Оқушы әрекеті


Slide 1

Тексерген: Базарбекова Р. Ж.

Орындаған: Нурлан А. Н.

АКТ оқулығындағы Блум таксономиясының қолдану дағдысын қалыптастыруға арналған тапсырмалар

Slide 2

Бенджамин Блум - америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы. Пенсильванияда Ленсфорд қаласында туылған, «Блум таксономиясы» атты кітабында өз теориясын дамытқан.

1956 жылы Бенджамин Блумның төрағалық етуімен білім беру комитеті әзірлеген Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясының мақсаты - оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру.

Блум таксономиясы

Бенджамин Блум

(1913-1999 жж. )

Slide 3

Таксономия түсінігі

Таксономия (грекше. táxis - орналасу, құрылыс, тәртіп және nómos - заң) .

Таксономия - олардың иерархиясын (белгілі бір құрылымдағы бірізділігін, реттілігін) құрастыру мақсатында берілген нысандарды нақты бір өлшемдер мен қағидалар бойынша жіктеу.

Таксономия барлық оқу мақсаттары мен нәтижелері бірдей маңызға, құндылыққа ие бола алмайтындығына негізделген.

Slide 4

Блум таксономиясы

Білімді игеруге бағытталған 6 қадам

Бағалау

Жинақтау

Талдау

Қолдану

Түсіну

Білім

Slide 5 Slide 6

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары

1. Білім

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Ақпараттық

деңгей

Slide 7 Slide 8

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары

2. Түсіну

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Тезаурустық

деңгей

(ғылыми тіл)

Slide 9 Slide 10

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары

3. Қолдану

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Методикалық

деңгей

Мұнда ережелерді, әдістерді, ұғымдарды, заңдарды, қағидаларды, теорияларды практикалық тұрғыдан қолдану кіреді.

Slide 11 Slide 12

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары.

4. Талдау (Анализ)

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Технологиялық

деңгей

Slide 13 Slide 14

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары.

5. Жинақтау (синтез)

Ғылымда білімді

қабылдау мен қолдануды

5 деңгейге бөледі.

Зерттеушілік

деңгей

Slide 15 Slide 16

Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне

негізделген сабақ жоспары.

6. Бағалау

Мен ойлаймын, яғни мен өмір сүріп жатырмын.

Slide 17

Б. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар үлгісі

Таным мен ойлау түрі

МАЗМҰНЫ

Үйренушілерге қойылатын

СҰРАҚТАР (мысалдар)

Үйренушілерге берілетін ТАПСЫРМАЛАР

Таным мен ойлау деңгейі

Б

А

Ғ

А

Л

А

У

Даулы және пiкiрталас туғызатын мәселелер бойынша шешiм қабылдап, оны дәлелдеу.

Оқушылар өз ойларын, идеяларын, пайымдауларын мазмұндап, оларды негiздеуi қажет. Бұл деңгейде олар өз позицияларын нақтылық, логикалық жүйелiлiк, дәйектiлiкке негіздеуі қажет.

- Сiздiң ойыңызша бұл дұрыс/бұрыс, маңызды ма/емес пе?

- Мұны жақтайсыз (немесе оған қарсысыз) ба?

- Былай (немесе олай) жасаса, дұрыс бола ма?

-Мұның жағымды/жағымсыз, оң/сол, ұтымды/ұтымсыз жақтары қандай?

Тиянақтау, салмақтау, бағалау, рейтингілеу, салыстыру, қайта қарастыру, рет-ретімен қою, сұрыптау, таңдау, өлшеу, жазу, жақтап не жоққа шығаратын дәлелдер келтіру, шешім қабылдау

Ж

о

ғ

а

р

ғ

ы

Slide 18

1-2. Пәндер бойынша тапсырма түрлері

1. Білу

1. Ақпарат ұғымына анықтама беріңіз.

2. Мәтінді қалай пішімдеуге болады?

3. Алмасу буфері қалай іске асырылады?

4. Өз даусыңды жаз.

5. Түс параметрлерін атаңыз.

2. Түсіну

1. Қандай программалар дыбыс файлдарын тыңдауға арналған?

2. Жазылған дыбыс қандай екенін айтыңыз.

3. Графика ұғымын өз сөзіңізбен қысқаша айтып беріңіз.

Slide 19

3-4. Пәндер бойынша тапсырма түрлері

3. Қолдану

1. Компьютерде берілген сөздің әрбірін қолданып сөйлем құрастырыңыз.

2. Компьютерде дыбыс жазу параметрін қалай орнатуға болатындығын зерттеп көр.

3. Paint редакторын іске қосыңыз.

4. Сурет салу үшін түстер параметрлерін ашып көр.

4. Талдау

1. Бұл редакторлардың қайсысын нақты қолдана аламыз?

2. Түстер ұқсастығы.

3. Презентацияға ақпаратты қалай алатынын үш белгі бойынша бөліңіз.

4. Талқыланған мақаладан үш дерек пен үш пiкiр табыңыз.

Slide 20

5-6. Пәндер бойынша тапсырма түрлері

5. Жинақтау (синтез)

1. Мәтіндік ақпаратты жаңа бетке көшіріңіз.

2. Жазылған ақпаратты сақтаңыз.

3. Графикада құрал саймандарды қалай қолдану керектігін түсіндіріңіз.

6. Салыстырмалы бағалау

1. Не себепті терезе батырмаларының қызметін толық білу маңызды?

2. Графика мен түс параметрлерін салыстырыңыз.

3. Қазiргi заманда оқушыларға АКТ құралдарын қолдану керек пе?

4. Неліктен слайдтар белгілі бір тізбекпен құрылады? Пiкiрiңiздi дәлелдеңiз.

Slide 21

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ғылымда білімді
Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі
Топтық жұмыстың мақсаты
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Дамыта оқытудың тиімділігі
Оқушының ойлау
Оқушылардың жобалау және зерттеу жұмысының мәдениеті критериялары
Дамыта оқыту технологияиясы
Бастауыш сынып окушыларының психологиялық ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz