Президенттің Интеллектуалды ұлт - 2020 бағдарламасы және оның маңызы
Презентация қосу
ҚАЗАҚ ҚОҒАМЫНА
САПАЛЫ ӨЗГЕРІСТЕР АЛЫП
КЕЛГЕН ӘЛЕУМЕТТІК
РЕФОРМАЛАР МЕН ОНЫҢ
z НӘТИЖЕЛЕРІ
ОРЫНДАҒАН АББОС ДАВРАНОВ
z
Мазмұны
Әлеуметтік реформалар және әлеуметтік
жаңару.
Қазіргі білім жүйесін жаңартудың өзекті
мақсаттары
Президенттің «Интеллектуалды ұлт-2020»
бағдарламасы және оның маңызы.
«Серпін – 2050» бағдарламасы.
z
Республикада 90 жылдары осы бағытта біршама шаралар жүзеге
асырылды. Бірнеше арнайы құрылымдар мен қоғамдық қорлар қалыптасты.
Олардың қатарында Жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету мемлекеттік қоры
(1991); Зейнетақы қоры (1991), Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры
(1992), «Бөбек» қоғамдық қоры (1992), т.б. бар. Мұның сыртында бірқатар
нормативті-құқықтық актілер қабылданды.
Дегенмен бұл құрылымдар мен заң актілері елдегі әлеуметтікэкономикалық,
құқықтық, демографиялық жағдайды түзей алмады. КСРО
заңдары мен ҚазКСР Жоғарғы Кеңесі қабылдаған заңдар аясында өмірге
келген бұл құқықтық нормалар арасында үлкен алшақтық байқалды.
z
Экономикадағы дағдарыс тұрғындарды жұмыспен қамтамасыз
етуді қиындата түсті. Нәтижесінде 1996-2000 жылдар
арасындағы жұмыссыздық деңгейі 13,5%-дан 12,8%-ға дейін
тұрақсызданып тұрды. Азаматтардың нақты табысы қысқарды.
1991 жылмен салыстырғанда ол 1999 жылы шамамен 10%-ды
құрады (мысал үшін – Молдавияда, Украинада, Әзірбайжанда –
25%, Ресейде-50%)
Әлеуметтік салада түбегейлі өзгерістер қажет болды. Бұл тұтас, әрі
z
жүйелі мемлекеттік әлеуметтік саясатсыз мүмкін болмады. 1993 жылы
Қазақстан Республикасы Президенті Н.Назарбаев осы бағыттағы тәуелсіз
Қазақстанның алдындағы тұрған міндет «әлеуметтік үлгідегі нарықтық
экономикаға негізделген мықты егеменді мемлекет құру» деп белгілеп берді.
Президенттің осы тұжырымдамалық идеясын басшылыққа алған атқарушы
үкімет әлеуметтік саладағы басты бағыттарды айқындады:
- зейнеткерлер, мүгедектер, көп балалы отбасылар, балалар мен жастар,
басқа да жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеген азаматтарды әлеуметтік
қорғауды жүзеге асыру;
- әлеуметтік және экономикалық қайта құруларды жүзеге асырудың
басты факторы ретінде жеке кәсіпкерлікті қалыптастыру;
2004 жылғы 11 қазанда Елбасы «Қазақстан Республикасында білім
z 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы»
беруді дамытудың
туралы Жарлыққа қол қойды. Бағдарламаның басты бағыттары «Білім туралы
Заңда» (2007 ж.) бекітілді. Бағдарламаны жүзеге асыру барысында
қазақстандық ұлттық білім беру құрылымы ЮНЕСКО ұсынған Білім берудің
Халықаралық стандарттау классификациясымен сәйкестендірілді.
Бастауыш және орта мектеп деңгейінде 12-жылдық білім беру моделін
енгізуге жағдайлар жасалынды, техникалық және кәсіби білім беруді қайта
құру жұмыстары басталды. Жоғары мектеп деңгейінде үш деңгейлі
(бакалавриат-магистратура-PhD) маман-кадрлар даярлау енгізілді.
2010 жылдың 11 наурызынан Қазақстан Еуропалық білім беру
кеңістігінің тең құқылы мүшесіне айналды. Бүгінде Қазақстан жоғары оқу
орындары Tempus, Erasmus Mundus, INSPIRE,т.б. халықаралық
бағдарламаларға белсенді түрде қатысады.
2010 жылы 1 ақпанда Қазақстанда "Интеллектуалды ұлт - 2020"
мемлекеттік бағдарламасы қабылданды. Бағдарлама мына негізгі үш басым
z
бағыт негізінде жүзеге асырылуы тиіс болды.
Бірінші басым бағыты – білім беру жүйесінің инновациялық
дамуы. Қазіргі таңда жастар тек білім алып қана қоймай, олардың өздігімен ізденуіне
бағыттау қажет. Бүгінгі білім алудағы басты құндылықтар
шығармашылық ой, алған білімді қорыта білу, шешім қабылдау,
технологиялар мен инновациялар болып табылады. Интелектуалды ұлт 2020
Екінші басым бағыты – ақпараттық революция болуы тиіс, яғни
ақпараттық технологиялар паркі базасында жетекші жоғары оқу орындары
мен шет елдік беделді мамандарды қатыстыра отырып аймақтық университет
ашу.
Үшінші басым бағыты - жастарды рухани құндылықтар негізінде
тәрбиелеу ісіне ерекше мән беру. Бұл жерде жаһандану үдерістерін назарға
ала отырып, жас буынның рухани тәрбиесіне, ұлттық-мәдени
z
Серпін 2050
«Серпін-2050» − кең ауқымды
әлеуметтік жоба. Оның жүзеге аса
бастағанына биыл үшінші жыл.
Осы аз ғана уақыт ішінде 12
мыңнан астам қыз-жігіт жастар
үшін өте маңызды саналатын
әлеуметтік бастаманың игілігін
көрді.
z
Негізгі «Серпін» жобасы Қазақстан Республикасының
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстанның әлеуметтік
жаңғыртылуы: Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамына қарай 20
қадам» бағдарламасынан кейін бастау алған еді. Мемлекет
басшысы осы мақаласында елімізді әлеуметтік-
экономикалық жаңғыртудың маңызды жолдары мен
міндеттерін көрсетіп берген болатын. Елбасы
тұтынушылық қоғам түсінік-тұжырымдамасының орнына
балама ретінде Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы идеясын
ұсынды. «Елімізде жұмыс орындарын құрудамыз, жаңа
өндірістер салудамыз. Сондықтан, жұмыс бар жерге бару
керек», деп жол сілтеді.
z
Назарларыңызға рахмет!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz