Баланы қарау және күтім жасау шкаласы бойынша мектепке



ECERS-R шкаласы
Дайындаған: Рахманова Тілектес
Тексерген: Сүлеймен Самал

ECERS-R шкаласы мектепке дейінгі мекеменің білім беру ортасын бағалау әдістеріне жатады, сондықтан мектепке дейінгі тәрбиенің негізгі міндетін мектепке дейінгі балалардың дамуы үшін қолайлы білім беру ортасын құруда көреді.
ECERS-R ШКАЛАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ

Мұндай дамушы модель баланың өзін-өзі тануына бағытталған және балалардың жас ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктері мен қызығушылықтарына негізделген; ол балалардың немесе мұғалімдердің жеке ерекшеліктерін бағалауға емес, дәл білім беру ортасын бағалауға бағытталған.

Ол қоршаған ортаны, өзара әрекеттестікті немесе балалардың ойынына жеке баға бермейді, бірақ дәл сол күні балабақшада болған оқиғалардың тәрбиелік аспектісі айқын көрінеді. Сондықтан бұл құрал білім беру ортасының сапасын оның жеке элементтерін емес, тұтастай интегративті бағалауға мүмкіндік береді деп айта аламыз.

ECERS білім беру ортасының үш жағын қамтиды:
1
2
3
уақыт (күнді жоспарлау) ;
адамдар (мұғалімнің балалармен және ата -аналармен қарым -қатынасы) ;
кеңістік.

Бағаланатын көрсеткіштер:
Кеңістік және жиһаз
Жеке гигиена режимі
Ойлау және пайымдау
Тәртіп
Өзара әрекеттесу
Уақыт құрылымы
Ата-аналар мен қызметкерлер
Олардың әрқайсысы 7 баллдық жүйемен бағаланады: 1 (қанағаттанарлықсыз), 3 (ең төменгі), 5 (жақсы) және 7 (өте жақсы) .

Бүгінде үй ішінде де, айналада да кеңістіктік даму ортасы балалардың дамуына тікелей әсер етеді деген пікір бар. Сәйкес материалдар мен жабдықтар, олардың жиынтығы мен сапасы да заманауи талаптар мен стандарттарға сәйкес келуі керек, сонымен қатар сапа бойынша жұмыстың ажырамас бөлігі болып табылады.
Сапалы қадағалау мен күтім кез келген тәрбие жұмысында маңызды. Жоғары сапалы қадағалаусыз және қамқорлықсыз мектепке дейінгі сапалы білім беру туралы мәселе болуы мүмкін емес. Бұл бағыт балабақшадағы күнделікті өмірді педагогикалық ұйым-дастырудың келесі компоненттерін қамтиды.
Кеңістік және жиһаз
Жеке гигиена режимі

Ойлау және пайымдау
Тәртіп
Әрі қарай, мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелік қызметін сөздің мағынасында білдіретін педагогикалық жұмыстың бағыттары көрсетіледі. Бұл сөйлеуді дамыту, танымдық даму . . .
Өзара әрекеттесу
Ересектер мен балалар арасындағы, ересектердің бақылауындағы балалар арасындағы өзара әрекеттесудің барлық жағдайлары педагогикалық болып табылады, тәрбиелік әлеуетке ие, сонымен қатар бағалау жүйесіне толыққанды бөлімдер ретінде енгізілген.

Уақыт құрылымы
Уақытты жоспарлаудың жоғары сапасы қатаң күнделікті режимді білдірмейді, бірақ қазіргі заманғы талаптарға сәйкес балалардың жеке қажеттіліктері мен қызығушылықтарының белгілі бір уақыт тәртібі мен ашықтығы арасындағы икемді балансты орнатуға ұмтылады.
Ата-аналар мен қызметкерлер
«Ата -аналар мен тәрбиешілер» бөлімінде білім беру процесіне қатысушылар арасындағы сапа критерийлері енгізілген.

Жалпы айтқанда, шкала 43 параметрді қамтиды, олардың әрқайсысы үшін сіз 1 -ден 7 баллға дейін ала аласыз, ал белгілердің көрсеткіштері мұқият белгіленеді, оған сәйкес бақылаушы оларға қай нүкте сәйкес келетінін нақты анықтай алады. Бұл шкала жоғары сенімділігін және мектепке дейінгі мекеменің сапасын бағалауды мүмкіндігінше объективті етеді.

Қазақстанда ECERS-R сапаны бағалаудың халықаралық шкаласы бойынша өткізілген зерттеу 7 балдық шкала бойынша 4, 1 балл деңгейін көрсетті, бұл "орташа сапа" бағасына сәйкес келеді, ал "жақсы сапа" 5 балдан басталады.
"Баланы қарау және күтім жасау" шкаласы бойынша мектепке дейінгі ұйымдар жоғары көрсеткішті иеленді.
"Бағдарламаны құрылымдау", "Өзара ынтымақтастық", "Сөйлеу және ойлау" және "Заттық-кеңістіктік орта" кіші шкалалары, әсіресе, балалардың еркін ойыны және мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жағдайлар бойынша баға 4, 0-ден төмен болды.
Текшелер, математика, ойын, табиғат/ғылым, музыка/қимыл, өнер, ұсақ моторика және т. б. көрсеткіштер бойынша "Белсенділік түрлері" кіші шкаласы бойынша баллдар ең төмен.
Ортаның жабдықталуы мен балаларға қолжетімділігінің төмендігі.
Зерттеу баланың педагогпен өзара әрекетіне, баланың эмоционалдық дамуына, жеке тәсілді күшейтуге және баланың қызығушылығын қолдауға назар аудару қажеттілігін көрсетті.

Қолданылған әдебиеттер тізімі:
https://www. storyjumper. com/book/read/113434222/
https://nsportal. ru/blog/detskii-sad/all/2018/08/24/shkala-ecers-r-instrument-otsenki-kachestva-v-doshkolnom-obrazovanii

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz