Баланы қарау және күтім жасау шкаласы бойынша мектепке




Презентация қосу
ECERS-R шкаласы
Дайындаған: Рахманова Тілектес
Тексерген: Сүлеймен Самал
ECERS-R ШКАЛАСЫНЫҢ ТҮСІНІГІ
ECERS-R шкаласы мектепке дейінгі
мекеменің білім беру ортасын бағалау
әдістеріне жатады, сондықтан мектепке
дейінгі тәрбиенің негізгі міндетін
мектепке дейінгі балалардың дамуы үшін
қолайлы білім беру ортасын құруда көреді.
Мұндай дамушы модель баланың өзін-өзі
тануына бағытталған және балалардың жас
ерекшеліктері мен жеке мүмкіндіктері мен
қызығушылықтарына негізделген; ол балалардың
немесе мұғалімдердің жеке ерекшеліктерін
бағалауға емес, дәл білім беру ортасын бағалауға
бағытталған.
Ол қоршаған ортаны, өзара әрекеттестікті
немесе балалардың ойынына жеке баға бермейді,
бірақ дәл сол күні балабақшада болған
оқиғалардың тәрбиелік аспектісі айқын көрінеді.
Сондықтан бұл құрал білім беру ортасының
сапасын оның жеке элементтерін емес, тұтастай
интегративті бағалауға мүмкіндік береді деп айта
аламыз.
ECERS білім беру ортасының үш
жағын қамтиды:

1 уақыт (күнді жоспарлау);

адамдар (мұғалімнің балалармен және ата -
2 аналармен қарым -қатынасы);

3 кеңістік.
Олардың әрқайсысы 7 баллдық
жүйемен бағаланады: 1
Бағаланатын көрсеткіштер: (қанағаттанарлықсыз), 3 (ең
төменгі), 5 (жақсы) және 7 (өте
жақсы).

• Кеңістік және жиһаз

• Жеке гигиена режимі

• Ойлау және пайымдау

• Тәртіп

• Өзара әрекеттесу

• Уақыт құрылымы

• Ата-аналар мен қызметкерлер
Кеңістік және жиһаз
Бүгінде үй ішінде де, айналада да кеңістіктік даму ортасы балалардың
дамуына тікелей әсер етеді деген пікір бар. Сәйкес материалдар мен жабдықтар,
олардың жиынтығы мен сапасы да заманауи талаптар мен стандарттарға сәйкес
келуі керек, сонымен қатар сапа бойынша жұмыстың ажырамас бөлігі болып
табылады.

Жеке гигиена режимі
Сапалы қадағалау мен күтім кез келген тәрбие жұмысында маңызды. Жоғары
сапалы қадағалаусыз және қамқорлықсыз мектепке дейінгі сапалы білім беру
туралы мәселе болуы мүмкін емес. Бұл бағыт балабақшадағы күнделікті өмірді
педагогикалық ұйым-дастырудың келесі компоненттерін қамтиды.
Ойлау және пайымдау
Тәртіп
Әрі қарай, мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелік қызметін сөздің мағынасында
білдіретін педагогикалық жұмыстың бағыттары көрсетіледі. Бұл сөйлеуді дамыту,
танымдық даму...

Өзара әрекеттесу
Ересектер мен балалар арасындағы, ересектердің бақылауындағы балалар арасындағы
өзара әрекеттесудің барлық жағдайлары педагогикалық болып табылады, тәрбиелік
әлеуетке ие, сонымен қатар бағалау жүйесіне толыққанды бөлімдер ретінде енгізілген.
Уақыт құрылымы
Уақытты жоспарлаудың жоғары сапасы қатаң күнделікті режимді білдірмейді,
бірақ қазіргі заманғы талаптарға сәйкес балалардың жеке қажеттіліктері мен
қызығушылықтарының белгілі бір уақыт тәртібі мен ашықтығы арасындағы
икемді балансты орнатуға ұмтылады.

Ата-аналар мен қызметкерлер
«Ата -аналар мен тәрбиешілер» бөлімінде білім беру процесіне қатысушылар
арасындағы сапа критерийлері енгізілген.
Жалпы айтқанда, шкала 43 параметрді қамтиды, олардың
әрқайсысы үшін сіз 1 -ден 7 баллға дейін ала аласыз, ал
белгілердің көрсеткіштері мұқият белгіленеді, оған сәйкес
бақылаушы оларға қай нүкте сәйкес келетінін нақты анықтай
алады. Бұл шкала жоғары сенімділігін және мектепке дейінгі
мекеменің сапасын бағалауды мүмкіндігінше объективті етеді.
• "Баланы қарау және күтім жасау" шкаласы бойынша мектепке
Қазақстанда ECERS-R дейінгі ұйымдар жоғары көрсеткішті иеленді.
сапаны бағалаудың
халықаралық шкаласы • "Бағдарламаны құрылымдау", "Өзара ынтымақтастық", "Сөйлеу
бойынша өткізілген және ойлау" және "Заттық-кеңістіктік орта" кіші шкалалары,
әсіресе, балалардың еркін ойыны және мүмкіндігі шектеулі
зерттеу 7 балдық шкала
балаларға арналған жағдайлар бойынша баға 4,0-ден төмен болды.
бойынша 4,1 балл
деңгейін көрсетті, бұл • Текшелер, математика, ойын, табиғат/ғылым, музыка/қимыл,
"орташа сапа" бағасына өнер, ұсақ моторика және т.б. көрсеткіштер бойынша
сәйкес келеді, ал "жақсы "Белсенділік түрлері" кіші шкаласы бойынша баллдар ең төмен.
сапа" 5 балдан • Ортаның жабдықталуы мен балаларға қолжетімділігінің
басталады. төмендігі.

• Зерттеу баланың педагогпен өзара әрекетіне, баланың
эмоционалдық дамуына, жеке тәсілді күшейтуге және баланың
қызығушылығын қолдауға назар аудару қажеттілігін көрсетті.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:

• https://www.storyjumper.com/book/read/113434222/------

• https://
nsportal.ru/blog/detskii-sad/all/2018/08/24/shkala-ecers-r-instru
ment-otsenki-kachestva-v-doshkolnom-obrazovanii
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмысшылардың қызметін сапалық бақылаудағы квалиметриялық көзқарас
Балаларға көмек
Нәрестелік кезең аурулары. Нәрестедегі сары ауру
НӘРЕСТЕГЕ ҮЙІНДЕ ПАТРОНАЖ ЖАСАУ
Денсаулық топтары
Аутизм диагностикасы
Медициналық мекемелердегі медбикелердің қызметінің бағыттары
ECERS шкаласының құрылымы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ
А.П. Усованың мектепке дейінгі тәрбиеге қосқан үлесі
Пәндер