Кері байланыс құралдары




Презентация қосу
“ Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды
қару – кері байланыс”

• Кері байланыстың саны емес, сапасы маңызды.
• Мұғалім берген түсініктемелердің көбін оқушылар
бағаламайды және назарына алмайды.
• Ойлау деңгейі дамыған оқушылар кері байланысты
құптайды және оны өздерінің оқу үлгерімін
жақсарту үшін қолданады.
• Жазбашаға қарағанда, ауызша кері байланыс
анағұрлым тиімдірек.
• Ең тиімді кері байланыс оқушыдан мұғалімге
беріледі.
Кері байланыс:

• ƒОқушы үшін – бұл өзінің жетістіктерін сезінуіне,
оқудағы кемшіліктерін байқауға және алға жылжу үшін
нақты нұсқаулармен көмектесетін ақпараттарды алу.

• Мұғалім үшін –оқытудағы жіберген олқылықтарын
сезінуге және өз қызметінде өзгерістерді енгізуге (жаңа
әдіс- тәсілдерді жинақтауда, оқытудың техникаларын және
сабақтың уақытын бөлуде өзгерістер) көмектесетін
ақпараттарды жинау
Кері байланыс құралдары

• Жазбаша пікір
• Қадағалау, бақылау
• Лездік сұрақтар
• Жалпылама сұрақтар
• Сұрақтар
• Кері байланыс күнделігі
• Өзін - өзі бақылау дәптері
Жазбаша кері байланыс түрлері

• Эссе
• Екі жұлдыз, бір тілек
• Синквейн жазу
• Аяқталмаған сөйлемдер:
Мен бүгін білдім....
Мен бүгін сезіндім..
Мен келесі сабақта білгім келеді...
Мен қиналдым......
Құралдармен кері байланыс

Білім ағашы

Эмоция мишені

Бағдаршам
Алты қалпақ
Көмектесіңізші маған...

• Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде
түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл
дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын
қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген
түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл-
кеңес пен көмек алады. Мысалы: “Өтінемін,бүгін
менің ереже жаттамағанымды ата-анама
айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”.
“Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін
көмектесіңізші.Алтынай.”
Back to AFL Tools

Talk Partners
«сұхбаттасатын жұп»
Жұбыңызбен:
• 3 үйренген нәрсе;
• Не оңай болды?
• Не қиын болды?
• Тағы да не нәрсе
туралы білгіңіз
келетіні жайлы
әңгімелесіңіз
Back to AFL Tools

2 stars and a wish
«2 жұлдыз, бір тілек»

Екі жұлдыз= екі
ұнаған нәрсе
(жұмыс туралы);

Тілек – жақсартуды
қажет ететін нәрсе.
Back to AFL Tools

Traffic Lights «Бағдаршам»
Түсінгенін білу үшін
қолданыңыз.
Мысалы:

• Қызыл түс – түсінген
жоқпын;

• Сары түс – әлі де практика
қажет/сұрақтар бар;

• Жасыл түс – барлығы
түсінікті.
Back to AFL Tools

Smiley Faces -Жымиыс

Барлығы түсінікті Жартылай түсінікті Түсінген жоқпын
НЕГЕ?

Педагог қиналады....
Қорытынды Дәлелдеу
жасауға Сұрақ де
қоюда

РЕФЛЕКСИЯ
Рефлексия

• Бұл адамның өзіне басқа көзбен
қарау, өз іс-әрекеті мен жасаған
жұмыстарын саралау, талдау,
қажеттілігіне қарай жаңа өзгерістерге
бет бұру және өзінің дамуын талдап,
саралап, болашақ жұмысын болжай
алатын қабілеті.
• Рефлексия адамның іс –
әрекеттеріндегі кері байланыстың
механизмі ретінде әлдебір нәтиже
емес (айнаға қарау), сонымен бірге бұл
ішкі өзгерістермен, ойлаудың
таптаурынын сезінуімен және қайта
түсінуімен байланысты үдеріс.
Қысқаша теория..

Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда
берген.
«Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін
түсіну, олар туралы ойлану барысында
өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы
толық және анық есеп беруі немесе өзі
әрекет барысында басшылыққа алған
ережелер мен кестелерді мойындауы не
жоққа шығаруы»
Рефлексия не береді?

Өзінің
Қорытынды
жұмысын жасауға
бағалау
Жетістігін
белгілеуге
Жұмысты Педагог Оқушы
жетілдіруге
ке ларға
Жалпылау,
шолу
Болжам Сезімдерін
жасауға нақтылауға
Рефлексияның қызметі

Болжам
Қорытын Ойланды
жасауға
дылайды рады
бағыттай
ды
Білім
Ынталан
деңгейін
Түзетеді, дырады
аңықтай
Сезімдерді нақтылай
ды
аңықтайды ды
«Инсерт» Білемін-білгім келеді- білдім
Стратегиясы

Белгіл
ер Негізгі сөздер Б НБК БК
Не Не не
білеміз? білгіміз білдік?
+ келеді?



?

Сауалнама

Мен сабақта ….. белсенді / өйткені
жұмыс белсенділігім төмен
жасадым сондықтан
Мен сабақ қанағттанамын /
барысындағы қанағатсыздықтамын
жұмысыммен.. бірақ
Сабақ менің қызықты /қызықсыз
ойымша…. сонда
Сабақ бойы шаршадым /
мен….. шаршамадым
сондықтан
Менің көңіл жоғары /төмен
күйім
Онымен қоса
Ұй тапсырмасы түсінікті / түсініксіз
қажет / қажетсіз
жеңіл / ауыр
Блоб ағашы
Бәрі менің қолымда
Ортан терек-
«Маған бұл
ұнамады»

Шылдыр Сұқ саусақ – «Бұл
шүмек тақырып бойынша
–«психологиял нақты ақпарат
ық ахуал» берілді»

Кішкентай Алақан– Бас
бөбек – «менің бармақ-«Бұл
ұсынысым». «Менің тілегім» тақырып
бойынша әлі
ізденіс керек»

Ұқсас жұмыстар
Кері байланыс күнделігі
Жиынтық бағалау үдерісі
Менеджменттегі коммуникация туралы
Оқушының бағалаудан
Қарым-қатынас формалары
Қарым-қатынас.Мұғалім мен оқушы арасындағы қарымқатынас мәдениеті
Жіберілетін ақпарат блогы
Ұйымдағы коммуникация мәселелері
Менеджментті ақпаратпен қамтамасыз ету. Менеджменттегі коммуникация
Бағалау үдерісі
Пәндер