Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау




Презентация қосу
Тақырыбы;Жиынтық
бағалау

ОРЫНДАҒАН:НҰРБАЙ МЕИРХАН
НЕСІПБАЙ ШАПАҒАТ
АЛТЫНБЕК ҚАЛИМА
ДИНИКУЛОВА С
КЯ 19-3 ТОБЫ
ЖОСПАРЫ;
Бағалаудың тарихы.
Бағалаудың түрлері.
Жиынтық бағалау
Қортынды.
Мақсаты: Қатысушыларға
оқытуды бағалау суммативті,
оқу үшін бағалау формативті,
критериалды бағалаудың сабақ
үрдісіндегі маңыздылығын
көрсету.
Бағалау — оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын
тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі
кемшіліктерін жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына
ықпал ететін фактор. Бағалау, көбінесе, баға қоюдың
синтездік түрі (1-ден 5-ке дейінгі ранг) арқылы жүзеге
асады. Сондай-ақ, мектеп тәжірибесіндегі бағалау баға
қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды
меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін
анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды
бөлігі болып табылады. Жоғары оқу орындарында бағалау
рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі; қаласының Рейтинг.
БАҒАЛАУ ТАРИХЫ
Бағалаудың алғашқы жүйесі Германияда
пайда болған. Ол үш ұпайдан тұрған,
әрқайсысы разрядтарды білдірген. Осы
разрядтар бойынша оқушылар үздіктер,
орташалар және нашарларға бөлінген. Уақыт
өте орташа разрядты екі класқа бөледі,
өйткені оқушылардың көпшілігі осы разрядта
болған. Осылай бес ұпайлық шкала пайда
болған.
Ресейде алғашқы рет 1737 жылдан бастап
білімді бағалай бастаған. Бағалар ол кезде
сөздік түрде, «жақсы-жаман» ұғымдары
шеңберінде болған. Кейінгі уақыттарда
ресейлік бағалау 3-, 5-, 8-, 10-, 12-ұпайлық
жүйеден өткен.
Жиынтық бағалау мақсаты – белгілі уақыт
ішінде оқушының білім, білік, дағдылары мен
құзыреттіліктері қалыптасу деңгейін және
алынған нәтижелердің стандарт талаптарына
сәйкестігін анықтау.
ЖИЫНТЫҚ (СУММАТИВТІ) БАҒАЛАУ

Ұмытпаңыз!

Жұмысты тексеру нәтижесінде
алынған баға сынып журналына
қойылады.
ОҚУ НӘТИЖЕЛЕРІН БАҒАЛАУ ОҚУ ҮДЕРІСІНІҢ БІР ЖАҚТЫ СИПАТЫ БОЛЫП
ТАБЫЛАДЫ:

баға қоюда қолданылатын меже;
баға қою мерзімділігі;
білім беру үдерісі субъектілері
арасындағы байланыс механизмі;
оқушылардың қаншалықты табысты
оқитындығын өз бетімен анықтау
механизмі..
КЕМШІЛІКТЕР
КӨПТЕГЕН ОНЖЫЛДЫҚТАР БОЙЫ 5 БАЛДДЫҚ
БАҒАЛАУ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАСҚА
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕТІСТІКТЕРІМЕН
САЛЫСТЫРУДАН ТҰРДЫ, ЖӘНЕ БАҒАЛАУДЫҢ
ОСЫНДАЙ ТӘСІЛІНІҢ БІРҚАТАР КЕМШІЛІКТЕРІ ДЕ
ЖОҚ ЕМЕС:
ҚОРТЫНДЫ
Оқушылардың оқудағы
жетістіктерін бағалау. Алынған
білімдік нәтижелердің алдын ала
жоспарланған нәтижелерге
сәйкестік дәрежесін анықтау.
Қатысушыларға оқытуды бағалау суммативті,
формативті, критериалды бағалаудың сабақ
үрдісіндегі маңыздылығын көрсету.
НАЗАРЛАРЫНЫЗҒА РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту
Критериалды бағалау жүйесі
Қалыптастырушы мұғалім мен оқушы бағалау бағасыз бағалау қызметін түзету
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру
Функционалдық сауаттылық
Пәндер