ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР




Презентация қосу
ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР

Орындаған: Батрачина Аделия
306-топ студенті
Интерактивті оқыту дегеніміз не?
Интерактивті оқу (оқыту) – әрекет көмегімен және
әрекет арқылы үйрену (үйрету).
нақты нәтижелерге жеткізетін ең тиімді жол деп
есептеледі, себебі адамның жадында бірінші кезекте тек
өзінің әрекеттері мен өз қолымен жасағаны қалады.
Ағылшын тілінен келген «interaktiv» сөзіндегі «inter»
«өзара» мағынасын, ал «akt» «әрекет жасау» дегенді
білдіреді.
интерактивті әдістер – үйретуші мен үйренушілердің
өзара әрекеттесуін оқытудың негізі деп танитын және
сондай қатынасқа ықпал жасайтын әдістер.
Конфуций 2500 жыл бұрын «Маған айтып берсең –
ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтармын, ал
өзіме жасатсаң – үйренемін» деген екен
Білім берудің кейбір тәсілдерін қолданғанда
ақпараттың 24 сағат ішінде есте сақталуы
№ Тәсілдер Есте сақталу
деңгейі
1 Лекция 5%
2 Кітапты, мәтінді оқу 10%
3 Аудио және видео құралдарды 15%
қолдану, жазу
4 Кесте, сурет, жоба басқа да 30%
көрнекіліктерді көрсету
5 Пікірталас, талқылау 50%
6 Практикалық іс әрекеттер 75%
7 Үйренген білімді дереу қолдану, 90%
басқаларды үйрету
Интерактивті оқыту
Білім беруде оқытудың бірнеше моделі
қолданыста:
пассивті – білім алушы оқытудың “нысаны” ретінде
ғана (Білім алушы тыңдайды және көреді)

Білім
алушы
Оқытуш Білім
ы алушы
Білім
алушы
Оқытудың интерактивті
технологиясы
– бұл ұжымдық, бірін бірі
толықтыратын , білім алушының оған
қатыспай қалуы мүмкін емес оқытуды
ұйымдастыру үрдісі, ол таным
процесінде оқып үйренуде оған барлық
қатысушылардың өзара бірлесіп
әрекет жасауына негізделген.
Интерактивті оқыту әдістері
1. Жұптасып жұмыс жүргізу - Работа в парах
2. Айналым – карусель
3. Аквариум
4. Броундық қозғалыс - Броуновское движение
5. Шешім ағашы – Дерево решений
6. Позиция таңдау - Займи позицию
7. Кейс-стади (нақты жағдайды талдау)
8. Рөлдік ойын – Ролевая игра
9. Зерттеу (жобалар) - Исследования (проекты)
10. Семинар – пікірталас – Семинар-дискуссия
11. Ой қозғау – Мозговой штурм
12. Дөңгелек стол - Круглый стол
13. Іскерлік ойын - Деловая игра
1. Жұптасып жұмыс істеу – 2. Айналым - екі шеңбер
студенттер берілген құрылады: ішкі және
тақырып бойынша бір біріне сыртқы Ішкі шеңберде
сұрақ қоюға және студенттер қозғалыссыз
отырады, ал сыртқы
оған жауап беруге үйренеді. студенттер 3 минут сайын
ауысады. Осылай, олар
бірнеше минутта бірнеше
тақырыпта пікір алсып
әңгімелесушіні өз пікірі
дұрыстығына сендіруге
тырысады.
3. Аквариум – бірнеше 4. Броундық қозғалыс –
студенттер мәселе бойынша берілген тапсырма бойынша
өзара пікір алысады, ал студенттердің мәлімет
басқалары бақылап отырады жинау мақсатында
және талдайды.
дәрісханада еркін
қозғалуына мүмкіндік береді.
5) Шешім ағашы – топ студенттері сан жағынан
бірдей 3 немесе 4 шағын топтарға бөлінеді. Әрбір топ
берілген тапсырма бойынша бірлесіп талдайды да өз
ағаштарына (ватманға) пікірлерін жазады. Одан кейін
топтар ауысады да көршілерінің ағаштарына өз ой
пікірін жазады.
6) Позиция таңдау - белгілі бір шешім, пікір
оқылады студенттер «ИӘ» немесе «ЖОҚ» сөзбен
плакатқа келеді, содан соң өз таңдаған позициясын
түсіндіреді.
Интерактивті оқыту тараптар арасындағы контакт, қарым
қатынас, бірлескен жұмыс арқылы жүзеге асырылады

Бір бірімізді, тыңдай білейік
Бірлескен жұмыста актерлер мен көрермендер жоқ, бәрі де
қатысушылар!.
Әрбір қатысушы өз пікірін білдіруі керек.
Біреу сөйлегенде, оның сөзін бөлмейік!
Жеке бастың қасиеттері сыналмай, тек пікірлер ғана
сыналады.
Мәселе жеңіске жетуде емес, басқалардың пікірін біліп,
шешімнің ең тиімді жолын табуда.
Басқалардың пікірлерін сыйлайық!
Бірлесе жұмыс жасауға ұмтылайық!
Бір мәмілеге келуге атсалысайық!
Жанжалдарды болдырмауға ұмытылайық!
Интерактивті оқыту әдісінің түрлері
Интерактивті оқытуда проблемалық лекция, семинар, топтық тақырыптық
пікірталас, нақты ситуацияны талдау әдісі, инцидент әдістері, блиц-ойындар,
мини-ойындар, компьютерлік ойындар т.б. кеңінен қолданылады.
Пікірталас – аудиторияда немесе шағын топ ішінде нақты бір өзекті
проблема бойынша өзіндік көзқарастары мен пікірлерімен алмасып, оларды
дәлелдеп, өзге позициялармен танысып, тиімді шешім қабылдау әрекеті.
Пікірталас – оқу және оқытудың тиімді тәсілдерінің бір. Себебі, білім
алушылар қандай да бір өзекті мәселені немесе проблеманы талқылауда
өздерінің теориялық және практикалық білімдерін жинақтап, оларды
қолдана отырып, өз көзқарастарын жеткізуге, шешім қабылдауға, өзге
пікірлерді ескеруге және оларды айналымға түсіруге үйренеді.
Пікірталастың басты мақсаты - әрбір білім алушының
қарастырылған проблема бойынша өзіндік пікірін, көзқарасын,
тиімді шешім қабылдауын қалыптастыру.
Пікірталаста мынадай ереже сақталуы керек:
1. Пікірталаста тұлғаның жеке қасиеттері сыналмай, тек көзқарас,
пікір, пайымдау ғана сыналу керек.
2. Пікірталаста басты мақсат жеңу мес, ақиқатқа жету.
3. Басты этикалық ереже: басқа пікірлермен келіспеуге болады,
алайда оларды сыйлау керек.
4. Біреу сөйлегенде, оның сөзін бөлуге болмайды.
5. Пікірталас – ақиқатқа жетудің тиімді жолы.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ

Ұқсас жұмыстар
Негізгі интерактивті әдістер
Мультимедиа технологиясы туралы ақпарат
Оқытудың белсенді әдістері
ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
Ақпараттық технологиялар арқылы инновациялық әдістерді қолдану бойынша сабақты өту әдісі
Төртінші ереже
Дәстүрлі емес сабақтарды интерактивті әдістер арқылы оқыту
Интерактивті оқыту әдістемесі
ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ
Пәндер