарапайым кесіндімен танымал болды.
Көйлектерде спорттық стиль, беліне түймелер тізбегі, артында
бірнеше бүктелген юбка және де белі жиналған, жейде түріндегі
жеңдер мен манжеттер бар болды. Кең таралған силуэт: кең иық,
белбеу бел және тар жамбас. Бір өнімде бірнеше реңктер мен әр
түрлі материалдарды біріктіруге болатын еді. Мерекелік киімдер
ерекше стилімен ерекшеленді, юбкалары жалтырап, бүктелген
және жиналған стильде болды. Сарафан мен комбинезон танымал
болды, оның астынан көйлек немесе жемпір киді.
Сарафан мен юбкалардың қатарына пиджактар мен
толықтырылды. Сыртқы киім милитаристік көрініске ие
болды. Қысқа жалпақ немесе қос кеуделі пальто маңызды
деп саналды.
Онжылдықтың соңында корсеттер, көлемді ұзын юбкалар
және бос жеңдері бар блузкалар сәнге оралды. Кристиан
Диор танымал дизайнерге айналды. Романтикалық
киімдер жасай отырып, ол киімге әсемдікті және
талғампаздықты қайтарды. Жинақтар тез арада
сатылып кетті.
Аксессуарлар мен аяқ киім
Аяқ киімдердің ішінде өкшесі төмен модельдер танымал
болды. Бұйымдар күдеріден, матадан және басқа
материалдардан жасалған. Былғары сирек қолданылды, ол
әскердің қажеттілігіне кетті. Аяқ киімнің табаны ағаштан
жасалған. Тек онжылдықтың соңында лодочки (қайық)аяқ киімі
пайда болды. Гардеробтағы талғампаз шляпалар сәннен
шығып орнына жиектері кең бас киімдер, шарфтар, үлбірлер
мен бөріктер қосылды.
Қортынды
Қортындылай келе белгілі болғандай, Екінші дүниежүзілік
соғыс Кеңес Одағын айналып өтпеді. КСРО -ның 40 -шы
жылдары қорқынышты кезеңмен - Ұлы Отан соғысымен
байланысты. Әрине, адамдар ешқандай сән туралы
ойламады: барлығы тек бір нәрсені қалайды - үстінде бейбіт
аспан. Кеңес адамдары соғысқа дайындалды, бұл өмірдің
барлық саласында, соның ішінде сәнде де көрініс тапты.
Табиғи сұлулық және ешқандай әбестік - бұл сол кездегі әйел
сұлулығының идеалы. Еуропадағыдай милитаристік стиль
танымал болды.
Пайдаланылған әдебиеттер.
• Ким И.С учебное пособие
Ким И. С Калдыбаева Р.Т Каюмова У. Р Шанахова Р.М
художественное проектирование одежды
• Жабинский В.И Рисунок:учебное пособие для студентов
Пармон Ф.М Рисунок и графика : учебник для ВУЗ.
• Уалиев Б.М., Мукаева А.М. Костюм композициясы: оқулық құрал-
Тараз, -104 бет
• Бердник Т.О. Моделирование и художественное оформление
одежды. – Ростов н/Д: Феникс, 2000.

Ұқсас жұмыстар
Қазақтың ұлттық киімдері
Ампир стилі
Сән үрдістері мен тенденциялары
Киім сұлбасы
Үтіксіз киімдегі қатпарларды жою
Спорттық стиль
ЖОСПАР ИМИДЖ ЖӘНЕ ПЕДАГОГ ИМИДЖІ ҰҒЫМЫ
Тедди - бойлар
Nike компаниясының тарихы
Андронов мәдениеті
Пәндер