Өмір жолы және болашақ маман имиджі


Slide 1

Өмір жолы және болашақ маман имиджі

Мендикан Алтыншаш

Slide 2

Өмір - теңіз, жүзем онда демеңіз, Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз. Рудаки Өмір - ол үлкен жол. Өмір адамға бір - ақ рет берілген үлкен сый. Өмірдің мәні адалдық, адамдықта. Өмір арнасы кең өзен, сол өзеннен өз арнамызды тауып ағу біздің басты мақсатымыз. Ал өз мақсатымызға жету оңай емес, ол үшін қандай да бір қиындықтарға, кедергілерге кездесуіміз мүмкін. Енді біреулерге қиындықтар кездеспеуі де мүмкін. Сондай кездерде біреулерге қызғаншақтық, көре алмаушылық танытпай, өз мақсатымыз үшін күресе білуіміз керек. Өзіміздің күшті жақтарымызды көрсетіп, әлсіздік, шарасыздық танытпауымыз керек. Біз өз өміріміз үшін өмір сүруге тиіспіз.

Slide 3

Өмір жолы - бұл өмір арқылы мағыналы қозғалыс.

Өмір жолы қисық, бірақ негізгі мәселе оны кім анықтайды. Әдетте, оны анықтамасаңыз, сіздің өмір жолыңызды басқа адамдар анықтайды - басқа адамдар немесе қарапайым жағдайлар. Егер өз таңдауыңызды жасасаңыз, онда бәрі басталады - өмір жолын таңдау арқылы. Қай жерде өмір сүру керек? Сіздің миссияңыз қандай?

Slide 4

Өмір жолын таңдау

Өмір жолын таңдап алу өте маңызды, бұл жеке дамудың жоғары деңгейін талап етеді.

Нөлге немесе бірінші позицияға негізделген өмір жолы

Өз ақыл-ойыңмен өмір сүре аласың, өз таңдауыңызды жасай аласың, бірақ басқалар сияқты өмір сүре аласыз, біреудің ақыл-ойымен өмір сүріп, өзгелердің өмір салтына бағынасыз. Қаншалықты жақсы, ол дұрысырақ?

Өмір жолы, денсаулығы және тұлғалық деңгейі

Адамның өмір жолы адам өмірінің көлденең қозғалысы: ағын бойында немесе оған қарсы және бір рет ыдырағаннан кейін бір кездері өсу мен даму болып табылады. Олардың әрқайсысында өз дамуының жеке кезеңдері бар және олардың әрқайсысы өзінің деңгейіне ие.

Slide 5

Имидж - aғылшынның image дeгeн cөзiнeн шыққaн, бeлгiлi бiр тұлғaның oның бaр бoлмыcын көрceтeтiн бeйнeci, яғни жұрттың ciз турaлы жинaқтaлғaн oйы. Бұғaн oрыcтың «киiмiңe қaрaп, қaрcы aлып, aқылыңa қaрaп, шығaрып caлaды» дeгeн мaқaлы дa, мiнeз-құлқыңыз дa, ic-әрeкeт, қимылыңыз, дүниe-мүлкiңiз дe - бәрi-бәрi кiрeдi. Aдaм бiр-бiрi турaлы aқпaрaттың 60-80%-ын бeйвeрбaлды қaрым-қaтынac aрқылы aлaды eкeн. Coндықтaн көлгiрcу, aлдaп-aрбaумeн жұртқa жaғу қиын. Coндықтaн жaғымды имиджғa ұмтылу қaй кeздe дe тaбыcқa әкeлeдi. Әрiптecтeрiңiзбeн дe жұмыc oрнындa жaйлы aтмocфeрa oрнaтa aлacыз.

Slide 6

Менің өмір жолым

Қайсысы маңызды: өткен, қазіргі немесе болашақ?

Барлығы маңызды: өткеннің тәжірибесін талдай білу, болашақтың болашағын көру, "осында және қазір" мақсат қоя білу, өміріңіздегі бір нәрсені жақсы жаққа өзгерту мүмкіндігін көру.

Slide 7

Міндеттер:өзімді дамыту, ойларымды тазалау, адамдармен ашық қарым қатынас қалыптастыру, минус жерлерімді плюс қылу, эмоцияларымды басқару, өзгелерді тыңдап түсіне білу, көбірек еңбектену

Менің өмір жолындағы мақсатым:өмірді мағыналы өткізу, алдыға қойған мақсат пен армандарымды жүзеге асыру, өмірімдегі барлық мүмкіндікті қолданып, өмірден рахат ала білу, өзімді өзіммен салыстыру, өзгелерге мән бермеу, өзіме жақын адамдарды қуанту, өмірідің қандай жағдайы болмасын берілмей алдыға жүру.

Slide 8

Біз адамның өзін ортада қалай ұстайтынын, айналадағыларды құрметтейтінін немесе менсінбейтінін жүріс-тұрысына, отырысына, қимыл-қозғалысына қарап байқаймыз. Адамның әрбір қимылы әдепті, табиғи жағдайға сай болуы қажет.

Имидж құрылымы:

- сыртқы бейне;

- вербалды және вербалды емес қарым - қатынасты пайдалану құралы;

- ішкі «Мен» сезімінің кәсібіне сәйкестігі.

Сыртқы имиджді құраушыларға:

- мимика,

- дауыс күші мен тембрі,

- костюм,

- қимыл,

- мәнер.

Айналаңыздағы адамның санасындағы сіздің бейнеңіз туралы көзқарас. Ол сізбен жүздесуден кейінгі сыртқы кейпіңіз бен өз - өзіңізді ұстауыңыздың тәрбиелік мәні мен сөйлесу мәнеріңіз арқылы қалыптаспақ. Сыртқы бейнеміздің үйлесімді әсер қалдыру үшін вербалды және вербалды емес қатынас қажет:

• Мәнерлі сөйлеу

• Көндіре білу

• Стиль мен киім түсінің психологиялық әсерін білу

• Тұрған тұрысқа, мимикаға және мәнерге көңіл бөлу

• Шыдамдылық

• Көргіштік

Slide 9
Ұқсас жұмыстар
Әрбір мұғалімнің кәсіби. Мұғалім имиджі
Мұғалімнің әлеуметтікПедагогикалық портреті
Педагогикалық бейненің диагностикасы
МҰҒАЛІМ ИМИДЖІ
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері
БОЛАШАҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ
ПЕДАГОГТЫҢ ИМИДЖІ
Жүрек қан тамырлар жүйесі ауруларында
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Мұғалімнің шектеулілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz