Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау




Презентация қосу
Қазіргі таңдағы мектептің
тәрбие
үдерісіне педагогикалық
қолдау.
Орындаған: Наврузбай Мәдина
Топ:ЕШТ-33
Қабылдаған: Алимбаев К.С
Педагогикалық қолдау-бұл тәрбиеленуші сенімінен шығу;
көбіне педагогикалық қолдау қажеттігін өзі сезбейді,бірақ оған
мұқтаж болған тәрбиеленушілерге қол ұшін созып жәрдем
беріп,қолдап-қуаттау болып табылады.

Педагогикалық қолдау

Өз ісінің субъектісі
Баланың болу мүмкіндігін беру,
Баланың өзіндік
өсуіне және жеке танымдық
танымдық және
жетілуіне тәжірибесін дамыту
өмірлік тәжірибе
жағдай жасау
алу мүмкіндігін
беру
Тәрбие үдерісінде педагогикалық қолдау мәні:

Тұлғаның өз бойындағы мүмкіндіктерін өзінше іске
аыруына шартты жағдайлар түзу;

Жайма-шуақ жағдайлар жасау;

Өз қадір-қасиеті мен ар-намысын сақтап қалуға
және ұтымды нәтижеге жету жолындағы
кедергілерді бірлікпен жеңу;
«Жәрдем бер» деп алақанын ашық жайып отырғанға
емес,достық ықылас-ниетке мұқтаж болғанның
бәріне көмек көрсету;

Тәрбиешінің кәсіби деңгейінің жоғары болуы.
Педагогикалық қолдау ұғымның ғалымдар берген түрлі
түсініктемелері бар. Мәселен,
Австралияда- бұл ұғымды өзгерістерде тұлғаға көмек
және ықпал жасау;
Ұлыбританияда- қамқоршылық, командалық көмек,
таңдау жағдаятындағы көмек;
Голландияда – бұл балаға оқу үдерісінде және кәсіби
таңдауда психологиялық-педагогикалық көмек;
АҚШ-та мектептік психологиялық-педагогикалық кеңес
беру.
О.С.Газман бойынша педагогикалық
қолдаудың тәсілдері:

Диагностикалық Кедергілерді тіркеу факторы

Оқушы мен педагогтың мәселелерді
Жобалық шешу іс-әрекетін зерттеу

Іскерлік Оқушының және педагогтың іс-әрекеті

Жеңіс және жеңілістің іс-әрекетін
Рефлексивтік оқушымен бірге талқылау
Жеке тұлғаға арналған педагогикалық қолдаудың мазмұны-
адамды алда көздеген нәтижелерден алшақтататын кедергілерді
жеңу жолдарын қамтиды. Мұндай кедергілердің келесідей
түрлері бар:
Субъективті(тұлғалық) «Мен» кедергілер:
-өз бетінше дербес шешім қабылдауға қажет ақпараттың
болмауы (ақпарат толықса,кедергі сол бойда жойылады);
-адамның қосымша еңбектенуінің қажеттігі (қол ұшын
созып,ынтасын көтеру);
-тұлғаны күйзеліске келтіретін кемшіліктер (денелік, психикалық,
арақатынастық);
-білім және тәжірибе жетіспеуі.
Объектив (әлеуметтік) кедергілер:
-әлеуметтік орта- мұғалімдер,әкімшілік, дос-жарандар, құрбы-
құрдастар, отбасы және басқалар.

Материалдық кедергілер:
-отбасының қаржылық жағдайы және т.б.
Педагогикалық
қолдаудың көрініс
формалары Тәрбиеленушіге
сенім, оның
құқығын қорғау;

Құлақ сала
Жылы лебіз білу, қажет
болса-кеңес
беру;

Шәкірттің қандай да Тәрбиешінің
бір табысын көре балаға болған
танып, ұнамды баға қамқорлық
беру қатынасы;
Педагогикалық қолдау технологиясын меңгеру арқылы педагогтар
әлеуметтік-педагогикалық жобалау принциптерін игереді.
Педагогикалық-психологиялық қолдау технологиясы бойынша
қызметті ұйымдастырудың өзіндік әдістері мен ерекше тәсілдері бар:

«Сенің ойың» –әр оқушының проблеманы өз көзқарасы,түсінігі
бойынша талқылауы;
«Менің ойым» –көзқарастың, түсініктің әр алуандылығы, бұл
жерде проблема бойынша мұғалімнің көзқарасының да
маңызы өте зор;
«Белсенді тыңдау» –анықталған проблема бойынша тиімді
жұмысқа қатысу, мұғалімнің ақылын,түзетулерін тыңдау.
Әрине,әдіс-тәсілдерді қолдану негізінде балалар өз ойларын
ашық айта алады, өмірге деген сенімділігі артады.
Оқушылардың белсенді іскерлгін қолдау,осындай әдістер мен
тәсілдерді үнемі, әрі тиімді пайдалану негізінде педагогикалық
қолдау технологиясының нәтижесін мынадай табыс
формуласынан көруге болады. Олар:

-оқушыда өзін-өзі дамытуға деген қажеттілік пайда болады;
-оқушы жеке шығармашылық қызметке қатысады;
-атқарылған жұмыс нәтижесінде тұлға өзін-өзі дамытады және
жетілдіреді.
-тұлға адамдар арасында түзелуге икемделеді.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Ықпал эту тактикасының ұстанымы
Қазіргі таңдағы оқу - тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Тəрбиенің құралдары
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Тәрбие педагогикалық әрекетте
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Пәндер