Вагон таразылары
Презентация қосу
Вагон таразылары
Орындаған: Қадылбеков.Ә.М
Топ: ОП-013
Вагон таразылары жылжымалы
құрамды статикалық режимде және
динамикалық режимде вагондарды
ағытпастан қозғалу кезінде,
материалдарды жинау, тиеу немесе
түсіру режимінде өлшеуге арналған
Темір жол вагон таразылары өлшеу құралында
өлшеу нәтижелерін көрсете отырып,
өнеркәсіптік және көлік кәсіпорындарында
бухгалтерлік және технологиялық
операциялар кезінде теміржол вагондарын
статикалық өлшеуге арналған. Автомобиль
таразы ГОСТ 29329 талаптарына сәйкес
шығарылады - Статикалық өлшеуге арналған
таразы.
Әрбір өндірушінің өз ерекшеліктері бар. Төменде вагон таразыларының негізгі
артықшылықтары мен кемшіліктері бар жіктелуі келтірілген
Жұмыс принципі бойынша
вагон таразылары бөлінеді: Мақсаты бойынша вагон таразыларын бөлуге болады:
• Жүктерді қабылдау және жөнелту кезінде кәсіпорындар үшін.
• Механикалық вагон Бұл түрге коммерциялық өлшеуге арналған барлық таразылар
таразылары. Қазіргі кіреді. Егер кәсіпорындағы жүк ағыны аз болса, онда статикалық
уақытта өндірілмейді. таразылар қолданылады. Егер вагондардың жүк ағыны тәулігіне
• Электрондық вагон 15 вагоннан артық болса, онда статикада да, қозғалыста да
таразылары. Көптеген өлшеуге мүмкіндік беретін стато-динамикалық вагон
жағдайларда таразыларын пайдалану орынды.
тензометриялық • Темір Жолдар Үшін. Таразылар басты жолдарда, вагондардың
сенсорлар қолданылатын артық тиелуін бақылау үшін станциялық жолдарда орнатылады.
таразылар. Бұл вагондық таразылардың басты ерекшелігі-кесілмеген рельс,
бұл таразылар арқылы транзиттік жылдамдықты 15 км/сағ дейін
төмендетпеуге мүмкіндік береді, мұндай таразыларда өлшеу
жылдамдығы 40 км/сағ аспайды, ал көп жағдайда 10-15 км/сағ
құрайды.
Салмақ түрі бойынша өңдеу
• Статикалық. Өлшеу вагонды таразыда
тоқтатумен, вагондарды ағытумен немесе
ағытпастан жүргізіледі. Өнімдердің
коммерциялық есебін қамтамасыз ететін
ең дәл өлшеу.
• Статикалық-динамикалық. Өлшеу вагонды таразыда тоқтата
отырып, статикада да, қозғалыста да жүргізіледі. Қозғалыста
өлшеу вагондардың тұтас құрамының 10-15 км/сағ аспайтын
жылдамдықта жүргізіледі. Құрамның өтуі аяқталғаннан кейін
таразыдан өткен барлық вагондардың салмағы туралы есеп
беріледі. Бұл таразылардың артықшылығы-маневрлік жұмыстарға
уақыт пен шығындарды үнемдеу.
• Динамикалық. Вагондарды өлшеу тек қозғалыста жүргізіледі.
Ірі кәсіпорындарда технологиялық есепке алуға арналған
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz