Шетел тілін оқыту әдістемесінің педагогика, психология және лингвистикамен байланысы


Slide 1

Шетел тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы

Орындаған: Наврузбай М

Жолман Ұ

Slide 2

Жоспар:

1. Әдістеменің негізгі мәселелері

2. Әдістеменің басқа ғылымдармен байланысы

Slide 3

Шет тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдар сияқты зерттеу мәселелері бар: 1) шет тілін өз елімізде, шет елдерде оқыту жолдары 2) әр түрлі мектептерде алдыңғы қатарлы мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу және қолдану 3) тәжірибелер арқылы жаңа әдістемелік тақырыптар енгізу

Slide 4

Шетел тілін оқыту әдістемесінің педагогика

ғылымымен байланысы.

Педагогика - жас ұрпақты оқыту және тәрбиелеу жөніндегі ғылым.

Педагогика ғылымында оқыту және оның әдістері негізгі қағида болып табылады. Шет тілін оқытуды үйрену үйрену үшін педагогиканы білу шарт. Педагогиканың бір саласы дидактика деп аталады. Дидактика мектепте оқытудың негізгі жолдарын зерттейді. Шетел тілін оқытуда дидактиканың негізгі қағидаларын қолданады. Мыс, көрсету принципі-ол басқа пәндерді оқытуда қолданылады.

Slide 5

Шет тілін оқытуда психологияның негізгі қағидаларын сөйлеу әрекетіне байланыстыра отырып пайдалану қажет. Көрнекті психолог Н. И. Жинкин сөйлеу әрекетін зерттей келіп, сөздер мен оларды мидың кинетикалық орталығы арқылы жүзеге асатының айтты.

Шетел тілін оқыту әдістемесінің психология ғылымымен байланысы

Slide 6

Психология ғылымы әдістемеге көп көмек көрсетеді. Шет тілін үйренуде ана тілінің орны мен оның шет тілін үйрену кездеріндегі қызметі, әр түрлі дағды мен біліктілік түрлерінің сәйкес келуі, жаңа тақырыпқа арналған әдістер мен тәсілдерді таңдай білу, т. б. психология ғылымының негіздерін білу қажет.

Slide 7

Шетел тілін оқыту әдістемесінің линвистика ғылымымен байланысы.

Әдістеме ғылымы линвистика ғылымымен тығыз байланысты, себебі лингвистиканың негізгі проблемалары тіл мен ойлау, грамматика мен сөздік т. б. әдістемеге де қатысты бар.

Slide 8

Әдістемеде лингвистика ғылымының оқу материалын іріктеудегі зерттеулері негізге алынады. Көптеген атақты лингвистер лингвистика теориясын ғана зерттеп қана қоймай, оларды тілді оқытуда қалай пайдалану керек екендігін де зерттеген.

Slide 9

Әр тілді оқытуда жүйелеу, жинақтау, танымдық қарым қатынас жасау сияқты 3 түрлі қызмет арқылы жүзеге асырылады. Осы функциялар негізінде оқу процесінде білім мазмұнының тұжырымдамасы жасалады. Бұл тұжырымдарды жалпы лингвистика, психология педагогика секілді әдістемелік зерттеу жұмыстары, жалпы білім беретін мектептегі басқада тіл пәнінің идеялары басшылыққа алынады

Slide 10

Бүгінгі оқыту процесінде қатынастық бағыт беру арқылы жалпы дүниеге деген көзқарасын қалыптастыру бірінші орында тұр. Осындай мақсаттармен қатар қазіргі кезде шет тілін жаңа әдістемелермен, ұстанымдармен оқыту қажеттілігі туып отыр.

Slide 11

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектепте шетел тілін оқыту технологияларын тиімді қолдану
Шетел тілін оқыту психологиясы: пән бағдарламасы мен СӨЖ тапсырмалары
Ахмет Байтұрсынов - қазақ тілін оқыту әдістемесінің негізін қалаушы
Арнайы мектептерде ақыл-ойы кем балаларға қазақ тілін оқыту әдістемесінің пәні, міндеттері мен әдістері
Ғали Бегалиевтің әдістемелік мұралары: қазақ тілін оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен өміршеңдігі
Педагогика ғылымының салалары мен олардың басқа ғылымдармен байланысы
Қазақстандағы биологияны оқыту әдістемесінің дамуы және қазақстандық әдіскерлердің еңбектері
Шәкәрім Құдайбердиевтің педагогика мен психология саласындағы ғылыми негіздері
Кәсіби педагогика және психология: теориялық-әдіснамалық және тәрбие-дидактикалық негіздер
2023 жылғы Педагогика және психология мамандығының білім беру бағдарламалары: бакалавриат, магистратура, докторантура (PhD)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz