Агроөнеркәсіптік кешеніндегі маркетингтік қызметтің даму жағдайын талдау


Slide 1

Агроөнеркәсіптік кешеніндегі маркетингтік қызметтің даму жағдайын талдау

Орындаған: Қуатқан А. Н.

Қабылдаған: Бакирбаева П. А.

Slide 2

КІРІСПЕ

Агроөнеркәсіп кешенін тұрақты дамытуда маркетингтік қызметті қолдануды жетілдірудің негізгі алғышарттарын табысты жүзеге асыру үшін нарық қажетілігіне сай келетін және аймақтың халық шаруашылығы кешенін индустриальды-инновациялық дамыту мақсаттарына толық жауап беретін, халықтың өмір сүру жағдайын жақсартуға қол жеткізуге мүмкіндік жасайтын сала құрлымын анықтау керек. Бұл әсіресе Оңтүстік Қазақстан облысының салалық жетілдірілмеген және ұйымдық құрылымдарының ұсақтығы мен технологиялық жетілмеген агроөнеркәсіп кешені үшін маңызды. Осыған байланысты агроөнеркәсіп кешенін тұрақты дамытуда маркетингтік қызметті жетілдіруді қамтамасыз ету Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығының болашақтағы жағдайын зерттеудің ғылыми әдісі ретінде ұзақмерзімді және ортамерзімді болжамдар жасау негізінде жүзеге асуы тиіс. Сонымен қатар қазіргі таңда болжам тек болашақты болжау емес, сонымен бірге маңызды стратегиялық шешімдерді қабылдауды негіздеу болып табылады.

Slide 3

Аймақта ауыл шаруашылығы өндірісін дамытуда маркетингтік қызметті қолдану

Slide 4

Қазақстан аймақтарында агроөнеркәсіп кешенінде маркетингтік қызметті жетілдірудің төмендегі стратегиялық бағыттарын :

Slide 5

Аймақтық деңгейде маркетингтік қызметке деген қажеттілік

Slide 6

Агроөнеркәсіптік кешенін тұрақты дамытудың концепциясын іске асыру жөніндегі бірінші кезектегі шаралардың аймақтық бағдарламасының орындауда басты міндеттердің бірі ауыл шаруашылығы саласының бәсеке қабілеттілігін арттыру үшін кешенді шаралар жүйесін қарастыру. Бұл міндетті орындауда агроөөнеркәсіп кешеніне мемлекеттік қолдау аясында нарық талаптарына бейімделе жұмыс істеуі үшін қаржылық қолдау мен қатар маркетингтік қызметті жетілдіру бүгінгі күнде басты орынға шығып отыр. Осы мақсатта маркетингтік қызметті жетілдірудің бастысы ауыл шаруашылығы саласының инвестициялық тартымдылығын арттыру, агросфера субьектілерінің өзара байланыс жүйесін дамыту мақсатында электрондық сауда желісін дамыту, сонымен бірге сала ішіндегі сфераларда кластерлік желіні қолдауды күшейту арқылы шарушылық субьектілерінің қызметін ұйы мдастыруға мүмкіндік артады

Slide 7

Қазақстандағы жағдайы

Бүгінгі таңда Қазақстанның ауылшаруашылық кәсіпорындары үшін, әсіресе қазіргі заманғы маркетингтік шараларды қолданбай, еркін нарықта жұмыс істеу өте қиын. Ауыл шаруашылығы мемлекеттік субсидиялардан шығарылғаннан кейін көптеген кәсіпорындардың басшылары бірқатар проблемаларға тап болды. Олардың кейбіреулері:

Slide 8

Қазақстандағы агромаркетинг мақсаты

Қазақстандағы агромаркетингтің және агробизнестің негізгі мақсатына қол жеткізу үшін халықтың ауылшаруашылық өнімдеріне қажеттілігін қанағаттандыру үшін жеткілікті мөлшерде өнім алу керек, ал өндіруші қалаған пайдаға ие болады. Агромаркетингтің негізгі функциясы - тұтынушылардың қажеттіліктеріне жауап беретін өнімді құруға бағытталған серіктестік саясатты ескере отырып және компанияға экономикалық қызметті ең жоғары тиімділікпен жүргізуге мүмкіндік беретін инновациялық саясатты ескере отырып, ауылшаруашылық өнімдерін өндіру және өткізу бойынша интеграцияланған қызметті ұйымдастыру. Маркетинг процесі сатып алушыны зерттеуден және оның қажеттіліктерін анықтаудан басталып, тауарларды сатып алумен аяқталады. сатып алушы және оның анықталған қажеттіліктерін қанағаттандыру. Маркетинг субъектілері жұмыс істейтін нарықты компания өзінің өнімдерін сататын «сатушы нарығы» және қажетті өндіріс компоненттерін сатып алатын «сатып алушы нарығы» деп бөлуге болады. Осылайша, маркетинг негізінен тауар сатушыларға да, сатып алушыларға да тиімді.

Slide 9

Агро маркетингтің дамуына кедергі болатын негізгі проблемалар

Қазіргі уақытта Қазақстандағы ауылшаруашылық және қайта өңдеу кәсіпорындарының көпшілігі қиын экономикалық жағдайда.

Slide 10

Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенінде кластерлер құру және дамыту

Slide 11

Кластерлер құру және дамыту

Slide 12

Астықты қайта өңдеу саласында кластер құруды 3 кезеңде жүзеге асыру жоспарлануда:

Slide 13

Қазіргі уақытта астық нарығында кластерлік тәсілді енгізу барысында келесі проблемалар туындайды:

Slide 14

Осы проблемаларды шешу үшін келесі шараларды жүзеге асыруға болады:

республикада астықты қайта өңдеудің экспорттық әлеуетін арттыру бойынша мемлекеттік стратегияны әзірлеу;

Астықты экспорттаушылар кластерін құру;

экспорттаушыларға жеңілдетілген несие беру, шикізат пен дайын өнімді тасымалдауға жеңілдетілген тарифтер, экспорттық жеткізілімдерге мемлекеттік кепілдіктер;

Астықты терең қайта өңдеу өндірісін дамыту - тиісті бағдарламаны әзірлеу.

Мұндай бағдарламаны республикадағы биоэтанол өндірісі бағдарламасымен байланыстырған жөн, бұл жалпы астықты терең өңдеу үлесін арттырады.

Slide 15

Маркетинг саласында нарықтың төрт түрі

1. Азық-түлік шикізаты нарығы. Бұл ұн және жарма, қант және т. б. сияқты салалар үшін негізгі болып саналады. Оның ерекшеліктері: өнімдердің салыстырмалы біркелкілігі, стандарттаудың жоғары деңгейі, тауарлардың көп мөлшерде сатылуы.

2. Жоғары өңделген тамақ өнімдерінің нарығы. Мұндағы өнімдер гетерогенді, ассортименті өте кең (темекі, кондитерлік өнімдер, консервілер, шұжықтар және т. б. ) осы тауарлар тобының көлемі мен ауқымы үнемі өсіп келеді.


Ұқсас жұмыстар
Кіші және Орта бизнесті қолдау бағдарламасы
Туристік компанияның мақсаты
Агроөнеркәсіп кешені. Агроөнеркәсіп кешеніндегі нарық
Агробизнес
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ АГРОӨНЕРКӘСІП КЕШЕНІНІҢ БИЗНЕС ӨКІЛДЕРІНЕ ТАЛДАУ
Маркетинг тік зерттеулер
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
МАҚСАТТЫ НАРЫҚТАР
МАРКЕТИНГ ЖӘНЕ МАРКЕТИНГТЕГІ
Білім беру ұйымындағы маркетинг
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz