Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Презентация қосу
Курстық жұмыс
Тақырыбы: Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Орындаған:
Студент: Боранбай Жанагүл Қайратқызы
Мамандық: Бастауыш білім беру
Топ: БББ-42
Тексерген:
Оқытушы: Тастемирова Назипа Эксановна
Мазмұны
Кіріспе 4
1 Оқытудың жаңа технологиялары және оларды қазақ тілі
сабақтарында қолданудың теориялық негізі 6
1.1 Жаңа инновациялық әдістер мен оқыту технологияларын 6
қолдану
1.2 Жаңа технологияларды қазақ тілін оқытуда пайдалану 13
жолдары
1.3 Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында дамыта оқыту арқылы
оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру 17
2 Практикалық бөлім 22
2.1 Бастауыш сынып оқушыларының коммуникативтік –
лингвистикалық қабілетін дамытуға арналған жаттығуларды
«Дамыта оқыту технологиясы» бойынша қолдану 22
Қорытынды 35
Қолданылған әдебиеттер тізімі 36
Зepттeудің
міндeттepі:
1) Жаңа инновациялық әдістер мен оқыту
технологияларын қолдану мәселесін зерттеу;
2) Жаңа технологияларды қазақ тілін оқытуда
пайдалану жолдарын анықтау;
3) Бастауыш сыныпта қазақ тілі сабағында дамыта
оқыту арқылы оқушылардың ойлау қабілетін
жетілдіру жолдарын анықтау;
4) Оқушының коммуникативтік – лингвистикалық
қабілетін дамытуға арналған жаттығуларды
«Дамыта оқыту технологиясы» бойынша қолдану
жұмысына талдау жасау.
Қазіргі заман талабына сай білім беру- бұл қоғам
мүшелерінің адамгершілік, интеллектуалдық, мәдени
дамуының жоғары деңгейлік және кәсіби біліктілігін
қамтамасыз етуге бағытталған тәрбие беру мен оқытудың
үздіксіз үрдісі екендігі белгілі.
Осы орайда оқушылардың танымдық қабілетін дамыту,
білім сапасын арттырумен қатар ақыл-ой шығармашылық
белсенділіктерін жетілдіру үшін жеке пәндерді оқытудың
тиімді әдістері мен тәсілдерін іздестіру, қазіргі білім беру
саласының алдындағы өзекті мәселелердің бірі болып отыр.
Қазақ тілін оқытуда инновациялық технология әдіс-тәсілдері
оқушылардың тілге деген қызығушылығын, талпынысын
арттырып, өз ізденістері мен шығармашылық деңгейлерін
дамытуға жол ашу болып табылады. Қазақ тілін оқыту үрдісінде
жаңа итехнологияларды енгізу төрт кезеңнен тұрады:
І. Тілге қатысты жаңа идеяны іздеу; Инновацияларды
ұйымдастыру, жаңалықтарды іздестіру.
ІІ. Жаңалықтарды ұйымдастыру;
ІІІ. Жаңалықтарды енгізу, яғни жаңа инновациялық әдіс-тәсілдерді
пайдалану;
ІV. Жаңалықтарды бекіту.
Жаңа технология
элементтерін қолдану
Жаңа технологиялар теориялық тұрғыда дәлелденіп, тәжірибеде жақсы
нәтижелер беруде.
Жаңа педагогикалық технологияларды күнделікті сабақ үрдісінде пайдалану
үшін, әр мұғалім алдында отырған оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып,
педагогтік мақсатына, мүддесіне сай таңдап алады. Бұл жаңа технологиялар-
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, терең ойлай білуін, теориялық негіздерін,
эстетикалық көзқарастарын пайымдауын, баға беруін, танымдық белсенділігін
дамытуға бағытталған. Осыған орай қазірде педагогикалық технологиялар көптеп
саналады.
Мысалы, атап айтар болсақ, Ынтымақтастықта оқыту технологиясы,
Ш.А.Амонашвилидің «Білім беруді ізгілендіру технологиясы», П.М.Эрдниевтің
«Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы», Л. С. Выготский,
Л.В.Эльконин, В.В.Давыдовтің «Дамыта оқыту технологиясы», В.М.Монаховтың
«Модульдік оқыту технологиясы», «Проблемалық оқыту технологиясы»,
В.Ф.Шаталовтың «Тірек сигналдары арқылы оқыту технологиясы»,
С.Н.Лысенконың «Түсіндіре басқарып оза оқыту технологиясы», «Деңгейлеп
саралап оқыту технологиясы», «Оқытудың компьютерлік технологиясы», «Сын
тұрғысынан ойлау(СТО) арқылы оқыту технологиясы» т. б. көптеген технологиялар
енгізілді.
Мұнда мен екеуара диктант тәсілін қолдандым
Сурет 1 - Бастауыш сыныпта қазақ тілі пәнін
оқытуда
жаңа технологияларды қолдану тиімділігі
Ба ста уыш сыныпта қа за қ тілі пәнін оқытуда жа ңа те хнологияла рды
қолда ну а рқылы өткізілге н са ба қ ке зінде оқушыла рдың оқуға де ге н
кызығушылық көрсе ткіші 50 па йызында – жоға ры, 50 па йызында төме н
көрсе ткішті көрсе тке н бола тын.
Қорытынды
Біз осы курстық жұмысымызда жа ңа иннова циялық әдісте р ме н
оқыту те хнологияла рын қолда ну мәсе ле сін зе ртте п, жа ңа те
хнологияла рды қа за қ тілін оқытуда па йда ла ну жолда рын а нықта
дық.
Соныме н қа та р, қа за қ тілі са ба ғында да мыта оқыту а рқылы
оқушыла рдың ойла у қа біле тін же тілдіру жолда рын а нықта
п,оқушының коммуника тивтік – лингвистика лық қа біле тін да мытуға
а рна лға н жа ттығула рды «Да мыта оқыту те хнологиясы» бойынша
қолда ну жұмысына та лда у жа са п көрсе ттік.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz