ДӘРІС САТУ




Презентация қосу
ДӘРІС
ТАҚЫРЫБЫ: САТУ
СТРАТЕГИЯСЫ
1. Дәріс жоспары:
2. Сату сүзгісі (айналымы). Клиентті
тарту және ұстап қалу
3. Ағымдағы пайдаланушылармен
сауданы жақсарту
Жалпы айтқанда, «клиенттермен қарым-
қатынас» дегеніміз – келесі үш сұрақтың
жауабын білдіреді:

«Сіз өз
«Оларды қалай
клиенттеріңізді
ұстап тұрасыз?»
қалай табасыз?»

«Сізге олардың
санын арттыру
үшін не істеу
керек?»
Сату сүзгісі (айналым) – клиенттер өзара
әрекеттестік сатылары бойынша – бірінші
контактіден бастап тауарды сатуға дейін таралатын
қағидат. Ол пирамида түріндегі кестені білдіреді: ең
үлкен бөлігі әлі де қызықтыруға болатын мүдделі
әлеуетті клиенттердің санын көрсетеді, ал төменгі
бөлігі жасалған шарттардың санын көрсетеді.
Осы суреттен бірнеше қорытынды жасауға болады:

әрбір жұмыс
әлі сатып
кезеңінде қанша
алушыны тарту
клиент шығып
керек.
қалады;
Сүзгіні (айналым) талдау нәтижелері бойынша менеджмент сапасы
туралы және қандай кезеңде күш-жігерді арттыру қажеттілігі туралы
қорытынды жасауға болады. Егер шарт жасалған клиенттер саны
жеткіліксіз болса, әлеуетті сатып алушыларды іздеу бойынша көп күш
салу керек. Егер қандай да бір кезеңде айналымның қатты тарылуы
байқалса, демек алдыңғы кезеңдегі менеджмент сапасы нашар, ал
үдерістің өзі жетілдіруді талап етеді деген сөз.
Сүзгі (айналым) – үлкен міндеттер шеңберін шешуге болатын сатуды
басқарудың әмбебап құралы. Оны құру үшін әрбір кезеңде
статистиканы жинау технологиясын енгізу жеткілікті. Маркетингте
айналым әрбір сату кезеңіндегі контактілер мен пайдаланылатын
материалдардың санын жоспарлау үшін қолданылады.
Сату сүзгісінің (айналым) кезеңдерін
клиенттермен қарым-қатынас жасау
мақсаттарына сүйене отырып үш кезеңге
бөле аламыз:

тарту

ұстап қалу

арттыру
Әрбір кезеңге өз іс-қимылдары тән, ол біз пайдаланатын ортаға – онлайн немесе офлайн
(виртуалды немесе физикалық тауарлар) ортаға байланысты болады.
Тарту Ұ Арттыру
Офлайн 1. Ақпараттандыру. Ең алдымен, клиенттерге біздің с 1. Дифференциация. Осы кезеңде өз клиенттерімізді
компаниямыз туралы және оның өнімдері бар екені т олардың ерекшеліктеріне байланысты әр түрлі
туралы хабарлау керек а топтарды ұстап тұруға мүмкіндік беретін әдістерді
2. Қызығушылық. Содан кейін бізге сатып п әзірлеу үшін саралануымыз керек
алушылардың біздің компанияға және оның қ 2. Қосымша тауарлар мен қызметтер. Мысалы, біз
тауарларына деген қызығушылығын арттыруымыз а ұсынысымызды қосымша тауарлармен немесе
керек л қызметтермен бекіте аламыз
3. Сатып алу туралы шешім. Келесі кезеңде клиент у 3. Ілеспе тауарлар. Клиентке ілеспе тауарлар
біздің өнімді сатып алу туралы шешім қабылдауы ұсынуға болады, мысалы, егер телефон сатсаңыз,
керек телефонның сыртына қаптар ұсынуға боолады.
4. Сатып алу. Содан кейін ғана сатып алу кезеңі 4. Ұсыныстар. Клиенттің ниеттестігі брендтің имиджі
келеді. және басқа да клиенттердің оны пайдалану ниеті
күшті болған сайын арта түседі
Онлайн 1. Жетістіктер. Онлайн-ортада біз ең алдымен 1. Қосымша тауарлар немесе қызметтер. «Сіз біздің
әлеуетті клиентке ол өз уақытын өткізетін веб- үйде өз бетінше жаттығуға арналған йога сабақтары
сайттарды, алаңдарды, әлеуметтік желілерді, бойынша қосымшаны жүктеп алдыңыз. Ең арзан
форумдарды және т.б. тауып алып, өзімізді таныта бағамен йога сарапшыларының мақалаларын
білуіміз керек. қарағыңыз келе ме?»
2. Белсендіру. Осы кезеңде біз одан жазылуды 2. Егер сіз клиентті өз қызметтеріңізге айлық
рәсімдейтін, сатып алатын немесе қандай да бір жазылымды сатып алуға (немесе оны тегін ұсынған)
бағдарламаны жүктеп алатын белсенді көндірсеңіз – келесі қадамыңыз –оны келесі
пайдаланушы жасауымыз керек. жазылымды сатып алуға көндіру.
3. Ілеспе тауарлар. Егер клиент қазірдің өзінде сіздің
йога қосымшаңызды пайдаланып отырса, оған йога-
кілем немесе йога-лосина сатуыңызға әбден болады.
4. Ұсыныстар. Сіздің қосымшаңызды неғұрлым көп
пайдаланушы жүктеп алған сайын және Google Play
Сату сүзгісін (айналым) өз бетіңізше қалай құруға болады?

Мысалы, сіз аяқ киім тігетін фирмаАқпараттандыру
аштыңыз делік. Ең- алдымен
> қызығушылық.
сізге клиенттерге өзіңіз туралы айтып беру
керек. Сіз теледидар, радио, веб-сайт, әлеуметтік желілер, email-тарату және т.б. пайдалана аласыз.
Сіздің қазіргі мақсатыңыз – нарықта отандық аяқ киім брендінің пайда болғаны туралы адамдарға айту.
Бұл кезеңде сіз хабарландыруыңызды қанша клиент естігенін немесе оқығанын дәл айта алмайсыз.

Келесі кезеңде өз өніміңіздің қанша клиентті қызықтырғанын түсіну керек. Сіз қазірдің өзінде сіздің веб-
сайтыңызға қанша адам кіргенін, онда қанша-уақыт
Қызығушылық өткізгенін,
> сатып сіздіңшешім.
алу туралы әлеуметтік шотыңызға қанша адам
жазылғанын, олардың ішінде постың астына нешеуі лайк қойғанын, аяқ киімнің бағасын, әзірленген
материалын және т.б. білу үшін офиске неше адам телефон шалғанын қадағалай аласыз. Осылайша сіз
сатып алу туралы шешім кезеңіне көшесіз. Дәл осы жерде сіз өзіңіздің барлық алдыңғы іс-әрекеттеріңіздің
қаншалықты тиімді болғанын бағалай аласыз. Енді сіз өзіңіздің өніміңізге қанша клиент қызығушылық
танытқанын және сіздің аяқ киіміңізді өлшеу үшін дүкеніңізге қанша адам келгенін білесіз.

Соңғы кезеңде сіз аяқ киіміңіздіСатып
нақтыалу туралы
сатып алған шешім - > сатып
клиенттердің алу.
санын көрсететін ақпарат ала аласыз.
Сату сүзгісін (айналым) құру кезеңдерінен көрініп тұрғандай, әрбір жаңа кезеңде клиенттердің біршамасы
шығып қалады. Айталық, сіздің хабарлауыңызды мың адам көрді. Бірақ барлығы қызығушылық
танытпайды – олардың тек 500 ғана ақпаратқа жауап береді, веб-сайтқа кіріп, сіздің әлеуметтік
шотыңызға жазылады, дүкенге телефон шалады. Дүкенге аяқ киіміңізді өлшеуге келетіндер одан да аз
болады, мысалы, 100 адам. Ақырында, оны сатып алғандардың саны одан да аз болады-тек 10 адам ғана.
Осылайша, сіздің міндетіңіз – әлеуетті клиенттеріңізді жоғалтпау
үшін сату сүзгілерінің әрбір кезеңінде айырбастауды барынша
арттыру. Сату сүзгісінің (айналым) әрбір кезеңі өз шығындарын
талап етеді. Бірінші кезеңде сізге Интернетте, БАҚ немесе іздеушіде
жарияланған жарнамаларды төлеу керек. Екінші – колл-орталық
менеджеріне және SMM-маманға, үшінші-сатушыға еңбекақы төлеу,
дүкенді ресімдеу, адекватты маңдайша, сапалы қаптама сатып алу
және т.б.
Осы тұста CAC (ағылш. Customer Acquisition Cost – клиентті тарту бағасы)
сияқты көрсеткішке назар аударған маңызды. Сіз маркетингке және сатуға
қанша қаражат жұмсағаныңызды және сіздің аяқ киіміңізге қызығушылық
танытқан клиенттер қанша болғанын санап, сіз бір клиентті тарту құнын
есептеп шығара аласыз. Егер CAC тым төмен болса – сіз әлеуетті клиенттерді
жіберіп аласыз, егер тым жоғары болса – бұл сіздің бизнесіңіз үшін тиімді
болмайды:

САС = белгілі бір уақыт кезеңінде маркетинг пен сатуға жұмсалған барлық
шығындар / тартылған клиенттер саны

Қарапайым тілмен айтқанда, CAC – бір клиентті тарту үшін талап етілген
барлық маркетингтік күш-жігердің қорытынды сомасы. Бұл сіздің
компанияыңыздың кәсіпкерлікті масштабтау кезінде CAC деңгейінің төмендігін
сақтауға қабілетті өміршең бизнес-моделіне ие бола алатынын анықтайтын
факторлардың бірі.
CAC көрсеткіші – сіздің болашақтағы бизнесіңіздің тікелей және күн ілгері
кесіп-пішілмеген көрінісі. Көптеген компаниялар бастапқы кезеңде
клиенттерді тартуға көп уақыты мен қаржысын жұмсайды, бірақ сәті түскен
жағдайда өз инвестицияларын тек бірнеше айдан кейін ғана қайтарып алады.
Сіздің стартап үшін бұл метриканың маңыздылығы күн сайын арта түседі: сіз
әр тоқсан
өзіңіздің көптен күткен сайынқашан
табысыңызды сізге алатыныңызды
клиенттерді білгіңіз
тарту келсе
бойынша

жұмсалатын
алдыңғы айдағы САС бір-біріне күштің
қосыңыз бағасына
да, болжамды оңтайландыру
табыс деңгейін алып
тастаңыз: жүргізу керек. Сізге өз жарнамаңызды нарыққа
дейін жеткізетін арналардың тиімділігі мен
пайдалылығын қайта қарап, пайдаланылатын
маркетингтік тактикалар мен стратегиялардың
клиент нәтижелілігін
табылған кезде сіз бірден
талдау қаражат
қажет;
жоғалтасыз. Бірінші кезекте сізге жұмсалған
қаражатты жылдам қайтарып алуға қам жасау
керек. CAC көрсеткіші сізге осы кезең қаншалықты
ұзаққа созылуы мүмкін екенін көрсетеді;
бұл коэффициенттің маңыздылығы да сонда,
кәсіпкерліктің негізгі мақсаты – тек табыс табу ғана
емес, маржа өндіру. Осылайша, CAC коэффициенті –
жалпы табыстың клиенттерді тартуға жұмсалатын
шығындардың жалпы сомасына қатынасы.
Сату сүзгісін (айналым) құру үшін онлайн-сервистерді де
пайдалануға болады:

Terrasoft – пайдаланушы сүзгілері бойынша
бірнеше сүзгілерді құру үшін қолданылады;

RegionSoft CRM бірнеше өлшемшарты бойынша
(сала, сату, клиенттер тобы) классикалық сүзгі
құрады және әрбір клиент бойынша есеп
жасайды.
Сату сүзгісінің (айналым) тиімділігін арттыру құралдары:

қызмет көрсету тегін жеткізу,
стандарттарын дербестендіру акциялар мен
жақсарту бонустар
digital-маркетинг
(іздеуді
қызметкерлерге
оңтайландыру, ниеттестік
арналған
контекстік карталары
тренингтер;
жарнама, SMM,
онлайн кеңесші);
кешенді
ұсыныстар.
Клиенттерді ұстап қалу туралы айтқанда,
ең алдымен үш негізгі мақсатқа жету
керек:
әріптестікке қанағаттану
• Бірінші және ең басты мақсат – тұтынушыны қанағаттандыру. Адам затты
сатып алғаннан кейін, сатып алған затына риза бола ма? Сіздің
тауарыңыз немесе қызметіңіз тұтынушының ойынан шыға ма? Егер сіз
уәдеңізде тұрмасаңыз, клиент сізге ешқашан қайтып келмейді.
компанияға қайта келу ниеті
• Сіз өз клиенттеріңізді сізден қайтадан тауар сатып алуға қалай
ынталандыра аласыз? Сатып алушы үлкен сомаға тауар сатып алуға
немесе ілеспе тауарды сатып алуға қалай көндіруге болады? Тапсырыс
ресімделгеннен кейін, клиентті сіздің қызметіңізді үнемі пайдалануға
үгіттеңіз.
оң пікір қалдыруға әзірлігі
• Белгілі бір адам сіздің тұрақты клиентіңіз болған соң, «сарафан радиосын»
іске қосу үшін оның ниеттестігін пайдалану керек. Сіздің тұрақты
клиенттеріңіз өзгелерге қарағанда сіздің компанияны басқа сатып
алушыларға көбірек ұсынады.
2. Егер сіздің жолыңыз болып, өз клиенттеріңізді тарта алсаңыз және
ұстап қала қалсаңыз, сізге келесі кезеңге – клиенттік базаны өсіруге өту
қажет. Осы кезеңде жаңа өнімдерді өз клиенттеріңізге сату жаңа
клиенттерді тартуға қаражат жұмсауға қарағанда әлдеқайда тиімді
екенін
Мұндағы түсінесіз.
бірінші логикалық мәселе: мен өз тауарларымның ассортиментін қалай көбейте аламын және
мен олардың модификациясын өзгерте алам ба?
Көптеген клиенттер өнімнің базалық жиынтығын сатып алғысы келеді. Егер оны бөліктерге бөлшектеп, әр
бөлігін жеке-жеке сатса ше? Бұл – сіздің өніміңіздің орташа бағасын өсіреді. Мысалы, аяқ киім өндіретін
фирманың үлгісімен біз аяқ кимінің ұлтаны тозып кеткен, бірақ бәтеңкесінің өзі тозбаған клиентке аяқ
киімнің табанын немесе өкшесін бөлек сата алар едік.
Екінші мәселе: мен тағы қандай тауарларды немесе қызметтерді сата аламын? Тауарларды үш топқа
бөлуге болады: жақсы, жақсырақ және ең жақсы. Егер клиент сізден жақсы тауар сатып алған болса,
уақыт өте келе, сіз оған тауардың жақсырақ нұсқасын ұсына аласыз. Содан кейін ең жақсысын ұсынасыз.
Бұл сату опциясы Upsell деп аталады – сатып алушының құндылығын көтеру, тауарды бұрынғыдан да
атқарымды етуге немесе қымбат модельді сатып алуға ынталандыру. Мысалы, клиент сіздің жиһаз
дүкеніңізге төсектің қасына қоятын кішкентай шкаф сатып алуға келді делік, сіз оны төсекті де сатып
алуға үгіттейсіз. Мысалы, сіз жасанды былғарыдан, қатты былғарыдан немесе жұмсақ өңделген
былғарыдан тігілген жақсы аяқ киімді сата аласыз.

Үшінші мәселе: өз өніміңізбен бірге оған қосымша аксессуарларды сатса ше?
Қосымша сату (Cross sell) – клиентке алдыңғы сатып алуды толықтыратын тауарды немесе қызметті
ұсынатын үдеріс. Мысалы, клиент бәтеңке сатып алған жағдайда, оған 20% жеңілдікпен бау немесе аяқ
киім тазалауға арналған крем сатуға болады. Мұндай жағдайда сіздің клиенттеріңіз былай ойлайды:
«Маған қосымша баулар мен аяқ киім кремі қажет. Оларды осы жерден жеңілдікпен сатып алайын»

Соңында, төртінші мәселе: клиенттерді көбейту үшін «сарафан радиосын» пайдаланса қайтеді? Ол
барынша тиімді жұмыс істеуі үшін не істеу керек. Осы жерде сіз өз клиенттеріңізге егер олар жаңа клиент
алып келсе, 5% жеңілдік ұсына аласыз. Осылайша, сіз өз клиенттеріңізге өз өніміңізді сатуға көмектесесіз.
Қайта сатуды арттыруды қажет ететін негізгі себептер мыналар:

сатып алушы өзіне қажет тауарды нарықтан іздеуге уақыты
мен күшін жұмсамайды. Ол сіз және сіздің тауар туралы
біледі, бұрын сізден тауар сатып алған. Демек, өнім барлық
жағынан оған ұнайды. Келесі тауарды ол дәл сізден сатып
алады деп сенімді түрде айтуға болады;
клиент осыған дейін компаниямен қарым-қатынас жасап, оң
әсер алған. Оған қызмет көрсету ұнады, барлық тілектері
ескерілді, сату жөніндегі маман сыпайы қарым-қатынас
жасады, тауар дәл уақытында жеткізілді. Сәйкесінше, бұл
клиент басқа жеткізушіге бармайды, сізге қайтып келеді,
егер клиентке сіздің компанияңыздың
себебі жұмысы ұнаса, өнім
оған сервис ұнады;
сапалы болып, сервис жоғары болса, сізге қайта сатуды
жолға қоюдың қажеті жоқ. Клиенттің бастапқы қызмет
көрсетуді жоғары бағалағаны, онымен жасалған келісімнің
барлық шарттары сақталғаны маңызды. Бұл жағдайда ол,
бұдан әрі қарай да ең алдымен сіздің компанияңызға
хабарласатын болады.
Қайта сатуды арттыру құралдары:

Не Қалай Мысал
Абоненттік Сатып алушыға әлеуметтік желіде жылжытуды қоса алғанда, сіз Мысалы, клиент қосымша жарна төлеп аяқ
қызмет оны ай сайынғы негізде әр түрлі тарифтік жоспар бойынша ұсына киімінің өкшесін ауыстыра алады немесе аяқ
көрсету аласыз. киімін жылына үш рет тазалату құқығын
алады
Клубқа Клубтың клиентке арналған арнайы шарттары мен ұсыныстарын Мысалы, сіз клуб мүшелері үшін жылына бір
мүшелік білдіреді. Егер сіз өте тартымды ұсыныстар құрсаңыз және рет кеш ұйымдастыра аласыз. Немесе оларға
жағымды жағдайлар ұсынсаңыз, онда аудиториямен ұзақ мерзімді жаңа аяқ киім коллекциясын ескі бағамен
күшті қарым-қатынас құра аласыз. Сатып алушылар сізге толық сатуға болады
сенім білдіреді
Жинақтауш Мұнда келесі өлшемдер маңызды: Біздің жағдайымызда, досы өзіне қажеттісін
ы - адамның бастаған істі аяқтауға психологиялық бейімділігі. Ал егер таңдап алуы үшін клиент өзінің досына сыйлай
бағдарлама жинақтаушы бағдарлама туралы айтылса-тапсырманы орындау. алатын аяқ киім сатып алуға арналған сыйлық
лар - сатып алушылардың кейбірі жинақтау бағдарламасына қатыса купон шығаруға болады.
отырып, бәсекелестер жаққа шығып кетуі мүмкін.
Сыйлық купондары – сатып алушыны тарту және қайта сатып
алуларға қол жеткізудің тамаша тәсілі. Сыйлық купондар барлық
бизнес салаларында кең таралған. Мысалы, қоғамдық тамақтану
орындарында белгілі бір уақытта қолданылатын, сомасы бекітілген
сертификат беріледі.
Әріптестерді Егер сіздің ассортиментіңіз шектеулі болса және клиентке басқа еш Сіз өз дүкеніңізде бәтеңкемен түстес шұлық
ң өнімдерін нәрсе ұсына алмасаңыз, сіз оны әлі де ұстап қала аласыз және немесе галстук сата алсыз әрі одан түсім
сату қайта сатып алу жасауға үгіттей аласыз. Ол үшін әріптестердің аласыз.
өнімдерін сату қажет. Мысалы, риелторлық агенттік ол үшін
комиссиялық төлемдерін алып, клиентке әріптес компанияның
жөндеу бойынша қызметтерін ұсынады делік.
Контент- Бұл – мақсатты аудиторияны тарту үшін қызықты, бірегей Мысалы, сізге әлеуметтік желіде парақша
маркетинг мазмұнды контент қалыптастыру және тарату. Контент- жүргізуге болады, онда сіз аяқ киімді қалай
Сәтті сауда қызметтің сапасына немесе қызықты ұсынысқа ғана байланысты емес,
сонымен бірге сату жөніндегі менеджердің клиенттермен жұмыс істей алуына да
байланысты екені анық. Сатушы өнімді жақсы сатуы үшін не істеу керек? Менеджерге
белгілі бір сату көлемі үшін сыйақы ұсынуға болады. Нәтиже жақсырақ болса, табыс та
соғұрлым көп болады.
Бұл – компания үшін шығын болып көрінуі мүмкін. Бірақ осы үдеріске ішкі жағынан қарап
көрейік. Мысалы, 1-менеджер 20 000 теңгеден 20 жұп аяқ киім сатты. Бұл ретте оның
еңбекақысы 100 000 теңге. Жалпы алғанда ол 400 000-ға тауар сатты. Демек, әрбір
сатылған аяқ киім үшін оған 5000 теңге төленеді. Екінші менеджер 30 жұп аяқ киім сатты
және оның жалақысы 20 000 теңгеге көтерілді. Барлығы ол 600 000 теңге табыс түсірді,
ол үшін 120 000 теңге алды, әрбір жұп аяқ киім үшін ол 4000 теңге алады. Бизнес иесі
үшін қайсысы тиімді?
Сондай-ақ менеджерлерге «құпия сатып алушы» әдісімен тексерулердің жақсы
нәтижелері, қабылданбаған қоңыраулардың болмағаны, CRM-жүйе қалыптастыратын база
бойынша клиенттерге қоңырау шалғаны, құжаттаманы толтыру кезінде дәлсіздіктер
болмағаны, басшылардан ескертулердің болмағаны, сатып алушылардан
наразылықтардың болмағаны, бөлімді оңтайландыруға бағытталған қызметке қатысқаны
үшін сыйақы ұсынуға болады. Осының бәрі компания сервисінің жақсаруына әкеледі,
демек сату да ұлғаяды және клиенттердің ниеттестігі де артады.
Егер компанияда «ұйықтап жатқан тұтынушылар» болса – бір кездері
оның қызметтерін пайдаланған, бірақ кейін неге екенін келмей қалған
тұтынушылар болса, себебін тауып, олармен қарым-қатынасты қайта
жандандыруға ұмтылу керек. Тәжірибе көрсеткендей, «оянған» сатып
алушылардың шамамен 25-30% фирманың қызметтерін қайтадан
пайдалана бастайды.
Оларға қоңырау шалудан бастауға болады: клиенттен сіздің
компанияңыздың өнімінен немесе қызметінен неге бас тартқанын,
қандай қиындықтар болғанын сұрау қажет. Туындаған қиындықтарды
қалай шешуге болатынын айтыңыз. Мысалы, өз өніміңіздің ақауларын
жөндеуге немесе өнімді туралауға маман жіберіңіз немесе тауарды
ауыстырып беріңіз. Тағы бір нұсқа – жеңілдік жасау немесе төлемді
ұзақ мерзімге кейінге қалдыру.
Сондай-ақ, жарнамалық тарату арқылы өзіңіз туралы клиенттерге хабарлай аласыз. Бұл
әдіс өте тиімді және аса көп қаражат талап етпейді. Оған қоса, сіз барлық клиенттік
базаны бірден қамти аласыз.
Сіз сонымен қатар электронды хаттар жібере аласыз. Электронды хаттағы мәліметтер
нақты ойластырылған болуы қажет, онда фирмадағы нақты ұсыныстар немесе өзгерістер
ғана көрсетілуі тиіс. Сондай-ақ олар белгілі бір мақсатты аудиторияға бағытталуы тиіс.
Тағы бір нұсқа – SMS-хабарлама жіберу. Жаппай СМС-тарату – бұл нәтижеге апаратын
жұмыс. Осылайша сіз өзіңіз туралы мәлімдейсіз және әлеуетті сатып алушыға тартымды
ұсыныс жасайсыз. Нәтижесі хабарламаның мазмұнына байланысты. Яғни, мақсатты
аудиторияны қызықтыру үшін сапалы және бірегей контент қалыптастыру керек. Мысалы,
акциялардың сипаттамасына келесі шарттарды қосу керек: «Осы айдың ана күнінен
келесі күніне дейін – 30% жеңілдік. Толығырақ сайтта... біз сіздерді келесі мекенжай
бойынша күтеміз...», «Дүкендерде 40%-дан 70%-ға дейін демалыс күнгі жеңілдіктері..»
және т.б.
«Ұйықтап қалған» сатып алушыларға қосымша ынталандыру ұсынуға болады: белгілі
бір уақыт ішінде қолданылатын бірегей ұсыныс.

Ұқсас жұмыстар
КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТ ЖҮЙЕСІНДЕГІ БИЗНЕС - ЖОСПАРЛАУ ТУРАЛЫ
Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес- жоспарлау
АҚША ҚАРАЖАТТАРЫ ЕСЕБІ БОЙЫНША ОПЕРАЦИЯЛАР
Кәсіпкерлік мәні, түсінігі, негізгі түрлері және ұйымдастырушылық нысандары
Шығындар мен тиімділікті шоғырландыратын операциялық платформаны басқару, ақылы мамандарды тартуды талап ететін қаржылық қызметтерді дамыту және консультациялық қызметтерді ұсыну
ШАҒЫН ЖӘНЕ ОРТА КӘСІПОРЫНДАРЫНДАҒЫ МЕНЕДЖМЕНТ
Ақпарат және ақпараттық қауіпсіздік
1) Экономикалық теорияның қалыптасу кезендері. 2) Экономика ғылым саласында Нобель сыйлығының лауреаттары. 3) Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесі
Активтердің рентабелділік коэффициенті
Тауартасымалы жүйесінде тауарлардың таралары және қаптамалары
Пәндер