Шетел тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы




Презентация қосу
Шетел тілін оқыту
әдістемесінің басқа ғылымдармен
байланысы

Орындаған: Наврузбай М
Жолман Ұ
Жоспар:

1.Әдістеменің негізгі
мәселелері
2.Әдістеменің басқа
ғылымдармен байланысы
Шет тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдар
сияқты зерттеу мәселелері бар:
1) шет тілін өз елімізде, шет елдерде оқыту
жолдары
2) әр түрлі мектептерде алдыңғы қатарлы
мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу және
қолдану
3) тәжірибелер арқылы жаңа әдістемелік
тақырыптар енгізу
Шетел тілін оқыту әдістемесінің педагогика
ғылымымен байланысы.
Педагогика – жас ұрпақты оқыту және тәрбиелеу
жөніндегі ғылым.
Педагогика ғылымында оқыту және оның әдістері
негізгі қағида болып табылады. Шет тілін оқытуды
үйрену үйрену үшін педагогиканы білу шарт.
Педагогиканың бір саласы дидактика деп аталады.
Дидактика мектепте оқытудың негізгі жолдарын
зерттейді.Шетел тілін оқытуда дидактиканың негізгі
қағидаларын қолданады.Мыс,көрсету принципі-ол
басқа пәндерді оқытуда қолданылады.
Шетел тілін оқыту әдістемесінің
психология ғылымымен
байланысы

Шет тілін оқытуда психологияның
негізгі қағидаларын сөйлеу әрекетіне
байланыстыра отырып пайдалану
қажет.Көрнекті психолог Н.И.Жинкин
сөйлеу әрекетін зерттей келіп, сөздер мен
оларды мидың кинетикалық орталығы
арқылы жүзеге асатының айтты.
Психология ғылымы әдістемеге көп
көмек көрсетеді. Шет тілін үйренуде
ана тілінің орны мен оның шет тілін
үйрену кездеріндегі қызметі, әр түрлі
дағды мен біліктілік түрлерінің
сәйкес келуі, жаңа тақырыпқа
арналған әдістер мен тәсілдерді
таңдай білу, т.б. психология
ғылымының негіздерін білу қажет.
Шетел тілін оқыту әдістемесінің
линвистика ғылымымен байланысы.

Әдістеме ғылымы
линвистика ғылымымен
тығыз байланысты, себебі
лингвистиканың негізгі
проблемалары тіл мен
ойлау, грамматика мен
сөздік т.б. әдістемеге де
қатысты бар.
Әдістемеде лингвистика ғылымының
оқу материалын іріктеудегі зерттеулері
негізге алынады. Көптеген атақты
лингвистер лингвистика теориясын
ғана зерттеп қана қоймай, оларды тілді
оқытуда қалай пайдалану керек
екендігін де зерттеген.
Әр тілді оқытуда жүйелеу,
жинақтау, танымдық қарым
қатынас жасау сияқты 3 түрлі
қызмет арқылы жүзеге
асырылады. Осы функциялар
негізінде оқу процесінде білім
мазмұнының тұжырымдамасы
жасалады. Бұл
тұжырымдарды жалпы
лингвистика, психология
педагогика секілді әдістемелік
зерттеу жұмыстары, жалпы
білім беретін мектептегі
басқада тіл пәнінің идеялары
басшылыққа алынады
Бүгінгі оқыту процесінде қатынастық бағыт беру
арқылы жалпы дүниеге деген көзқарасын
қалыптастыру бірінші орында тұр. Осындай
мақсаттармен қатар қазіргі кезде шет тілін жаңа
әдістемелермен, ұстанымдармен оқыту қажеттілігі
туып отыр.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Тіл дамыту әдістемесі
Тіл дамыту әдістемесі басқа ғылымдармен байланысы
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Биология оқу әдістемесінің дамуына үлес қосқан Қазақстандық адіскерлер жане олардың еңбектері
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Пәндер