Қазақ тілін оқыту методикасы: Сағира Рахметова мен Ж. Нұржанованың әдістемелік құралдары мен тәсілдері


Slide 1

Сағира Рахметова «Қазақ тілін оқыту методикасы» Ж. Нұржанова «Қазақ тілін оқытудың тиімді жолдары»

3-топ

Slide 2

Сағира Рахметова «Қазақ тілін оқыту методикасы»

Slide 3

Қызмет еткен орындары

1951 ж. Мектепте мұғалім болып жұмыс жасады.

1954 ж. Мектеп редакторында жұмыс жасады.

1970-1975 жж. Абай ат. ҚазҰПУ жұмыс жасады.

Білімі:

1947 ж. факультет казахского языка и литературы Институт им. А. С. Пушкина, г. Орал

1966-1969 гг. Аспирантура Научно-исследовательского института

Slide 4

Басқа да еңбектері:

2017-2019 ж. ж. :

Психологические особенности подготовки личности курсанта в процессе повседневной служебно-боевой деятельности Сборника кафедры «Педагогика и психология» «Жизнь и профессинальная деятельность профессора Каракулова Карабай Жамалбекулы» Алматы 2018

Здоровьесберегающие факторы, влияющие на работников производства Хабаршы Алматы университет № 4 2018 жыл

«Этнопсихология» Издательство Университет Алматы, 2019

Slide 5 Slide 6

Методика - метод, гректің metodos деген сөзінен шыққан, қазақша зерттеу жолы деген мағынаны білдіреді. Қазақ тілін оқыту методикасы- ана тілін ұғынудың заңдылықтарын және тіл туралы білімді балаларға үйрету жолдары мен құралдарын зерттейтін педагогикалық ғылым. Қазақ тілін оқыту әдістемесі - тарихи жағынан дамыған, жетілген, теориялық негізі қалыптасқан, белгілі бір ғылыми жүйеге келген ғылым.

Бұл әдістеме, ең алдымен, оқушыға қандай тілдік категорияларды үйрету керек, қандай әдіс - тәсілдер арқылы үйретуге болады деген мәселерді қарастырады.

Сондай ақ, қазақ тілін оқыту әдістемесі - қазақ әдеби тілінің маңызын, әдіс -тәсілдерін, амалдарын, оқушыға ана тілінен білім берудің, оны меңгертудің жолдарын үйрететін ғылым.

Slide 7

«Қазақ тілін оқыту методикасы» 6 тараудан тұрады.

Тарау - Қазақ тілін оқыту методикасының пәні

Тарау - Сауат ашу және тіл дамыту методикасы

Тарау - Оқу және тіл дамыту методикасы

Граматика және тіл дамыту

Жазу және тіл дамыту

Тарау - Байланыстырып сөйлеу методикасы

Slide 8 Slide 9

Оқулық Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі факультетінде оқыту әдістемесі курсының бағдарламасына сәйкес жазылған. Еңбекте бастауыш мектептегі өзгерістерге сай жасалған оқу жүйесі ғылыми негізде баяндалады. Оқулық Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі факультеттері студенттеріне және бастауыш мектептің мұғалімдеріне арналған.

Баспасы: «Рауан», Издательство Рауан

224 бет

2016жылы еңбегі қайта басылып шыққан.

Slide 10

Ж. Нұржанова «Қазақ тілін оқытудың тиімді жолдары»

Slide 11

Нұржанова Ж. өзінің «Қазақ тілін тиімді оқыту жолдары» атты әдістемелік құралында оқыту әдістерін бес түрге жіктейді:

түсіндіру әдісі - бұл әдіске ауызша баяндау - түсіндіру, әңгіме, сұрақ-жауап, дәріс түрлері жатады.

кітаппен жұмыс істеу әдісі - мұғалімнің түсіндіргенін кітаптан қарау - анықтама, түсініктер, жоспар, конспект, тезис, газет, журнал, сөздік, т. б. жұмыстар.

көрнекілік әдіс - экскурсия, таблица, сурет, схема, карточка пайдалану т. б.

техникалық құралмен жұмыс істеу әдісінің бірі - демонстрациялық әдіс - экран бейнесі арқылы диафильм, кино, фрагмент, т. б, техникалық құралмен жұмыс істеу.

жаттығу әдісі - ауызша, жазбаша және суретпен жұмыс, тақтамен жұмыс, өз бетінше жұмыс, қайталау, пысықтау кезінде ұлттық ойын элеметтерін пайдалану жұмысы.

Бұл кітап 2001ж Алматы қаласында баспаға шыққан.

Slide 12

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Ғали Бегалиевтің әдістемелік мұралары: қазақ тілін оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен өміршеңдігі
Мектепке дейінгі балаларға қазақ тілін байланыстырып сөйлеу арқылы оқыту: әдістемелік-тәжірибелік жоба
Бастауыш мектепте қазақ тілінің грамматикасын оқыту: морфология мен әдістемелік тәсілдер
Қазақ тілін оқыту әдістемесі: орыс аудиториясына арналған әдістер мен педагогикалық құзыреттілік
Ахмет Байтұрсынов - қазақ тілін оқыту әдістемесінің негізін қалаушы
Педагогика әдіснамасы: оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары
Компьютерлік оқыту технологиялары және қазақ тілін оқытудағы тиімділігі
Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі
Қазақ әдебиеті пәндерін оқыту бағдарламасының құрылымы мен әдістемелік талаптары
Пирамидалық қарым-қатынас арқылы қазақ тілін меңгертудің интерактивті тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz