Президенттің Интеллектуалды ұлт - 2020 бағдарламасы және оның маңызы




Презентация қосу
ҚАЗАҚ ҚОҒАМЫНА
САПАЛЫ ӨЗГЕРІСТЕР АЛЫП
КЕЛГЕН ӘЛЕУМЕТТІК
РЕФОРМАЛАР МЕН ОНЫҢ
z НӘТИЖЕЛЕРІ
ОРЫНДАҒАН АББОС ДАВРАНОВ
z
Мазмұны

Әлеуметтік реформалар және әлеуметтік
жаңару.
Қазіргі білім жүйесін жаңартудың өзекті
мақсаттары

Президенттің «Интеллектуалды ұлт-2020»
бағдарламасы және оның маңызы.
«Серпін – 2050» бағдарламасы.
z

Республикада 90 жылдары осы бағытта біршама шаралар жүзеге

асырылды. Бірнеше арнайы құрылымдар мен қоғамдық қорлар қалыптасты.

Олардың қатарында Жұмыспен қамтуды қамтамасыз ету мемлекеттік қоры

(1991); Зейнетақы қоры (1991), Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры

(1992), «Бөбек» қоғамдық қоры (1992), т.б. бар. Мұның сыртында бірқатар

нормативті-құқықтық актілер қабылданды.

Дегенмен бұл құрылымдар мен заң актілері елдегі әлеуметтікэкономикалық,
құқықтық, демографиялық жағдайды түзей алмады. КСРО

заңдары мен ҚазКСР Жоғарғы Кеңесі қабылдаған заңдар аясында өмірге

келген бұл құқықтық нормалар арасында үлкен алшақтық байқалды.
z

Экономикадағы дағдарыс тұрғындарды жұмыспен қамтамасыз
етуді қиындата түсті. Нәтижесінде 1996-2000 жылдар
арасындағы жұмыссыздық деңгейі 13,5%-дан 12,8%-ға дейін
тұрақсызданып тұрды. Азаматтардың нақты табысы қысқарды.
1991 жылмен салыстырғанда ол 1999 жылы шамамен 10%-ды
құрады (мысал үшін – Молдавияда, Украинада, Әзірбайжанда –
25%, Ресейде-50%)
Әлеуметтік салада түбегейлі өзгерістер қажет болды. Бұл тұтас, әрі
z
жүйелі мемлекеттік әлеуметтік саясатсыз мүмкін болмады. 1993 жылы

Қазақстан Республикасы Президенті Н.Назарбаев осы бағыттағы тәуелсіз

Қазақстанның алдындағы тұрған міндет «әлеуметтік үлгідегі нарықтық

экономикаға негізделген мықты егеменді мемлекет құру» деп белгілеп берді.

Президенттің осы тұжырымдамалық идеясын басшылыққа алған атқарушы

үкімет әлеуметтік саладағы басты бағыттарды айқындады:

- зейнеткерлер, мүгедектер, көп балалы отбасылар, балалар мен жастар,

басқа да жеткілікті түрде қамтамасыз етілмеген азаматтарды әлеуметтік

қорғауды жүзеге асыру;

- әлеуметтік және экономикалық қайта құруларды жүзеге асырудың

басты факторы ретінде жеке кәсіпкерлікті қалыптастыру;
2004 жылғы 11 қазанда Елбасы «Қазақстан Республикасында білім

z 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы»
беруді дамытудың

туралы Жарлыққа қол қойды. Бағдарламаның басты бағыттары «Білім туралы

Заңда» (2007 ж.) бекітілді. Бағдарламаны жүзеге асыру барысында

қазақстандық ұлттық білім беру құрылымы ЮНЕСКО ұсынған Білім берудің

Халықаралық стандарттау классификациясымен сәйкестендірілді.

Бастауыш және орта мектеп деңгейінде 12-жылдық білім беру моделін

енгізуге жағдайлар жасалынды, техникалық және кәсіби білім беруді қайта

құру жұмыстары басталды. Жоғары мектеп деңгейінде үш деңгейлі

(бакалавриат-магистратура-PhD) маман-кадрлар даярлау енгізілді.

2010 жылдың 11 наурызынан Қазақстан Еуропалық білім беру

кеңістігінің тең құқылы мүшесіне айналды. Бүгінде Қазақстан жоғары оқу

орындары Tempus, Erasmus Mundus, INSPIRE,т.б. халықаралық

бағдарламаларға белсенді түрде қатысады.
2010 жылы 1 ақпанда Қазақстанда "Интеллектуалды ұлт - 2020"

мемлекеттік бағдарламасы қабылданды. Бағдарлама мына негізгі үш басым
z
бағыт негізінде жүзеге асырылуы тиіс болды.

Бірінші басым бағыты – білім беру жүйесінің инновациялық

дамуы. Қазіргі таңда жастар тек білім алып қана қоймай, олардың өздігімен ізденуіне
бағыттау қажет. Бүгінгі білім алудағы басты құндылықтар

шығармашылық ой, алған білімді қорыта білу, шешім қабылдау,

технологиялар мен инновациялар болып табылады. Интелектуалды ұлт 2020
Екінші басым бағыты – ақпараттық революция болуы тиіс, яғни

ақпараттық технологиялар паркі базасында жетекші жоғары оқу орындары

мен шет елдік беделді мамандарды қатыстыра отырып аймақтық университет

ашу.

Үшінші басым бағыты - жастарды рухани құндылықтар негізінде

тәрбиелеу ісіне ерекше мән беру. Бұл жерде жаһандану үдерістерін назарға

ала отырып, жас буынның рухани тәрбиесіне, ұлттық-мәдени
z
Серпін 2050

«Серпін-2050» − кең ауқымды
әлеуметтік жоба. Оның жүзеге аса
бастағанына биыл үшінші жыл.
Осы аз ғана уақыт ішінде 12
мыңнан астам қыз-жігіт жастар
үшін өте маңызды саналатын
әлеуметтік бастаманың игілігін
көрді.
z

Негізгі «Серпін» жобасы Қазақстан Республикасының
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың «Қазақстанның әлеу­меттік
жаңғыртылуы: Жалпыға Орт­ақ Еңбек Қоғамына қарай 20
қадам» бағ­дарламасынан кейін бастау алған еді. Мемлекет
басшысы осы мақаласында елімізді әлеуметтік-
экономикалық жаң­ғыртудың маңызды жолдары мен
міндеттерін көрсетіп берген болатын. Елбасы
тұтынушылық қоғам түсінік-тұжырымдамасының орнына
балама ретінде Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы идеясын
ұсынды. «Елімізде жұмыс орындарын құрудамыз, жаңа
өндірістер салудамыз. Сондықтан, жұмыс бар жерге бару
керек», деп жол сілтеді.
z

Назарларыңызға рахмет!!

Ұқсас жұмыстар
Интеллектуалды ұлт - 2020 бағдарламасы
Жобаның үшінші басым бағыты жастарды рухани құндылықтар негізінде тәрбиелеу ісіне ерекше мән беру
Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар
Рухани жаңғыру бағдарламасы
Қазақстанның тұңғы президенті
Қазақстан Республикасының мемлекеттік тіл саясатының басым бағыттары
ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИ КОД
Жасыл экономиканы дамытудың жеті негізгі бағыттары
Халық тарих толқынында бағдарламасы
Рухани жаңғыру міндеті
Пәндер