Сабақтың Басым бөлігі
Презентация қосу
Еңбекшіқазақ ауданы «А.Бубенцов атындағы орта мектебі
мектепке дейін шағын орталығымен» КММ
Тарих пән мұғалімі:
Муртазаева Гакку Берикболовна
Сабақтың
Сабақтың ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен
тақырыбы:: ғылым
8.2.3.3-ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен
ғылым саласындағы өзгерістерді талдау;
Осы
Осы сабақта
сабақта қол
қол
жеткізілетін
жеткізілетін оқу
оқу 8.2.3.2 – кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын анықтау;
мақсаттары
мақсаттары
Барлығы:ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы білім мен
ғылымның дамуы туралы анықтайды
Сабақтың
Сабақтың Басым бөлігі: Қазақ қоғамындағы білім мен ғылымның
мақсаты:
мақсаты: жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды
Кейбірі: ХІХ ғасырдың ІІ жартысы мен ХХ ғасырдың І
жартысындағы білім мен ғылым саласындағы жетістіктері
мен кемшіліктерді салыстырады, тұжырымдайды
«Кім
жылдам»
«Көшбасшы «Миға
сы және шабуыл»
тыңдаушы»
Белсенді
әдіс -
тәсілдер «Tұлғaны
«Ойлан!»
тaны»
«Галлереяны «Сандар
шарлау» сөйлейді»
Саралау
Мәтінмен Оқушылардың
Оқушылардың мәтіндегі
мәтіндегі
Мәтінмен
жұмыс деректермен
деректермен жұмыс
жұмыс істеу
істеу
жұмыс
дағдыларын
дағдыларын сараладым
сараладым Топтық, жұптық
және жеке жұмыстар
арқылы оқушыларға
үнемі
үнемі қолдау
қолдау
Саралау
Саралау тапсырмасын
тапсырмасын
орындатқанда
көрсетемін.
орындатқанда тест
тест құрау
құрау
барысында Оқушылардың
«Ойлан!» барысында оқушылар
оқушылар
сабақтан
сабақтан алған
алған білімдері
білімдері қажеттіліктерін
қажеттіліктерін
тексереді
тексереді есепке ала отырып
сараланады. Саралау
әдістері
әдістері әрбір
әрбір
«Сандар оқушыға мақсаттарға
«Сандар Оқушылардың
Оқушылардың жазылым,
жазылым,
сөйлейді» жетуге ықпал
айтылым,
айтылым, оқылым
оқылым жасайды
жасайды
дағдыларының
дағдыларының
қалыптасуын
қалыптасуын сараладым
сараладым
Критериалды бағалау
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС ЖЕКЕ ЖҰМЫС
«Тұлғаны таны» «Ойлан!» «Сандар сөйлейді»
«Шапалақ «Басбармақ» «Жетон тарату»
соғу»
Оқушылар
Оқушылар сабақта
сабақта жаңа
жаңа
Жұптық
Жұптық жұмысты
жұмысты
Топ
Топ бірін-бірі
бірін-бірі бағалайды.
бағалайды. тақырып
тақырып бойынша
бойынша алған
алған
қаншалықты
қаншалықты
Бір-бірін
Бір-бірін тыңдауға,
тыңдауға, ойды
ойды білімін
білімін жинақтайды,
жинақтайды,
орындағанын
орындағанын оқушылар
оқушылар
жинақтап,
жинақтап, нақты
нақты баға
баға талдайды.
талдайды. Белсенділігі
Белсенділігі
өздері
өздері бағалайды
бағалайды
беруге
беруге дағдыланады
дағдыланады артады
артады
Назарларыңызға
рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz