Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу




Презентация қосу
Жоба тақырыбы:

Қазіргі заманғы педагогикалық технология
пәнінің жоғары оқу орындарында
оқытылатын басқа пәндермен пәнаралық
байланысы

Орындаған: Андреева К.
Сұлтан М.
Худайбергенова Ж.
Шуркин М.
Эллекова С.
Жоба мақсаты міндеттері

* Білім беру технологиясына анықтамалар беріп, танысу;
* Педагогикалық технология ұғымымен танысу;
* Педагогикалық технологияның инновациямен қарым – қатынасын
анықтау;
* Педагогикалық технологияның құрылымымен, түрлерімен танысу;
* Педагогикалық технологияның маңызын түсіну;
* Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу;
* Педагогикалық технологияға қойылатын негізгі әдіснамалық
тааптардың атын атап, олармен жеке танысу;
*Педагогикалық технологияның басқа пәндермен әнаралық
байланысын түсіну.
Жоба жоспары

• Білім беру технологиясы:
• Педагогикалық технология ұғымы;
• Педагогикалық технологияның инновациямен қарым-қатынасы;
• Педагогикалық технологияның құрылымы, түрлері;
• Педагогикалық технологияның маңызы;
• Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлері;
• Педагогикалық технологияға қойылатын негізгі әдіснамалық талаптар;
• Басқа пәндермен пәнаралық байланысы;
• Қорытынды.
Білім беру технологиясы

Білім беру технологиясы – бұл алдын-ала жобаланған
педагогикалық мәселені шешуге бағытталған арнайы
педагогтың бір-бірімен байланысты әрекеттер жүйесі.

Бүгінгі таңда жаңа
Педагогикалық технология технологиялар оқушылардың Классикалық
нақты нәтиже жөнінде танымдық әрекетін және технологиялар белгілі бір
кепілдік беретін метатанымдық дағдыларын мазмұнын меңгеруге, оның
педагогикалық әрекеттерді қалыптастырып, дамытуға деңгейіне сүйенеді.
ғылыми тұрғыдан жобалау негізделеді.

Оқытудың озық технологияларын меңгермейінше сауатты, жан-
жақты маман болу мүмкін емес. Жаңа технологияны меңгеру
мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани жіне
т.б. Көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді.
Педагогикалық технология ұғымы
Педагогикалық технология — білімділік мақсатқа қол
жеткізудегі оқушы мен мұғалімнің жүйелі, тұжырымдамалы,
нормативті, объективті, көпнұсқалы әрекеті.

Жаңа педагогикалық технологиялар
педагогика ғылымының жаңа саласы.
Инновациялық үрдістің негізі –
жаңалықтарды қалыптастыру, қолдану,
жүзеге асырудың тұтастық қызметі.
Инновация білім деңгейінің көтерілуіне
жағдай жасайды.
Инновацияны қолдану дегеніміз, инновацияны шаблон, трафарет ретінде
пайдалану емес, өйткені әр мұғалімнің өз іс тәжірибесі бар. Бірақ, инновацияны
қолдану арқылы мұғалім өз іс тәжірибесін байытып, еңбегін жеңілдетіп, белгілі
бір нәтижеге жету- педагогиканың ең асыл заты болып табылады.

«Іс тәжірибе толық көшіріліп алынбайды, тек
оның негізгі ойы ғана алыну мүмкін. Осы негізгі
ойды түсініп оларға шығармашылық көз қараспен
қараған мұғалім технология бойынша жұмыс
атқара алады».
К.Д.Ушинский
Дамыта оқыту
Сыни
Деңгейлеп
тұрғысынан
оқыту ойлау

Ойын Педагогикалық Тірек сызбамен
технологиясы технология қарқынды оқыту

Проблемалық Ақпаратты
оқыту Модульдік технология
технология
Педагогикалық технологияның негізгі
құрылымдық бөліктері

Оқытудың мазмұндық Үрдістік бөлік –
Тұжырымдамалық негізі
бөлігі технологиялық үрдіс

Оқушылардың оқу әрекетінің әдістері мен
Оқутудың мақсаттары –
формалары;
жалпы және нақты;
Мұғалім жұмысының әдістері, формалары;
Оқу материалының
Метариалды меңгері үрдісін басқарудағы
мазмұны.
мұғалім әрекеті.
Білім беру практикасында «Педагогикалық технология»
үш өзара бағынышты деңгейде қолданылады:

Жалпы педагогикалық (дидактикалық) деңгей;

Жеке әдістемелік (пәндік) деңгей;

Модульдік деңгей
Тұжырымдамалық
негіздің болуы

Басқарушылық
Жүйелілік сипаты
Педагогикалық
технологияға
қойылатын
әдіснамалық талаптар

Қайта өндірілуі Тиімділік
Тұжырымдамалық негіздің болуы.
• Кез-келген педагогикалық технологияға берлігі білім ғылымдама тән. Оған білім
беру мақсаттарына жетудің философиялық, психологиялық, дидактикалық
негіздемесе енеді.

Басқарушылық сипаты.
Оқу үрдісін жобалау, жоспарлау, диагностикалық мақсаттар қою,
нәтижені түзету мақсатында әдіс-тәсілдерді, құралдарды өзгерту,

Тиімділік.
• Қазіргі педагогикалық технологиялар бәсекелестік жағдайында өмір сүретіндіктен,
нәтижесі бойынша тиімді, шығындары бойынша үнемді, оқытудың белгілі білім
стандарттарына жетуді қамтамасыз ететіндей болуы тиіс.
Қайта өндірілуі. Педагогикалық технологиялар білім беру
орындарында түрлу субъектіліердің қолдана алу (қайталау,
қайта өндіру) мүмкіндігі.

Жүйелілік. Педагогикалық технология жүйеге тән барлық
қасиеттерге ие болуы тиіс: үрдістің логикасы, барлық
бөліктерінің өзара байланысы, тұтастығы.
Қорытынды

Біз жобамызда жалпы білім беру технологиясымен, педагогикалық
технология ұғымдарымен таныстық. Педагогикалық технологиямен
инновациялық технологияның бір-бірімен қарым-қатынасын оқып
түсіндік. Инновациялық технология педагогикалқ технологияның
негізгі бөлігі болып есептеледі.
Сонымен қатар, педагогикалық технологияның түрлерімен,
құрылымымен, оның негізгі деңгейлерімен және педагогикалық
технологияға қойылатын негізгі әдіснамалық талаптармен
таныстық. Білмегінімізді үйреніп, білгенімізбен бөлісіп, бұл
тақырыпты толықтай игердік.
Назарларыңызға Рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Тақырып бойынша педагогикалық тәжірибеге сараптама жасау және оны меңгерумен қатар, оқушылардың оқу белсендігін арттыру жолдарын қарастыру
Денсаулық сақтау технологиясы
Мұғалім туралы мәлімет
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Фразеологиялық тіркестер
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясына схемалық сипаттамасы
Кредиттік оқыту
Сабақ жоспарлау
Ақпараттық - коммуникациялық технологиялар және білім беру ортасы
Тәрбие принциптері
Пәндер