Сағира Рахметова Қазақ тілін оқыту методикасы




Презентация қосу
Сағира Рахметова «Қазақ
тілін оқыту методикасы»
Ж.Нұржанова «Қазақ тілін
оқытудың тиімді жолдары
»
3-топ
Сағира Рахмето
ва «Қазақ тілін о
қыту методикас
ы»
Қызмет еткен орындары
1951 ж. Мектепте мұғалім болып жұмыс
жасады.
1954 ж. Мектеп редакторында жұмыс жасады.
1970-1975 жж. Абай ат. ҚазҰПУ жұмыс жасады.

Білімі:
1947 ж. факультет казахского языка и
литературы Институт им. А.С. Пушкина, г.
Орал
1966-1969 гг. Аспирантура Научно-
исследовательского института
Басқа да еңбектері:

2017-2019 ж.ж.:

Психологические особенности подготовки личности курсанта в
процессе повседневной служебно-боевой деятельности
Сборника кафедры «Педагогика и психология» «Жизнь и
профессинальная деятельность профессора Каракулова
Карабай Жамалбекулы» Алматы 2018
Здоровьесберегающие факторы, влияющие на работников
производства Хабаршы Алматы университет № 4 2018 жыл
«Этнопсихология» Издательство Университет Алматы, 2019
• Методика – метод, гректің metodos деген сөзінен шыққан, қазақша
зерттеу жолы деген мағынаны білдіреді.Қазақ тілін оқыту
методикасы- ана тілін ұғынудың заңдылықтарын және тіл туралы
білімді балаларға үйрету жолдары мен құралдарын зерттейтін
педагогикалық ғылым.Қазақ тілін оқыту әдістемесі – тарихи жағынан
дамыған, жетілген, теориялық негізі қалыптасқан, белгілі бір ғылыми
жүйеге келген ғылым.
• Бұл әдістеме, ең алдымен, оқушыға қандай тілдік категорияларды
үйрету керек , қандай әдіс – тәсілдер арқылы үйретуге болады
деген мәселерді қарастырады.
• Сондай ақ, қазақ тілін оқыту әдістемесі – қазақ әдеби тілінің
маңызын, әдіс –тәсілдерін, амалдарын, оқушыға ана тілінен білім
берудің, оны меңгертудің жолдарын үйрететін ғылым.
«Қазақ тілін оқыту
методикасы» 6 тараудан
тұрады.

I. Тарау – Қазақ тілін оқыту
методикасының пәні Еңбегіне пікір жазған Фаузия
II. Тарау – Сауат ашу және тіл Шамсиқызы Оразбаева –
дамыту методикасы филолог, педагогикалық
ғылымының докторы
III. Тарау – Оқу және тіл дамыту
методикасы
IV. Граматика және тіл дамыту
V. Жазу және тіл дамыту
VI.Тарау – Байланыстырып сөйлеу
методикасы
Оқулық Бастауыш оқыту педагогикасы мен
әдістемесі факультетінде оқыту әдістемесі
курсының бағдарламасына сәйкес жазылған.
Еңбекте бастауыш мектептегі өзгерістерге сай
жасалған оқу жүйесі ғылыми негізде
баяндалады. Оқулық Бастауыш оқыту
педагогикасы мен әдістемесі факультеттері
студенттеріне және бастауыш мектептің
мұғалімдеріне арналған.

Баспасы: «Рауан»,
Издательство Рауан
224 бет

2016жылы еңбегі қайта басылып
шыққан.
Ж.Нұржанова «Қаз
ақ тілін оқытудың т
иімді жолдары»
Нұржанова Ж. өзінің «Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары» атты әдістемелік
құралында оқыту әдістерін бес түрге жіктейді:

● түсіндіру әдісі – бұл әдіске ауызша баяндау - түсіндіру, әңгіме, сұрақ-жауап, д
әріс түрлері жатады.
● кітаппен жұмыс істеу әдісі – мұғалімнің түсіндіргенін кітаптан қарау - анықта
ма, түсініктер, жоспар, конспект, тезис, газет, журнал, сөздік, т.б. жұмыстар.
● көрнекілік әдіс – экскурсия, таблица, сурет, схема, карточка пайдалану т.б.
● техникалық құралмен жұмыс істеу әдісінің бірі - демонстрациялық әдіс – экр
ан бейнесі арқылы диафильм, кино, фрагмент, т.б, техникалық құралмен жұмы
с істеу.
● жаттығу әдісі – ауызша, жазбаша және суретпен жұмыс, тақтамен жұмыс, өз
бетінше жұмыс, қайталау, пысықтау кезінде ұлттық ойын элеметтерін пайдала
ну жұмысы.

Бұл кітап 2001ж Алматы қаласында
баспаға шыққан.
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте қазақ тілі грамматикасын оқыту
Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу
БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛДІН ДАМЫТУДА МНЕМОТЕХНИКА ӘДІСІНІҢ МАҢЫЗЫ
Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық жаттығулардың маңызы туралы ақпарат
Қазақ халық әдебиеті
Латын жазулы түркі жазба ескерткіштері
Бала тіліндегі грамматикалық қателердің сипаты
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілі
Пәндер