Көмірсулар тақырыбы бойынша электрондық оқулықты құрастыру




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті
Жаратылыстану ғылымдары факультеті
Химия және биотехнология кафедрасы

Көмірсулар тақырыбы бойынша
электрондық оқулықты құрастыру
Дайындаған: Мамыр Малика
Тобы: ХК-61
Ғылыми жетекшісі: х.ғ.д. Аймақов О. А.
Жұмыстың өзектілігі:

Қазіргі таңда электрондық оқулықты тек қана
бейорганикалық және органикалық химия
салалар аясында ғана емес, сонымен қатар
басқада өзекті тақырыптарда қолдануға
болады. Электрондық оқулықты қолданудың
аясы өте кең ауқымда дамыта аламыз.
Жұмыстың мақсаты:

Оқыту процесінің үздіксіз және толық деңгейін бақылау,
химиялық білімді қолдануға үйрету, сонымен қатар ақпаратты
іздеу қабілетін дамыту.

Жұмыстың міндеті:

Көмірсулар тақырыбына негізделген әдістемелік нұсқауын
жинақтау;
Білім беру құзіреттілігін қалыптастыру барысында Көмірсулар
тақырыбын оқытудың жаңаша әдіс-тәсілдері мен жаңа
технологияларын меңгеру;
Оқу үрдісінің тиімділігін арттыруға негізделген Көмірсулар
тақырыбына электрондық оқулық құрастыру.
Жұмыстың практикалық маңызы:

Көмірсулар тақырыбы бойынша электрондық
оқулықтық құрастырылуы

Ғылыми жаңалығы:

Орта мектепте Көмірсулар химиясын оқыту
формалары мен әдістерін жетілдіру өзекті Көмірсулар
тақырыбына электрондық оқулықтың құрастырылуы
Электронды оқулық дегеніміз не? Сабақ
бойынша ақпараттардың бәрі мәтін, суреттер,
бейне, аудиожазба, анимациялар және басқа да
графикалық құралдар түрінде берілетін оқу
курсы.
Электронды оқулықтардың басқа да басымдықтары
арасынан сарапшылар төмендегілерді атайды:
-Кез келген жерден, кез келген құрылғы арқылы кіруге
болады;
-Ақпаратты іздеу мүмкіндігі;
-Интерактивтілік;
-Балл қоюда объективтілік;
-Тапсырмалардың күрделілігінің түрлі деңгейі;
-Озат оқу үшін жасалған жағдайлар;
-Өтіп кеткен материалдарды қайталау мүмкіндігі.
file:///C:/Users/User/Desktop/%D0%A5%D0%9A-61%20%D0%9C%D0%B0%D0%BC%D1%
8B%D1%80%20%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0/public_html/index.
html
Органдардың ақпаратты қабылдауды игеруі

Электронды оқулық арқылы
оқушы өзінің есту және көру
мүшелеріне (аудиожазба, 30%
видеофрагменттер мен
50%
анимацияларды қарай отырып)
әсер ете алатын болады.
20%

Электронды оқу материалы
ақпаратты қабылдаудың барлық
органдары арқасында игеріледі
оқу тыңдау көру
• Оқулыққа қойылған негізгі
критерийлер:

Нақты делелдер мен дәйектерді
жеткілікті мөлшерде қолдану;
Ашық, айқын , түсінікті мысалдар,
фактілер, ғылыми және деректемелік
негіздерінің болуы;
Оқушылардың ойлау қабілетін
белсендендіру ;
Жаңа терминдер мен атауларға
түсініктеме берілуі;
Дидактикалық материалдардың
қолданылуы;
Теориялық білімді өмірмен
байланыстыру
Электрондық оқулық оқушыларға
қаншалықты тиімді болды
Элек. Оқулық
Оқулық
0
луы тер ары тар
ы еп л ы с
т с а
ам қ
е рм ұм
қ ы сы қ ж
тың ка
л
та
п
лы
р ып кти
ес
т
ан
а
қ ы П ра Т
рт
х
Та Зе
Қорытынды

Оқу үрдісінің тиімділігін арттыруға негізделген
«Көмірсулар» тақырыбына арналған нұсқаулық
жинақталды және электрондық оқулық құрастырылды;
Жаңа электронды мазмұнда құрастырылған оқулық
жалпы алғанда қазіргі заман талабына сай, қолдануға
ыңғайлы, таңдалған тақырыптың өзектілігі мен
маңыздылығына және мектептердегі жаңартылған білім
беру мазмұны негізінде оқушылардың танымдық
белсенділігі мен пәнге деген қызығушылығын
арттыруға негізделді

Ұқсас жұмыстар
Электронды оқулықтың құрылымы
Электронды оқулық
"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы. Электронды оқулықтар дайындау."
"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы
Менің ғылыми жұмысым Турбо Паскаль алгоритмдік тілінде программалау пәніне арналған электрондық оқулық
Электрондық оқулық
“Ақпаратты қорғау” пәні бойынша электрондық оқулық әзірлеу
Оку мақсатындағы сайтты әзірлеу және жобалау
Ақпараттық құзіреттілік
Білім беру ұйымдарында электрондық оқыту жүйесінің тиімділігі
Пәндер