ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ЖОСПАРЛАУ




Презентация қосу
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН
ЖОСПАРЛАУ

Орындаған: Жолман
Ұлпан
Жоспары
1.Тәрбие жұмысын жоспарлаудың
түрлері мен құрылымы.
2.Тәрбие жұмысын жоспарлау.
Тәрбие жұмысын жоспарлау педагог
қызыметінің жалпы жүйесіндегі маңызды
буын болып саналады. Ойластырып
жоспарлау оны дұрыс ұйымдастыруды
қамтамасыз етеді. Жұмыс
перспективалармен белгілейді, тәрбие
жұмысынын белгілі бір жүйесін жүзеге
асыруға кемектеседі.
Жоспар жасау дегеніміз -тәрбие жұмысының бүкіл барысын,
оны ұйымдастыру үшін жалпылай және ұсақ -түйініне дейін
ойластыру және қағаз бетіне түсіру, оның нәтижелерін алдан ала
көре білу.
Мыс: мұғалім бірінші сынып оқушыларымен жұмыстың алғашқы
күндерінде бірден-бір басты міндеті -балаларды мектептен,
сыныптағы негізгі мінез — құлық ережелеріне үйрету, оларды осы
дәрежелерді орындай білуге баулу, олардың бойында ережелерді
тезірек және дұрыс игеруге деген ынта-ықылас тудыру міндеті
шешуге күш салады.
Тәрбие жоспарына қойылатын талаптар :

Жоспардың қоғам талабына, мақсатына
сәйкестігі.
Өмірмен тығыз байланыстығы.
Жоспардын жан-жақтылығы, тәрбиенің барлық
салаларының қамтамасыз етілуі.
Тәрбие жұмысы формалары оқушылардың жас
және тәрбиелік деңгейіне сәйкестігі.
Жоспардың нақтылығы.
Жоспардың түрлері.

Мазмұнының ауқымдылығына
байланысты

Жоспарлау кезеңінің ұзақтылығына
байланысты

Субьектіге байланысты
Мазмұнының ауқымдылығы
бойынша:
Кешенді Тақырыптық Пәндік
жоспар жоспар (нақты)
• оның барлық жоспар
• бір бағытқа • бір нақты іс
бағыттары мен немесе
түрлерінде жоспарланады
әрекеттің бір (конференциян
әрекеттері түріне
жоспарланады ың жоспары,
жоспарланады сынып сағатын
(тәрбие
жұмысының
• (ата-аналармен дайындау және
жоспары, жұмыс өткізу
педагогтың жоспары, жоспары).
балалар кәсіптік бағдар
ұжымымен жоспары);
жұмыс
жоспары);
Жоспарлау кезеңінің ұзақтығына
байланысты:
Ұзақ мерзімділігі: (бір жыл, одан да ұзақ);

Қысқа мерзімділігі: (жақын кездегі жоспар)

кезеңді (мерзімді) жоспар: бұл орташа мерзімді жоспар (тоқсандық
немесе жартыжылдық);

Күнделікті жоспар;
Субъектіге байланысты
жоспарлау:

Жеке
даралық Ұжымдық
Сынып жетекшілері жоспар құруда мынадай қайнар көздерді білу, негізгі алуы
керек.

1-білім, тәрбие туралы.мемлекеттік, аймақтық және жергілікті документтер

2-тәрбиені жоспарлау бойынша оқу - әдістемелік құралдар.
3-мектептің тәрбие жұмысының жылдық жоспары.
4-оқушыларға жасалған диагностика мәліметтері.
5-Ата –аналардың, оқушылардың ынта, тілектері.
6-Әлемде, елде немесе сол жерде таяуда болатын оқиғалар.
Сынып жетекшісі тәрбие жұмысын жоспарлау барысында, мектеп пен оқушылар өмірін тығыз
байланыстыруға, сынып жетекшісінің тәрбиелік қызметін нәтижелі ұйымдастыруға мүмкіндік
туғызады. Мектептің тәрбие жұмысын жоспарлағанда өткен оқу жылындағы жұмысты талдау,
мақсатымен тәрбиелік міндетін айқындауды есте ұстау керек. Әдетте, тәрбие жоспары туралы
көп сұрақтар қойылады. Жоспардың түрлері өте көп, бірақ оның өзіңе қолайлысын таңдаған
дұрыс.

Белгіленген мақсатқа сәйкес тәрбие жоспары жасалады, онда оқушылардың жас ерекшіліктері,
тәрбиелік дәрежесі, қызығушылығы ескерілуі тиіс. Жоспарлауда жоспардың қоғам талаптарына,
мақсатына сәйкестігі, өмірмен тығыз байланыстылығы жоспардың жан – жақтылығы, тәрбиенің
барлық салаларын қамтамасыз етуі (комплексті тұрғыдан) тәрбие жұмысының формалары
оқушылардың жасына, ұжым ерекшеліктеріне, тәрбиелік деңгейіне сәйкестігі, жоспардың
нақтылығы ескерілу қажет.
Мектептің тәрбие жұмысын нақты жоспарласа және дұрыс ұйымдастырса, онда ол мектептегі
әрекеттердің сапасы мен тиімділігін арттырады.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие жұмыстарын жоспарлау
Жоспардың нақтылығы
КӘСІПТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту
Тәрбие процесі
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
Жас маман
Экономикалық тәрбие
Пәндер