Вагон таразылары



Вагон таразылары
Орындаған: Қадылбеков. Ә. М
Топ: ОП-013

Вагон таразылары жылжымалы құрамды статикалық режимде және динамикалық режимде вагондарды ағытпастан қозғалу кезінде, материалдарды жинау, тиеу немесе түсіру режимінде өлшеуге арналған

Темір жол вагон таразылары өлшеу құралында өлшеу нәтижелерін көрсете отырып, өнеркәсіптік және көлік кәсіпорындарында бухгалтерлік және технологиялық операциялар кезінде теміржол вагондарын статикалық өлшеуге арналған. Автомобиль таразы ГОСТ 29329 талаптарына сәйкес шығарылады - Статикалық өлшеуге арналған таразы.

Әрбір өндірушінің өз ерекшеліктері бар. Төменде вагон таразыларының негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері бар жіктелуі келтірілген
Жұмыс принципі бойынша вагон таразылары бөлінеді:
Механикалық вагон таразылары. Қазіргі уақытта өндірілмейді.
Электрондық вагон таразылары. Көптеген жағдайларда тензометриялық сенсорлар қолданылатын таразылар.
Мақсаты бойынша вагон таразыларын бөлуге болады:
Жүктерді қабылдау және жөнелту кезінде кәсіпорындар үшін. Бұл түрге коммерциялық өлшеуге арналған барлық таразылар кіреді. Егер кәсіпорындағы жүк ағыны аз болса, онда статикалық таразылар қолданылады. Егер вагондардың жүк ағыны тәулігіне 15 вагоннан артық болса, онда статикада да, қозғалыста да өлшеуге мүмкіндік беретін стато-динамикалық вагон таразыларын пайдалану орынды.
Темір Жолдар Үшін. Таразылар басты жолдарда, вагондардың артық тиелуін бақылау үшін станциялық жолдарда орнатылады. Бұл вагондық таразылардың басты ерекшелігі-кесілмеген рельс, бұл таразылар арқылы транзиттік жылдамдықты 15 км/сағ дейін төмендетпеуге мүмкіндік береді, мұндай таразыларда өлшеу жылдамдығы 40 км/сағ аспайды, ал көп жағдайда 10-15 км/сағ құрайды.

Салмақ түрі бойынша өңдеу
Статикалық. Өлшеу вагонды таразыда тоқтатумен, вагондарды ағытумен немесе ағытпастан жүргізіледі. Өнімдердің коммерциялық есебін қамтамасыз ететін ең дәл өлшеу.

Статикалық-динамикалық. Өлшеу вагонды таразыда тоқтата отырып, статикада да, қозғалыста да жүргізіледі. Қозғалыста өлшеу вагондардың тұтас құрамының 10-15 км/сағ аспайтын жылдамдықта жүргізіледі. Құрамның өтуі аяқталғаннан кейін таразыдан өткен барлық вагондардың салмағы туралы есеп беріледі. Бұл таразылардың артықшылығы-маневрлік жұмыстарға уақыт пен шығындарды үнемдеу.

Динамикалық. Вагондарды өлшеу тек қозғалыста жүргізіледі. Ірі кәсіпорындарда технологиялық есепке алуға арналған
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz