Кенжебеков Бораш Жоғары білімді маманның кәсіби құзыреттілігі - маман тұлғасының ішкі психологиялық қасиеттері мен күйлерінің, кәсіби




Презентация қосу
№4 дәріс тақыры
бы:
Оқытушының кә
сіби
Вставка құзыреттілігі
1. Едәуір қа
рисунка іскерлікті,
жетті кәсіби
білімді,
қалыптастыр дағдыларды
удың негіздер
2. Кәсіби біл і
ім берудің н
ретінде әтижесі
дене шынықтыру
оқытушысын
ың және спо
бойынша рт түрі
жаттықтыруш
кәсіби құзыре ының
ттілігі туралы
3. Дене шын
ықтыру жән
саласындағы е спорт
қызметінің білім беру
уәждемелері, шарттары,
құралдары
Қазіргі заман педагогінен
Құзыреттілік –
тек өз пəнінің терең білгірі
педагогикалық ұғым,
болуы емес, сонымен
əлеуметтік ерекше қабілет,
қатар ол танымдық,
оның əртүрлі түсініктері
педагогикалық-
мен əр қырлы
психологиялық сауатты,
сипаттамаларын талдау
саяси-экономикалық
арқылы біз болашақ дене
білімді жəне
шынықтыру пəні
инновациялық
мұғалімдерінің
технологияны жан-жақты
педагогикалық
меңгерген, жоғары мəдени,
құзыреттілігінің мəні мен
педагог атағына ие, кəсіби
құрылымдық
құзырлы маман болу талап
көрсеткіштері
етілуде
Қазақстандық ғалымдардың еңбектеріндегі «кәсіби
құзыреттілік» ұғымының контент-талдауы (2004-20l0 жж)
Ғалым Мазмұны
l Фехро Светлана «Профессиональная компетентность учителей по использованию электронных учебных изданий в процессе обучения»
Ивановна характеризуется нами как сложное личностное образование, отражающее единство когнитивной, мотивационной и
поведенческой сфер развития личности и рефлексивного осознания и мотивированного овладения учителями компьютерной
грамотностью, электронными информационно-педагогическими ресурсами на основе интеграции теоретико-педагогических
знаний сущности процесса обучения и технологий конструирования ЭУИ.
2 Кенжебеков Бораш Жоғары білімді маманның кәсіби құзыреттілігі – маман тұлғасының ішкі психологиялық қасиеттері мен күйлерінің, кәсіби
Тілеубердіұлы іс-әрекетті атқаруға қабілеті мен дайындығының күрделі де тұтас жүйесі.

3 Колесникова Профессиональная компетенция – это «интегральная характеристика профессиональных личностных качеств учителя
Галина музыки, обладающего ценностными представлениями, свободной ориентацией, профессиональной позицией,
Афанасьевна исследовательскими приемами, а также, информационно-познавательными, конструктивными, проекционно-творческими
знаниями и умениями в реализации проблем теории и практики музыкально-педагогического образования».
4 Сыздыкбаева Галия Профессионально-личностная компетентность – это интегративное, профессионально-значимое качество личности будущего
Узакбаевна специалиста, представленное совокупностью сформированных ключевых (инвариантных) компетентностей и составляющих
их специфических ключевых компетенций, характеризующих его способность и готовность к успешному и
самостоятельному включению и участию в любой сфере деятельности независимо от профиля избранной им профессии,
основанные на знаниях, опыте, способах деятельности приобретенных благодаря обучению.
5 Шаметов Нуртаза Профессиональная компетентность педагога профессионального обучения нового типа выражается в его способности
Рашович квалифицированно осуществлять профессиональное обучение и воспитание в рамках конкретной специализации на уровне
требований, установленных стандартами профессионального образования, основанных на интеграции ключевых, психолого-
педагогических, технико-технологичнских компетенций и метапрофессиональных качеств.
6 Қасқатаева Кәсіби құзырлылық – еңбектің нәтижелілігін айқындайтын білім мен іскерліктің, кәсіптік қасиеттердің жиынтығы және
Бақыткүл кәсіпке теориялық, практикалық дайындығының үйлесімділігі.
Рахимжанқызы Кәсіби-педагогикалық құзырлылық – мұғалімнің психологиялық, педагогикалық, пәндік білімділігі, оқытудың әдістемесі мен
дидактикасын меңгергендігі, кәсіби тұлғалық қасиеттерін дамыта білу қабілеттері және оқытудың қазіргі технологияларын
меңгергендігі.
7 Кудайбергенова Кәсіби құзырлылық – «жоғары-төмен», «көп-аз» деген деңгейге сыймайтын, керісінше, сапалы жаңалықтарымен
Кульзада Саековна сипатталатын тұрақсыз көрсеткіш. Кәсіби құзырлылық үшін ең басты белгі – нақты ситуацияда байқалатын беделділік.
Кәсіби-педагогикалық құзырлылық – мақсат, мән, құрылым, құрал, тәсілдер жөніндегі ақпараттануын, кәсіби әрекетті
(білім), осы әрекет технологиясын меңгеруін (біліктілігі, дағдысы), педагог қызметінің маңыздылығын түсінуін қамтамасыз
ететін педагогтың жеке психологиялық сапаларын жетілдіру және стандартты емес тапсырмаларды орындаудағы қабілеті.
8 Барсай Бақыт Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби-дидактикалық құзыреттілігі – педагогтың жеке бас
Телжанқызы сапалары мен оның психологиялық-педагогикалық және териялық білімінің, кәсіби және дидактикалық
құзыреттілігінің үйлесімділігі, тұлғалық кәсіби сапаларын үздіксіз дамыта білу қабілеті.
9 Аблязимова Нұржамал Болашақ мұғалімге тән кәсіби, даралық қасиеттер болуы керек:
Махаматқызы -іргелі және қолданбалы білімдердің болуы; -түйінделген іскерлікті, дағдыны, қабілетті меңгеруі; -кәсіптік-
педагогикалық қасиетке жаңаша көзқараспен қарау; -инновациялық технологияларды меңгеру; -педагогикалық
міндеттерді шешудегі кәсіптік, шығармашылық іскерлігі; -шығармашылық шеберлігі.

10 Еспенбетов Бекмұрат Болашақ мұғалімнің кәсіби-көркемдік құзыреттілігі – педагогтарды кәсіби даярлаудың нәтижесі және
Жұмашұлы кіріктірілген кәсіби-тұлғалық сипаттамасы, яғни кәсіби-көркемдік білімділік және біліктілік, кәсіби-көркемдік
іс-әрекетке лайық танымдық іскерлік пен дағдылар, кәсіби мәні бар тұлғалық қасиеттердің біртұтас жиынтығы.

11 Ковалев Дмитрий Профессиональная компетентность – это «интегральная характеристика профессиональных личностных
Алескандрович качеств учителя музыки, обладающего ценностными представлениями, свободной ориентацией,
профессиональной позицией, исследовательскими приемами, а также, информационно-познавательными,
конструктивными, проекционно-творческими знаниями и умениями в реализации проблем теории и практики
музыкально-педагогического образования».
12 Абирова Мейрамкуль Профессиональная компетентность врача является единством его теоретической, практической и этической
Айтбаевна готовности, направленной на осуществление эффективной врачебной деятельности.

13 Калтаева Гульнар Профессиональная компетентность – это совокупность фундаментальных интегрированных знаний,
Кенжебаевна обобщенных умений и способностей, личностных и профессионально значимых качеств, отражающих уровень
культуры, гуманистической направленности, технологичности и мастерства, творческого подхода к организации
педагогической деятельности, готовности к постоянному самосовершенствованию.

14 Мирзахметов Мурат Профессиональная компетентность специалиста – это общая способность и готовность личности к
Мекемтасович деятельности, основанные на знаниях и опыте, которые приобретены благодаря обучению, ориентированы на
самостоятельное участие личности в учебно-познавательном процессе, направлены на ее успешное включение
в профессиональную деятельность.

15 Таипова Мариам Профессиональная компетентность студентов художественно-технических вузов рассматривается как
Кахермановна интегративная характеристика личности специалиста, способность и готовность личности адаптировать
имеющиеся знания и опыт в профессиональную деятельность, наличие устойчивой готовности к
профессиональному росту.
Кәсіби құзыреттіліктің түрлері

Кәсіби-педагогикалық
Кәсіби-тұлғалық
құзыреттілік
құзыреттілік
(Кудайбергенова К.С.,
(Сыздыкбаева Г.У.)
Қасқатаева Б.Р.)

Кәсіби құзыреттілік
(Кенжебеков Б.Т.,
Аблязимова Н.М.,
Кудайбергенова К.С.)

Кәсіби-дидактикалық
Кәсіби-көркемдік құзыреттілік
құзыреттілік
(Еспенбатов Б.Ж.)
(Барсай Б.Т.)

Болашақ педагогтың кәсіби құзыреттілігі - кәсіпке теориялық,
практикалық дайындығының үйлесімділігі, үнемі өзін-өзі жетілдіруге және
кіріктірілген кәсіби-тұлғалық қасиеттері мен субъект еңбегінің сапалық
сипаттамасы арқылы ашылатын көрсеткіші
Дене шынықтыру жəне спорт педагогикасының құндылықтары мен
потенциалы арқылы болашақ дене шынықтыру пəні мұғалімінің кəсіби
педагогикалық дайындығын жан-жақты жетілдіруге бағытталған В.В.
Белорусованың, И.Н. Решетиннің, М.В. Прохорованың, А.А. Сидоровтың, С.С.
Жұмашеваның ғылыми еңбектерінен басқа, болашақ дене шынықтыру мұғалімі
педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру жолдары күні бүгінге дейін
зерттелмеген.
Дене шынықтыру пəні мұғалімі жəне спорт жаттықтырушы еңбегінің түрлі
аспектілерін талдауға бағытталған Г.Д. Бабушкин, Г.Е. Баева, А.Э. Болотина,
А.М. Дикунов, М.Е. Дуранов, Н.Н. Жмарев, И.Х. Кобер, И.А. Потапов, В.Н.
Прохоров, т.б. ғылыми зерттеулерінде көрсетілгендей, спорт мамандарының кəсіби
əрекеті жүйесіндегі ең басты компоненттерінің бірі – ол педагогикалық компонент.
Мысалы, қосымша білім беру саласындағы түрлі категорияларымен
(балалар, жеткіншектер мен ересектер, т.б.) жүргізілетін спорттық жұмыстарында
педагогикалық білімдер мен педагогикалық дағдылар қажет, жалпы дене
мəдениеті проблемаларын шешу үшін педагогикалық əдістерді қолданады.
Сонымен бірге дене шынықтыру мұғалімінің өзінің іс-əрекетінің мазмұндық жəне
процессуалдық компоненттерін қазіргі инновациялық педагогикалық
технологияларды қолдану арқылы жүйелеуде.
Қорыта айтқанда, педагогикалық құзыреттілік спорттық педагогтің
көпаспектілі əрекеттері кезінде нақты мақсатталған, нəтижелі шешімдер
қабылдауына өз септігін тигізеді
Құзіретті болуы керек:
- түрлі жастағы, жыныстағы, спорттық біліктіліктегі тұлғаларды үйрету мен жаттықтыруды
түрлі маңызды міндеттерді, тәсілдерді іске асыруда;
- дене шынықтырумен спорт бойынша оқытуда, тәрбиелеуде, сауықтыруда және спорттық
жаттығуларда инновациялық технологияларында;
- дене тәрбиесінің ағзаның қызметтік және бейімделу қасиеттеріндегі әсер ету
ерекшеліктерінде;
- оқушыларды тәрбиелеу, сауықтыру және түрлі жастағы тұлғалардың дене шынықтыру
мәселелерін басқаруда;
- дене күші және спорттықдайындықты оңтайландыру мәселелерінде сыртқы ортаның табиғи
жағдайларын, педагогикалық, медициналық биологиялық бақылауды тиімді пайдалануда;
- түрлі жастағы, жыныстағы тұлғалардың денсаулығын ғылыми негіздеу, жоспарлау, бақылау
және тәрбиесі процесін спорттық дайындық,деңгейін (дене, әдіс, тәсілдік, психологиялық
жәнеи қызметтік) басқар, сыртқы ортаның түрлі жағдайларындағы спорттық біліктілігіндегі
ерекшеліктерінде;
- ағзаның қор мүмкіндіктерін жетілдіру әдістері мен тәсілдерінде, дене жұмысына
қабілеттілігін оңтайландыру арқылы ағзаның бейімделу тетіктеріне зиян келтірмей жоғары
спорттық нәтижелерге қол жеткізуде;
- дене шынықтыру қозғалысының түрлі буындарында ұйымдастыру жұмысын жүргізуде;
көпшілік жұмыстарын іске асыру;
- дене шынықтыру мен спортты дамытуды жоспарлау;
- дене шынықтыру мен спорт бойынша ғылыми және бағдарламалық -әдістемелік
қамтамасыздықтың дамуын іске асыруда;
- салауатты өмір салты мен дене шынықтыру және спортпен шұғылдануды насихаттауда;
- дене шынықтыру менспортты басқарудың түрлі деңгейінде ғылыми тұрғыда менеджмент пен
маркетингті ұйымдастыруда.
Дене шынықтыру мен спорт мамандығы бойынша
бакалаврдың кәсіби құзіреттілігіне қойылатын талаптар:

дене шынықтыру
мен спорт мәселелері
қарастырылған
заңдылықтарды
басшылыққа ұстау
Педагогикалық
- оқыту, тәрбиелеу, жаттықтыру, сауықтыру(білімдік)
әдістері жәнеқұзіреттілі:
тәсілдерімен
- іргелі кәсіби білімідермен, біліктілік және дағдылармен,
педагогикалық шеберлікпен, педагогикалық қатынас пен
жетекшілік жасау стилімен
- сөйлеу мәдениетімен, оқытудың ұйымдастыру
әдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің әдіс-тәсілдерімен,
оқытудың инновациялық технологияларымен
- биологиялық, психологиялық, теориялық және
әдістемелік білімдерді мұғалім мен жаттықтырушының
кәсіби қызметіне
- гностикалық бағытжинақтай білу біліктілігімен
дене рекреациясы мен қайта
қалпына келтірудің тиімділігін арттыру тәсілдері мен
түрлері туралы өзіндік білімдерін, оның дене
шынықтыру-рекреациялық қызметтерге әсерін байытуды
- педагогикалық қызметтің көздейді
коммуникативті бағыты тәлім
алушы мұғалім мен жаттықтырушы арасында жан-жақты
өзара қатынастардың орнығуынан тұрады
Биологиялық құзіреттіліктің шарттары:

- түрлі қарқынды,
биоэнергетикалық бағыттағы
дене жүктемелерін, базалық
және таңдаған спорт түрлері
бойынша ағза жүйесіне әсерін
бағалаумен байланысты арнайы
-білім, білік
-ағзаның
бакалаврдыңжәнесабақта
қызметі,дағдыларды
оныңжәне
жеке
бейімделу меңгеруі
жаттығумүмкіндіктері
сабақтарындамен
шұғылданушының
дене жүктемелерінің
ағзасындағы
ағзалардың физиологиялық
жүйесіне
жағдайын бағалау
реакциясын ескеру қабілеті
арқылы
(асыра жаттығу салдарынан
ағза жүйесінің қызметін бұзбау
жағдайын қалыптастырмас
үшін және шұғылданушының
мүгедектігіне немесе өліміне
жол бермеу үшін) оның
қорлары туралы білімдер
негізінде ағзаның жаттығуын
басқару қабілеті
Психологиялық құзіреттілігі:
жеке
тұлғаның
даму
заңдылықта
рын,
шығармаш
психологи ылық
ялық педагогик әрекетін
жағдайды алық дамытуды,
тәлім жеке
ң өзара әсер
алушыға тұлғаның
сипатына ету,
оқу және өзін-өзі
лайықты жағымды
спорттық тани білуін,
тәлім психологи
жетістікте оқу
алушыға ялық қызметінің
р
психологи микрокли мотивациял
жағдайын
ялық әсер мат ық
жасай
ету қалыптаст әдістерін,ад
білу
әдістерін ыра білу амгершілік
таңдау қабілеті ті мінез-
біліктілігі құлықты,
тәлім
алушының
өзін
дамыту
жолдарын
білуі
Жаттықтырушылық (спорттық) құзіреттілігі:

- шұғылданушылардың дене, техникалық және тактикалық дайындығын ағзаның
бейімделу механизмдерін бұзбай отырып, жоғары спорттық жетістіктерге жетумен
бірге білімдерін, біліктілігі мен дағдыларын жинақтау арқылы дене шынықтыру және
спорттың, биохимиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық
ерекшеліктерінің теориялық және әдістемелік негіздері туралы, дене шынықтырудың
әдістері мен тәсілдері туралы, жаттығу процесін жоспарлау, бақылау, коррекциялау
туралы білімдері мен дағдылары және спортшылардың көп жылдық дайындығы
кезеңдері мен дене шынықтырумен шұғылданушылардың оңтайлы дене дайындығы
негізінде ғылыми негізделген бағытта басқара білу;
- дене шынықтыру және спорттың шұғылданушылардың ағзасына әсер етумен
байланысты ғылыми зерттеулер жүргізу мен ұйымдастырудың инновациялық
әдістерін білу мен меңгеру;
- дене жаттығуларымен және спорт түрлерімен шұғылдану барысында пайда болатын
дене жаттығуларына, ағзаның жай-күйіне әсерін бағалаудыңпедагогикалық,
биомеханикалық, биохимиялық, физиологиялық, психологиялық талдаулар жасау
әдісін меңгеру;
- бакалаврдың кәсіби қызметіне қажетті ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің
компьютерлік әдістерін игеру;
- спорттағы дарынды балаларды дайындау мен іріктеуді ғылыми негізделген түрде
жүргізу (дене, техникалық-тактикалық білімдер мен біліктіліктерді, әрекеттерді
орындауды меңгеру);
- дене шынықтыру қозғасылысын басқарудың қазіргі әдістерін пайдалана білу.
Мұғалімнің, жаттықтырушының ғылыми-
зерттеу құзіреттілігі:

- дене шынықтыру, спорттық дайындықтың міндеттерін практикалық
бағыттылық арқылы шешу, стандартсыз шешімдер іздестіру, ақпараттар
жинау менөңдеу, инновациялық технологияларды енгізу;
- жаттығулардың құру ретін модельдеу, жобалау, енгізу мен тиімділігін
бағалау;
- сабақтар мен жаттығу сабақтарын, сабақтан тыс шараларды, түрлі
деңгейдегі тапсырмаларды, оқушылардың өзіндік жұмыстарын,
мұғалімнің, жаттықтырушы мен щұғылданушының алда тұрған жұмыс
барысын жоспарлауы мен модельдеуін, оқу-тәрбие қызметін
ұйымдастырудың әдістері, тәсілдері мен формаларының мазмұны мен
құрылымын іріктеуді, іс-әрекет кезеңдерін бөліп көрсету мен міндеттер
жүктей білу моделін құра білу.
- гностикалық функциясы жекелеген тәлім алушы мен ұжымның зерттелуі
мен диагностикасын, тәлім алушының білімділік және тәрбиелік деңгейі,
олардың дене дамуы мен спорттық дайындығы және өзін іс-әрекет
субъектісі ретінде қарастырудан тұрады
Ұйымдастыру-басқару құзіреттілігі келесі
қабілеттерде көрінеді:
оқу-тәрбие, жаттығу, жарыс және бұқаралық жұмыстарды
ұйымдастыру тәсілдерін меңгергенде

тәлім алушылардың оқу-жаттығу мен жарыс қызметін және
өзінің педагогикалық қызметін басқаруда

пән материалын еркін түрде меңгеруі және оның практикалық
мәнін іс-жүзінде көрсете алуы

проблемалы оқу-тәрбие жағдайларында тиімді педвгогикалық
шешімдер қабылдай білуде
дене тәрбиесі мен спорттық жаттығулардың әдістері мен
тәсілдерін ғылыми негізделген тұрғыда пайдалану, оларды
практикада қолдана білуде

ДШ мен С қуатын тәрбиелік іс-әрекетте пайдалана білуде
Конструкциялық-жобалау құзіреттілігі
қарастырады:
жаттығу процесін, спорт жұмыстарын ұйымдастырумен байланысты көп
жылдық дайындық барысында стратегиялық, тактикалық, жедел,
ағымдық міндеттерді алдын-ала жоспарлауды;
өзінің іс-әрекетімен қоса қол астындағылардың да жұмысын, жарыс
жүйесін жоспарлауды, мақсаттар жүйесін құра білуді, оларды іске
асыруды және оған қол жеткізуге қажетті ресурстарды анықтауды;
талап етілген түрде басқару шешімдерін рәсімдеуді;
түрлі деңгейдегі жарыстар өткізуді;
оқушылардың бос уақытын, сыныптан тыс және мектептен тыс
шараларды өткізуді, бұқаралық спорттық шараларды ұйымдастыруды,
алға қойылған міндеттерді шешу тәсілдерін жасау, дене шынықтыру-
рекреациялық қызмет мазмұнын, тұрғындардың түрлі топтары
арасында белсенді демалыс ұйымдастыруды (жасы, жынысы,
қызығушылығы мен тұрғылықты жеріне және денсаулық жағдайына
байланысты, т.б.) салауатты өмір салының әдістері мен тәсілдерін және
белсенді демалысты насихаттауды жобалау;
типтік спорттық құрылыстар мен олардың құрал-жабдықтарына
қойылатын нормалық талаптарды ескеру мен спорт алаңдарын,
трассалық тренажер залдары арқылы құрылыс салу туралы білімдер
мен жоспарлау негіздерін меңгеру
ӘЛЕУМЕТТІК-ЭТИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Дене шынықтыру мен спорт мамандығы бойынша бакалаврға қажетті:
- жалпы интеллектуалды біліктіліктерді меңгеру (гностикалық, жобалық,
конструктивті, қатынастық, ұйымдастырушылық);
- білімберу отбасы, дін, спорт, әлеуметтік қатынаста, тұтынушы,
жұмыскер, меншік иесі ретінде әлеуметтану мәселелерінде құзырлы болу;
- отбасы бюджетінің экономикалық есебін құрай білу, дене шынықтыру
және спорт бойынша сұранысты, ұсынысты қызмет көрсету нарығында
болжай білу;
- әлеуметтік жағдайларды жетілдіру дағдыларына ие болу;
- бұқаралық әлеуметтік ұйымдардың пайда болуы мен дамуының негізгі
көздерін, негізін білу және оларды талдай білу;
- тұлғаға деген әлеуметтік қалыптасу факторлары, негізгі заңдылықтарды
және дене шынықтыру мен спорт саласында спортшы туралы арнайы
әлеуметтік топ уәкілі ретінде әлеуметтік мінез – құлық түрлерін реттеу
туралы ғылыми түсінікке ие болу;
- дене шынықтырудың маңызын, оның адам өміріндегі ролінің маңызын
түсіну, әлеуметтік тәжірибені алу, сақтау, біреуге беру тәсілдері туралы,
мәдениеттің базалық құндылықтары туралы көзқарасқа ие болу;
- әлеуметтану зерттеулерінің әдістемесі мен техникасын меңгеру;
- кәсіптік қызмет саласында құқықтық және адагершілік – этикалық
нормаларды, спорттық этиканы білу.
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҰЙЫМДАСТЫРУ-БАСҚАРУ
ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Дш және С саласындағы экономикалық қызмет саласының негіздері мен
ДШ мен С саласындағы тауарлық-қаржылық қатынастарды, ДШ мен С
саласын материалдық-техникалық және қаржылық тұрғыдан қамтамасыз
ету, ДШ мен С саласындағы мамандардың шетелдерде білім алуын,
дайындалуын, жұмыс істеуін қамтамасыз ету, ДШ мен С-ты жоспарлау,
болжау және дамыту мәселелері;
ДШ мен С-ның тиімділігі туралы экономикалық тұрғыдан бағалау және
республикадағы ДШ мен С-ның қазіргі экономикалық жағдайлары туралы
көзқарасқа ие болу;
Дене шынықтыру және спорт ұйымдарының сыртқы экономикалық
қызметі, халықаралық саяси өмір ағымдары, Қазақстандағы және әлемдегі
саяси жағдайлар туралы, оның қазіргі саяси аренадағы рөлі мен статусы,
спорттық жетістіктердің саяси мәні туралы

Ұқсас жұмыстар
Мұғалім тұлғасы
Педагогикалық құзыреттілік ұғымы
Мұғалімнің құзыреттілігі
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Мұғалімнің этнопедагогикалық құзыреттілігі
Әрбір мұғалімнің кәсіби
Медицина қызметкерінің коммуникативті білгерлігі - кәсіби маңызды қасиет
БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАСТАУЫШ
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі
Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі, үздіксіз кәсіби өсуінің факторлары
Пәндер