Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру


Slide 1

Шаттық шеңбері

Ой түйіндеу: Олай болса, балалар әрдайым бір-бірімізге, күлліп әлемге сүйіспеншілікпен қарап, ішкі тыныштығымызды сақтай отырып, нұр жібере жүрейік.

Slide 2

Үй тапсырмасын сұрау

Аквариум әдісі

Slide 3

Шаттық шеңбері

Slide 4

Сабақтың тақырыбы:

Қуыршақтар

Slide 5

Сабақтың мақсаты:

4. 5. 1. 2. жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/

жазбаша тілде қолдану.

4. 5. 1. 3. өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және

жазба тілде қолдану.

4. 5. 1. 5. сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жәй сөйлемдер құрастыру.

Slide 6

Дағды: Айтылым және жазылым (грамматика)

Қасиеттері: мейірімділік, кішіпейілділік, сабырлылық, сыйластық

Сабақтың міндеттері:

Осындай, ұрыншақ, сотқар, қызғаншақ, жалқау

Slide 7

Жаңа сөздер:

Осындай -

Ұрыншақ, сотқар -

Жомарт -

Қызғаншақ -

Жалқау -

Slide 8

Жаңа сөздер:

Осындай - Такой

Ұрыншақ, сотқар - Задира, драчун

Жомарт - Щедрый

Қызғаншақ - Жадный, ревнивый

Жалқау - Ленивый

Slide 9 Slide 10

ЖОқ, мен қуыршақтарымды ешкимге бермеймин *** бұл қызғаншақ (Жадная)

Конфет алыңыз, менде конфет көп ***бұл жомарттылық (щедрый)

Slide 11

ЖОқ, мен Шаршадым *** бұл қуыршақ жалқау (ленивая)

Мен гүлге су құямын ***

бұл еңбекқор қуыршақ (Трудолюбивая)

Slide 12

ЕСТЕ САҚТА!!!

МЕН

-мын/-мін

-бын/-бін (ж, з)

-пын/-пін

(қ, к, п, с, т, ш)

мейірімдімін

еңбекқормын

жомартпын

СЕН

- сың

- сің

мейірімдісің

еңбекқорсың

жомартсың

СІЗ

- сыз

- сіз

мейірімдісіз

еңбекқорсыз

жомартсыз

ОЛ

Slide 13

Қажет қосымшаны жалғап айт!

. . . . мын

. . . . мін

. . . . пын

. . . . пін

. . . . бын

. . . . бін

тәрбиелі

ақылды

көңілсіз

жомарт

Үміт

Алмаз

Slide 14 Slide 15

Тиісті қосымшаны жалғап жаз.

Сен күшті. . . ., мықты. . . . . Ауыр заттарды көтере

аласың. Сіз ақылды. . . . . Кітап оқи аласыз.

Ол еңбекқор. . . . Үй жинай алады, тамақ пісіре

алады.

Slide 16 Slide 17

Ол мектепке барады. Ылғи бестік алады, Жұмсай қалсаң егер де, Құлыншақтай шабады. Үйді жинап, жуады. Құстарға жем шашады. Шаңын сүртіп бөлменің Тап - таза қып жинайды

2-тапсырма (а) өлеңді мәнерлеп оқы

Айтқан тілді алмайсын,

Оқуға да бармайсың.

Сөйлеші, қуыршағым,

Неге осындай болғансың?

Ұрыншақсың, сотқарсың

Қызғаншақсың, жалқаусың

Сөйлеші, қуыршағым,

Неге осындай болғансың?

Slide 18

Жақсы қасиеттер

Жаман қасиеттер

Ол мектепке барады.

Айтқан тілді алмайды.

ҰРЫНШАҚ,

СОТҚАР,

ҚЫЗҒАНШАҚ,

ЖАЛҚАУ

Slide 19 Slide 20

ҮЙ ЖҰМЫСЫ

2 - тапсырма 60 бет

Өлеңді жаттау

Slide 21

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар өздерінің ойыншық кейіпкері туралы айтып береді.

Оқулықта

берілген үлгіні басшылыққа алады.

Мұғалім оқушыларға пысықтау сұрақтарын қояды.

Сендердің қандай сүйікті ойыншықтарың бар?

Ойыншықты сендерге кім сыйлады?

Сен ойыншығыңмен сөйлесесің бе?

Рефлексия. «Білім ағашы» оқушылар бүгінгі сабақта алма түсіне байланысты білім ағашына іледі.

Slide 22 Slide 23

Мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын.

Я хорошо понял и могу объяснить и другому.

Меш ештене түсінбей қалдым.

Я ничего не понял.

Мен түсіндім, бірақ барлығын емес.

Я понял но не все.

Slide 24

Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін міндетті түрде тексеруі керек.

Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс.

Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек.

Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

Бағалау критерийлері

Жіктік жалғауларын қолданыстық тұрғыдан меңгереді.

Диалогке түсіп, өз ойын еркін жеткізеді.

. Айтылым дағдысы дамиды.

Slide 25
Ұқсас жұмыстар
Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
WordPad қолданбасымен танысу
Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
Оқушыларға ағашты өңдеу және салу технологиясын үйрету
Диагностикалық бағалау
PISA - оқушылардың білімі мен біліктілігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы
Панорамалық сабақ
Excel бағдарламасында диаграмма салу
“Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу”
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz