Мүмкіндігі шектеулі балалардың білімін бағалаудың айырмашылығы


Slide 1

Жеке ерекшеліктерді басшылыққа ала отырып білім беруді бағалау

Орындағандар:

Наврузбай Мәдина

Жиенбай Ұлту

Аралбаева Аружан

Мухатова Айнура

Slide 2

Жоспар:

Мүмкіндігі шектеулі балалардың білімін бағалаудың айырмашылығы

Арнайы білім беруге арналған мемлекеттік саясатының стратегиялық негізі

Арнайы білімді модернизациялау және бүгінгі таңдағы тәсілдері

Мүмкіндігі шектеулі балалардң білім алуы үшін ресурстарға қойылатын талаптар

Slide 3

Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға білімін бағалауда критериалды бағалау жүйесі қолданылуда. Критериaлдық бaғaлaу жүйеcі ерекше білім беру қaжеттіліктері бaр бaлaлaрдың мүмкіндіктеріне бейімделуі тиіc, oлaрдың ерекшеліктері мен білім беру қaжеттіліктерін еcкере oтырa дaйындaлуы қaжет. Ерекше білім беру қaжеттіліктері бaр бaлaлaрмен жұмыc жacaудa нaқты көмек көрcететін пcихoлoгиялық-педaгoгикaлық қызмет орнату керек.

Slide 4

Оның міндетіне келесілер жатады:

Slide 5

Баға оқушылармен оқу процесінің сапасын арттыру мақсатымен анағұрлым ұтымды әдістерді таңдау үшін қажетті кері байланысты қамтамасыз етеді.

Инклюзивті мектепте баға шынайылық, ақпараттылық, кері байланысты қамтамасыз ету сияқты критерийлерге сай болу керек. Бағалаудың кез-келген әдістеру мен түрлері оқушы мүгедектігінің нақты түрін немесе проблемасын ескеруі тиіс.

Критериалды бағалау тұтас педагогикалық процестің құрамдасы болып табылады. Сондықтан да оны арнайы мәнмәтінде қарастыру қажет.

Slide 6

Арнайы оқыту мен тәрбиелеу бір-бірімен тығыз байланыста болғандықтанарнайы білім беру жағдайларын қамтамасыз етуді қажет етеді. Арнайы білім беру жағдайлары:

-арнайы білім беру бағдарламаларымен қамтамасыз ету, соның ішінде жалпы білім беру оқу бағдарламалары және түзету-дамыту бағдарламалары.

Slide 7

Балалар кемістіктің деңгейі мен таным мүмкіндіктеріне сәйкес және білім алу үшін арнайы жағдайлардың сапасына тәуелді, білімнің түрлі деңгейлерін меңгере алады. Біздің елімізде білім беру жүйесі білім беретін оқу бағдарламаларының үздіксіздігі және сабақтастығы принципі негізінде келесідей білім беру деңгейлерін қамтиды:

Slide 8 Slide 9

Қазіргі уақытта ерекше оқытуды қажет ететін балалар білім алу үшін мекемелерді таңдауға кұқылы, сол себепті бұл жерде оқудын әр кезеңінде білім, икемділік, дағдыларды меңгеру талаптары мен әлеуметтік бейімделу жағдайларын ескеру қажет.

Ерекше оқытуды қажет ететін балаларға білім беру мазмұны олардың даму ерекшеліктерімен анықталуы тиіс, ең негізгі кажеттілігі калыпты түлғалармен бірдей білім алуға жағдайларын қамтамасыз ету.

Slide 10

Модернизация (франц. жаңғырту) - артта қалған елдердің алдыңғы қатардағы елдердің деңгейіне жетуге бағытталған мемлекеттің саясаты.

Slide 11

Ақпараттық-коммуникациялық желілердің дамуы ақпараттық және интеллектуалды кеңістіктің қалыптасуына әкелді. Осылайша батыс қоғамдарының дамуындағы көп нәрсе қазіргі таңда әлемдік нарықтарда өсіп келе жатқан бәсекелестік және нарықтар ұсынатын идеялармен және құндылықтармен анықталады.

Ақпарттық технологияларды пайдалану Нью-Йорк биржасына өз тиімділігін 400%-ға дейін жоспарлатуға мүмкіндік береді. Қоғамның білімін бір академиялық жылға арттыру Еуропалық одақ экономикасын қысқа мерзімдік перспективада 5%-ға өсуін қамтамасыз етті.

Slide 12

Білім өз мәні жағынан демократиялық болғанымен, білім беру сферасында әлемде бәсекелестік болып отыр, яғни олар: қаржыландыру көлемі мен студенттер үшін жоғары оқу орындары арасында, еңбек нарығындағы мамандар арасында, еңбек ресурстары үшін елдер арасында

Slide 13

Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруде қойылатын талаптар:

қажетті нормативтік құқықтық базаны құру:

- мүмкіндігі шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың модульдік бағдарламаларын дайындау ;

- жалпы білім беретін ортада мүмкіндігі шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың тәртібін құрастыру ;

- жалпы мектеп мұғаліміне арнайы мектеп мамандары тарапынан түзету жұмыстары мен әдістемелік сонымен қатар кеңес беру, көмек көрсету жұмыстарын жетілдіру;

- жалпы мектепте оқып жатқан мүмкіндігі шектеулі балалардың білім сапасын оның әдістемелік жағынан қамтамасыз етіп, қадағалау міндеттерін жүзеге асырып отыру;

- жалпы мектеп оқушыларының гуманды көзқарастарын қалыптастыру;

- оқушылардың ата-аналарына педагогикалық - психологиялық кеңестер ұйымдастыру- балаларға арналған мектепте көтерме құрылғылар, санитарлық бөлмелерде арнайы аспаптар, арнайы парталар, үстелдер және тағы басқа арнайы компенсаторлық құралдармен қамтамасыз ету

Slide 14

Оқушылардың бірлесіп сұхбаттасқандағы пайдасы:

Slide 15

Инклюзивті оқыту қазақстандық білім беру жүйесінде соңғы жылдары нгізіле бастаған жаңашыл идея болып табылады. Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеуші балаларды қалыпты дамыған құрдастарымен мектепте қосып оқытудың тиімділігі педагогикалық жұртшылық мойындай бастады. Дегенмен ИББ тәжірибесі біз үшін жаңалық болғандықтан, оны іске асыруда көптеген психологиялық-педагогикалық, ұйымдастырушылық проблемалар туындайды. Сол себепті осы саладағы дамыған елдер тәжірибесін зерделеу және одан қазақстандық білім беру жүйесінде пайдаланудың жолдарын анықтау үлкен ғылыми теориялық және практикалық маңызға ие болып отыр.

Slide 16

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Оқытудың жеке бағдарламасы
Математиканы оқытудағы дайындық кезеңі
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Психикалық дамулары тежелген балалардың психологиялық коррекциясының негізгі ұстанымдары
БАҒАЛАУ ТАРИХЫ
Критериалды бағалаудың құралдары
SASERS шкаласын шкаласының пайдалана отырып құрылымы
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
ОҚЫТУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ БАЛАЛАРДЫ АНЫҚТАУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz