Кері байланыс құралдары



“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару - кері байланыс”
Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды.
Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар бағаламайды және назарына алмайды.
Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін жақсарту үшін қолданады.
Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс анағұрлым тиімдірек.
Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге беріледі.

Кері байланыс:
Оқушы үшін - бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне, оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу.
Мұғалім үшін -оқытудағы жіберген олқылықтарын сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін ақпараттарды жинау

Кері байланыс құралдары
Жазбаша пікір
Қадағалау, бақылау
Лездік сұрақтар
Жалпылама сұрақтар
Сұрақтар
Кері байланыс күнделігі
Өзін - өзі бақылау дәптері

Жазбаша кері байланыс түрлері
Эссе
Екі жұлдыз, бір тілек
Синквейн жазу
Аяқталмаған сөйлемдер:
Мен бүгін білдім. . . .
Мен бүгін сезіндім. .
Мен келесі сабақта білгім келеді. . .
Мен қиналдым. . . . . .

Құралдармен кері байланыс
Алты қалпақ
Эмоция мишені
Білім ағашы
Бағдаршам

Көмектесіңізші маған. . .
Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл-кеңес пен көмек алады. Мысалы: “Өтінемін, бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”. “Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін көмектесіңізші. Алтынай. ”

Talk Partners «сұхбаттасатын жұп»
Жұбыңызбен:
3 үйренген нәрсе;
Не оңай болды?
Не қиын болды?
Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз
Back to AFL Tools

2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек»
Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы) ;
Тілек - жақсартуды қажет ететін нәрсе.
Back to AFL Tools

Traffic Lights «Бағдаршам»
Түсінгенін білу үшін қолданыңыз.
Мысалы:
Қызыл түс - түсінген жоқпын;
Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Back to AFL Tools

Smiley Faces -Жымиыс
Барлығы түсінікті
Жартылай түсінікті
Түсінген жоқпын
Back to AFL Tools

НЕГЕ?
Қорытынды жасауға
Сұрақ қоюда
Дәлелдеуде
Педагог қиналады. . . .
РЕФЛЕКСИЯ

Рефлексия
Бұл адамның өзіне басқа көзбен қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған жұмыстарын саралау, талдау, қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге бет бұру және өзінің дамуын талдап, саралап, болашақ жұмысын болжай алатын қабілеті.

Рефлексия адамның іс -әрекеттеріндегі кері байланыстың механизмі ретінде әлдебір нәтиже емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл ішкі өзгерістермен, ойлаудың таптаурынын сезінуімен және қайта түсінуімен байланысты үдеріс.

Қысқаша теория. .
Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген.
«Рефлексия - адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы»

Рефлексия не береді?
Өзінің жұмысын бағалау
Қорытынды жасауға
Болжам жасауға
Сезімдерін нақтылауға
Жетістігін белгілеуге
Педагогке
Оқушыларға
Жұмысты жетілдіруге
Жалпылау, шолу

Рефлексияның қызметі

«Инсерт» Стратегиясы
17
Белгілер
Негізгі сөздер
+
-
?
Б
Не білеміз?
НБК
Не білгіміз келеді?
БК
не білдік?
Білемін-білгім келеді- білдім

Сауалнама
Мен сабақта …. . жұмыс жасадым
белсенді / белсенділігім төмен
Мен сабақ барысындағы жұмысыммен. .
қанағттанамын / қанағатсыздықтамын
Сабақ менің ойымша….
қызықты /қызықсыз
Сабақ бойы мен…. .
шаршадым / шаршамадым
Менің көңіл күйім
жоғары /төмен
Ұй тапсырмасы
түсінікті / түсініксіз қажет / қажетсіз
жеңіл / ауыр
өйткені
сондықтан
бірақ
сонда
сондықтан
Онымен қоса

Блоб ағашы

Бас бармақ-«Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек»
Сұқ саусақ - «Бұл тақырып бойынша нақты ақпарат берілді»
Ортан терек- «Маған бұл ұнамады»
Шылдыр шүмек -«психологиялық ахуал»
Кішкентай бөбек - «менің ұсынысым».
Бәрі менің қолымда
Алақан-
«Менің тілегім»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz