Дамыту технология Рөлдік технологиясы ойындар
Презентация қосу
МАЗМҰНЫ
Кіріспе
І. Білім жүйесіндегі қазіргі оқыту әдісі
1.1 Дамыта оқыту жүйесі бойынша сабақты оқыту 5
1.2 АКТ қолдана отырып оқыту
1.3 Модульдік оқыту 8
1.4 Сыни тұрғысынан ойлау
1.5 Ойын арқылы оқыту техналогиясы
ІІ. Балабақшада оқу әрекеті барысында жаңа-әдіс тәсілдерді
қолданудың ерекшеліктері 17
2.1 Ойын - бала білімін берік меңгерту құралы
2.2 Ақпараттық коммуникациялық технологиясын балабақшада
қолдану ерекшеліктері
2.3 Мектепке дейінгі жастағы балаларды табиғат аясымен
таныстыруда АКТ пайдалану
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Курстық жұмыстың мақсаты: Балабақшада оқу әрекеті барысында жаңа
әлдіс тәсілдерді қолданудың ерекшеліктерін қарастыру.
Міндеттері:
Балабақшада оқу әрекеті барысында қолданылатын жаңа-әдіс тәсілдерге
сипаттама беру;
Ойын және ақпараттық коммуникациялық технологиясын балабақшада
қолдану ерекшеліктеріне тоқталу;
Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігін дамыту құралы
ретінде танымдық ойынның тиімділігін эксперименталды түрде тексеру;
Мектепке дейінгі жастағы балаларды табиғат аясымен таныстыруда АКТ
пайдалану.
Зерттеу нысаны: мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділігі.
Зерттеу пәні: жаңа-әдіс тәсілдер мектеп жасына дейінгі балалардың оқу
құралы ретінде.
Зерттеу болжамы: егер мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту барысында
жаңа тәсілдерді мақсатты және жан-жақты қолданылса, үлкен мектеп жасына
дейінгі балалардағы танымдық белсенділікті нақты және едәуір арттыруға болады
деп болжанады.
Зерттеу әдістері: зерттеу мәселесі бойынша педагогикалық әдебиеттерді
теориялық талдау және жалпылау, оқу процесін бақылау, педагогикалық
эксперимент, педагогикалық экспериментті талдау әдісі, деректерді өңдеудің
статистикалық әдістері.
Өзектілігі
Мектепке дейінгі балаларды оқыту әдістері мыналар: көрнекі, ауызша
айту, тәжірибелік, АКТ пайдалану және ойын әдісі.
Мектепке дейінгі ұйымның ересек және мектепке даярлық топтарында
интернет материалдарды, кинофильмдер, диафильмдер, диапозитивтер және
т.б. пайдаланылады. Бұл оқыту әрекетін қызықты етеді, балаларды
айналадағы ортамен таныстыру мүмкіндігі кеңейеді, себебі өмірде тікелей
танысуға мүмкін болмайтын құбылыстарды көрсетуге болады. Экран арқылы
заттарды әр түрлі жағдайда: ірі . орташа және жалпы түрде, көрсету
мүмкіндігі болады. Балалар фильмдерден алған әсерлерін бір- бірімен
бөлісіп, суреттерінде, әңгімелерінде, ойындарында бейнелейді.
Оқыту әдісінің тиімді болуы үшін тәрбиеші түрлі тәсілдерді қолданады:
әңгімелесу әдісін пайдалана отырып, көктемде жапырағын жайған
бұтақтарды көрсетеді, жұмбақ жасырып, оны шештіреді, шағын әдеби
шығармалар оқып толықтырады; көлік қозғалысын немесе басқа қимыл-
әрекеттерді бақылауда сұрақтар қойып, қажетті түсініктер береді, сурет
салуда көрсету және түсіндіру тәсілдерін қолданады, балалардың көңілін
көтеру үшін өлең оқиды.
Жан – жақты, білімді, тәрбиелі ұрпақты өсіру жаңа
заманға қадам басу, балаға жолсерік болу үшін
Интерактивті
Жаңа
Дамыту
технология Рөлдік
технологиясы ойындар
Жобалау Ақпаратты
Ғылыми Коммуникати
втік
-ізденіс
Балабақшада оқу әрекеті барысында
пайдаланылатын әдістер
рек еті
қә
ы рлы
Тапқ Ізденпаздық
Ойын
Сезіну, қабылдау
Ойлау, барысында
зейін қою
Ойынның мақсаты: Баланы пәнге қызықтыру, логикалық ойлауын
дамыту. Таным әрекетін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау, алған білімді
тексеру, қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.
Әр қашан да тәрбиешi ойынға койылатын төмендегi әдiстемелiк
талаптарды бiлiп, орындап отыруы тиiс:
•Ойынның мақсаты нақты қойылып, керектi көрнекiлiктер мен
материалдар күн iлгерi дайындалып, оңтайлы жерге қойылуы
керек
•Ойынға кiрiсер алдында оның жүргiзiлу тәртiбi балаларға әбден
түсiндiрiлгенi жөн.
•Ойынға сыныптағы балалардың түгел қатысуын қамтамасызетуi
керек.
4. Ойынның жүру барысында тәрбиешi балалардың түгел
қатысуын қадағалаумен қатар, олардың ойын үстiнде шешiм
қабылдай бiлуiне, ойлана бiлуiне жетелеуi керек.
Балабақшадағы сыртқы безендіруі таза табиғи және құнсыз
заттардан жасалынып төңірегімізді көркейтіп тұр. Тәрбиеленушілердің
табиғатты танып білуге және оның тылсым тынысының өздік
ерекшіліктерін түсінуге арнайы таза ауадағы экологиялық кабинет
жасалды.Балалар тірі және өлі табиғат арасында, тірі организм мен
олардың өмір сүру ортасындағы байланыстарды орнатуға үйреніп
табиғатпен етене байланыста болады.
3-4 жасар балаларға арналған экологиялық жол салынған. Ол жолда
балалар құмырсқа иілеуімен, шағын тоғанымен, аралардың еңбегімен,
жәндіктер әлемімен танысады.
5-6 жасар балаларға арналған экология жолында, балалар бақша ішінде
тәрбиешілермен еңбек жасайды, көкеністердің өсіп-жетілуін бақылайды
және әлемнің қызықты жерлерімен танысуға мүмкіндік беріледі. Ол
үшін «мысыр елінің пирамидасы» жайғасқан, «кактустар әлемі», «орыс
халық ертегілері» және «қазақтың жайлауы» сияқты бұрыштар бар.
Балабақшаның ішіндегі безендіруі экологиялық бағытқа сай келеді, яғни
экология бөлмесі, экологиялық бұрыштар балалармен жұмыс жасауға
және балалардың жан - жақты дамуына ықпал жасайды. Тәрбиелеу мен
білім беру ісіне отбасын тарту, ата-аналарды педагогикалық үрдістерге
жоспарлау мен ұйымдастыруға қатыстыру, ата-аналардың
балабақшамен тығыз байланыста болуы.
Мультимедиялық ойын презентацияларын қолдану баланың материалды
өз бетінше игеру қабілетін қалыптастыруға мүмкіндік береді, өйткені
мультимедиялық технологияларды қолдана отырып ойындардың
безендірілуі ерекше тартымдылыққа ие және балалардың оларға деген
қызығушылығын едәуір арттырады. Мультимедиялық ойындар балаға
зейіннің осы қасиеттерін ойын түрінде үйретуге мүмкіндік береді, бұл
болашақта оған неғұрлым сенімді, зейінді болуға мүмкіндік береді.
Түрлі әдістерді пайдалану
сабақтың нақты мәнін
Балалардың барлығын терең ашуға көмектеседі;
ойынға қатыстыруға
Балалардың көбін
мүмкіндік туады;
бағалауға мүмкіндік
бар;
АКТ оқыту
Олардың әр технологиясының
қайсысының деңгейін нәтижелері:
анықтауға болады; Балаларды ізденіске
баулып, өз бетімен жұмыс
істеуге үйретеді;
Балалардың қабілеттері, сөз Жеке тұлғалық сипатын дамытуға,
саптау еркіндігі, шығармашылығын шыңдауға, өзіне
ұйымшылдығы,шығармашыл деген кәсіби сенімін
ық белсенділігі артады; қалыптастырады
Қорытынды
Қазіргі білім беру жүйесі инновациялық идеяларын күшейтуге және іске
асыруға бағытталған жаңа әдістемелік әзірлемелерді педагогикалық
практикаға кеңінен енгізуге жаңа мүмкіндіктер ашады. Соңғы уақытта
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) – тәрбие-білім беру және
түзету жұмыстарын ұйымдастыруда педагогтарға жақсы көмекші. Оқытудың
әдеттегі техникалық құралдарынан айырмашылығы, ақпараттық-
коммуникациялық технологиялар баланы көптеген дайын, қатаң таңдалған,
тиісті түрде ұйымдастырылған біліммен қанықтырып қана қоймай, зияткерлік,
шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, бұл мектепке дейінгі
балалық шақта өте маңызды – жаңа білім алу мүмкіндігі. Білім беруде
ақпараттық технологияларды қолдану мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі
оқу процесін едәуір байытуға, сапалы жаңартуға және оның тиімділігін
арттыруға мүмкіндік береді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz