ОҚЫТУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ БАЛАЛАРДЫ АНЫҚТАУ


Slide 1

Студенттің өзіндік жұмысының тақырыбы:

ОҚЫТУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ БАЛАЛАРДЫ АНЫҚТАУ ЖОЛДАРЫ

Алимжанов Абылай ҚБ-35

Дабыс Несібелі ҚБ-35

Арабай Айдана ҚБ-35

Алипшова Мафтуна ҚБ-35

Slide 2

Студенттің өзіндік жұмысының жоспары:

1

3

2

ЗПР бар балаларды оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері Зияткерлік даму мүмкіндіктері сақталған ЗДҚ бар балалар үшін тиімді интеграцияланған оқыту

Түзету-педагогикалық жұмыс принциптері

психикалық дамуы тежелген оқушылармен жұмыс жасау принциптері

2011-2021 білім бөлімінің қабылдаған заңы. Оқытуға қабілетсіз балалар санаттары. Білім алу ерекшелігі мен білім бағдарламасының деңгейі. Ерекше білім алушыларға арналған ақпараттық технологиялардың түрлері. Оқытуда ерекше қажеттілікті талап ететін білім алушылармен ақпараттық комуникациялық технологиялардың қай түрлерімен жұмыс жасаған ыңғайлы?

Педагогика жүйесіндегі балаларды оқыту мен дамытудың маңызды құрамдас бөлігіні

4

Slide 3

Соңғы жылдары арнаулы білім жүйесінде мүмкіндігі шектеулі балаларды сапалы біліммен қамту өзекті мәселенің біріне айналды. Мәселелерді тұңғыш рет мемлекеттік деңгейде көтеріліп, ҚР білім беруді дамытудың 2011-2021 жылдарға арналған бағдарламасында инклюзивті білім беру жүйесін дамыту жан-жақты қарастырылған.

2

0

1

1

1

2

0

2

Slide 4

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ АЛУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ САНАТТАРЫ:

Көру және есту қабілеті нашар балалар

Дене мүкістіктері бар балалар

Психологиялық мүкістіктері бар балалар

Даму деңгейі баяу балалар

Slide 5

Оқыту құралдары ретінде компьютермен жұмыс істеу тәсілдері әртүрлі:

топпен, жеке, сыныппен. Психологиялық сипаттамаға сай беріліп отырған бағдарлама оқуға деген ынталандыруға қалай әсер етуін, қызығушылығын жоғарлату немесе төмендету оқушыларға өзіндік күшіне сенімсіздік тудырмау қажет.

Жоғарыда атап өткендей мүмкіндігі шектеулі балаларды түзете-дамыта оқытудың негізігі жүйесі инклюзивті білім берудің практикалық адымы неғұрлым ерте ғылыми теориямен өзіндік үндестігін тапса, онда еліміздегі мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға деген оң көзқарас оңалар еді. Сондай-ақ, инклюзивті білім берудің инновациялық жолдарын оның ішінде компютерлік технология, интерактивті тақта сияқты білім беруге қажетті жаңа ақпараттық технологиямен қаматамсыз етілсе, келешекте мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру жүйесінде ешқандай кедергілер болмақ емес.

А

Т

К

Slide 6

Белгілі ғалымдар Ж. Пиаже («Психогенездік білім» 1961) және Л. С. Выготский («Оқыту үрдісінде балалардың ақыл-есінің дамуы» 1935) ұйымдастырылған жаңа білімге немесе жаңа әрекетпен оқыту бойынша қызмет жағдайында ғана педагогтар оқыту үрдісін тиімді дамытуына үміт артатындығын өзінің жұмыстарында жазды. Демек кез-келген оқыту, тек білім беруден басқа түзете-дамыту жұмыстары болатын көрнекті - тәжірибелік сиқырлы іс-әркет, ол виртуалыдық іс-әрекет деңгейіндегі компьютермен жұмыс істеу.

Slide 7

Түзету-педагогикалық жұмыс принциптері (психикалық дамуы тежелген оқушылармен)

1. Оқу процесінің жан-жақты бағытталу принципі психикалық дамуы тежелген баланың жеке басын дамыту жеке тұлғаның биологиялық бірлік ретінде дамуын қамтамасыз етеді, психикалық, әлеуметтік және рухани. Ерекшелігі бұл психикалық дамуы тежелген оқушыларды оқыту принципі бұл баланың жеке дамуымен қатар анықталған танымдық және танымдық бұзылыстарды түзету қажеттілігінен тұрады эмоционалды-еріктік сала.

2. Оқу мен өмір арасындағы байланыс принципі жоспарлау мен оқыту мазмұнын таңдау кезінде оң және сол сияқты қоғамның теріс әсері, микро орта, бұл ретте азайту мұндай әсердің теріс салдары.

3. Ғылыми принциптер мен оқытудың қол жетімділігі үйлесімі бір жағынан, оның мазмұнының сәйкестігін болжайды тиісті ғылыми білім саласының қазіргі жағдайы мен екінші жағынан, оның даму тенденциялары мен перспективаларын ескеру - нақты және әлеуетті деректерді барынша есепке алу қажеттілігі қабілеттерін жеңімпаздан дамыту.

Slide 8

4. Оқытудағы жүйелілік пен дәйектілік принципі психикалық дамуы тежелген мектеп оқушылары білім алуды талап етеді, дағдылар белгілі бір тәртіппен, жүйеде қалыптасты, онда оқу материалының әр элементі басқалармен логикалық түрде байланысады, ал келесі алдыңғы сүйенеді.

7. Оқытудағы іс-әрекеттік тәсіл қағидасы оқушыларды оқытудағы пәндік-практикалық оның барысында қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау дамиды және сөйлеу.

6. Принципі оңтайлы ұштастыру ауызша, көрнекі және Практикалық оқыту әдістері бұл туралы мәлімдемеге негізделген білімді, дағдыларды игеру процесінің тиімділігі барлық сезімдердің осы процеске барынша қатысуына байланысты адам: есту, көру, жоспарлауға қатысты оқушылардың категориялары бұл принцип ауызша қолдануды қамтиды, оқу мақсаттарында да, оқу мақсаттарында да көрнекі және практикалық түзету және дамыту, барлығына сүйене отырып, оқу процесін құру дененің анализаторлары, функциялары және жүйелері.

5. Жұмыс істеуі үшін оңтайлы жағдайлар жасау принципі санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтауға қойылатын жалпы талаптардан басқа- гигиеналық нормаларды, дидактикалық Арнайы шарттардың орындалуын көздейді.

Slide 9

8. Сана, белсенділік принципін іске асырудың ерекшелігі ЗПР бар балаларды оқытудағы оқушылардың дербестігі дамыту бойынша мұғалімнің мақсатты жұмысының қажеттілігі жалпы зияткерлік дағдылар (талдау, салыстыру, жалпылау, топтастыру, жіктеу), біліктері мен дағдыларын қалыптастыру оқушылардың өзіндік оқу-танымдық іс-әрекеті.

9. Жедел бақылау және өзін-өзі бақылау қағидаты мыналарды қамтамасыз етеді білім, білік және дағды деңгейі туралы ақпаратты уақтылы алу оқу процесінде оқушылардың алған дағдыларын оқу процесінің барысын түзету және түзету, оқытудың жаңа мақсаттарын жобалау.

Slide 10

11. Арнайы бөлінген педагогикалық оптимизм принципі қазіргі гуманистік дүниетанымға негізделген білім, ерекшеліктеріне қарамастан, әрбір адамның құқығын танитын мүмкін енгізілген білім беру процесі.

10. Білім, білік және дағдылардың беріктігін қамтамасыз ету принципі мектеп оқушыларын оқыту процесінде психологиялық қалыптастыру үшін жоспарланбауды талап етеді. білім, білік және дағдылардың осы оқу пәнімен бірлікте оқу іс-әрекетін жоспарлау; оқу әдебиетімен жұмыс істей білу; оқу іс-әрекетін жоспарлау сияқты жалпы оқу біліктері мен дағдылары; өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру; белгілі бір қарқынмен жұмыс істей білу.

Slide 11

ЗПР бар балаларды оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері Зияткерлік даму мүмкіндіктері сақталған ЗДҚ бар балалар үшін тиімді интеграцияланған оқыту

Оқытудың түзету бағыттылығы базалық оқу пәндерінің жиынтығымен қамтамасыз етіледі Белсенді сөйлеу ортасына баланы барынша батыру Оқытудың ерекше әдістерін (көрнекілік және практикалық әдістерге баса назар аудару) ; Сүйемелдеу қызметі (психолог, логопед, әлеум. педагог) Міндетті түзету-дамыту сабақтарыИнклюзивті мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту арнайы білім берудің алуан түрлілігін ескере отырып, барлық студенттер үшін білімге тең қол жетімділікті қамтамасыз етуді қамтиды қажеттіліктер мен жеке мүмкіндіктер. Мұндай оқыту балалар қарапайым мектептерде болған кезде тиімді. Инклюзивті оқытуда бала емес, көзқарас, принцип өзгереді. Бұл тәсіл балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне, мүмкіндіктері мен даму қарқынына жауап берудің әртүрлі әдістерін қолдануды қамтиды. Интеграцияланған және инклюзивті оқытуға мүмкіндігі шектеулі балалар кіреді.

Интеграцияланған оқыту - бұл дене және (немесе) психикалық кемістігі бар адамдарды және осындай кемістігі жоқ адамдарды арнайы құралдар мен әдістерді пайдалана отырып және педагог-мамандардың қатысуымен бірлесіп оқыту. Интеграцияланатын бала-денсаулығы шектеулі және жалпы білім беретін мектепте сабақ ала алатын, қосымша арнайы білім алатын бала түзету көмегі.

Slide 12

Психикалық дамуы тежелген балаларды оқытудың негізгі тәсілдері. Бұл тәсілдердің айырмашылығы-сараланған оқыту студенттер тобына тән жеке ерекшеліктерді ескереді және осы топтарда вариативті оқу процесін ұйымдастыруды қамтиды.

1. Әр баланың жеке ерекшеліктерін ескеретін тұлғаға бағытталған тәсіл

2. Сараланған тәсіл оқушылардың әртүрлі топтары үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру нысанын қамтиды.

Даралау-бұл оқу процесі топтардың емес, әр оқушының ерекшеліктерін ескере отырып құрылған кезде саралаудың шекті нұсқасы.

Slide 13

Педагогика жүйесіндегі балаларды оқыту мен дамытудың маңызды құрамдас бөлігінің бірі - мүмкіндіктері шектеулі балаларды мінез-құлқындағы кемшіліктерді ескере отырып оқыту, олардың ой-өрісін дамыту, қоршаған ортаға бейімділігін арттыру болып табылады.


Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Ата - анасының сырқаттылығы
Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды психологиялық - педагогикалық сүймелдеуді ұйымдастыру
Балаға мектептің көмегі
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
ТІРЕК ҚИМЫЛ АППАРАТЫ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРҒА АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Мұғалімдермен әңгіме
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz