Аутизм диагностикасы


Slide 1

Аутизм диагностикасы

Аутизм диагностикасы.

Аутизмнің«қызыл жалаулары».

Аутизм диагностикасы әдістері.

Slide 2

Аутизм диагностикасы

Аутизм спектрінің бұзылуы баланың мінез -құлқындағы және дамуындағы аутизм белгілерін анықтау арқылы анықталады.

Диагностик баланы бақылайды және онымен ойнай алады немесе сөйлесе алады. Сондай -ақ, ол балаға үйдегі баланың өзін қалай ұстайтынын және туылғаннан бастап осы баланың даму ерекшеліктерін сұрайды.

Slide 3

Брошюра

Slide 4

АСД бар баланың тәрбиелік мінез -құлқының ерекшеліктері

Slide 5

жауап беруде үлкен кідіріс бар, кейде - керісінше - басқа балалармен салыстырғанда лезде;

тақтада, немесе бір жерден, немесе, керісінше, жазбаша жауап беру қажет болған жағдайда қиынға соғады;

оның қызметінің қарқыны, тиімділігі мен өнімділігі әдетте төмендейді, кейде біркелкі емес;

көбінесе баланың жеткіліксіз сыншылдығы, адекваттылығы, оның ішінде мінез -құлқында, өзінің мінез -құлқын талдаудағы қиындықтары;

мұндай бала көбінесе жазбаша сөйлеуді ауызшаға қарағанда оңай қабылдай алады. мұндай балаға бейімделген білім беру бағдарламасын және оның қалыптасуына ықпал ететін психолог және әлеуметтік педагог, логопед мамандары бар арнайы сыныптарды енгізу қажет.

Slide 6

Аутизм спектрінің бұзылуы диагнозы

Диагностикадағы қиындықтар

Биологиялық тест жоқ

Жасы бойынша ASB көріністерінің өзгеруі

Әр түрлі адамдарда, әр түрлі жағдайда бір адамда көріністердің өзгергіштігі

Көріністер басқа жағдайлармен ішінара сәйкес келеді

Диагностикалық критерийлерді түсінудің айырмашылығы

Бақылаудағы айырмашылықтар

Диагностика мен сипаттаудың тамаша құралдары

Толық және әмбебап (барлық мүмкіндіктерді ескеріңіз)

Ата -аналардан алынған ақпарат + тікелей бақылау

Психометриялық аппарат (жіктеу құралдары) - бұл мінез аутизм спектріндегі басқа адамдардың мінез -құлқына қаншалықты ұқсас

Жеке және топтық деңгейде динамиканы зерттеу мүмкіндігі

Орысша және халықаралық салыстырмалылықтың болуы

Slide 7

Клинический диагноз vs. диагностическая группа

Клиникалық диагноз

«аутизм»

Диагностикалық

группа

«аутизм спектрі »

Психиатр

Педиатр, невролог Психолог

Тәрбиеші, педагог Дефектолог

Логопед

Исследователь

бәсекелес категорияларға қарағанда бірін -бірі толықтырады

Клиникалық диагноз vs. диагностикалық топ

Slide 8

Выявление группы риска

«Красные флажки», скрининг

Тәуекелді анықтау

«Қызыл тулар», скрининг

Slide 9

Тәуекелді анықтау

Кім?

педиатрлар,

невропатологтар,

медициналық психологтар

Оқу орындарының мамандары

ерте көмек көрсететін мамандар

ата -аналар

Қалай?

«Қызыл тулар»

Ата -аналарға арналған сауалнамалар

Мамандарға арналған

әдістемелік нұсқаулар

Не үшін?

ASB алаңдаушылығының дұрыстығын анықтау

Арнайы тексеруге жолдама

Аутизм спектрінен тыс даму ерекшеліктерін

анықтау

Slide 10

Диагностика. Расстройство аутистического спектра Здоровье Медицина

https://youtu. be/uU44nA55RTc

Slide 11

Аутизмнің«қызыл жалаулары»

«Қызыл ту» ≠ диагностикалық критерийлар!

Үнемі немесе жиі ол өзіне айтылған сөзді естімегендей әрекет етеді

Басқа адамдарға күлмейді немесе сирек күледі

12 айлық кезінде меңзеуді немесе басқа қимылдарды қолданбайды

12 айға дейін сөйлемеу керек, 16 айға дейін сөз жоқ

24 айға дейін фразалық сөйлеу (яғни екі немесе одан да көп сөздердің тіркесімі) болмайды

Балалық шақта кез келген уақытта әлеуметтік немесе қарым -қатынас дағдыларын жоғалтты

Көзбен байланыс жасамайды

Есімге жауап бермейді

Күлімсіреуге жауап ретінде күлмейді

Қимылдарды қолданбайды

Сөйлемейді

Ересектердің назарын қызығушылық тудыратын тақырыпқа аудармайды

Үлкендердің меңзегіш қимылына бағынбайды

Құрдастарынан дамуда артта қалу (жалпы немесе белгілі бір салада)

Қайталанатын қозғалыстар жасайды (тербелу, қол бұлғау және т.

Жаңа нәрсені ұнатпайды, өзгерістерге төзу қиын

Ойыншықтармен шектеулі ойындар (сапқа тұру, бөлек бөліктермен ойнау: жазу машинкасының дөңгелегін айналдыру)

Slide 12

Скринингті әдістер

Slide 13

Скрининг РАС

M-CHAT

M-CHAT (Modified Checklist for Autism in Toddlers - Модифицированный

скрининговый тест на аутизм для детей раннего возраста)

16-30 ай

Балаға жақын ата-аналардың / ересектердің өздігінен толтыруы

Сіздің балаңыздың ASB қаупі

M-CHAT-R ™ (модифицированный список контрольных вопросов для выявления аутизма у детей 16-30 месяцев, пересмотренный) - https://test. autism. help/

© 2009 Diana Robins, Deborah Fein, & Marianne Barton

Slide 14

Скрининг РАС

M-CHAT

2, 5 және 12 -ден басқа барлық элементтерге «ЖОҚ» деген жауап ASB қаупін көрсетеді;

, 5 және 12 тармақтарға «ИӘ» деген жауап ASD қаупін көрсетеді

ТӨМЕНГІ ҚАТЕР: 0-2 балл → егер бала 24 айға толмаған болса, 2 жасында қайта тестілеу.

ОРТА ҚАУІП: 3-7 балл → қадамдық қосымша сұхбат (MCHAT-R / F екінші кезеңі) .

ЖОҒАРЫ ҚАУІП: 8-20 балл → диагноз қою және ерте араласу қажеттілігін бағалау

Slide 15

Аутизм диагностикасы

M-CHAT тест жауаптарының декодталуы

Баланың бұл тесттен өткенін немесе өтпегенін анықтау үшін алынған жауаптар тестті түсіндіруде берілген жауаптармен салыстырылуы керек.

Егер үш жалпы немесе екі сыни нүкте сәйкес келсе, баланы дәрігерге қаралу қажет.

Slide 16

Скрининг ASB (РАС)

SCQ

Social Communication Questionnaire Социально-коммуникативный опросник

Әлеуметтік-коммуникативтік сауалнама

4 жастан бастап (психикалық жас> 2 жас)

Балаға жақын ата-аналардың / ересектердің өздігінен толтыруы

ASD белгілерін скрининг, ASD қаупі

Сұрақтар үш бағытқа бөлінеді:

әлеуметтік өзара әрекеттесу,

байланыс және шектеулі,

мінез -құлықтың қайталанатын

және стереотиптік үлгілері

Бланк «Өмір бойы»

Бланк «Қазіргі кезде»

ASD скринингі

ASD көріністерінің динамикасы

Пример бланка «В течение жизни» (фрагмент) с ответами и пометками родителя

Ата -ананың жауаптары мен ескертулері бар «Өмір бойы» формасының мысалы (фрагмент)

Slide 17

Аутизм Диагностикасы

KID және RCDI-2000 шкаласы-бұл өмірдің алғашқы жылдарындағы балалардың мінез-құлқының әр түрлі типтерін сипаттайтын сауалнамалар. Сауалнамаларды баланың ата -анасы немесе баламен үнемі араласатын басқа адамдар толтырады.

KID шкаласы 2 жастан 16 айға дейінгі немесе даму жасы 16 айдан аспайтын үлкен балалардың даму деңгейін бағалауға арналған. Масштаб 252 -ден тұрады

заттар 5 салаға бөлінеді: «танымдық»,

«Қозғалыс», «тіл», «өзіне-өзі қызмет ету», «әлеуметтік». 252 элементтің жиынтығы толық шкала деп аталады.

RCDI-2000 шкаласы 1 жастан 2 айға дейінгі балалардың даму деңгейін бағалауға арналған. 3 жыл 6 айға дейін Немесе даму жасы 3, 6 жастан аспайтын үлкен балалар. Сауалнамаға мыналар кіреді

6 бағыт бойынша бөлінген 216 зат: әлеуметтік, өзіне күтім, үлкен қозғалыстар, ұсақ қозғалыстар, сөйлеуді дамыту, тілді түсіну.

Slide 18

Балалық шақтағы аутизмнің сандық шкаласы (SKODA)

ICD-10 диагностикалық критерийлеріне негізделген

10 блоктан тұрады, оны 4 блокқа бөлуге болады:

әлеуметтік өзара әрекеттесудің бұзылуы;

байланыс бұзылыстары;

мінез -құлықтың стереотиптік үлгілерінің болуы;

арнайы емес қосымша белгілер.

Жасы - 6-12 жас.

Балалық шақтағы аутизм шкаласы (SCADA) - аутизм спектрінің бұзылуының ауырлығын өлшейтін және аутистикалық бұзылулардың құрылымы туралы түсінік бере алатын клиникалық рейтингі шкаласы.

Аутизм Диагностикасы

Slide 19

Аутизм Диагностикасы

Динамиканы бағалау және проблемаларды анықтау үшін ATEC аутизм тесті

Сіз жақсартулардың болуын қадағалай аласыз

3, 5-7 жастағы аутизм жағдайы арнайы ATEC тестінің көмегімен, мезгіл-мезгіл бағалау үшін сауалнама толтырады.

Slide 20 Slide 21

CASD

Опросник расстройств аутистического спектра Аутизм спектрінің бұзылулардың сауалнама жинағы

1 жастан 16 жасқа дейінгі балалар мен жасөспірімдерге арналған

Ата -аналарға немесе дәрігерлерге толтыруға 15 минуттан аспайды

30 тән белгілердің болуы немесе болмауы байқалады

Абзацтар - бұл белгілерді баяндауыш сөйлем түрінде сипаттау (+ көптеген мысалдар)

Симптомдар алты топқа топтастырылған: «Әлеуметтік өзара әрекеттесудің мәселелері», «Обсессивті әрекеттер», «Сезімталдықтың бұзылуы»,

«Байланыс пен дамудағы ауытқулар», «Көңіл -күйдің бұзылуы», «Назар аудару мен қауіп туралы хабардар болу мәселелері»

Slide 22

CARS

Балалардағы аутизмді бағалау шкаласы

Рейтинговая шкала аутизма у детей Childhood Autism Rating Scale

Ата -аналардан алынған бақылау мен ақпарат негізінде маман толтырады

14 ASD аймақтары + жалпы әсер

7 балдық шкала (1-ден 4-ке дейін + аралық мәндер: 1, 5, 2, 5, 3, 5)

Жалпы балл 30 -дан 36, 5 -ке дейін - ASD орташа ауырлық дәрежесі;

37 -ден 60 -қа дейін - ауыр

Slide 23

CARS

Сферы

Отношение к людям

Имитация

Эмоциональный ответ

Владение телом

Использование предметов

Адаптация к изменениям

VII. Использование зрения (зрительный ответ) VIII. Использование слуха (слуховой ответ)

Использование обоняния, осязания и вкуса

Нервозность и страхи

Вербальная коммуникация XII. Невербальная коммуникация

XIII. Уровень активности

XIV. Уровень и согласованность интеллектуального ответа

XV. Общее впечатление

Адамдарға деген көзқарас

Еліктеу

Эмоционалды жауап

Денені бақылау

Элементтерді қолдану

Өзгеруге бейімделу

Көруді қолдану (визуалды жауап)

Естуді қолдану (есту реакциясы)

Иіс сезу, сипап сезу мен дәмді қолдану

Нерв және қорқыныш

Вербальды байланыс

Вербальды емес қатынас

Қызмет деңгейі

интеллектуалды жауаптың деңгейі мен сәйкестігі

Жалпы әсер

Slide 24

Белсенділік деңгейі

Баланың белсенділік деңгейі жасына және жағдайына сәйкес келеді. Бала осыған ұқсас жағдайдағы өз жасындағы балаларға қарағанда белсенді және кем емес.

Баланың белсенділік деңгейі сәл нашарлайды. Бала біршама мазасыз болуы мүмкін немесе, керісінше, «жалқау», баяу қозғалуы мүмкін. Белсенділік деңгейі оның белсенділігіне сәл кедергі келтіреді.

Баланың белсенділік деңгейі орташа бұзылған. Бала өте белсенді болуы мүмкін және оны ұстау қиын. Оның энергиясы шексіз болуы мүмкін, оны түнде ұйықтауға жібермеуі мүмкін. Керісінше, бала ұйықтай алады, оны қозғау үшін сізге көп энергия жұмсау керек.


Ұқсас жұмыстар
Балалардағы аутизм
Аутизмнің алғашқы белгілері
Аутизммен ауыратын балалардың мінез - құлқындағы сөйлеу, тірек- қимыл дамуының ерекшелігі
Аутизмнің шығу тарихы
Олигофрения ауруы және емі
Ерте балалар аутизмі синдромы бар балалар психологиясы
Аутизмді емдеудегі дельфинотерапия
Эмоциялық-ерік сферасының бұзылыстары
Қазіргі кездегі әлеуметтік терапия және оның жүзеге асыру әдістері
ОЛИГОФРЕНИЯНЫҢ ДИНАМИКАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz