Технологиялық жобалаудың түрлері
Презентация қосу
Технологиялық жобалаудың түрлері.
Тетік бойынша бастапқы мәлімет
Орындаған: Бейсен Д
Сабырбек Ж
Тексерген: Насырова Анар
Презентация мазмұны
1.Шығу тарихы
2.Жобалар түрлері
3.Жобалар әдісі
4.Жобалар технологиясындағы іс әрекеттер
Шығу тарихы
Жобалау технологиясы ХІХ ғасырдың ІІ жартысында АҚШ
ауылшаруашылығы мектептерінде пайда болған.Оның негізін
қалаған – Джон Дьюн атты психолог және педагог,философ.
Дьюндің ілімін жалғастырушы – Колумбия университеті
жанындағы мұғалімдер колледжінің профессоры Уильям Херд
Килпатриктің ойынша,балаларды өз жұмысының жемісін
көруге ынталандыру арқылы үнемі өмірге дайындау – бұл
технологияның негізі.
Клипатриктің типтік үлгісі
«Өзіне көйлек тігіп киген бойжеткенді
мысалға алайық.Егер ол кейін өзі киетін
көйлегі үшін жанын аямай,ерінбей,аса
қызығушылықпен көйлек үлгісін өзі
ойлап тауып,өз бетімен өлшеп,пішіп,тігіп
кисе» бұл мысал Жобалау
технологяисының нағыз типтік үлгісі
деген екен Клипатрик.
Жобалау технологиясының ерекшелігі –
баланың алдағы іс-әрекетті жобалай алуы
мен оның субьекті бола білуі.
Жоба – ол баланың мақсатқа жетуде
қоршаған ортасын кезеңді процестер мен
алдын-ала жоспарланған тәжірибелік іс-
әрекет арқылы қабылдайтын
педагогикалық әдіс.
«Жоба» сөзіне байланысты ұғым-
түсініктер
1.Жоспар,түпкі ой, болашақтың заттануы, техникалық-
әлеуметтік жобалар,
2.Латынша proektus – алға ұмтылу-даму деген ұғым береді.
3.Жоба-жоспар,нобайлау;
4.Жоба-жобалау,ал жобалау болған жерде зерттеу мен нәтижелер
болады.
5.Жоба – орыс түсіндірме сөдігіне сай бұл –ниет,жоспар; ағылшын
түсіндірме сөздігіне сай – белгілі мақсатқа жету үшін мұқият
ұйымдастырылған және ойластырылған жұмыс бөлігі.
Жобалау түрлері
Жобалауда көбіне қолданылатын
әдістер:зерттеу,шығармашылық,рөлдік-ойындық,таныстыру-
бағыттау,т.б
Жобаны бағыттау: тікелей,жасырын.
Қарым-қатынас: бір мектеп,бір
сынып,қала,аймақ,халықаралық оқушылар арасында.
Жобаға қатысушылар саны;
Жоба уақыты: тақырып ауқымына сай.
ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ БАСТЫ ИДЕЯСЫ ЖӘНЕ
ЖОБАЛАУ ӘДІСІ:
Басты Идеясы: Балалардың танымдық
қызығушылығын дамыту,өз беттерінше және
тәрбиешісі мен ата-анасының көмегі арқылы өз
білімдерін дұрыстап ақпараттық кеңістікте жөн
таба білу сыни ойлауды дамыту.
Жобалау әдісі – мәселені жете зерттеу
арқылы,нақтылы нәтиже бере алатын,рәсімделген
дидактикалық мақсатқа жету тәсілі.
Жобалау әдісі – барлық кезде қандай да бір
мәселенің шешміні жорамалдайды.
Жобалау әдісі – жеке басқа бағытталған оқыту әдісі.
Жобалау технологиясында төмендегідей
іс-әрекеттер жүзеге асуы тиіс:
Ақпарат жинау;
Ақпаратты алғашқы сұрыптау;
Алғашқы күндердің нәтижесін қорыту;
Кері байланыс;
Нәтижені бағалау;
Назарларыңыз
ға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz