Оқыту кезеңдері




Презентация қосу
Білім беру. Беларусь
Республикасыны,
Қырғызстандағы
және
Қазақстандағы білім
беру
Білім берудің пайда болуы мен дамуы
Адамзат қоғамы мәдени-тарихи
(өндірістік, ғылыми және т.б.)
тәжірибені аға ұрпақтан кіші ұрпаққа
берместен дами алмайды. Көптеген
ғасырлар бойы бұл үдеріс табиғи болып
өтті. Адамзат дамуының белгілі бір
кезеңінде (құл иеленушілік құрылыстың
кейінгі кезеңінде) әлеуметтік
тәжірибенің жинақталуы балаларды
тәрбиелеумен және оқытумен арнайы
айналысатын адамдарға қажеттіліктің
туындауына әкелді. Өскелең ұрпаққа
білім беру жүзеге асырылатын оқу
орындары пайда болды.
Беларусь
Республикасының
білім беру жүйесі
Беларусь Республикасының
білім беру жүйесінің негізгі
заңдары мен институттары
Білім беру жүйесі деп мемлекеттік білім
беру стандарттары мен бағдарламаларын
іске асыратын оқу-тәрбие мекемелері мен
білім беруді басқару органдарының
жиынтығы түсініледі.
Білім беру жүйесін дамытудың
факторлары:

қоғамдық өндірісті дамытудың деңгейі
және оның ғылыми-техникалық
негіздерін жетілдіру;

мемлекеттің саясаты және қоғамның
әртүрлі топтарының мүдделері;

білім беру саласындағы тарихи
тәжірибе мен ұлттық ерекшеліктер;

педагогикалық факторлар
(педагогикалық ғылым мен
практиканың даму деңгейі,
педагогикалық білім беру жүйесі және
т.б.) болып табылады.
Беларусь Республикасының ұлттық білім беру жүйесі:

1. мектепке дейінгі білім беру; жалпы орта білім;

2. мектептен тыс білім беру нысандары;

3. кәсіптік-техникалық білім беру;

4. арнаулы орта білім;

5. жоғары білім;

6. ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар
даярлауды;

7. кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау;

8. азаматтардың өз бетінше білім алуы.
Добавить изображение

Білім беру саласындағы мемлекеттік саясат қағидаттары
(«Білім туралы» РБ Заңы;

1. жалпы базалық білім берудің міндеттілігі;

2. міндетті жалпы орта білім беруге көшуді жүзеге асыру;

3. мектепке дейінгі, орта, кәсіптік-техникалық және
конкурстық негізде арнаулы орта және жоғары білімнің
қолжетімділігі;

4. білім беру деңгейлері мен сатыларының сабақтастығы мен
үздіксіздігі;

5. білім берудің ұлттық-мәдени негізі;

6. жалпыадамзаттық құндылықтардың, адам құқықтарының,
білім берудің гуманистік сипатының басымдығы;

7. ғылыми;

8. білім берудің экологиялық бағыты;

9. білім беруді басқарудың демократиялық сипаты;

10. білім берудің зайырлы сипаты.
Қырғызстандағы
Білім беру жүйесі
Ежелден бері қырғыздардың халық 1919 жылы Қырғызстанда
педагогикасының дәстүрлері тәрбие ересектерге арналған жалпы білім
жүйесі қалыптастырған деп саналды. беретін бастапқы курстар ашылды.
Арнайы. декретпен 18-40 жас
- Балаларды тәрбиелеу тәсілдері, аралығындағы азаматтарды хат
шеберлікке үйрету ежелден пен оқуға міндетті оқыту енгізілді. -
негізделген болатын. 1924 жылдың соңында
Қазіргі Қырғызстан аумағында орта Академиялық орталық құрылып,
ғасырдан бастап жазудың әртүрлі оның негізінде Қара-Қырғыз
түрлері қолданылған. Олардың ішінде ғылыми комиссиясы құрылды. -
ең көп тараған согдия жазуы болды. Білім беруді одан әрі жақсарту
Кейін қазақ, қырғыз, өзбек, ұйғыр мақсатында араб графикасының
жазулары үшін ортақ ұйғыр жазуы, орнына латын әліпбиін енгізу
шағатай әдеби жазуы, құлдық әліпби мәселесі қаралды. 1940 жылы бұл
және т.б. қолданылды. әліпби орыс графикасымен
ауыстырылды.

Кеңестік кезеңде білім беру саласында 1991 жылдың тамыз айында Қырғызстанның
үлкен жетістіктермен қатар тәуелсіздігін алуымен республикада ірі
айтарлықтай қателіктерге жол берілді. реформалар жүргізілді. Экономикалық
Дамыған елдердің білім беру қиындықтарға қарамастан, білім беру мен
жүйесінде жинақталған үздік мәдениет саласындағы көптеген өзгерістер
жетістіктер, озық тәжірибе мен іске асырыла бастады. - 1992 жылы Жоғары
әдістер пайдаланылмады. - Барлық Кеңес қабылдаған «Білім туралы» Заңды
пәндер партиялық қағидатқа басшылыққа ала отырып, онда дамыған
бағынышты және коммунистік елдердің білім беру жүйесі практикасының
идеологияның үлкен ықпалында барлық жетістіктері ескерілген, мектептерде,
болды. Ұлттық ағарту ерекшеліктеріне кәсіптік-техникалық оқу орындарында,
көңіл бөлінбеді. Жоғары, арнайы орта арнаулы орта оқу орындарында оқытудың
және кәсіптік-техникалық оқу жаңа тәсілдері мен әдістерін қолдана отырып,
орындарында барлық пәндер тек орыс уақыт талаптарына сәйкес мамандар даярлай
тілінде жүргізілді. бастады. - Түрлі үлгідегі барлық оқу
орындарында қырғыз тілі оқытылады. Бұған
1989 жылы қабылданған «Мемлекеттік тіл
туралы» Заң ықпал етті.

Мектеп білімі білім беру жүйесінің
негізгі буыны болып табылады және 3
сатыны қамтиды:

- бастауыш жалпы сыныптар;
- негізгі жалпы сыныптар;
- орта жалпы сыныптар.
Жалпы орта бiлiм туралы аттестаттың болуы
жоғары оқу орындарына түсу үшiн қажеттi шарт
болып табылады. Бюджеттік және келісімшарттық
оқыту нысандарындағы жоғары білім берудің
барлық бағыттары мен мамандықтарына қабылдау
Жалпыреспубликалық тестілеудің (ӨТБ) нәтижелері
бойынша ғана жүзеге асырылады.

- СБШ екі бөлімнен тұрады - талапкерді жоғары оқу
орнында оқыту мүмкіндігін анықтайтын жобалық
сипаттағы негізгі тест және мектеп
бағдарламасының материалына негізделген және
талапкерлердің білім деңгейін анықтайтын пәндік
тесттер. Қазіргі уақытта түлектер 6 пәндік тесттің
ішінен - химия, биология, шет тілі, математика,
тарих және физика сынақтарын таңдай алады.
2012 жылдан бастап Қырғыз Республикасы
жоғары білім берудің екі деңгейлі жүйесіне көшті,
ол бакалавр (240 кредит), магистр (120 кредит)
және маман (5 жыл оқу, бірқатар медициналық,
инженерлік мамандықтар мен шығармашылықпен
байланысты мамандықтар) дәрежесін алуға
мүмкіндік береді.
Жоғары оқу орнынан кейінгі оқу
бағдарламаларына аспирантура мен
докторантура кіреді. Диссертацияны қорғау
ғылым кандидаты (докторы) дәрежесін алуға
мүмкіндік береді. 2013 жылдан бастап 6 ЖОО-да
PhD бағдарламасы енгізілуде (философия
докторы).
Қазақстандағ
ы білім беру

Оқыту кезеңдері
Қазақстандағы білім беру жүйесі
республикадағы оқу бағдарламаларын
кәсіптік және жалпы болып екі түрге
бөлу әдетке сай ұйымдастырылған.
Бұдан басқа, бірнеше деңгей бар.
Мәселен, білім беру мектепке дейінгі,
орта, жоғары және дипломнан кейінгі,
немесе жоғары оқу орнынан кейінгі
болады.
Қазақстан Республикасындағы білім беру

Еліміздің барлық азаматтары міндетті Бастауыш кәсiптiк бiлiмге келсек,
түрде орта білім алуы тиіс. Сонымен оны алу мерзiмi, әдетте, екi
қатар, бірнеше деңгей бар. Орта жылдан үш жылға дейiн
білім ұғымына жалпы, бастауыш созылады, ал оны кәсiптiк
кәсіптік және орта техникалық лицейде немесе мектепте (жалпы
(немесе орта кәсіптік) білім кіреді. орта негiзiнде) жастар алады.
Мектепке балаларды алты-жеті Колледждер мен училищелер үш-
жастан бастап қабылдайды. Орта төрт курсқа арналған.
білім берудің үш сатысы бар:
бастауыш мектеп (бірінші сыныптан
төртінші сыныпқа дейін), негізгі
(бесінші сыныптан тоғызыншы
сыныпқа дейін) және жоғары
(оныншы және он бірінші сыныптар).
Ең дарынды оқушылар арнайы
бағдарламалар бойынша дарынды
балаларға арналған оқу
орындарында оқи алады, онда олар
өз әлеуетін толық аша алады.
Қазақстанда жоғары білім

Жоғары білім алу үшін алдымен мектепті, колледжді немесе училищені бітіру қажет.
Талапкерлер ҰБТ атауын алған бірыңғай стандартталған тестілеу нысанында бітіру және
түсу емтихандарын тапсырғаннан кейін түседі. Жаңа енгізілгенге дейін орта білім
алғандар басқа жұмыс жазуы мүмкін. Олар болған жағдайда кешенді тестілеуді тапсыру
қажет. Республика азаматтары байқаудан табысты өткеннен кейін шетелде білім алу
мүмкіндігін ашатын «Болашақ» деп аталатын халықаралық стипендияны ала алады.
Студент ЖОО бітіргенде ол бакалавр (бакалавриат төрт жыл оқуды білдіреді), маман (бес
жыл) немесе магистр (алты жыл) болады. Қазақстанда екінші жоғары білімді келісімшарт
негізінде ғана алуға болады. Бұл ретте оқыту екі-үш жылда жедел қарқынмен өтеді.

Еуразия ұлттық университеті, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Қарағанды
мемлекеттік университеті және т.б. жетекші жоғары оқу орындары болып
танылды.

Дипломнан кейінгі білім

Дипломнан кейінгі кәсіби даярлықты алу үшін
қазақстандықтар маман немесе магистр болуы тиіс.
Мұндай оқытуды аспирантура, ассистентура және
докторантура деп бөлу қабылданған. Елдiң
тұрғындарына конкурс табысты өткеннен кейiн
шетелде бiлiм алуға жұмсай алатын халықаралық
стипендия берiлуi мүмкiн. Аспиранттар 4 жылдан
аспайды, ассистенттер - 3 жылдан аспайды, ал
докторантура, әдетте, үш жылға созылады.

Шетелдіктерге арналған білім
беру
Қазақстанда тұрақты негізде тұратын
шетелдіктер республика азаматтары сияқты
білім ала алады. Қазақстанда білім беру үнемі
дамып келеді. Алайда, тегін оқуға құқық және
мемлекеттік стипендиялар алу мүмкіндігі ел
азаматтары үшін де, шетелдіктер мен
азаматтығы жоқ адамдар үшін де негіз қалаушы
фактор болып қала береді.

Халықаралық ынтымақтастық
Қазақстан Республикасының бiлiмi, ғылымы мемлекеттiк және халықаралық
бақылаумен және қамқорлықпен дамиды. Бұл орта мектептерге де, жоғары
оқу орындарына да қатысты. 2000 жылы Қазақстан мен Тәжікстан билігі өз
қызметін халықаралық институтты ұйымдастыруға бағыттады. Ол Орталық
Азия университетінің атауына ие болып, әлемдік тәжірибеде осы тектес
алғашқы мекеме болуы тиіс еді. Ұйым үш кампусқа ие болады, ал
Қазақстанда корпус елордаға жақын жерде салынды. 2003 жылы Азия даму
банкі техникалық қамтамасыз ету үшін мемлекетке 600 мың доллар бөлді.
Білім беру саласында Қазақстанмен Бейбітшілік корпусының мүшелері
үкіметтік емес сипаттағы ұйымның өкілдері ретінде де ынтымақтасты.
Білім берудің артықшылықтары
1) мектеп дайындығының әртүрлі нұсқалары;
2) бағалауды бақылаудың жаңа әдістерін енгізу
(бірыңғай мектеп журналы немесе электрондық
күнделік);
3) мұғалімдер мен оқушылар үшін шетелде
тағылымдамадан өту немесе тәжірибе алмасу
мүмкіндігі.
Білім берудің кемшіліктері
1) жақсы оқуға ынталандырудың болмауы;
2) бірыңғай мемлекеттік емтихан тапсыру үшін оқыту тест
жаттығуларымен алмастырылады, ал БЭК тестілерінің
өздері жеткілікті түрде ойластырылмаған;
3) жоғары оқу орнында жеткіліксіз пысықталған
тағылымдама жүйесі;
4) бағалаудың жетілмеген жүйесі;
5) көптеген білім беру мекемелерінде сыбайлас
жемқорлықтың гүлденуі және дамуы;
6) білікті мұғалімдердің жетіспеушілігі
Рахмет
Құттымұратова Аружан
Мұратбайқызы

Диз – 31 тобы

aruzhankuttumuratova@gmail.
com

Ұқсас жұмыстар
Пациенттер мен мейірбике қызметкерлерін оқыту
Оқыту функциялары
Сабақты мақсатты талдау
Интербелсенді сабақтың құрылымы
Кемтарларды жеккөрушіліктен қамқоршылыққа алуға дейін кезең
Педагогиканың шығу тарихы
Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері
Сауат ашу және жазу негіздері
Математика және оны оқыту
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Пәндер