Кенжебеков Бораш Жоғары білімді маманның кәсіби құзыреттілігі - маман тұлғасының ішкі психологиялық қасиеттері мен күйлерінің, кәсіби



№4 дәріс тақырыбы: Оқытушының кәсіби құзыреттілігі
1. Едәуір қажетті кәсіби білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырудың негіздері
2. Кәсіби білім берудің нәтижесі ретінде дене шынықтыру оқытушысының және спорт түрі бойынша жаттықтырушының кәсіби құзыреттілігі туралы
3. Дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру қызметінің шарттары, уәждемелері, құралдары


Қазақстандық ғалымдардың еңбектеріндегі «кәсіби құзыреттілік» ұғымының контент-талдауы (2004-20l0 жж)
Ғалым
Мазмұны
l
Фехро Светлана Ивановна
«Профессиональная компетентность учителей по использованию электронных учебных изданий в процессе обучения» характеризуется нами как сложное личностное образование, отражающее единство когнитивной, мотивационной и поведенческой сфер развития личности и рефлексивного осознания и мотивированного овладения учителями компьютерной грамотностью, электронными информационно-педагогическими ресурсами на основе интеграции теоретико-педагогических знаний сущности процесса обучения и технологий конструирования ЭУИ.
2
Кенжебеков Бораш Тілеубердіұлы
Жоғары білімді маманның кәсіби құзыреттілігі - маман тұлғасының ішкі психологиялық қасиеттері мен күйлерінің, кәсіби іс-әрекетті атқаруға қабілеті мен дайындығының күрделі де тұтас жүйесі.
3
Колесникова Галина Афанасьевна
Профессиональная компетенция - это «интегральная характеристика профессиональных личностных качеств учителя музыки, обладающего ценностными представлениями, свободной ориентацией, профессиональной позицией, исследовательскими приемами, а также, информационно-познавательными, конструктивными, проекционно-творческими знаниями и умениями в реализации проблем теории и практики музыкально-педагогического образования».
4
Сыздыкбаева Галия Узакбаевна
Профессионально-личностная компетентность - это интегративное, профессионально-значимое качество личности будущего специалиста, представленное совокупностью сформированных ключевых (инвариантных) компетентностей и составляющих их специфических ключевых компетенций, характеризующих его способность и готовность к успешному и самостоятельному включению и участию в любой сфере деятельности независимо от профиля избранной им профессии, основанные на знаниях, опыте, способах деятельности приобретенных благодаря обучению.
5
Шаметов Нуртаза Рашович
Профессиональная компетентность педагога профессионального обучения нового типа выражается в его способности квалифицированно осуществлять профессиональное обучение и воспитание в рамках конкретной специализации на уровне требований, установленных стандартами профессионального образования, основанных на интеграции ключевых, психолого-педагогических, технико-технологичнских компетенций и метапрофессиональных качеств.
6
Қасқатаева Бақыткүл Рахимжанқызы
Кәсіби құзырлылық - еңбектің нәтижелілігін айқындайтын білім мен іскерліктің, кәсіптік қасиеттердің жиынтығы және кәсіпке теориялық, практикалық дайындығының үйлесімділігі.
Кәсіби-педагогикалық құзырлылық - мұғалімнің психологиялық, педагогикалық, пәндік білімділігі, оқытудың әдістемесі мен дидактикасын меңгергендігі, кәсіби тұлғалық қасиеттерін дамыта білу қабілеттері және оқытудың қазіргі технологияларын меңгергендігі.
7
Кудайбергенова Кульзада Саековна
Кәсіби құзырлылық - «жоғары-төмен», «көп-аз» деген деңгейге сыймайтын, керісінше, сапалы жаңалықтарымен сипатталатын тұрақсыз көрсеткіш. Кәсіби құзырлылық үшін ең басты белгі - нақты ситуацияда байқалатын беделділік.
Кәсіби-педагогикалық құзырлылық - мақсат, мән, құрылым, құрал, тәсілдер жөніндегі ақпараттануын, кәсіби әрекетті (білім), осы әрекет технологиясын меңгеруін (біліктілігі, дағдысы), педагог қызметінің маңыздылығын түсінуін қамтамасыз ететін педагогтың жеке психологиялық сапаларын жетілдіру және стандартты емес тапсырмаларды орындаудағы қабілеті.

8
Барсай Бақыт Телжанқызы
Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби-дидактикалық құзыреттілігі - педагогтың жеке бас сапалары мен оның психологиялық-педагогикалық және териялық білімінің, кәсіби және дидактикалық құзыреттілігінің үйлесімділігі, тұлғалық кәсіби сапаларын үздіксіз дамыта білу қабілеті.
9
Аблязимова Нұржамал Махаматқызы
Болашақ мұғалімге тән кәсіби, даралық қасиеттер болуы керек:
-іргелі және қолданбалы білімдердің болуы; -түйінделген іскерлікті, дағдыны, қабілетті меңгеруі; -кәсіптік-педагогикалық қасиетке жаңаша көзқараспен қарау; -инновациялық технологияларды меңгеру; -педагогикалық міндеттерді шешудегі кәсіптік, шығармашылық іскерлігі; -шығармашылық шеберлігі.
10
Еспенбетов Бекмұрат Жұмашұлы
Болашақ мұғалімнің кәсіби-көркемдік құзыреттілігі - педагогтарды кәсіби даярлаудың нәтижесі және кіріктірілген кәсіби-тұлғалық сипаттамасы, яғни кәсіби-көркемдік білімділік және біліктілік, кәсіби-көркемдік іс-әрекетке лайық танымдық іскерлік пен дағдылар, кәсіби мәні бар тұлғалық қасиеттердің біртұтас жиынтығы.
11
Ковалев Дмитрий Алескандрович
Профессиональная компетентность - это «интегральная характеристика профессиональных личностных качеств учителя музыки, обладающего ценностными представлениями, свободной ориентацией, профессиональной позицией, исследовательскими приемами, а также, информационно-познавательными, конструктивными, проекционно-творческими знаниями и умениями в реализации проблем теории и практики музыкально-педагогического образования».
12
Абирова Мейрамкуль Айтбаевна
Профессиональная компетентность врача является единством его теоретической, практической и этической готовности, направленной на осуществление эффективной врачебной деятельности.
13
Калтаева Гульнар Кенжебаевна
Профессиональная компетентность - это совокупность фундаментальных интегрированных знаний, обобщенных умений и способностей, личностных и профессионально значимых качеств, отражающих уровень культуры, гуманистической направленности, технологичности и мастерства, творческого подхода к организации педагогической деятельности, готовности к постоянному самосовершенствованию.
14
Мирзахметов Мурат Мекемтасович
Профессиональная компетентность специалиста - это общая способность и готовность личности к деятельности, основанные на знаниях и опыте, которые приобретены благодаря обучению, ориентированы на самостоятельное участие личности в учебно-познавательном процессе, направлены на ее успешное включение в профессиональную деятельность.
15
Таипова Мариам Кахермановна
Профессиональная компетентность студентов художественно-технических вузов рассматривается как интегративная характеристика личности специалиста, способность и готовность личности адаптировать имеющиеся знания и опыт в профессиональную деятельность, наличие устойчивой готовности к профессиональному росту.

Кәсіби құзыреттіліктің түрлері
Болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігі - кәсіпке теориялық, практикалық дайындығының үйлесімділігі, үнемі өзін-өзі жетілдіруге және кіріктірілген кәсіби-тұлғалық қасиеттері мен субъект еңбегінің сапалық сипаттамасы арқылы ашылатын көрсеткіші

Дене шынықтыру жəне спорт педагогикасының құндылықтары мен потенциалы арқылы болашақ дене шынықтыру пəні мұғалімінің кəсіби педагогикалық дайындығын жан-жақты жетілдіруге бағытталған В. В. Белорусованың, И. Н. Решетиннің, М. В. Прохорованың, А. А. Сидоровтың, С. С. Жұмашеваның ғылыми еңбектерінен басқа, болашақ дене шынықтыру мұғалімі педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру жолдары күні бүгінге дейін зерттелмеген.
Дене шынықтыру пəні мұғалімі жəне спорт жаттықтырушы еңбегінің түрлі аспектілерін талдауға бағытталған Г. Д. Бабушкин, Г. Е. Баева, А. Э. Болотина, А. М. Дикунов, М. Е. Дуранов, Н. Н. Жмарев, И. Х. Кобер, И. А. Потапов, В. Н. Прохоров, т. б. ғылыми зерттеулерінде көрсетілгендей, спорт мамандарының кəсіби əрекеті жүйесіндегі ең басты компоненттерінің бірі - ол педагогикалық компонент.
Мысалы, қосымша білім беру саласындағы түрлі категорияларымен (балалар, жеткіншектер мен ересектер, т. б. ) жүргізілетін спорттық жұмыстарында педагогикалық білімдер мен педагогикалық дағдылар қажет, жалпы дене мəдениеті проблемаларын шешу үшін педагогикалық əдістерді қолданады. Сонымен бірге дене шынықтыру мұғалімінің өзінің іс-əрекетінің мазмұндық жəне процессуалдық компоненттерін қазіргі инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану арқылы жүйелеуде.
Қорыта айтқанда, педагогикалық құзыреттілік спорттық педагогтің көпаспектілі əрекеттері кезінде нақты мақсатталған, нəтижелі шешімдер қабылдауына өз септігін тигізеді

Құзіретті болуы керек:
- түрлі жастағы, жыныстағы, спорттық біліктіліктегі тұлғаларды үйрету мен жаттықтыруды түрлі маңызды міндеттерді, тәсілдерді іске асыруда;
- дене шынықтырумен спорт бойынша оқытуда, тәрбиелеуде, сауықтыруда және спорттық жаттығуларда инновациялық технологияларында;
- дене тәрбиесінің ағзаның қызметтік және бейімделу қасиеттеріндегі әсер ету ерекшеліктерінде;
- оқушыларды тәрбиелеу, сауықтыру және түрлі жастағы тұлғалардың дене шынықтыру мәселелерін басқаруда;
- дене күші және спорттықдайындықты оңтайландыру мәселелерінде сыртқы ортаның табиғи жағдайларын, педагогикалық, медициналық биологиялық бақылауды тиімді пайдалануда;
- түрлі жастағы, жыныстағы тұлғалардың денсаулығын ғылыми негіздеу, жоспарлау, бақылау және тәрбиесі процесін спорттық дайындық, деңгейін (дене, әдіс, тәсілдік, психологиялық жәнеи қызметтік) басқар, сыртқы ортаның түрлі жағдайларындағы спорттық біліктілігіндегі ерекшеліктерінде;
- ағзаның қор мүмкіндіктерін жетілдіру әдістері мен тәсілдерінде, дене жұмысына қабілеттілігін оңтайландыру арқылы ағзаның бейімделу тетіктеріне зиян келтірмей жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуде;
- дене шынықтыру қозғалысының түрлі буындарында ұйымдастыру жұмысын жүргізуде;
көпшілік жұмыстарын іске асыру;
- дене шынықтыру мен спортты дамытуды жоспарлау;
- дене шынықтыру мен спорт бойынша ғылыми және бағдарламалық -әдістемелік қамтамасыздықтың дамуын іске асыруда;
- салауатты өмір салты мен дене шынықтыру және спортпен шұғылдануды насихаттауда;
- дене шынықтыру менспортты басқарудың түрлі деңгейінде ғылыми тұрғыда менеджмент пен маркетингті ұйымдастыруда.

Дене шынықтыру мен спорт мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби құзіреттілігіне қойылатын талаптар:

Педагогикалық (білімдік) құзіреттілі:

Биологиялық құзіреттіліктің шарттары:

Психологиялық құзіреттілігі:

Жаттықтырушылық (спорттық) құзіреттілігі:
- шұғылданушылардың дене, техникалық және тактикалық дайындығын ағзаның бейімделу механизмдерін бұзбай отырып, жоғары спорттық жетістіктерге жетумен бірге білімдерін, біліктілігі мен дағдыларын жинақтау арқылы дене шынықтыру және спорттың, биохимиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерінің теориялық және әдістемелік негіздері туралы, дене шынықтырудың әдістері мен тәсілдері туралы, жаттығу процесін жоспарлау, бақылау, коррекциялау туралы білімдері мен дағдылары және спортшылардың көп жылдық дайындығы кезеңдері мен дене шынықтырумен шұғылданушылардың оңтайлы дене дайындығы негізінде ғылыми негізделген бағытта басқара білу;
- дене шынықтыру және спорттың шұғылданушылардың ағзасына әсер етумен байланысты ғылыми зерттеулер жүргізу мен ұйымдастырудың инновациялық әдістерін білу мен меңгеру;
- дене жаттығуларымен және спорт түрлерімен шұғылдану барысында пайда болатын дене жаттығуларына, ағзаның жай-күйіне әсерін , биомеханикалық, биохимиялық, физиологиялық, психологиялық талдаулар жасау әдісін меңгеру;
- бакалаврдың кәсіби қызметіне қажетті ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін игеру;
- спорттағы дарынды балаларды дайындау мен іріктеуді ғылыми негізделген түрде жүргізу (дене, техникалық-тактикалық білімдер мен біліктіліктерді, әрекеттерді орындауды меңгеру) ;
- дене шынықтыру қозғасылысын басқарудың қазіргі әдістерін пайдалана білу.

Мұғалімнің, жаттықтырушының ғылыми-зерттеу құзіреттілігі:
- дене шынықтыру, спорттық дайындықтың міндеттерін практикалық бағыттылық арқылы шешу, стандартсыз шешімдер іздестіру, ақпараттар жинау менөңдеу, инновациялық технологияларды енгізу;
- жаттығулардың құру ретін модельдеу, жобалау, енгізу мен тиімділігін бағалау;
- сабақтар мен жаттығу сабақтарын, сабақтан тыс шараларды, түрлі деңгейдегі тапсырмаларды, оқушылардың өзіндік жұмыстарын, мұғалімнің, жаттықтырушы мен щұғылданушының алда тұрған жұмыс барысын жоспарлауы мен модельдеуін, оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырудың әдістері, тәсілдері мен формаларының мазмұны мен құрылымын іріктеуді, іс-әрекет кезеңдерін бөліп көрсету мен міндеттер жүктей білу моделін құра білу.
- гностикалық функциясы жекелеген тәлім алушы мен ұжымның зерттелуі мен диагностикасын, тәлім алушының білімділік және тәрбиелік деңгейі, олардың дене дамуы мен спорттық дайындығы және өзін іс-әрекет субъектісі ретінде қарастырудан тұрады

Ұйымдастыру-басқару құзіреттілігі келесі қабілеттерде көрінеді:

Конструкциялық-жобалау құзіреттілігі қарастырады:
жаттығу процесін, спорт жұмыстарын ұйымдастырумен байланысты көп жылдық дайындық барысында стратегиялық, тактикалық, жедел, ағымдық міндеттерді алдын-ала жоспарлауды;
өзінің іс-әрекетімен қоса қол астындағылардың да жұмысын, жарыс жүйесін жоспарлауды, мақсаттар жүйесін құра білуді, оларды іске асыруды және оған қол жеткізуге қажетті ресурстарды анықтауды;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz