Жаман кері байланыс


Slide 1

Дәріс 6. Коммуникациялар

ЖОСПАР

1. Коммуникация түсінігі және тиімді басұару үшін маңызы

2. Коммуникациялық процесс және оның негізгі элементтері мен кезеңдері

3. Тұлғааралық коммуникациялар. Кедергілер мен оларды еңсеру жолдары

4. Ұйымдастырушылық коммуникациялар. Кедергілер мен оларды еңсеру жолдары

Slide 2

Клод Шеннон

Slide 3

Коммуникацияны объектке немесе оқиғаға қатысты жалпы немесе ішінара ақпаратты алу үшін сөздерді, әріптерді, символдарды немесе ұқсас құралдарды пайдалану ретінде қолдану деп анықтама беруге болады.

Бұл анықтамада К. үш аспекті бар:

- кейбір адамдар басқалармен қатынасқанда сөздерді, әріптерді немесе символдарды пайдаланады;

- объектілер туралы жалпы немесе ішінара ақпаратты алу өте маңызды болады;

- К. екі немесе одан көп адам катысады.

Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7

Коммуникациялар түрлері

Ұйым мен орта арасында:

- тұтынушылармен

- жұртшылықпен

- мемлекет органдарымен

- лоббисттермен

- кәсіподақтармен.

Деңгейлер мен бөлімшелер арасындағы коммуникациялар:

- төмен түсетін

- өрлеме

- әртүрлі бөлімдер (бөлімшелер) арасындағы К.

- «басшы-бағынышты» К.

- «басшы-жұмыс тобы» К.

Формалды емес коммуникациялар - сыбыстар таралатын арна. 80-99% сыбыстар жеткілікті деңгейге дейін дәл болады.

Slide 8

Коммуникация желі - ақпараттық ағындар көмегімен берілген процеске қатысушы индивидтердің белгілі жолмен қосылысы.

Сыртқы коммуникация желі жеткізушілерді, тұтынушыларды, бәсекелестерді және мемлекет органдарын қамтиды.

Ішкі коммуникация желі осы басшының өзінің бастығы, бағыныштылары және әріптестері арасында болады.

Әртүрлі саннан тұратын коммуникация желінің үлгілері:

из 3 человек:

Slide 9 Slide 10

Коммуникациялық стиль - индивидтің басқалармен өзінің қатынастарын құру жолын қалау.

Коммуникациялық стильдерді матрица түрінде көрсетуге болады:

Slide 11

жоғары

төмен

Коммуникациядағы ашықтық

Коммуникациялық стильдер

төмен

Кері байланыстың адекваттылығы

жоғары

Өзіңіз үшін «саудаласу»

5

1

2

3

4

Өзіңді ашу

Өзін таныту (Реализация себя)

Өзін қорғау

Өзін өзі жабық ұстау

Slide 12

К. Шеннон К. моделі 5 элементтен тұрады: ақпарат көзі, таратқыш, байланыс арнасы, қабылдағыш, баратын жер ақпаратты тұтынушы. Бұл электрондық схемаларға арналған болатын.

Басқару үшін К. моделін әзірлегенде басқарушылық қызметтің, коммуникациялық процесс ретінде, ерекшеліктерін ескеру қажет.

Шу кедергілерін сигналдың (хабар таратудың) сапасын төмендететін факторлары ретінде белгілеуге болады.

Slide 13

Коммуникациялық процестің элементтері:

1. Жіберуші - идеяларды ойлап табатын немесе ақпаратты жинап жіберетін тұлға.

2. Хабар - символдар көмегімен кодталған ақпараттың өзі.

3. Арна - ақпаратты жіберу құралы.

4. Алушы - ақпаратты алатын және түсінетін тұлға.

Slide 14

Коммуникациялық процестің кезеңдері:

1. Идеяның тууы

2. Кодтау және арнаны таңдау

3. Жіберу

4. Декодтау

Slide 15

Коммуникациялық процестің моделі

Жіберуші

хабарды

кодтайды

Алушы

хабарды

декодтайды

Кедергілер

Кері байланыс

Кері

декодталған

хабар

Кері

декодталған

хабар

Арналар

Slide 16

Ақпаратпен алмасу процесі кері байланысы және шу бар жүйесі ретінде

Slide 17

Тұлғааралық коммуникациялар жолындағы кедергілер

Қабылдап түсінуден туатын кедергілер

Семантикалық кедергілер

Вербальды емес символдар

Жаман кері байланыс

Жаман «тыңдау»

Slide 18

Тұлғааралық коммуникациялардың қайтарымын жоғарылату жолдары:

- өз идеяңды біреуге айту алдында жақсы ашып алыңыз

- өз ойыңды дәл жеткізетін сөздерді қолданыңыздар

- өзіңіздің қалпыңызды, қимылдарыңызды және дауыс ырғағыңызды қадағалаңыз

- эмпатия және ашық жүзіңізден көрінсін Эмпатия - ол басқа адамдардың сезіміне көңіл бөліңіз (адамның терісіне кіруге дайындық)

- кері байланысты орнатуды көздеңіз.

Slide 19

Тиімді тұлғааралық К. жетуде уақытты таңдау үлкен рөл атқарады. Бұл жерде келесі ережелерді ұстанады:

- орта деңгейдегі жетекшілер өздерінің бағыныштыларынан бұрын хабарды есту керек;

- осы хабар жолданған адамдар оны бір уақытта алуы қажет;

- хабарды жіберерде бір хабар екіншісімен шатаспағанын ескеру қажет;

- сыбыс, өсек және болжаулар жол бермеу үшін ақпарат дер кезінде жеткізілу керек.

Slide 20

Коммуникация арналарының өткізу қабілеті бойынша сыныптау

Ең сыйымды

арна Артықшылықтары Кемшіліктері

(личное общение, двусторонняя (не ведется запись,

направленность, быстрая обратная связь) спонтанность, сложность

распространения

информации)

Ең төмен

сыйымды

арна

Разговор

лицом к лицу

Телефон

Э-почта, интранет

Письма, записки

Формальные отчеты, доски объявлений

Slide 21 Slide 22

Ұйымдастырушылық коммуникациялардағы кедергілер:

- хабарларды бұрмалау

- ақпараттық шамадан тыс жүктемелер

ұйымның құрылымы қанағатты болмауы

Slide 23

Ұйымдағы коммуникацияларды жетілдіру жолдары:

ақпараттық ағындарды реттеу

басқарушылық әрекеттер

- кері байланыс жүйесі

- ұсыныстарды жинау жүйесі

- ақпараттық бюллетеньдер

- заманауи ақпараттық технологиялар, телефондар, электроника, пошта, компьютерлер, INTERNET жүйесі

Slide 24

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Армандастар қайда
Қалыптастырушы мұғалім мен оқушы бағалау бағасыз бағалау қызметін түзету
Көркем шығармалардан орта бағдарламасына көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, сілтеме жатқа айту
Жомарттық пен сараңдық
Сұхбаттасушыға ешқашан
Ұялы телефондардың түрлері
Танысу рәсімі жаттығуы
Сөйлемнің айқындауыш мүшелері
Бағалау шкаласы
Жаңартылған бағдарлама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz