Дэвид Аакелдің моделі



ЖОСПАР
Дэвид Аакелдің моделі
Аакер моделінің аспектілері
Аакер моделін соншалықты құнды ететін не?
Аакер моделінен пайда табудың 3 жолы
Қорытынды

01
Дэвид Аакелдің моделі деген не?
Аакер моделі- маркетинг сарапшысы Дэвид Аакер әзірлеген бренд жобасы. Ол негізінен, бренд маңыздылығына баса назар аударады және күшті бренд құру үшін бірегей шешімдерді ұсынады.

Аакер моделі брендтің төрт түрлі аспектілерін қамтиды:
хабардарлық
адалдық
қабылданатын сапа
бренд ассоциациялары

-Дэвид Аакер
Брендтің көрінісі функционалдық артықшылықтардан асып, ұйымдық құндылықтарды ескеруі керек; ең жоғары мақсат; бренд тұлғасы; эмоционалдық, әлеуметтік және өзін-өзі көрсететін артықшылықтар.
Аакер моделін соншалықты құнды ететін не?

.
Аакер моделі бренд стратегияларын нақтылауға көмектесетін көптеген бірегей жолдарды ұсынады. Ол өз брендін құрастыратын компанияларға не нәрсеге назар аудару керектігін көрсету арқылы брендтің сәйкестігін дамыту үшін негізді ұсынады.
Аакер моделі Келлердің әділеттілік моделі сияқты басқа ұқсас модельдерге қарағанда кеңейеді, ол сипаттамасы аз квадранттармен шектеледі. Aakeр үлгісі науқандық маркетологтарға мүмкіндік береді және оларды пайдалырақ элементтермен қамтамасыз етеді.

Брендинг және маркетингтік сапарымызда қай жерде екенімізге байланысты, біз Aaker үлгісінен әртүрлі ақпаратты алуымыз немесе оны басқаларға қарағанда басқаша пайдалануымыз мүмкін.
Есіңізде болсын, бұл модель тек жоспар, тек нұсқаулық. Бұл сіз рұқсат еткендей тиімді. Оны сәтті пайдаланудың кілті оның тұжырымдамаларын шынымен түсіну болып табылады.
Бұл пайдалы жоспардан бізге не қажет болса да, оның бізге көмектесетін бірнеше негізгі жолдары бар. Мұнда үшеуін қарастырған жөн.

Аакер моделінен пайда табудың 3 жолы
01
Бренд беделіңізді арттырыңыз
02
Сіздің өніміңіздің нарықтық қабылдауын өлшеуге көмектесіңіз
03
Суреттер мен белгілердің сәйкестігін қамтамасыз етіңіз

Қорытынды
Аакер моделі- 1995 жылы Д. Аакер әзірлеген брендке тән белгілерді бөлектеуге арналған жүйе. Модель екі деңгейден тұрады: негізгі және кеңейтілген. Негізгі деңгейде брендтің өзіндік ерекшелігін қалыптастыруға мүмкіндік беретін ең маңызды қасиеттері анықталады. Кеңейтілген сәйкестік бренд имиджін ассоциациялармен толықтырады және төрт саладан тұрады: тауар ретіндегі бренд, ұйым ретіндегі бренд, жеке тұлға ретіндегі бренд және символ ретіндегі бренд. Бұл бағыттар өз кезегінде 12 позицияға бөлінген.

Назарларыңызға рақмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz