Балалар мен жасөспірімдердің дене




Т а қ ы р ы б ы
Жасөспірімдерге дәрігерлік-кәсіптік кеңес және бағдар беру

Н е г і з г і с ұ р а қ т а р

Кәсіптік бағдар беру дегеніміз
Талабына, қабілеттілігіне, денсаулығына, жеке ерекшеліктеріне және де қоғамның қажеттілігінің ескерілуіне сәйкес жастардың саналы және еркін түрде кәсіп түрлерін таңдауына дайындау бойынша жүргізілетін шаралардың ғылыми-тұжырымдалған жүйесі.

Кәсіптік бағдар беру бірнеше аспектілерден тұрады:
1
Кәсіптік білім беру(педагогикалық аспект)
кәсіпке оқушылар қызығушылығының құрылуы, оқу орындарының қазіргі кездегі әртүрлі кәсіптердің әлеуметтік-экономикалық және психофизиологиялық ерекшеліктермен, танысу.
2
Кәсіптік кеңес беру
оқушыларға кәсіптік қызметті таңдауда көмек көрсету және кәсіптік қызметте ықтимал бағыттарды ұсыну.
3
Психологиялық
кәсіпті таңдағанда оқушының жеке басының ерекшеліктерін ескерту
4
Әлеуметтік-экономикалық
қоғамның мамандарға қажеттілігін, сұранысын ескерту;
5
Медико-физиологиялық
Кәсіпті таңдағанда медициналық - кәсіптік кәсіп таңдау және кәсіптік кеңес беруді жүргізу.

Д ә р і г е р л і К
Ә
С
І
П
Т
І
К
е ң е с
Дәрігер нақты оқушы үшін, денсаулығы бойынша неғұрлым тиімді болатын, организмнің психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескеретін, денсаулық жағдайында бар ауытқуларды ушықтырмайтын, қайта оны түзеуге, денсаулықты және жасөспірімнің табиғи дамуын нығайтуда бағытталған кеңес береді;

КБ (кәсіптік бағдар) өзектілігі мен қажеттілігі:
елде тұрғындардың еңбекке жарамдылық санының тез төмендеуі және туып көбеюшіліктің және теріс демографиялық үрдістері;
қазіргі уақыттағы жасөспірімдердің денсаулық жағдайының жағымсыз үрдістері;
нарықтық қатынастардың құрылуымен және еңбектің сапасы мен қарқындылығына талаптардың үлкеюі, еңбектік қызмет процессінде организмге жүктеменің көбеюін шақырады және денсаулық жағдайына талаптарды жоғарлатады;

Дәрігерлік кәсіптік кеңес жүргізуне шартты келесі этаптары бөлінеді:
• алғашқы этап - кәсіптік өзін-өзі құқығының құру процессінде 4-8 сынып оқушыларының жеке кеңесі;
• толық емес (9 сынып) және толық орта білімді (10-11 сынып) аяқтау кезінде кәсіпті таңдау кезеңі;
• кәсіптік оқытудың деңгейлері.
Әрбір кезеңде балалар дәрігері баланың жасы мен кәсіптік деңгейіне қарай әр түрлі мәселелерді шешеді.
Уақыт тәртібін қадағалаушы қосымша дәрігерлік алдын алу тексерісі 11-12 жастағы балалардың дәрігерлік кәсіптік тексерісін маңызды санайды.

Оқушыға тиімді кәсіпті таңдауына көмектесу, таңдалған кәсіптің кәсіптік жарамдылығын анықтау - жасөспірімдердің денсаулығын күшеюі мен сақталуының, тұлғасының гармониялық дамуының бір жолы болып табылады. Кәсіптік жарамдылығын уақытында анықтау, оқушылар мен ата-аналарға профильді сыныптарды таңдауға мүмкіндік береді және таңдалған жоғары оқу орнына қабылдау үшін қажетті оқу тәртіптерімен анықталады.

Т а қ ы р ы б ы
Балалар мен жасөспірімдердің дене тәрбиесінің физиолого-гигиеналық негіздері. Тәуліктік козғалыс белсенділігі. Дене тәрбиесінің құралдары мен формалары. Дәрігерлік бақылау.
Қорытынды
сұрақтары

Дене тәрбиесі-бұл денсаулықты нығайту, үйлесімді физикалық дамуды қамтамасыз ету және физикалық қабілеттерді жан-жақты дамыту, моториканы қалыптастыру және жетілдіру, дағдыларды тәрбиелеу арқылы әр түрлі іс-шараларға жақсы дайындық мақсатында физикалық жаттығулардың, гигиеналық шаралардың және табиғи күштердің өсіп келе жатқан ағзасына әсер етудің ұйымдастырылған процесі.

Дене жаттығуларының сауықтыру рөлі анықталады:
қоршаған ортаның қолайсыз факторларының әсеріне оның спецификалық емес төзімділігін арттыруға және сырқаттанушылықты төмендетуге ықпал ететін организмнің физиологиялық функциялары ауқымының кеңеюі;
ағзаның жетекші жүйелерінің уақытылы жетілуіне және функционалдық жетілуіне негізделген өсу мен даму процестерін ынталандыру, оның биологиялық сенімділігін арттыру;
суыққа төзімділікті қамтамасыз ететін терморегуляция реакцияларын жетілдіру;
ағзаның оңтайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ететін негізгі физикалық қасиеттерді дамытуды өзіндік ынталандырумен және қозғалыс анализаторын уақытылы қалыптастырумен;
жекелеген органдар мен функционалдық жүйелердің бұзылған қызметін қалыпқа келтіру, сондай-ақ әлеуметтік бейімделуді қамтамасыз ететін дамудың туа біткен немесе жүре пайда болған ақауларын түзету мүмкіндігі;
ми қыртысының тонусын жоғарылату және балалардың нейропсихикалық мәртебесі мен ақыл-ой қабілеттерін нығайтуға ықпал ететін жағымды эмоциялар жасау;
өсіп келе жатқан ағзаның қан айналымына айқын оң әсер ету, жүрек-тамыр жүйесінің бейімделу қабілетінің жоғарылауы, организмнен радионуклидтердің шығарылуын тездетуге ықпал ететін қан ағымының жоғарылауы

Балалар мен жасөспірімдердің дене тәрбиесін ұйымдастырудың гигиеналық принциптері
балалар мен жасөспірімдердің жасына, жынысына, денсаулық жағдайына және дене дайындығына байланысты дене тәрбиесінің нысандары мен құралдарын саралап қолдану;
жүктемелердің біртіндеп артуымен жүйелі сабақтар, ең алдымен, сабақтардың жүйелілігі, оқу процесінің үздіксіздігін қамтамасыз ететін жүктемелер мен демалыстардың ұтымды ауысуы болып табылады.

дене тәрбиесінің әртүрлі құралдары мен формаларын жан-жақты қолдану -жаттығулардың тәрбиелік әсері мен емдік әсері әртүрлі жүйелер мен тұтастай ағзаға әсер еткен кезде қол жеткізіледі, бұл дене тәрбиесінің әртүрлі құралдары мен формаларын қолдану кезінде мүмкін болады;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz