Мүмкіндігі шектеулі балалардың білімін бағалаудың айырмашылығы




Презентация қосу
Жеке ерекшеліктерді
басшылыққа ала отырып
білім беруді бағалау
Орындағандар
:
Наврузбай
Мәдина
Жиенбай Ұлту
Аралбаева
Жоспар:
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білімін бағалаудың
айырмашылығы
Арнайы білім беруге арналған мемлекеттік саясатының
стратегиялық негізі
Арнайы білімді модернизациялау және бүгінгі таңдағы
тәсілдері
Мүмкіндігі шектеулі балалардң білім алуы үшін
ресурстарға қойылатын талаптар
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға білімін
бағалауда критериалды бағалау жүйесі қолданылуда.
Критериaлдық бaғaлaу жүйеcі ерекше білім беру
қaжеттіліктері бaр бaлaлaрдың мүмкіндіктеріне бейімделуі
тиіc, oлaрдың ерекшеліктері мен білім беру қaжеттіліктерін
еcкере oтырa дaйындaлуы қaжет. Ерекше білім беру
қaжеттіліктері бaр бaлaлaрмен жұмыc жacaудa нaқты
көмек көрcететін пcихoлoгиялық-педaгoгикaлық қызмет
орнату керек.
Оның міндетіне келесілер жатады:
• Балалармен қарым-қатынас орнатуда
1 дамыту,түзету жұмыстары

• Бағалау қызметін сүйемелдейтін орақ тәсілдер

• Оқушылармен жұмыстың біріңғай стратегиясы
• Ата-аналармен тұрақты ынтымақтастық орнату
4 кіреді.
Инклюзивті мектепте
Баға
баға шынайылық, Критериалды
оқушылармен
ақпараттылық, кері бағалау тұтас
оқу процесінің
байланысты педагогикалық
сапасын арттыру
қамтамасыз ету сияқты процестің
мақсатымен
критерийлерге сай болу құрамдасы болып
анағұрлым
керек. Бағалаудың кез- табылады.
ұтымды
келген әдістеру мен Сондықтан да оны
әдістерді таңдау
түрлері оқушы арнайы
үшін қажетті кері
мүгедектігінің нақты мәнмәтінде
байланысты
түрін немесе қарастыру қажет.
қамтамасыз
проблемасын ескеруі
етеді.
тиіс.
Арнайы оқыту мен тәрбиелеу бір-бірімен тығыз байланыста
болғандықтанарнайы білім беру жағдайларын қамтамасыз
етуді қажет етеді. Арнайы білім беру жағдайлары:

-арнайы білім беру бағдарламаларымен
қамтамасыз ету,соның ішінде жалпы
білім беру оқу бағдарламалары және
түзету-дамыту бағдарламалары.
Балалар кемістіктің деңгейі мен таным
мүмкіндіктеріне сәйкес және білім алу үшін
арнайы жағдайлардың сапасына
тәуелді,білімнің түрлі деңгейлерін меңгере
алады.Біздің елімізде білім беру жүйесі білім
беретін оқу бағдарламаларының үздіксіздігі
және сабақтастығы принципі негізінде
келесідей білім беру деңгейлерін қамтиды:
те
пк
е
де
йін
Бастауыш
гі
білімоқберу
ыт
Негізгі ортау білім беру
Жалпы орта білім беру,
техникалық және кәсіптік білім
беру
Орта білімнен кейінгі білім беру

Жоғары білім беру

Жоғары оқу орнынан кейнгі білім беру
Қазіргі уақытта ерекше оқытуды қажет ететін
балалар білім алу үшін мекемелерді таңдауға
кұқылы, сол себепті бұл жерде оқудын әр
кезеңінде білім, икемділік, дағдыларды
меңгеру талаптары мен әлеуметтік
бейімделу жағдайларын ескеру қажет.

Ерекше оқытуды қажет ететін балаларға
білім беру мазмұны олардың даму
ерекшеліктерімен анықталуы тиіс, ең
негізгі кажеттілігі калыпты түлғалармен
бірдей білім алуға жағдайларын
қамтамасыз ету.
Модернизация (франц. жаңғырту)- артта қалған
елдердің алдыңғы қатардағы елдердің деңгейіне
жетуге бағытталған мемлекеттің саясаты.

ХХ-ғасырдың 70 жж Ең ақырында Қарқынды
*

*

*
Еуропа елдерінде бәсекелестіктің техникалық
байқалған өсуіне қол жеткізу, прогреспен үйлесе
экономикалық және демек өндіріс отырып,
институционалды шығындарын экономиканы және
дағдарыстан шығу азайтуға қол жеткізу қаржыларды
еркін нарыққа қайта мүмкін еді.Бұл либералдау
келумен, елдердің жаңа экономика,
бәсекелестік әлемдік еңбек қаржылар,нарықтар
индивидуализмге бөлінісіне және саласында біріңғай
негізделген жеке әлемдік нарықтағы кеңістікті
мүдде мен бәсекелестіктің жаңа қалыптастырудың
бастаманың қайта шарттарына алғышартын құрды.
өрлеуімен бейімделу үрдістерін
байланыстырылады. күшейтер еді.
Ақпараттық-коммуникациялық желілердің дамуы ақпараттық және
интеллектуалды кеңістіктің қалыптасуына әкелді.Осылайша
батыс қоғамдарының дамуындағы көп нәрсе қазіргі таңда әлемдік
нарықтарда өсіп келе жатқан бәсекелестік және нарықтар
ұсынатын идеялармен және құндылықтармен анықталады.

Ақпарттық технологияларды пайдалану Нью-Йорк
биржасына өз тиімділігін 400%-ға дейін жоспарлатуға
мүмкіндік береді.Қоғамның білімін бір академиялық
жылға арттыру Еуропалық одақ экономикасын қысқа
мерзімдік перспективада 5%-ға өсуін қамтамасыз етті.
Білім өз мәні жағынан демократиялық
болғанымен,білім беру сферасында
әлемде бәсекелестік болып отыр,яғни
олар: қаржыландыру көлемі мен
студенттер үшін жоғары оқу орындары
арасында,еңбек нарығындағы мамандар
арасында, еңбек ресурстары үшін елдер
арасында
Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруде
қойылатын талаптар:
•қажетті нормативтік құқықтық базаны құру:
•- мүмкіндігі шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың модульдік бағдарламаларын
дайындау ;
•- жалпы білім беретін ортада мүмкіндігі шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың
тәртібін құрастыру ;
•- жалпы мектеп мұғаліміне арнайы мектеп мамандары тарапынан түзету жұмыстары
мен әдістемелік сонымен қатар кеңес беру, көмек көрсету жұмыстарын жетілдіру;
•- жалпы мектепте оқып жатқан мүмкіндігі шектеулі балалардың білім сапасын оның
әдістемелік жағынан қамтамасыз етіп, қадағалау міндеттерін жүзеге асырып отыру;
•- жалпы мектеп оқушыларының гуманды көзқарастарын қалыптастыру;
•- оқушылардың ата-аналарына педагогикалық – психологиялық кеңестер
ұйымдастыру- балаларға арналған мектепте көтерме құрылғылар, санитарлық
бөлмелерде арнайы аспаптар, арнайы парталар, үстелдер және тағы басқа арнайы
компенсаторлық құралдармен қамтамасыз ету
Оқушылардың бірлесіп сұхбаттасқандағы пайдасы:
• Тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік береді;
-

• Басқа адамдарда түрлі идялардың болатындығын
- оқушылардың түсінулеріне көмектеседі;

• Оқушы өз идеясын жетілдіре алады;
-

• Сыни ойлау дағдысы қалыптасып,өзіне деген сенімі
- артады;

• Оқушылардың өз идеяларын дәлелдеуіне көмектеседі;
-

• Мұғалімдердің оқушыларды оқыту барысында олардың
- қандай деңгейде екендігін түсінуіне көмектеседі.
Инклюзивті оқыту қазақстандық білім беру жүйесінде соңғы жылдары нгізіле
бастаған жаңашыл идея болып табылады.Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеуші
балаларды қалыпты дамыған құрдастарымен мектепте қосып оқытудың
тиімділігі педагогикалық жұртшылық мойындай бастады. Дегенмен ИББ
тәжірибесі біз үшін жаңалық болғандықтан,оны іске асыруда көптеген
психологиялық-педагогикалық,ұйымдастырушылық проблемалар
туындайды.Сол себепті осы саладағы дамыған елдер тәжірибесін зерделеу
және одан қазақстандық білім беру жүйесінде пайдаланудың жолдарын
анықтау үлкен ғылыми теориялық және практикалық маңызға ие болып отыр.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Оқытудың жеке бағдарламасы
Математиканы оқытудағы дайындық кезеңі
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Психикалық дамулары тежелген балалардың психологиялық коррекциясының негізгі ұстанымдары
БАҒАЛАУ ТАРИХЫ
Критериалды бағалаудың құралдары
SASERS шкаласын шкаласының пайдалана отырып құрылымы
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
ОҚЫТУҒА ҚАБІЛЕТСІЗ БАЛАЛАРДЫ АНЫҚТАУ
Пәндер