Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл


Slide 1

Төлеутай Аружан

Базарбекова Нұрсая

Сматаева Аққу

Slide 2

оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды, мұнда тақырыптар әртүрлі деңгейде қайталанады, кейде бір тоқсан аясында, кейде әр тоқсан сайын;

әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі, мұнда тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғыға қарағағанда анағұрлым күрделі әрі тереңдетіліп оқылуы тиіс;

жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады, мұнда деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отыруы.

Slide 3

Білу

Нақты іс-әрекетті іске асыру

Түсіну

Іс-әрекеттің мазмұнын сипаттау

Қолдану

Алған білімін күнделікті өмірде қолдана, іске асыра білу

Анализ

Әрекетті екінші әрекетпен салыстыру

Синтез

Салыстырған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын салыстыру.

Бағалау

Сарапталған бүтін дүниеге баға беру. Өз көзқарасын, пікірін айта білу

ЕКІНШІ ЕРЕКШЕЛІГІ

Slide 4

Мақсаттар

Сұрақ үлгілері

Пайдаланатын етістіктер

Білу

Не? Кім? Қашан? Не … үлгісі болып табылады? … не тұспалданады?

Еске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелесу, табу, ұсыну

Түсіну

… басқаша қалай түсінуге болады? … бұл үлгі болып табыла ма? Мен мұны өз сөзіммен сипаттай алам ба?

Қайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, тарату, мойындау, түсіндіру, айқындау, әңгімелеу

Қолдану

Бұл қалай пайдаланылады? Бұл немен байланысты? … қандай жағдайларда?

Көрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу

Анализ

Неге? Қалай? … себебі ен болып табылады? Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? … себебі қандай? … бір-бірімен қалай үйлеседі?

Ажырату, саралау, жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу

Синтез

Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен қалай байланысты?

Тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау

Бағалау

Бұл жақсы ма және неліктен?

Бұл қисынды ма және неліктен?

Жорамалдау, бағалау, таңдау, анықтау, санау, өлшеу, айыптау

Slide 5

7-сынып

7. 4. 1. 3 халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние жүзінің тарихи-мәдени (өркениеттік) аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді

8-сынып

8. 4. 1. 3 елдердің демографиялық жағдайын талдап, басты демографиялық көрсеткіштерін есептейді (халық саны, туу және өлім коэффициенттері, табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштер, ұлттық және діни құрам)

9-сынып

9. 4. 1. 3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын анықтайды

«География» пәні

Slide 6

Ұзақ мерзімді жоспарлау

· Оқу бағдарламасы

· Пәннің мазмұны

Орта мерзімді жоспарлау

· Жұмыс сызбасы

· Тізбектелген сабақтар

Қысқа мерзімді жоспарлау

· Жеке, дербес сабақ

Slide 7

Рухани құндылықтар

Дағдылар

• шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

• сын тұрғысынан ойлау;

• қарым-қатынас жасау қабілеті;

• білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;

• өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

• проблемаларды шешу қабілеті;

• жауапкершілік;

• ғылыми-зерттеу дағдылары;

• денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

• қарым-қатынас дағдылары (тілдік дағдыларды қоса алғанда) ;

• өмір бойы оқуға дайын болу.

• жеке және топпен жұмыс істе

· Акт саласындағы дағдылар

Slide 8

АЛТЫНШЫ ЕРЕКШЕЛІГІ

Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою болып табылады.

Орта білім деңгейі/ сынып, пәні

НЕГІЗГІ

5-6-сыныптар

Жаратылыстану

7-9-сыныптар

Химия

Биология

Физика

География

ЖАЛПЫ

Жаратылыстану-математикалық бағыт

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт

10-11-

сыныптар

Химия (тереңдетілген деңгей)

10-11-

сыныптар

Жаратылыстану (стандартты деңгей) : химия, биология, физиканы ықпалдастыру

Биология (тереңдетілген деңгей)

Физика (тереңдетілген деңгей)

География (стандартты деңгей)

География (тереңдетілген деңгей)

Slide 9

Бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сай келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударуы.

ЖЕТІНШІ ЕРЕКШЕЛІГІ

Жаңартылған білім мазмұнында бағалаудың критериалдық жүйесі мұғалімге оқушының білімін, ептілігін және дағдысын анықтап қана қоймай, сонымен қатар оларды оқушының функционалдық сауаттылығымен байланыстырып қарауға мүмкіндік береді. Жаңартылған білім мазмұнындағы критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді.

Жаңартылған мазмұндағы білім беруде, оқыту әдістерінің кез келген түрін белсенді әрекетке айналдыру- мұғалімнің әдістемелік шеберлігі мен шығармашылық ізденісіне байланысты болмақ.

Slide 10

ГЕОГРАФИЯ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ТҮРЛЕРІ МЕН ӘДІСТЕРІ

Сабақ түрлері

жаңа білімді игеру сабағы

білімді тәжірибеде қолдану сабағы

өткен тақырыпты пысықтау және қайталау сабағы

білімді бақылау және жинақтау сабағы

аралас сабақ

жеке

жұптық;

топтық;

ұжымдық, яғни құрамы ауысып отыратын жұптардағы жұмыс.

Slide 11

«География» пәнінде оқытуда мұғалімдер төмендегідей педагогикалық тәсілдерді қолданады:

ЖББМ

Knowledge

Brainstorming

Тұлғаға бағдарланған тәсіл

Коммуникативтік тәсіл

Жоба орындау тәсілі

Құндылықтарға бағдарланған тәсіл

Саралап оқыту тәсілі

Іс-әрекеттік тәсіл

Зерттеу тәсілі

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Slide 12
Ұқсас жұмыстар
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Барлық оқушы
ЕББҚ Бар балаларды ППҚ
ТАНЫМДЫҚ УӘЖДЕМЕЛЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ІРІКТЕУ
Интербелсенді әдіс - тәсілдер
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Білім берудегі инновация
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Болашақ шетел тілі пəні мұғалімдерінің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz