МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕ PISA ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ




Презентация қосу
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕ PISA
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
ТАПСЫРМАЛАРЫН ЕНГІЗУ

С.Мұқанов мектебі, математика пән мұғалімі Елібаева Назгүл
Кіріспе
Негізгі бөлім
PISA халықаралық зерттеуінің мақсаты мен міндеті
PISA халықаралық зерттеу тапсырмаларының ерекшеліктері
PISA халықаралық зерттеу тапсырмаларын ҚМЖға енгізу
Қорытынды бөлім
Қолданылған әдебиеттер тізімі
PISA халықаралық зерттеуі мақсаты
барлық білім беру ұйымдарындағы
15-жастағы оқушылардың оқу,
математика және жаратылыстану
бағытындағы пәндерден білім
жетістіктерін анықтау. Зерттеу
оқушылардың қабілеттерін емес, ол PISA халықаралық зерттеуінің негізгі
оқу барысында меңгерген білімдері міндеті – білім беру саласындағы
мен дағдыларын өмірлік әлемдік басымдықтарды сипаттайтын
жағдайларда қолдана білу зерттеу құралдарының негізінде
ептіліктерін бағалауға бағытталған. объективті өлшеулер арқылы алынған
Көптеген елдерде жасөспірімдер 15 айқын нәтижелерді талдау болып
жаста негізгі білім беру сатысын табылады.
аяқтап, ересек өмірге дайындалады,
осыған сәйкес зерттеудің негізгі
міндеті он бес жастағы оқушылардың
өз беттерінше өмір сүрулеріне қажет
білім, білік, дағдыларын анықтау
болып табылады.
Сыныбы: 5

Тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
шш

Оқу мақсаты:6.1.2.5пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану;
1 . Жүріс.

Суретте адамның
жүрісінің ізі бейнеленген.
Бірінші аяқтың өкшесінен
екінші аяқтың өкшесіне
дейінгі қадамның
арақашықтығы Р-ға тең. Ер
азаматтың жүрісі n/ P=140
формуласымен жуықтап
есептеледі. Мұндағы n- бір
минуттағы қадам саны, P-
қадамның метрмен
алғандағы ұзындығы.
1-сұрақ.
Егер Макс минутына 70 қадам жасаса, онда берілген
формуланы қолданып оның қадамының ұзындығы неге тең
болатынын анықта.
2-сұрақ.
Адамның қадамының ұзындығы 0,80 м тең. Жоғарыда берілген
формуланы пайдаланып, Адамның жүрісінің жылдамдығын м/мин
арқылы, жəне км/сағ арқылы есепте.

Сыныбы: 5
Тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын
сандар тізбегі
Оқу мақсаты: 5.5.1.9 мәтінді есептер шығару үшін формуланы қолдану.
1. Экспорт
Зедландияның мемлекетінің экспорты туралы диаграмма берілген.
Бұл мемлекет ақша ретінде зед қолданады.

1 -

1-сұрақ.
1998 жылы Зедландия экспортының құнының барлығы қанша(
миллион зед) болды?
2-сұрақ
2000 жылы Зедландия экспорттаған жеміс шырынының құны қанша?
A. 1,8 миллион зед B. 2,3 миллион зед C. 2,4 миллион зед D. 3,4 миллион
зед
E. 3,8 миллион зед

Сыныбы: 5
Тақырыбы: Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері
Оқу мақсаты: 5.4.3.3-кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу
1-сұрақ
Сыныбы:
Тақырыбы:
Оқу мақсаты:

Ұқсас жұмыстар
Пифагор теоремасы туралы
Сұрақтар түрі
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
PISA - оқушылардың білімі мен біліктілігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы
Тұлғаның функционалды сауаттылығы
Студенттердің жетістіктерін анықтауда қандай қағидаларды ұстану керектігін айқындау
Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТ
Оқу сауаттылығы сауаттылық сауаттылығы
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Пәндер