Әлемдік Туризм индустриясының заманауи трансформациялары


Slide 1

Әлемдік Туризм индустриясының заманауи трансформациялары

Slide 2

Туризм және интернет

1957 жылы Кеңес Одағы Жердің жасанды серігін ұшырғаннан кейін, АҚШ Қорғаныс министрлігі ақпаратты тасымалдаудың сенімді жүйесі қажет деп шешті. АҚШ алдыңғы қатарлы зерттеу жобаларының агенттігі (ARPA) осы мақсатта компьютерлік желі құруды ұсынды. Бұл желіні құру Лос-Анджелестегі Калифорния университетіне, Стэнфорд зерттеу орталығына, Юта штатының университетіне және Санта-Барбара қаласындағы Калифорния штатының университетіне тапсырылды. Компьютерлік желі ARPANET деп аталып, 1969 жылы аталған төрт ғылым орталықтарын біріктірді, барлық жұмыстарды АҚШ Қорғаныс министрлігі қаржыландырып отырды. Одан соң, ARPANET желісі жылдам дамып, оны ғылымның әр түрлі салаларындағы ғалымдар қолдана бастады.

ICANN-ның Марина Дель Рейдегі штаб-пәтері, Калифорния штаты, АҚШ.

Алғашқы ARPANET сервері 1969 жылдың 1 қыркүйегінде Лос-Анджелестегі Калифорния университетінде орнатылды. «Honeywell 516» компьютерінде 12 КБ оперативті жад бар болатын.

Slide 3 Slide 4

Интернет желісі арқылы ақпараттың таратылуы

Slide 5

2012 ж қорытындысы бойынша әлемде интернет желісін пайдаланушылар саны 2, 5 млрд адамға жеткен. Оның жартысынан астамы Азиаттық елдер үлесіне кіреді.

Slide 6

Қазақстандағы интернет

1998 жылы наурыз айының басында Республика телекоммуникациялық компанияларының басқаруымен телекомуникация ассоцияциясы деген жаңа ұйым пайда болды .

Коммерциялық емес құрылымның шығу мақсаты- кәсіпорынның іскерлігін байланыстыру, желілер телекоммуникациясының дамуын, ақпараттық технологияны пайдалану және байланыс қызметін ұсынады.

Ассоцияның негізгісан есебінде : отандық және шетелдік операторлар арасындағы құжат қатынастарын құруға практикалық көмек көрсету көзделген . Осыған орай - тұтынушылар мен қолданушылар арасындағы қызметті де қамтиды.

Slide 7

Соңғы деректерге сүйенсек, Қазақсатнда 8, 8 млн тұрғын интернет желісін пайдаланады, яғни 53. 4% .

Slide 8

Туризм индустриясы да интернет арқылы өзін кең қолданысқа мүмкіндік ашты. Көшбасшы туристік компаниялар, қонақ үй желілері өз жарнамаларын интернет арқылы өте жақсы тарата білді. 1993 жылы қаңтарда ең алғаш 5 мың сайт болса, қазір 100 мыңнан астам туристік сайттар бар .

Туристік сайттар өз мазмұнымен ғана емес, сонымен қатар басқару ерекшелігімен де өзгеше.

Slide 9

Он- лайн режимінде брондау

Slide 10

Мегасайттар арқылы туристік өнімді сату және сатып алу мөлшері жыл санап өсуде. Оларға мысалы «Трэвелосити», «Майкрософт Экспедия» және «Превью Трэвел» т. б. жатады және олар апта сайын 1-2 млн долл . сомаға келісім жасайды.

Slide 11

Туристік өнімдегі тура сатылым негізінен Батыс елдерінде дамығын. Әрбір 5 -ші турист авиа немесе туркомпанияларға сеніп тапсырады. Әсіресе Испания, Франция, Италия және т. б. елдерде өте жоғары көрсеткіш.

Slide 12

Брондау жүйесі

Ең алғаш брондау жүйесі ХХ ғасырдың 50 жылдарында пайда болды. Ал терминалдар 70 ж қолданысқа кірді. 90 ж тұңғыш рет қонақ үй желілерінде, кейінірек туркомпанияларда брондау пайда болды.

Қазіргі таңда АҚШ-та негізгі 4 брондау жүйесі бар

САБРЕ/SABRE,

АПОЛО/APOLLO,

СИСТЕМ УАН/SYSTEM ONE, УОЛДСПАН/WORLDSPAN

Еуропадағы танымал брондау жүйеслері -

АМАДЕУС/AMADEUS ижәне ГАЛИЛЕО/ Galileo

Slide 13

(Global Distribution System - GDS) жаһандық жүйесі

Slide 14

Назарлаңызға рахмет !


Ұқсас жұмыстар
Туризм индустриясы
Туризмнің сипаттамасы мен ерекшеліктері
Қазақстанда туризмнің даму перспективасы
Белсенді және белсенді емес туризм
Қазақстандағы ішкі туризмнің қазіргі даму жағдайы
Экономика және туризм
Маркетингінің мәні мен мақсаты
Қонақ үйдің негізгі функциялары
Туризм индустриясын дамыту
Туризмнің негізгі түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz