ЛЭПБУК ҚҰМЫРСҚАЛАР




Презентация қосу
ЛЭПБУК
ҚҰМЫРСҚАЛАР
ӘЛЕМІ
ЖАСАҒАН: ДҮЙСЕНҒАЛИ
АРУЖАН
Құмырсқалардың әртүрлілігі

ҚҰМЫРСҚА ТУРАЛЫ
ЖҰМБАҚТА
Р Сурет-Мысал
ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТ

Дидактикалық
Мақал-мәтелдер Шығармашылы
ойындар
қ
Құмырсқа туралы
мағлұмат
Жұмбақтар

Қиналып көтеріп, өзінен
ауырды.
Жорғалап кетеді, жүкшідей
кәдімгі.

2.Қолы бар, саусағы жоқ.
Мойны бар, басы жоқ.

3. Аспанға жайып қойған
ақ мақтам ғайып болған.
4. Алуан түрлі із салғанның өзі еді,
Өзінен де пайдалысы өзегі.

5. Бір қалтаның ішінде бірнеше
шар,
Әрбір шардың өзіндік ұясы бар.

6. Ашылып, жабылады,
Әр үйден табылады.
Сурет-Мысал
Шырылдауық шегіртке Секіру
Шырылдауық шегіртке
Ыршып жүріп ән салған. Секіруқайда,
қайда,сүрініп,
сүрініп,
Ыршып жүріп ән салған. Қабағын
Қабағын қайғыжабады.
қайғы жабады.
Көгалды қуып гөлайттап,
Көгалды қуып гөлайттап, Саламда
Қызықпен жүріп жазды алған.
Қызықпен жүріп жазды алған. Саламда жатып дәнжиған
жатып дән жиған
Құмырсқаны іздеп табады.
Құмырсқаны іздеп табады.
Жаздыгүнгі жапырақтың
Жаздыгүнгі жапырақтың
Бірінде
Біріндетамақ,
тамақ,бірінде
біріндеүй,
үй, Селкілдеп
Селкілдепкеліп
келіпжығылды,
жығылды,
Жапырақ кетті, жаз кетті,
Жапырақ кетті, жаз кетті, Аяғына бас ұра:
Күз
Күзболған
болғансоң
соңкетті
кеттікүй.
күй. Аяғына бас ұра:
==Қарағым,
Қарағым,жылыт,
жылыт,тамақ
тамақ
Жылы жаз жоқ, тамақ жоқ, бер,
Жылы жаз жоқ, тамақ жоқ, бер,
Өкінгеннен не пайда?
Өкінгеннен не пайда? Жаз
Жазшыққанша
шыққаншаасыра!
асыра!
Суыққа тоңған, қарны ашқан
Суыққа тоңған, қарны ашқан
Ойын қайда, ән қайда?
Ойын қайда, ән қайда?
Мұның,
Мұның,жаным,
жаным,сөз
сөземес,
емес,
Оныменен
Оныменентұрмады,
тұрмады, Жаз
Жаз өтерін білмеп пеең?
өтерін білмеп пе ең?
Қар көрінді, қыс болды.
Қар көрінді, қыс болды. Жаның үшін еш шаруа
Жаның үшін еш шаруа
Сауықшыл
Сауықшылсорлы
сорлыбүкшиді,
бүкшиді,
Тым-ақ қиын іс болды. Ала
Алажаздай
жаздайқылмап
қылмаппапаең?
ең?
Тым-ақ қиын іс болды.

Мен
Менөзіңдей
өзіңдейшаруашыл,
шаруашыл,
Жұмсақ
Жұмсақ илеуүйлі
илеу үйліме?
ме?
Көгалды қуып, ән салып,
Көгалды қуып, ән салып,
Өлеңнен
Өлеңненқолым
қолымтиді
тидіме?
ме?
Қайтсін,
Қайтсін,қолы
қолытимепті,
тимепті,
Өлеңші,
Өлеңші, әнші есілер!
әнші есіл ер!
Ала жаздай ән салсаң,
Ала жаздай ән салсаң,
Селкілде
Селкілдеде,
де,билей
билейбер!
бер!
Мақал-
1. Қыстағы қар - жерге
мәтелдер
ырыс,
Жердегі ылғал – елге
ырыс. 7. Тау кезеңсіз болмас,
Өлке өзенсіз болмас.
2. Таумен тасты су бұзар,
Ел арасын қу бұзар.
8. Көлдің көркі құрақ,
3. Ағаш тамырымен Таудың көркі бұлақ.
мықты,
Адам дос - жарымен 9. Жаз сайға қонба,
мықты. Қыс қырға қонба.

4. Су жетпейін демейді,
10. Сүмбіле туса су суыр.
жар жеткізбейді,
Ер жетпейін демейді, мал
жеткізбейді. 11. От арық, су семіз.

5. Жазғытұрым жел 12. Жаңа айдан жақсылық.
жардай атанды жығар.
13. Тоқты тоймас,
6. Қаз келсе, жаз келер,
Қарға келсе қатқақ келер. Шөміш кеппес.

14. Алпыс күн тасыған су,
Алты күнде қайтар.
Тапсырма
Сөздер:
Сөздер:Тау,
Тау,қарға,
қарға,
Сөздерді мағынасына,
Сөздерді мағынасына, аю,
аю,бұлт,
бұлт,қарлығаш,
қарлығаш,
түріне,тобына қарай қоян,
түріне,тобына қарай қоян, торғай,өзен,
торғай, өзен,
топтастыр жылқы, мысық,
жылқы, мысық,
топтастыр орман,
орман,бүркіт.
бүркіт.

Құстар Жануарлар Табиғат
Дидактикалық ойындар
Тында да айт!
Жәндікте неше аяқ бар?
Тында да
Мақсаты: айт!
айналадағы заттардың дыбыстарын
Жәндікте неше аяқ бар?
Мақсаты: Мақсаты: айналадағы
бір-бірінен ажырата білуге заттардың дыбыстарын
Мақсаты:
1.Балалардың санау және есептеу бір-бірінен
үйрету, ажырата білуге
фонематикалық есту қабілетін дамыту.
1.Балалардың санау және есептеу
дағдыларын қалыптастыру. үйрету,
Қажетті фонематикалық
құралдар: есту қабілетін
ағаш, металл қасықтар, дамыту.
доп,
дағдыларын
2.Жәндіктер қалыптастыру.
туралы түсініктерін қағаз, кітап,суы бар стақан,қоңырау, кілттер. доп,
Қажетті құралдар: ағаш, металл қасықтар,
2.Жәндіктер туралы түсініктерін
жаңарту. қағаз, кітап,суы
ІІ нұсқасы ретінде бар стақан,қоңырау,
музыкалық аспаптардыкілттер.
жаңарту.
3.Ойын элементтерін пайдалана ІІ нұсқасы ретінде
пайдалануға болады.музыкалық аспаптарды
3.Ойын элементтерін пайдалана
отырып математикаға Ойын барысы: болады.
пайдалануға
отырып математикаға
қызығушылықтарын Ойын барысы:
Жеке және топпен ойнауға болады. Ең алдымен
қызығушылықтарын
арттыру. Жеке және топпен ойнауғақарап
болады. Ең алдымен
балалар үстелдегі заттарды алады. Сосын
арттыру.
Қажетті құралдар: Жәндіктердің балалар үстелдегі заттарды қарап алады. Сосын
тәрбиешіге теріс қарап отырады, ал тәрбиеші
Қажетті құралдар: Жәндіктердің
суреттері тәрбиешіге теріс қарап отырады, ал тәрбиеші
заттардың дыбысын шығарады, балалар
суреттері
Ойын барысы: Тәрбиеші балаларға заттардың дыбысын шығарады, балалар
дыбысты танып толық жауап береді : «Бұл
Ойын
бірнешебарысы: Тәрбиеші балаларға дыбысты танып толық жауап береді : «Бұл
қоңыраудың сыңғыры» т.с.с.
бірнеше
суреттер таратып береді. Бұл қоңыраудың сыңғыры» т.с.с.
ІІ-нұсқа.
суреттер таратып
суреттерде береді. Бұл
әртүрлі жәндіктер ІІ-нұсқа. орнына музыкалық аспаптар
Заттардың
суреттерде әртүрлі жәндіктер
суреттеледі. Заттардың орнына
пайдаланады. Балалармузыкалық
аспапты аспаптар
суреттеледі.
Балалардың міндеті осы суреттегі пайдаланады. Балалар аспапты
дыбысынан таниды.
Балалардың міндеті
жәндіктердің қанша осыбар
аяғы суреттегі дыбысынан таниды.
жәндіктердің
екенін анықтау.қанша аяғы бар
екенін анықтау.
Ол үшін суреттердегі
Ол үшін суреттердегі
жәндіктердің аяқтарын санап
жәндіктердің
сол суреттің аяқтарын санап
сол суреттің
астына кеспе цифрлар арқылы
астына отырады
белгілеп кеспе цифрлар арқылы
да соңынан ең
белгілеп
аяғы көп отырады да соңынан ең
аяғы
жәндіктіңкөп
суретін салу
жәндіктің суретін салу
ұсынылады.
ұсынылады.

Ұқсас жұмыстар
Құмырсқаның адамға тигізер пайдалары
Жұмыртқа дернәсіл имаго
Оқушыларды еңбекқор қанағатшыл болуға үнемшілдікке баулу
Жәндіктерді ажырата білуге жаттықтыру
Мәтіндегі сөйлемдер байланысы
Дикроцелилоз
Ауаны тазалау
Табиғатқа саяхат
Жүк бірақ әлі күнге орнында тұр, Бырыңғай тартпаған соң бәрі тегіс
Тарақандар отрядынан шыққан отряд болып есептеледі, қазіргі уақытта жеке отряд
Пәндер