Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл



Төлеутай Аружан
Базарбекова Нұрсая
Сматаева Аққу

оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды, мұнда тақырыптар әртүрлі деңгейде қайталанады, кейде бір тоқсан аясында, кейде әр тоқсан сайын;
әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі, мұнда тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғыға қарағағанда анағұрлым күрделі әрі тереңдетіліп оқылуы тиіс;
жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады, мұнда деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отыруы.

Білу
Нақты іс-әрекетті іске асыру
Түсіну
Іс-әрекеттің мазмұнын сипаттау
Қолдану
Алған білімін күнделікті өмірде қолдана, іске асыра білу
Анализ
Әрекетті екінші әрекетпен салыстыру
Синтез
Салыстырған әрекеттің жақсы-жаман жақтарын салыстыру.
Бағалау
Сарапталған бүтін дүниеге баға беру. Өз көзқарасын, пікірін айта білу
ЕКІНШІ ЕРЕКШЕЛІГІ

Мақсаттар
Сұрақ үлгілері
Пайдаланатын етістіктер
Білу
Не? Кім? Қашан? Не … үлгісі болып табылады? … не тұспалданады?
Еске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелесу, табу, ұсыну
Түсіну
… басқаша қалай түсінуге болады? … бұл үлгі болып табыла ма? Мен мұны өз сөзіммен сипаттай алам ба?
Қайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, тарату, мойындау, түсіндіру, айқындау, әңгімелеу
Қолдану
Бұл қалай пайдаланылады? Бұл немен байланысты? … қандай жағдайларда?
Көрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу
Анализ
Неге? Қалай? … себебі ен болып табылады? Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? … себебі қандай? … бір-бірімен қалай үйлеседі?
Ажырату, саралау, жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу
Синтез
Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен қалай байланысты?
Тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау
Бағалау
Бұл жақсы ма және неліктен?
Бұл қисынды ма және неліктен?
Жорамалдау, бағалау, таңдау, анықтау, санау, өлшеу, айыптау

7-сынып
7. 4. 1. 3 халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүние жүзінің тарихи-мәдени (өркениеттік) аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді
8-сынып
8. 4. 1. 3 елдердің демографиялық жағдайын талдап, басты демографиялық көрсеткіштерін есептейді (халық саны, туу және өлім коэффициенттері, табиғи және механикалық өсім, жалпы өсім, жас-жыныстық көрсеткіштер, ұлттық және діни құрам)
9-сынып
9. 4. 1. 3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын анықтайды
«География» пәні

Ұзақ мерзімді жоспарлау
· Оқу бағдарламасы
· Пәннің мазмұны
Орта мерзімді жоспарлау
· Жұмыс сызбасы
· Тізбектелген сабақтар
Қысқа мерзімді жоспарлау
· Жеке, дербес сабақ

Рухани құндылықтар
Дағдылар
• шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;
• сын тұрғысынан ойлау;
• қарым-қатынас жасау қабілеті;
• білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті;
• өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
• проблемаларды шешу қабілеті;
• жауапкершілік;
• ғылыми-зерттеу дағдылары;
• денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;
• қарым-қатынас дағдылары (тілдік дағдыларды қоса алғанда) ;
• өмір бойы оқуға дайын болу.
• жеке және топпен жұмыс істе
· Акт саласындағы дағдылар

АЛТЫНШЫ ЕРЕКШЕЛІГІ
Білім беру деңгейлері аралығында пән бойынша сабақтастықты ескеруге мүмкіндік беретін толық оқу курсы бойынша педагогикалық мақсат қою болып табылады.
Орта білім деңгейі/ сынып, пәні
НЕГІЗГІ
5-6-сыныптар
Жаратылыстану
7-9-сыныптар
Химия
Биология
Физика
География
ЖАЛПЫ
Жаратылыстану-математикалық бағыт
Қоғамдық-гуманитарлық бағыт
10-11-
сыныптар
Химия (тереңдетілген деңгей)
10-11-
сыныптар
Жаратылыстану (стандартты деңгей) : химия, биология, физиканы ықпалдастыру
Биология (тереңдетілген деңгей)
Физика (тереңдетілген деңгей)
География (стандартты деңгей)
География (тереңдетілген деңгей)

Бөлімдердің мазмұны мен ұсынылған тақырыптардың уақыт талабына сай келуі, әлеуметтік дағдыларды қалыптастыруға назар аударуы.
ЖЕТІНШІ ЕРЕКШЕЛІГІ
Жаңартылған білім мазмұнында бағалаудың критериалдық жүйесі мұғалімге оқушының білімін, ептілігін және дағдысын анықтап қана қоймай, сонымен қатар оларды оқушының функционалдық сауаттылығымен байланыстырып қарауға мүмкіндік береді. Жаңартылған білім мазмұнындағы критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді.
Жаңартылған мазмұндағы білім беруде, оқыту әдістерінің кез келген түрін белсенді әрекетке айналдыру- мұғалімнің әдістемелік шеберлігі мен шығармашылық ізденісіне байланысты болмақ.

ГЕОГРАФИЯ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ТҮРЛЕРІ МЕН ӘДІСТЕРІ
Сабақ түрлері
жаңа білімді игеру сабағы
білімді тәжірибеде қолдану сабағы
өткен тақырыпты пысықтау және қайталау сабағы
білімді бақылау және жинақтау сабағы
аралас сабақ
жеке
жұптық;
топтық;
ұжымдық, яғни құрамы ауысып отыратын жұптардағы жұмыс.

«География» пәнінде оқытуда мұғалімдер төмендегідей педагогикалық тәсілдерді қолданады:
ЖББМ
Knowledge
Brainstorming
Тұлғаға бағдарланған тәсіл
Коммуникативтік тәсіл
Жоба орындау тәсілі
Құндылықтарға бағдарланған тәсіл
Саралап оқыту тәсілі
Іс-әрекеттік тәсіл
Зерттеу тәсілі
Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz