Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін басқару құралы ретінде




Презентация қосу
Тақырып 9. "Kundelik", "СLassRoom" және "BilimLand"
платформаларын пайдалана отырып, мектеп құжаттамасын
жүргізу.

Орындаған: Аманбек Әсем
Тобы:Фок-300п/я
Қабылдаған: МусабековаА.О
Жоспары

1. Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі білім беру процесін
басқару құралы ретінде
2. Қашықтықтан оқыту бағдарламасын әзірлеу процесі
3. "Kundelik", Classroom және "BilimLand" платформаларын пайдалана
отырып, мектеп құжаттамасын ресімдеу алгоритмі
Қашықтықтан оқыту технологиялары мектептегі
білім беру процесін басқару құралы ретінде
• Қашықтықтан оқыту (ҚО) – бұл мамандандырылған ақпараттық білім беру
ортасының көмегімен ұсынылатын білім беру қызметтерінің кешені.

Қашықтықтан білім беру ақпаратымен алмасу құралдарына

спутниктік
теледидар компьютерлік желі құралдары
байланыс және т.б кіреді.
Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың 3 түрлі формасы бар .Олар:

Онлайн
Оффлайн
(синхрондық)- Вебинар
(асинхрондық)-
Интернет оқытушы мен білім дегеніміз
арқылы белгілі алушы арасындағы Интернет
бір уақытта ақпарат алмасуды арқылы
қашықтықтан қамтамасыз етуге тренинг ,
мүмкіндік
мұғалімді семинар т.б
береді(электронды
экранның көру пошта) өткізу
арқылы оқыту
Қашықтықтан оқытудың негізгі принциптері

Білім алушылардың арасындағы тікелей кездесуін қамтамасыз етпей
интерактивті қарым-қатынас орнату

Ақпараттық технологиямен таңдалған курс және оның белгілі бір білім мен
дағдылар жиынтығын өз бетінше игеру
Дәстүрлі оқытудан қашықтықтан оқытудың айырмашылықтары

1. білім алушы мен білім алушының кеңістіктік бөлінуі;
2. білім беру процесінде оқушының белсенді рөлін
күшейту:
3. білім беру мақсаттарын қою, оқытудың нысандары мен
қарқынын таңдау;
4. арнайы қашықтықтан зерттеуге арналған
материалдарды іріктеу.
Курстың дидактикалық ерекшеліктері:

материалды зерттеу
және қолдану
оқуға ынталандыратын оқыту технологиялары
мақсаттарын айқындау,
құндылықтар мен ішкі мен әдістерін кеңейту
сондай-ақ оқушыларды
себептерді нақты және тереңдету арқылы
материалды іріктеуге,
анықтау арқылы қол қол жеткізілетін оқыту
пысықтауға және
жеткізілетін оқу және өзін-өзі оқыту
ұйымдастыруға тарту
мотивациясын қабілеттері мен
арқылы оқушылардың
арттыру; дағдыларын дамыту.
зияткерлік белсенділігін
ынталандыру;
Қашықтықтан оқыту курстарын жоспарлау және әзірлеу
кезінде мұғалімнің негізгі үш құрамдас бөлігі, мектепке
дейінгі курстарда да маңыздылығын сақтайтындығын
ескеру қажет.Олар :

оқу материалын кері байланыс
ұсыну
практика
• Қашықтықтан оқыту курсының мазмұны педагогикалық тұрғыдан
пысықталған және жүйеленген және психологиялық тесттер
кешенінен, оқыту бағдарламасынан және электрондық оқулықтан
тұрады.
• Бастапқыда білім алушыға психологиялық тесттер кешені мен
сынақ сабағы жіберіледі.
• Психологиялық тестілеудің нәтижелері өңделеді. Осының
негізінде оқушының психологиялық портреті жасалады, оның
көмегімен оқытудың әдістері мен жеке стратегиясы таңдалады.
2. Қашықтықтан оқыту бағдарламасын әзірлеу процесі

Оқыту бағдарламасы-қашықтықтан оқитын оқушылар үшін үлестірме
материалдардың ең маңызды түрлерінің бірі. Оқушылар оған нақты
ақпарат алу үшін жүгінеді. Олар:
қашықтықтан оқыту жүйесі әдістері туралы ақпарат;
оқу курсын құру технологиясы;
курстың мақсаттары;
оқуды аяқтау критерийлері;
емтихандардың, жобалардың, жазбаша жұмыстардың сипаттамасы т.б
Әр модульде:

• тақырып атауы;
• оқу мәселелері және олардың нормативтік еңбек сыйымдылығы;
• сабақ мақсаттары;
• модуль тақырыбын зерделеу тәртібі мен дәйектілігі туралы әдістемелік
нұсқаулар;;
• қолданылатын Оқу материалдары;
• өзін-өзі тексеруге арналған жаттығулар мен тесттер, сондай-ақ дұрыс
жауаптарға сілтемелер, студенттер оқу материалы туралы түсініктерін
тексеріп, оқуын басқара алады;
• қорытынды бақылауға арналған жаттығулар мен тесттер.
Курс оның күрделілігіне байланысты белгілі бір оқу
мерзіміне арналған. Оқу бағдарламасы мен әдістемелік
нұсқауларды басшылыққа ала отырып, білім алушы Жеке
оқу жоспарын, яғни өз оқу сабақтарының кестесін
жасайды. Осылайша, білім алушы оқу бағдарламасы
Модулінің қандай оқу мәселесін нақты қай күні
зерттейтінін анықтайды және осы жеке жоспарда өзінің
оқу нәтижелерін үнемі атап өте алады.
3. "Kundelik" платформасын пайдалана отырып,
мектеп құжаттамасын ресімдеу алгоритмі.
Күнделік – бұл білім беру саласындағы электрондық құжат. Күнделікті
қолдану оқушыларға , ата-аналарға, және білім беру органдарына тегін
Ең бастысы
оқушының Айта кетерлігі,бұл
міндеті – сайттан сайтта оқушы
үй тапсырмасын Логин мен құпия сөз
өзінің бағаларын
қарап, оны қолына тиген соң,
және өзі оқитын
орындау. оқушы, ата-ана мен
сыныптың үй
ұстаз сайттың жоғарғы
жағындағы «Кіру» тапсырмасы мен
тетігін басып, жұмысын сабақ кестесін ғана
бастап кетеді. Бұл көре алады.
жерде

Ата-ананың міндеті – Ұстаздың міндеті – баға
баласының бағаларын қою, үй тапсырмасын
қарап, сабақ кестесімен, үй жазу.
тапсырмасымен танысу.
Kundelik.kz қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыруға арналған
бірқатар құралдарды ұсынады, бұл білім алушыларға үйде отырып,
оқу процесін үзбеуге, пәндерді өз бетінше оқу қабілетін көрсетуге,
барлық сынып іс-шараларын виртуалды кеңістікке көшіруге және
оларға қашықтықтан қатысуға мүмкіндік береді.
Kundelik.kz негізгі мақсаты мектеп мұғалімдерін қағаз бастылықтан
құтқару
Classroom-бұл бағдарлама мұғалімге сабақтарда компьютерлік
тестілеуді қолдануға мүмкіндік береді, бұл бақылаудың дәстүрлі
формалары мен әдістеріне қарағанда бірқатар артықшылықтарға
ие:
1. сабақ уақытын тиімді пайдалану;
2. мазмұнның үлкен көлемін қамту;
3. оқушылармен кері байланыс орнату ;
4. оқушылардың білімін бір уақытта тексеруді қамтамасыз ету және олардың
әр сабаққа дайындалуына уәждемесін қалыптастыру;
5. өзін-өзі дамыту мәселесін шешу, талдау қабілетін дамыту;
6. пәнді оқуға мотивацияны жоғарлатуға
қолданушыға іс жүзінде қағазсыз жұмысқа ауысуға,
ды кеңейту және орнату өте оқушылардың ұйымдастырылуын жақсартуға және
қарапайым. Барлық студенттерге сараланған нұсқаулар беруге, уақытты
ДЕРЕКТЕР Google үнемдеуге, қағаздарды үнемдеуге және сыныптың
серверлерінде сақталады: инверттелген моделін жүргізуге мүмкіндік береді.
YouTube бейне сабақтары,
Google дискідегі электрондық
оқулықтар, тыңдаушылар
Google құжаттарында жазбаша Google мұғалімдер мен оқушылар
жұмыстар орындайды. Classroom жетіспейтін кезде пайдалы құрал,
сондықтан олар сабақ беріп,
жіберіп алған жұмысты
оқытушылар курстар жалғастыра алады.
құрып, студенттерге
тапсырмалар мен
түсініктемелер жібере оқытушылар мен LMS ретінде қолданылатын
алады, сонымен қатар студенттердің өзара қосымшалардың бірі.
құнды пікірлер ала алады. әрекеттесу құралы
Бұл бағдарламаның ерекшелігі мен ұтымды, тиімді тұстары өте көп. Осы
платформа арқылы сәйкестендіру тестін, көп жауапты тест, ашық, жабық
сұрақтар, суретті тапсырма, қысқа және толық жауапты тапсырмалар
құрастырып, оқушылардың жауаптарын жинақтауға, өңдеуге, бағалауға, кері
байланыс орнатуға болады. Сондай-ақ «Google Classroom» платформасы
күрделі сұрақтарды жазбаша талқылауға, пікір алмасуға таптырмас құрал.
BILIMLAND KZ
Жоба 2011 жылы «Болашақ» білім беру бағдарламасының түлектерімен
құрылған. Бірінші жоба қазақ тілінде оқытатын бастауыш мектеп үшін
імектеп.кз онлайн-платформасы болды.
2013 жылы жоба технологияларды сатып алу және онлайн-платформаны
коммерцияландыру үшін Технологиялық даму жөніндегі Ұлттық агенттіктің
(ТДҰА) грантынан қолдау тапты.
2014 жылы сервис білім беру қызметтері нарығына алғашқы сатылыммен
шықты. Сервис Назарбаев Зияткерлік мектептері дербес білім беру ұйымының
мектептерінде тексерістен өтті. Сервисті Қазақстанның 700-ден астам мектебі
белсенді түрде пайдаланды. 2016 жылы жоба Қазақстан Республикасының
Президенті Н.Назарбаевқа ұсынылды.
2020 жылдың наурыз айында коронавирус пандемиясына байланысты Білім
Медіа Груп пен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігі білімланд.кз платформасына тегін кіру мүмкіндігін жариялады.
Bilimland – бұл қазіргі заман
талабына сай жасалынған
қазақстандық сайт. Сайтта мұғалім
мен оқушыға қажетті ресурстар
жеткілікті. Негізгі пәндерге
арналған видеосабақтары сапалы.
Bilimland ресурстарының бір
артықшылығы үнемі жаңарып
отырады. Оқушылар үйде отырып-
ақ алдыңғы сабақтармен де өзі
танысып алуға болады. Бұл
мұғалімге уақытты үнемдеуге
көмектеседі, өйткені оқушы жаңа
сабақты біліп отырғандықтан,
мұғалім өтілетін тақырыпты
талқылауға көп көңіл бөледі.
Bilimland – баршаға қолжетімді
сапалы білімге жол ашатынына және
болашақта керемет мүмкіндіктері
зор

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндіктері шектелген балаларды қашықтан оқыту жағдайында ерекшеліктерін ескеру
Оқытудың компьютерлік технологиясы
Компьютерлік технология
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
Қашықтықтан оқыту технологиялары
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
Мектептегі оқу-тәрбие процесін басқару мазмұны мен оны ұйымдастыру
Инновациялық оқыту технологиялары
Пәндер