КУРАТОР ҚЫЗМЕТІНЕ СИПАТТАМА




Презентация қосу
КУРАТОР ҚЫЗМЕТІНЕ
СИПАТТАМА
Орындаған: Сағидулла Айнұр
Куратор – оқу топтарында тәрбие
жұмыстарын ұйымдастыру,
координациялау және өткізумен
айналысатын педагог.
Орта деңгейдегі кәсіби оқу орындарына студенттер қалыптасып жетілген тұлға
ретінде келеді. Сондықтан куратор өз жұмысын осы жайтты ескеріп атқаруы тиіс.
Куратор қызметінің ең басты мақсаты –

Студенттерге өз әрекеттерін ұйымдастыруға,
оқу тобы мен жалпы оқу орнында өз орнын
табуға көмектесу.
Куратордың Студенттің ЖОО немесе
колледжге бейімделуіне, Топтағы әр студенттің
көп қырлы өзін-өзі
Студенттер тобының
білім алу әрекетін
қиыншылықтарды жеңіп
мақсаты шығуға ықпал ету; дамытуына жәрдемдесу; қадағалау және қолдау.
КУРАТОР ТИПТЕРІ
- Куратор өзінің ең
басты міндеті деп
қажетті ақпаратты
(сабақ кестесі, мед.
тексеріс, қандай да бір
іс-шаралар туралы)
студенттерге заманауи
хабар тарату деп
түсінеді.
- Студенттерді ересек
және дербес тұлға деп
санайтындықтан, топта
болып жатқан
Куратор – «ақпаратшы» жайттарға араласуды
қажет деп есептемейді.
Куратор –
«ұйымдастырушы»

Куратор топ өмірін сабақтан тыс
шаралардың (кештер, театрға бару, т.б.)
көмегімен ұйымдастыру қажет деп
есептейді; Топ басшысын сайлауға
қатысуды да өз міндеті санайды,
топтағы дау-жанжалдың болуына өзін
жауапты сезінеді, сондықтан оларды
шешуге қатысуға тырысады.
Куратор –
«психотерапевт»

Ол көп уақытын студенттерге
психологиялық көмек беруге жұмсайды,
олармен етене жақын қарым-қатынас
орнатып, эмоциялық күйзеліске түсіп
кетуі мүмкін.

Студенттердің жеке мәселелерін
жүрегіне жақын қабылдайды,
оларды тыңдауға дайын, ақыл-кеңес
айтып көмектесуге тырысады;
Куратор – «ата-ана»

Психологиялық қолдау жағынан емес,
керісінше, өзі қабылдаған шешімге
толықтай мойынсұнуды талап ететін қатал
Куратор студенттермен өзін ата-ана ретінде
ата-ана ретінде студенттердің отбасылық
ұстайды. Оларды шектен тыс бақылайды,
және жеке мәселелерін шешуді өз мойнына
құлшыныс-талаптарын жиі басып тастап
алады. Көп жағдайда бұл жоғары жас
отырады;
санатындағы адамдар және студенттермен
ара-қатынасында өз жастарын жиі еске
алып отырады.
Куратор – «дос»

Куратор студенттік топ қалай/немен өмір сүретініне қызығушылық танытады. Топтық іс-
шараларға бәріне қатысуға тырысады;

Суденттер кураторды топ мүшесі ретінде қабылдайды, сыйлайды, бірақ кураторға көп жағдайда
қажетті талаптар қою үшін жеткілікті ара қатынас жетіспейді;

Куратордың бұл типіне көбіне жас оқытушылар мен аспиранттарды жатқызуға болады.
КУРАТОР – «БЕЙҚАМ
СТУДЕНТ»

Куратор өз
Тек ресми түрде
міндеттерін нақты
куратор саналады.
білмейді, өзін
Алайда өзінің тобы
қандай да бір
мен олардың іс-
міндеттерді
әрекеттерінен
орындау керек деп
мүлдем хабарсыз.
есептемейді;
Куратор –
«администратор»

Куратордың негізгі міндеті Негізгі қызметі – бақылау функциясы.
әкімшілікке студенттердің сабаққа «Куратор-ата-анадан»
қатысымы туралы ақпарат беру, айырмашылығы: қызметін студенттер
студенттерге деканат талаптарын тобына жеке қызығушылықсыз
жеткізу; орындайды.
Куратордың оқу-кәсіби қызметі

Топта білім алушылардың сабаққа қатысымы мен үлгерімін бақылауды жүзеге асыру.

Білім алушылардың бойында тәртіп, жауапкершілік және орындаушылық
қасиеттерін қалыптастыру.

Оқу үздіктері мен оқу орнының қоғамдық шараларына белсенді қатысушы
студенттерді көтермелеу, сонымен қатар тәртіп бұзушыларды жазалау шаралары
бойынша ұсыныстар енгізу.
ОҚУДАН ТЫС ІС-ӘРЕКЕТ

Топта жағымды психологиялық ахуал орнату;

Топта белсенділерді анықтау;

Топта тәрбиелік іс-шараларды дайындау, өткізу және талдау;

Туындаған жанжалдарды саралау және шешу. Білім алушылармен өмірде
болып жатқан оқиғаларды, телебағдарламалар мен көркем фильмдерді
талқылау;
Көрмелерге, мұражайлар, кинотеатр, спектакльдерге бару, экскурсиялар мен
туристік сапарларға шығу арқылы білім алушылардың ой-өрісін, танымдық және
кәсіби қызығушылықтарын кеңейту;

Ата-аналармен әрекеттесу, топтың тәрбие жұмысына тарту.
Әдістемелік іс-әрекет

Тәрбиелік
Білім алушылармен
шаралардың
әрекеттесі
сценарийлерін құру
технологиясын жасау
мен безендіру

Топта білім Құзіреттілікті
алушыларға қатысты арттыруға арналған
мәселелерді талқылау курстарға қатысу
мен шешім арқылы кәсіби
қабылдауға араласу біліктілікті арттыру.
КУРАТОР ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ

Күнделікті:

Сабаққа кешіккен
Жұмыс күніне талдау,
студенттермен жұмыстану, Білім алушылармен жеке
қажеттілікке байланысты ЖОО
сабаққа қатыспаушы жұмыстану
әкімшілігіне ақпарат беру
студенттердің себебін анықтау
Жұма сайын:

Қажеттілікке
Жоспарлы Қажеттілікке ұарай
Тәрбие Топ
шараларды қарай ата- оқытушыларм
сағаттарын белсенділерім
дайындау аналармен ен
өткізу ен әрекеттесу
және өткізу жұмыс ынтымақтаст
ық
Бір айлық жұмыс жоспарын құру
Ай
сайын: Тәрбие жұмысының жоспарын келісу

Оқытушылармен әрекеттесу

Құзіреттілікті арттыру мақсатында
әдістемелік бірлестікке қатысу
Бір семестрде екі рет:

Білім алушы топтың
Семестр бойынша тәрбие Топ жұмысының жоспарын семестрлік және жылдық
жоспарын орындауды талдау құру жұмысының қорытындысы
бойынша есеп
Қазіргі күні куратор ұстаз бен жетекшінің
қоғамдық рөлін ғана атқарып қоймайды,
сонымен бірге студенттерді әлеуметтік
ортаға, ЖОО өміріне және аудиторияға
бейімдеу қызметіне де қатысады.

Ұқсас жұмыстар
Университеттегі кураторлар жұмысы
Тарихты оқыту әдістемесі
Сананың ашықтығы
СТУДЕНТ, СЕНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫҢ
БИБЛИОГРАФИЯНЫҢ ТАРИХИ ДАМУ
Нерв ұлпасының құрылысы мен маңызы
Жылжымайтын мүлікті нарықтық құнын анықтау
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Бухгалтерлік есептің мақсаты
Мидың Оқушыларды саралап - бөлімдері
Пәндер