Кафенің бірегей сату ұсынысы


Slide 1

Бизнес-жоспар: Кафе

Slide 2

Қысқаша мазмұны:

Атауы - Bari Bar кафесі.

Ұсынылатын қызметтер - кафе, бар, караоке, мерекелер, тренингтер, семинарлар.

Жұмыс уақыты - 8. 00-23. 00 үзіліссіз және демалыссыз.

Қызметкерлер - 1 менеджер, 1 әкімші, 1 бармен, 4 даяшы, 2 аспаз, 1 арт-директор, 1 тазалаушы, 2 ыдыс жуғыш.

Қажетті бастапқы капитал - 10 000 000, 0 тг

Бір айдағы шығындар - 3 940 000, 0 тг

Инвестицияларды қайтарудың жоспарланған мерзімі - 18 ай.

Slide 3

Кафенің қызметтері мен тауарлары

1) Кафенің, бардың қызметтері.

2) Тренингтер, семинарлар өткізу.

3) тақырыптық кештер.

4) караоке қызметтері.

5) Келушілерге Wi-Fi ұсыну.

6) балаларға арналған бөлек ойын бөлмесі.

Bari Bar кафесінде сатылатын тауарлар:

1) өзіміздің кондитерлік өнімдер.

2) өз өндірісіміздің жартылай фабрикаттары.

3) түскі ас / түскі ас үйге жеткізіп берумен немесе «алып кетумен».

Slide 4

Мақсатты аудитория

Кафенің жұмысы 18-55 жас аралығындағы орташа табысы бар және орташадан жоғары адамдарға бағытталған. Олар уақытты жайлы атмосферада өткізуге, қызықты бағдарламаларға қатысу, караокеде әндер айтуға мүдделі болуы керек. Әрбір клиент 1000-5000 тг мөлшерінде табыс әкелуі керек.

Жоспарланған қызметтерді тұтынушылар болып іс-шаралар өткізуге мүдделі шағын фирмалар табылады шағын топтар адамдар 10-30 адам.

Slide 5

Маркетинг әдістері

1) ашылуға шақыру қағаздарын тарату.

2) әлеуметтік желілерде жарнама.

Клиенттерді қызықтыру әдістері:

1) Қызықты мәзір, тапсырыс бойынша тағамдар дайындау мүмкіндігі.

2) Акциялар, тұрақты клиенттерге жеңілдіктер.

3) Қызықты тақырыптық кештер өткізу.

4) Тұрақты клиенттерге десерт, сусын түрінде сыйлықтар.

5) Жоғары деңгейдегі қызмет.

Slide 6

Bari Bar кафесінің артықшылықтары :

1) Караокенің болуы;

2) Балалар ойын алаңының болуы;

3) Үйде тағамға тапсырыс беру мүмкіндігі;

4) Кафенің орналасқан жерінде ыңғайлы кіреберіс және

автотұрақ бар.

Slide 7

Қаржылық талдау

Бір реттік шығындар:

Жабдықтар мен тауарлық-материалдық құндылықтарды сатып алу - 7 000 000, 0 тг.

Жөндеу жұмыстары - 3 000 000, 0 тг

Барлығы: 10 000 000, 0 тг

Ағымдағы шығындар:

Жалға алу - 1 000 000, 0 тг

Лауазымдық төлем - 1 000 000, 0 тг

Коммуналдық төлемдер, интернет - 140 000, 0 тг

Өнімдерді сатып алу - 1 400 000, 0 тг

Салықтар мен төлемдер - 400 000, 0 тг

Барлығы: 3 940 000, 0 тг

Slide 8

Өтеу мерзімі:

Кафеге күніне 50 адам баратын және әрқайсысының кірісі 3000 тг болған жағдайда, өтеу мерзімі 18 айда келеді.

50 адам * 3000 тг * 30 күн = 4 500 000, 0 тг

4 500 000, 0 тг - 3 940 000, 0 тг = 560 000, 0 тг

10 000 000, 0 тг / 560 000, 0 тг = 17, 86 ≈18 ай.

Slide 9

SWOT әдісі

Slide 10

Логотип

Slide 11 Slide 12

Маркетинг микс элементі

Мақсаттары мен әрекеттері

Product(Тауар)

Өнімдердің бұрыннан бар топтарының ассортиментіне 1-3 пунктке кеңеюі

Price(Бағасы)

Басқа сапалы тауарларды жеткізушілерді іздеу арқылы өнімнің өзіндік құнын төмендету Барлық брендтер мен өнім топтары үшін баға позициясын әзірлеу

Placе(Орналасқан орны)

Кафенің веб-сайты негізінде интернет-дүкен ашу

Promotion(Жарнама)

«Ұпайларды сыйлыққа айырбастау» форматында маркетингтік науқан өткізу.

4P элементті маркеттингті микс

Slide 13

Ассортимент. Мәзір(Меню)

Мәзір мейрамхана бизнесінің негізі болып табылады. Бұл мекемеде ұсынылатын тағамдардың тізімі ғана емес, сонымен қатар келушіге не қызықтыратынын, оның назарын аудару әдісі. Жаңадан келген реставраторлардың жиі кездесетін қателігі - кафе ашудың соңғы сатысында мәзірдің орналасуын шешу.

Кафе немесе мейрамхана бизнес -жоспарын құру кезеңінде мекеменің мәзірін толығымен жоспарлаған дұрыс. Интерьер, белгі және логотип дайын болғанда, мәзірді мекеменің бұрыннан қалыптасқан атмосферасына сәйкестендіру қиын болуы мүмкін. Мәзірден бастау қисынды, және сіз мұны мейрамхана немесе кафенің атмосферасын жасамас бұрын жасауыңыз керек.

Slide 14 Slide 15

Сапаны жақсарту үшін не істеу керек?

Өнімнің сапасын жақсарту үшін шикізаттың тапсырысы мен қабылдауын, сақтау шарттарын, рецепттің сақталуы мен таралуын қадағалау міндетті болып табылады. Өнім берушіге тапсырыс бермес бұрын, ыдыс -аяқ сату және қоймадағы өнімдерді тұтыну туралы есептермен, мақұлданған өнімдердің тізімімен, сақтау мерзімі мен жарамдылық мерзімімен, мөлшеріне сәйкестігімен танысу ұсынылады. Қоймаға түгендеу жүргізу міндетті болып табылады.

Қайта қараудың(ревизия) екі түрі бар - ол таңдамалы және толық. Біріншісі аптасына бір рет - дүйсенбі күні таңертең немесе жексенбі күні кешке өткізіледі. Екіншісі - айына бір рет. Дайын өнім әрқашан жоғары сапада болуы үшін шикізатты сақтау шарттарын тексеріп, жарамдылық мерзімін сақтау ұсынылады. Ол үшін тоңазытқыш қондырғылары мен қоймалар күнделікті тексеріледі, өнімнің таңбалануы тексеріледі. Егер сату мерзімі өткен өнімдер болса, олар есептен шығарылады.

Жоғарыда аталған барлық ережелер мен талаптарды ескерілсе, кәсіпорын гүлденіп, клиенттерді жоғары сапалы тағамдармен және жағымды атмосферамен қуантады.

Slide 16

Кафенің бірегей сату ұсынысы

БСҰ (немесе бірегей сату ұсынысы) - бұл сіздің кафеңіздің бәсекелестіктен бірегей ететін ерекше сипаттамаларды түсіндіру үшін қолданылатын термин.

Арнайы функцияларға мәзір элементтері, пісіру әдістері, мейрамхана қызметтері, эксклюзивті ингредиенттер және т. б. Кім біледі, мүмкін сізде пиццаны ұнататындардың сүйіктісі болуға барлық мүмкіндігіңіз бар, бірақ сіз бұл туралы білмейсіз, бұл сіздің артықшылықтарыңызды.

Slide 17

Бірегей сату ұсынысы жасалған жағдайда, дайын шешімдер жоқ және болуы да мүмкін емес. Үлгіні табу немесе шетелде біреуден бірегей сату ұсынысын алу елесінен бас тартыңыз.

Біріншіден, плагиат арқылы сіз өзіңіздің жеке шығармашылық импотенцияңызға қол қою арқылы өзіңізді қорлайсыз. Екіншіден, бірегейлікті ұрлау немесе бейімдеу мүмкін емес. Ол не бар, не жоқ. Басқа біреудің дайындамаларын қолдана отырып, сіз өзіңізді түпнұсқа және нарыққа сәйкес келетін нәрсе жасау мүмкіндігінен айырасыз.

Slide 18

БСҰ жақсартудың 5 қадамы 1. Сіздің мәзіріңізде бәсекелестеріңізде жоқ бірегей тағамдар бар ма? 100 калориялы төртбұрышты пицца, вегетариандық суши немесе гамбургерлер. 2. Пісірудің арнайы әдістерін қолданасыз ба? тамақты майсыз қуыру немесе бумен пісіру. 3. Сіз бәсекелестеріңіз қолданбайтын ингредиенттерді қолданасыз ба? Тек қана жергілікті ингредиенттер қолданылады, органикалық тағамдар, вегетариандық тағамдар 4. Жеткізу шарттарыңызда бәсекелестеріңіз мақтана алмайтын нәрсе бар ма? егер азық -түлік суық жеткізілсе, ақшаны қайтару; жеткізу уақыты 30 мин дейін 5. Мейрамхананың сыртқы және ішкі көрінісінің бәсекелестермен салыстырғанда ерекшеліктері бар ма? Мысалы, террасаның, жабық бақтың немесе қабырғадағы фрескалардың болуы

Slide 19

Сайттың функционалдығы. Егер сіз кафенің сайтында тек мекеме, жұмыс уақыты, орын саны туралы ақпарат болуы керек деп ойласаңыз, қателесесіз. Иә, сөзсіз, ақпарат мазмұны өте маңызды, бірақ сіз функционалды сәтті ұмытпауыңыз керек. Мүмкіндіктерді зерттей отырып, сіздің сайт қуатты сату құралына айналуы мүмкін. Оның үстіне, ол тек офлайн емес, онлайн режимінде де сата алады. -Мәзір. Мәзір бөлек санатта ұсынылуы керек. Мәзірдегі тағамның әр бар элементі, егер мекеме үйге жеткізуді қамтамасыз етсе, онлайн-тапсырыс үшін фотосуретпен байланыстырылуы мүмкін; -Әлеуметтік желілермен интеграция. Әлеуметтік медианы сіздің сайтыңызға біріктіру арқылы мақсатты трафикті көбейту - бұл хабардарлықты арттырудың сенімді әдісі. - Кері байланыс формасы. Сайтта пікір қалдыруға мүмкіндік жасаңыз - бұл клиенттермен байланыс орнатудың тамаша құралы, сонымен қатар сенім блогы ретінде жұмыс істей алады; - Алдын ала тапсырыс беру немесе брондау формасы. Клиенттеріңізге кесте брондауға немесе желіде тапсырыс беруге рұқсат етіңіз - бұл сіздің қызметкерлердің жұмысын айтарлықтай жеңілдетеді;

Slide 20

Өнім, тұжырымдама, атмосфера, команда, брендинг - кез келген мейрамхананың маңызды компоненттері.

Жаңаның бәрі ескілікті жақсы ұмытады. Сату воронкасы тұжырымдамасын американдық адвокаттардың жарнама берушісі Элиас Льюис 120 жыл бұрын тұжырымдаған және оның негізгі принциптері бүгінгі күні де маркетингте қолданылады! Бұл құрал төрт қарапайым компонентке негізделген: өзіңізді жариялау, назар аударту, қызығушылықты ояту және ең бастысы сізді қажетті әрекетті жасауға ынталандыру, біздің жағдайда - мейрамханаға келу немесе қызметке тапсырыс беру.

Slide 21

Бірінші қадам: өзіңізді жариялаңыз

Сізге тек жоспар қажет. Сату воронкасы негізгі маркетингтік стратегияға қосымша ретінде әрекет етеді, сондықтан сізге кем дегенде бір айға маркетингтік жоспар жазу қажет. Ол 10 бөліктен тұрады:

• әлеуметтік желілерге арналған контент жоспары;

• жарнаманы іске қосу жоспары, блоггерлермен ынтымақтастық;

• әрекет жоспары;

• жаңалықтар оқиғаларының жоспары;

• адалдық бағдарламасымен жұмыс жоспары (жаңартулар, хабарламалар) ;

• серіктестік бағдарламаларының жоспары (жаңа бірлескен жобалар немесе ұсыныстар) ;

• БАҚ -та мақалаларды немесе тақырыптық таңдауларды жариялау жоспары (онлайн немесе баспа) ;

• мәзірді жаңарту жоспары;

брендтік өнім немесе логотипі бар тостағанды ​​әзірлеңіз және тапсырыс беріңіз.

• жаңа құралдарды іске қосу жоспары, мысалы Messenger үшін чат -ботты дамыту немесе Telegram -да канал ашу;

Slide 22

Екінші қадам: назар аударту


Ұқсас жұмыстар
«Блюз» жастар кафесі SWOT анализ
БИЗНЕС ЖОСПАР “Құймақ” кафесін ашу SWOT анализ жасау
Стартап - жобалардағы маркетинг
Балғын әрі тәтті кофе
Шетелдік кофехана жабдықтарын өндірушілер
Италия стиліндегі “Милано”кафесі
Кондитерлік дүкен
Сату стратегиясы
Еңбекке сұраныс
Қор сыйымдылығы - негізгі қорлардың пайдаланылуы тиімділігінің маңызды көрсеткіші
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz