Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру




Презентация қосу
Шаттық шеңбері

Ой түйіндеу: Олай болса, балалар әрдайым бір-бірімізге, күлліп
әлемге сүйіспеншілікпен қарап, ішкі тыныштығымызды сақтай
отырып, нұр жібере жүрейік.
Үй тапсырмасын сұрау

Аквариум әдісі
Шаттық шеңбері
Сабақтың тақырыбы:

Қуыршақтар
Сабақтың мақсаты:
4.5.1.2. жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/
жазбаша тілде қолдану.
4.5.1.3. өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің
грамматикалық категорияларын ауызекі және
жазба тілде қолдану.
4.5.1.5.сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап
жәй сөйлемдер құрастыру.
Дағды: Айтылым және жазылым (грамматика)

Қасиеттері: мейірімділік, кішіпейілділік,
сабырлылық, сыйластық

Сабақтың міндеттері:
Осындай, ұрыншақ, сотқар, қызғаншақ,
жалқау
Жаңа сөздер:
Осындай –

Ұрыншақ,сотқар –

Жомарт –

Қызғаншақ –

Жалқау –
Жаңа сөздер:
Осындай – Такой

Ұрыншақ,сотқар – Задира, драчун

Жомарт – Щедрый

Қызғаншақ – Жадный, ревнивый

Жалқау – Ленивый
Конфет алыңыз, менде конфет көп
***бұл жомарттылық (щедрый)

ЖОҚ, МЕН ҚУЫРШАҚТАРЫМДЫ
ЕШКИМГЕ БЕРМЕЙМИН ***
БҰЛ ҚЫЗҒАНШАҚ (ЖАДНАЯ)
Мен гүлге су құямын ***
бұл еңбекқор қуыршақ
(Трудолюбивая)

ЖОҚ, МЕН ШАРШАДЫМ ***
БҰЛ ҚУЫРШАҚ ЖАЛҚАУ
(ЛЕНИВАЯ)
ЕСТЕ САҚТА!!!

МЕН -мын/-мін мейірімдімін
-бын/-бін (ж,з) еңбекқормын
-пын/-пін жомартпын
(қ,к,п,с,т,ш)

мейірімдісің
СЕН - сың еңбекқорсың
- сің жомартсың

СІЗ - сыз мейірімдісіз
- сіз еңбекқорсыз
жомартсыз

ОЛ ----
Қажет қосымшаны жалғап айт!

....мын ....мін ....пын ....пін ....бын ....бін

тәрбиелі

ақылды

көңілсіз

жомарт

Үміт

Алмаз
Тиісті қосымшаны жалғап жаз.

Сен күшті...., мықты.... . Ауыр заттарды көтере
аласың.Сіз ақылды.... . Кітап оқи аласыз.
Ол еңбекқор... . Үй жинай алады, тамақ пісіре
алады.
2-тапсырма (а) өлеңді мәнерлеп оқы
Айтқан тілді алмайсын,
Оқуға да бармайсың.
Сөйлеші, қуыршағым,
Неге осындай болғансың?
Ұрыншақсың, сотқарсың
Қызғаншақсың, жалқаусың
Сөйлеші, қуыршағым,
Неге осындай болғансың?
Ол мектепке барады.
Ылғи бестік алады,
Жұмсай қалсаң егер де,
Құлыншақтай шабады.
Үйді жинап, жуады.
Құстарға жем шашады.
Шаңын сүртіп бөлменің
Тап – таза қып жинайды
Жақсы қасиеттер Жаман қасиеттер

Ол мектепке барады. Айтқан тілді алмайды.
ҰРЫНШАҚ,
СОТҚАР,
ҚЫЗҒАНШАҚ,
ЖАЛҚАУ
ҮЙ ЖҰМЫСЫ

2 – тапсырма 60 бет
Өлеңді жаттау
Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар өздерінің
ойыншық кейіпкері туралы айтып береді.
Оқулықта
берілген үлгіні басшылыққа алады.
Мұғалім оқушыларға пысықтау сұрақтарын қояды.
Сендердің қандай сүйікті ойыншықтарың бар?
Ойыншықты сендерге кім сыйлады?
Сен ойыншығыңмен сөйлесесің бе?

Рефлексия. «Білім ағашы» оқушылар бүгінгі сабақта
алма түсіне байланысты білім ағашына іледі.
Мен жақсы түсіндім және басқаға да
түсіндіре аламын.
Я хорошо понял и могу объяснить и другому.

Меш ештене түсінбей қалдым.
Я ничего не понял.

Мен түсіндім, бірақ барлығын емес.
Я понял но не все.
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру
Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін
міндетті түрде тексеруі керек.
Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс
табуы тиіс.
Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдануы),
оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек.
Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері
байланыс жүргізудің маңызы зор.

Бағалау критерийлері
•Жіктік жалғауларын қолданыстық тұрғыдан меңгереді.

•Диалогке түсіп, өз ойын еркін жеткізеді.
. Айтылым дағдысы дамиды.

Ұқсас жұмыстар
Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
WordPad қолданбасымен танысу
Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
Оқушыларға ағашты өңдеу және салу технологиясын үйрету
Диагностикалық бағалау
PISA - оқушылардың білімі мен біліктілігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы
Панорамалық сабақ
Excel бағдарламасында диаграмма салу
“Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу”
Пәндер