Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде



Тақырып 9. "Kundelik", "СLassRoom" және "BilimLand" платформаларын пайдалана отырып, мектеп құжаттамасын жүргізу.
Орындаған: Аманбек Әсем
Тобы:Фок-300п/я
Қабылдаған: МусабековаА. О

Жоспары
Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде
Қашықтықтан оқыту бағдарламасын әзірлеу процесі
"Kundelik", Classroom және "BilimLand" платформаларын пайдалана отырып, мектеп құжаттамасын ресімдеу алгоритмі

Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде
Қашықтықтан оқыту (ҚО) - бұл мамандандырылған ақпараттық білім беру ортасының көмегімен ұсынылатын білім беру қызметтерінің кешені.
Қашықтықтан білім беру ақпаратымен алмасу құралдарына
спутниктік теледидар
компьютерлік байланыс
желі құралдары және т. б кіреді.

Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың 3 түрлі формасы бар . Олар:
Онлайн (синхрондық) - Интернет арқылы белгілі бір уақытта қашықтықтан мұғалімді экранның көру арқылы оқыту
Оффлайн (асинхрондық) -оқытушы мен білім алушы арасындағы ақпарат алмасуды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді(электронды пошта)
Вебинар дегеніміз Интернет арқылы тренинг, семинар т. б өткізу

Қашықтықтан оқытудың негізгі принциптері
Білім алушылардың арасындағы тікелей кездесуін қамтамасыз етпей интерактивті қарым-қатынас орнату
Ақпараттық технологиямен таңдалған курс және оның белгілі бір білім мен дағдылар жиынтығын өз бетінше игеру

Дәстүрлі оқытудан қашықтықтан оқытудың айырмашылықтары
білім алушы мен білім алушының кеңістіктік бөлінуі;
білім беру процесінде оқушының белсенді рөлін күшейту:
білім беру мақсаттарын қою, оқытудың нысандары мен қарқынын таңдау;
арнайы қашықтықтан зерттеуге арналған материалдарды іріктеу.

Курстың дидактикалық ерекшеліктері:
материалды зерттеу және қолдану мақсаттарын айқындау, сондай-ақ оқушыларды материалды іріктеуге, пысықтауға және ұйымдастыруға тарту арқылы оқушылардың зияткерлік белсенділігін ынталандыру;
оқуға ынталандыратын құндылықтар мен ішкі себептерді нақты анықтау арқылы қол жеткізілетін оқу мотивациясын арттыру;
оқыту технологиялары мен әдістерін кеңейту және тереңдету арқылы қол жеткізілетін оқыту және өзін-өзі оқыту қабілеттері мен дағдыларын дамыту.

Қашықтықтан оқыту курстарын жоспарлау және әзірлеу кезінде мұғалімнің негізгі үш құрамдас бөлігі, мектепке дейінгі курстарда да маңыздылығын сақтайтындығын ескеру қажет. Олар :
оқу материалын ұсыну
практика
кері байланыс

Қашықтықтан оқыту курсының мазмұны педагогикалық тұрғыдан пысықталған және жүйеленген және психологиялық тесттер кешенінен, оқыту бағдарламасынан және электрондық оқулықтан тұрады.
Бастапқыда білім алушыға психологиялық тесттер кешені мен сынақ сабағы жіберіледі.
Психологиялық тестілеудің нәтижелері өңделеді. Осының негізінде оқушының психологиялық портреті жасалады, оның көмегімен оқытудың әдістері мен жеке стратегиясы таңдалады.

2. Қашықтықтан оқыту бағдарламасын әзірлеу процесі
Оқыту бағдарламасы-қашықтықтан оқитын оқушылар үшін үлестірме материалдардың ең маңызды түрлерінің бірі. Оқушылар оған нақты ақпарат алу үшін жүгінеді. Олар:
қашықтықтан оқыту жүйесі әдістері туралы ақпарат;
оқу курсын құру технологиясы;
курстың мақсаттары;
оқуды аяқтау критерийлері;
емтихандардың, жобалардың, жазбаша жұмыстардың сипаттамасы т. б

Әр модульде:
тақырып атауы;
оқу мәселелері және олардың нормативтік еңбек сыйымдылығы;
сабақ мақсаттары;
модуль тақырыбын зерделеу тәртібі мен дәйектілігі туралы әдістемелік нұсқаулар; ;
қолданылатын Оқу материалдары;
өзін-өзі тексеруге арналған жаттығулар мен тесттер, сондай-ақ дұрыс жауаптарға сілтемелер, студенттер оқу материалы туралы түсініктерін тексеріп, оқуын басқара алады;
қорытынды бақылауға арналған жаттығулар мен тесттер.

Курс оның күрделілігіне байланысты белгілі бір оқу мерзіміне арналған. Оқу бағдарламасы мен әдістемелік нұсқауларды басшылыққа ала отырып, білім алушы Жеке оқу жоспарын, яғни өз оқу сабақтарының кестесін жасайды. Осылайша, білім алушы оқу бағдарламасы Модулінің қандай оқу мәселесін нақты қай күні зерттейтінін анықтайды және осы жеке жоспарда өзінің оқу нәтижелерін үнемі атап өте алады.

3. "Kundelik" платформасын пайдалана отырып, мектеп құжаттамасын ресімдеу алгоритмі.
Күнделік - бұл білім беру саласындағы электрондық құжат. Күнделікті қолдану оқушыларға, ата-аналарға, және білім беру органдарына тегін

Логин мен құпия сөз қолына тиген соң, оқушы, ата-ана мен ұстаз сайттың жоғарғы жағындағы «Кіру» тетігін басып, жұмысын бастап кетеді. Бұл жерде
Ұстаздың міндеті - баға қою, үй тапсырмасын жазу.
Ата-ананың міндеті - баласының бағаларын қарап, сабақ кестесімен, үй тапсырмасымен танысу.
Ең бастысы оқушының міндеті - сайттан үй тапсырмасын қарап, оны орындау.
Айта кетерлігі, бұл сайтта оқушы өзінің бағаларын және өзі оқитын сыныптың үй тапсырмасы мен сабақ кестесін ғана көре алады.

Kundelik. kz қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыруға арналған бірқатар құралдарды ұсынады, бұл білім алушыларға үйде отырып, оқу процесін үзбеуге, пәндерді өз бетінше оқу қабілетін көрсетуге, барлық сынып іс-шараларын виртуалды кеңістікке көшіруге және оларға қашықтықтан қатысуға мүмкіндік береді.
Kundelik. kz негізгі мақсаты мектеп мұғалімдерін қағаз бастылықтан құтқару

Classroom-бұл бағдарлама мұғалімге сабақтарда компьютерлік тестілеуді қолдануға мүмкіндік береді, бұл бақылаудың дәстүрлі формалары мен әдістеріне қарағанда бірқатар артықшылықтарға ие:
сабақ уақытын тиімді пайдалану;
мазмұнның үлкен көлемін қамту;
оқушылармен кері байланыс орнату ;
оқушылардың білімін бір уақытта тексеруді қамтамасыз ету және олардың әр сабаққа дайындалуына уәждемесін қалыптастыру;
өзін-өзі дамыту мәселесін шешу, талдау қабілетін дамыту;
пәнді оқуға мотивацияны жоғарлатуға

Google Classroom
оқытушылар мен студенттердің өзара әрекеттесу құралы
оқытушылар курстар құрып, студенттерге тапсырмалар мен түсініктемелер жібере алады, сонымен қатар құнды пікірлер ала алады.
LMS ретінде қолданылатын қосымшалардың бірі.
ды кеңейту және орнату өте қарапайым. Барлық ДЕРЕКТЕР Google серверлерінде сақталады: YouTube бейне сабақтары, Google дискідегі электрондық оқулықтар, тыңдаушылар Google құжаттарында жазбаша жұмыстар орындайды.
қолданушыға іс жүзінде қағазсыз жұмысқа ауысуға, оқушылардың ұйымдастырылуын жақсартуға және студенттерге сараланған нұсқаулар беруге, уақытты үнемдеуге, қағаздарды үнемдеуге және сыныптың инверттелген моделін жүргізуге мүмкіндік береді.
мұғалімдер мен оқушылар жетіспейтін кезде пайдалы құрал, сондықтан олар сабақ беріп, жіберіп алған жұмысты жалғастыра алады.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz