Білім беру жүйесіндегі патриоттық тәрбие қалыптастырудың инновациялық әдістері




Презентация қосу
Білім беру жүйесіндегі патриоттық тәрбие
қалыптастырудың инновациялық әдістері

Дайындаған:
Өзектілігі:

ҚР-ның үздік білім беру жүйесінің тәрбие тұжырымдамасында басым
бағыттардың бірі болып патриоттық тәрбиенің бекітілуі де бекер емес.
Шынында да, ұлтқа деген сүйіспеншілігі жоқ адамнан адамгершілікті де,
сұлулықты да, мәдениетті күтуге болмайды. Ендеше, патриоттық тәрбие -
тәрбиенің басты бағыттарының бастауы десек, қателеспейміз.
Абстракт

Міндеттері:
Мақсаты: Жас ұрпақтың тәрбиесіне Жас қазақстандықтарды толеранттық
бірыңғай көзқарас қалыптастыру, құндылықтар, келісімділік пен
Қазақстан Республикасында балалар ұлтаралық қатынас мәдениеті негізінде
мен жастарға тәрбие беру тәрбиелеу;
міндеттерін шешудегі тәрбие үрдісіне Балалар мен жастардың қоршаған ортаға,
барлық субъектілердің іс- қоғамға, табиғатқа оң көзқарасын
қимылдарын келістіру және қалыптастыруға мүмкіндік туғызу,
сабақтастықты қамтамасыз ету. әлеуметтік-педагогикалық жағдай
жасау және т.б.
Патриотизм - бұл азаматтардың өзін-өзі жүзеге асыруы
мен әлеуметтік мінез-құлқының ерекше бағыты,
олардың өлшемдері Отанға деген сүйіспеншілік пен
қызмет ету, Елдің тұтастығы мен егемендігін
қамтамасыз ету, оның ұлттық қауіпсіздігі, тұрақты
дамуы, парызы мен жауапкершілігі, қоғамдық және
мемлекеттік қағидаттардың жеке мүдделер мен
ұмтылыстардан басымдығын білдіреді және жеке
адамның, барлық әлеуметтік топтар мен қоғам
топтарының өмірі мен қызметінің жоғары мәні ретінде
әрекет етеді. Патриотизм-бұл азаматтардың саналы
және ерікті түрде қабылдаған ұстанымы, онда
қоғамдық, мемлекеттік басымдық шектеу емес, жеке
бас бостандығын ынталандыру және азаматтық
қоғамның жан-жақты дамуының шарты болып
табылады. Бұл мемлекет патриотизмді таңдамайтынын,
бірақ таңдау еркіндігі құқығын ұсынатындығын, яғни
адам оған патриот болуды немесе болмауды шешетінін
анықтайтын негізгі ұғым.
Инновациялық үрдістің негізі - жаңалықтарды қалыптастыру, қолдану, жүзеге асырудың
тұтастық қызметі. Кез келген жаңа әдіс жекелік, сондай-ақ уақытша жоспарға жатады.
Бұл яғни, бір мұғалім үшін табылған жаңа әдіс, жаңалық басқа мұғалім үшін өтілген
материал тәрізді. Инновация білім деңгейінің көтерілуіне жағдай туғызады.
Инновацияның өмірге енуі мектептің өзінің жұмыс істеуіне себепші болатын ішкі
жағдайларға байланысты. Инновациялық оқыту білімді тереңдетумен қатар оқушының
оқу әрекетіне жетелеп, олардың оқуға деген ынтасын оятады. Казіргі кезде
педагогикалық технология ұғымы педагогикалық лексиконымызға берік еніп келеді.
Технология – бұл қандай да болсын істегі, шеберліктегі, өнердегі амалдардың
жиынтығы деген ұғымды білдіреді.
Балалар ойын арқылы тез табысып, жақсы
қарым-қатынас жасайды, сол қарым-қатынас
барысында:

1. адамдар іс-әрекеттің жақсыц 2. жанындағы адамдарды ұнатып,
жақтарын аңғарады, жағымды жақсы көре біледі, оларды
ойлауды үйренеді қуантуға асығады.

3. бір-біріне көмектесе біледі, 4. кешірімді болуға өзгені
жанаршырлық сезімі оянады, ренжітпеуге тырысады.
қамқорлдық жасай біледі.
Қорыта келгенде, оқушылармен осы жоғарыда баяндалғандай тағы да
басқа әдістерді қолдана отырып, оқушының көкейіне осындай іс -
әрекеттерімен ой сала білсек, үлгі көрсетсек заманға сай, қоғамға керекті
азамат отансүйгіш, елсүйгіш азамат елге қызмет ететін қайраткер
тәрбиелейміз. Тәрбие үрдісіндегі жаңа инновациялық педагогикалық
технологияның негізгі, басты міндеттері мынадай:
- әрбір білім алушының білім алу, даму, басқа да іс-әрекеттерін
мақсатты түрде ұйымдастыра білу;
- білім мен білігіне сай келетін бағдар таңдап алатындай дәрежеде
тәрбиелеу;
- өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту;
- аналитикалық ойлау қабілетін дамыту.
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Ұлттық тәрбие
Оқушылар бойында патриоттық тәрбиені қалыптастырудың жолдары
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
БАЛАЛАРҒА ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖОБАСЫ
Оқу бағдарламалары
Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс- әрекеттерді қолданудың жаңа бағыттары
педагогикалық инновация
Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
Мектептегі жаңашылдықты басқару
Пәндер