Топтық оқыту технологиясы
Презентация қосу
Топтық оқыту технологиясы
Орындаған:Бейсембі Сабина АК 41 тобы
Топтық оқыту
Оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру, ол оқушылардың
өзара тікелей әрекеті, оқу міндеттерін шешуде бірлескен оқу әрекеті.
әр баланың қабілетін, дарынын дамыту;
ұжымдағы әрбір мүшені оқыту;
оқушылардың ортақ жұмыстағы бір-біріне көмегі, ынтымақтастығы;
тек жеке басы үшін емес, ұжым алдындағы жауапкершіліктің
артуына көмектеседі.
Топтық жұмыс - оқушылар
берілген тапсырмаларды топ болып
орындайды.
Басты тиімділігі:
пікір алмасуға, ортаға салуға,
қорытынды жасауға қатыса алады;
зерттеу, іздену іс-әрекетіне
икемделеді.
Топтық оқыту кезінде оқыту үдерісінде білім
алушылардың арасында талқыланып отырған мәселеге
байланысты қарым-қатынас туындайды: «субъект
(студент) – объект (пән) - субъект (студент)».
Оқу процесі барысындағы тұлға аралық іс-әрекет
әлеуметтік қызығушылықтарды (стимул) қозғау
арқылы мотивацияны күшейтеді : жеке жауапкершілік
сезімі пайда болып, көпшілік алдында жеткен
жетістіктер білім алушының өз-өзіне сенім артыруына,
ұжымда өз позициясын орнықтыруына ықпал етеді.
Топта болатын жұмыстың пікірлесу әдістерін қарастырайық.
Әдебиет көздерінде топтық пікірлесудің үш түрі берілген
1 ) мәжіліс;
2 ) «брейнсторминг»немесе «миға шабуыл» (А.Осборн
ұсынылған әдіс; шағын топты екі бӛлу қарастырылады«идея генераторлары» мен «сыншылар»; алғашқыда
бірінші топ әртүрлі идеяларды ұсынады, кейін екінші топ
оларға талдау мен фильтрация жүргізеді, нәтижесінде
тұжырымды дәлдікпен топтық шешім қалыптасыды);
3 ) әртүрліні біріктіру немесе синектика әдісі
(У.Гордонмен құрастырылған; шағын топтан 5-7 адамды
бӛліп, оларды пікірта- ластың басшысы ретінде ұсынады
және олар талқыланатын мәселе бойынша пікірлерді
ұсынады; айтылған кӛзқарастар бойынша шеттік,
полюстік екіжақты талқылаудан соң топтық шешім
қабылданады).
Қорыта айтқанда топтық оқыту мыналарды жүзеге
асыра алады:
1. Топтық оқыту білімді және іскерлікті меңгеруге
пәрменді әсер етеді, себебі оқушылардың белсенді
танымды қатынастары ақпарат алмасуға және білімді
иеленуге ұмтылдыртады.
2. Топтық оқытудың дамытушылық ролі бар, яғни
ойлаудың дебестігін, қызығушылықтарды және
ынтасын дамытады.
Назарларыңызға рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz