Кері байланыс құралдары


Slide 1

“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару - кері байланыс”

Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды.

Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар бағаламайды және назарына алмайды.

Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін жақсарту үшін қолданады.

Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс анағұрлым тиімдірек.

Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге беріледі.

Slide 2

Кері байланыс:

Оқушы үшін - бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне, оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу.

Мұғалім үшін -оқытудағы жіберген олқылықтарын сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін ақпараттарды жинау

Slide 3

Кері байланыс құралдары

Жазбаша пікір

Қадағалау, бақылау

Лездік сұрақтар

Жалпылама сұрақтар

Сұрақтар

Кері байланыс күнделігі

Өзін - өзі бақылау дәптері

Slide 4

Жазбаша кері байланыс түрлері

Эссе

Екі жұлдыз, бір тілек

Синквейн жазу

Аяқталмаған сөйлемдер:

Мен бүгін білдім. . . .

Мен бүгін сезіндім. .

Мен келесі сабақта білгім келеді. . .

Мен қиналдым. . . . . .

Slide 5

Құралдармен кері байланыс

Алты қалпақ

Эмоция мишені

Білім ағашы

Бағдаршам

Slide 6

Көмектесіңізші маған. . .

Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл-кеңес пен көмек алады. Мысалы: “Өтінемін, бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”. “Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін көмектесіңізші. Алтынай. ”

Slide 7

Talk Partners «сұхбаттасатын жұп»

Жұбыңызбен:

3 үйренген нәрсе;

Не оңай болды?

Не қиын болды?

Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз

Back to AFL Tools

Slide 8

2 stars and a wish «2 жұлдыз, бір тілек»

Екі жұлдыз= екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы) ;

Тілек - жақсартуды қажет ететін нәрсе.

Back to AFL Tools

Slide 9

Traffic Lights «Бағдаршам»

Түсінгенін білу үшін қолданыңыз.

Мысалы:

Қызыл түс - түсінген жоқпын;

Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

Жасыл түс - барлығы түсінікті.

Back to AFL Tools

Slide 10

Smiley Faces -Жымиыс

Барлығы түсінікті

Жартылай түсінікті

Түсінген жоқпын

Back to AFL Tools

Slide 11

НЕГЕ?

Қорытынды жасауға

Сұрақ қоюда

Дәлелдеуде

Педагог қиналады. . . .

РЕФЛЕКСИЯ

Slide 12

Рефлексия

Бұл адамның өзіне басқа көзбен қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған жұмыстарын саралау, талдау, қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге бет бұру және өзінің дамуын талдап, саралап, болашақ жұмысын болжай алатын қабілеті.

Slide 13

Рефлексия адамның іс -әрекеттеріндегі кері байланыстың механизмі ретінде әлдебір нәтиже емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл ішкі өзгерістермен, ойлаудың таптаурынын сезінуімен және қайта түсінуімен байланысты үдеріс.

Slide 14

Қысқаша теория. .

Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген.

«Рефлексия - адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы»

Slide 15

Рефлексия не береді?

Өзінің жұмысын бағалау

Қорытынды жасауға

Болжам жасауға

Сезімдерін нақтылауға

Жетістігін белгілеуге

Педагогке

Оқушыларға

Жұмысты жетілдіруге

Жалпылау, шолу

Slide 16

Рефлексияның қызметі

Slide 17

«Инсерт» Стратегиясы

17

Белгілер

Негізгі сөздер

+

-

?

Б

Не білеміз?

НБК

Не білгіміз келеді?

БК

не білдік?

Білемін-білгім келеді- білдім

Slide 18

Сауалнама

Мен сабақта …. . жұмыс жасадым

белсенді / белсенділігім төмен

Мен сабақ барысындағы жұмысыммен. .

қанағттанамын / қанағатсыздықтамын

Сабақ менің ойымша….

қызықты /қызықсыз

Сабақ бойы мен…. .

шаршадым / шаршамадым

Менің көңіл күйім

жоғары /төмен

Ұй тапсырмасы

түсінікті / түсініксіз қажет / қажетсіз

жеңіл / ауыр

өйткені

сондықтан

бірақ

сонда

сондықтан

Онымен қоса

Slide 19

Блоб ағашы

Slide 20

Бас бармақ-«Бұл тақырып бойынша әлі ізденіс керек»

Сұқ саусақ - «Бұл тақырып бойынша нақты ақпарат берілді»

Ортан терек- «Маған бұл ұнамады»

Шылдыр шүмек -«психологиялық ахуал»

Кішкентай бөбек - «менің ұсынысым».

Бәрі менің қолымда

Алақан-

«Менің тілегім»


Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс күнделігі
Жиынтық бағалау үдерісі
Менеджменттегі коммуникация туралы
Оқушының бағалаудан
Қарым-қатынас формалары
Қарым-қатынас.Мұғалім мен оқушы арасындағы қарымқатынас мәдениеті
Жіберілетін ақпарат блогы
Коммуникация процесі
Ұйымдағы коммуникация мәселелері
Менеджментті ақпаратпен қамтамасыз ету. Менеджменттегі коммуникация
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz