Мектептегі дарындылықты диагностикалау: критерийлері, сатылары және ұйымдастыру қағидалары


Slide 1

«Дарындылықтың диагностикасы»

Slide 2

Дарындылықтың шығу тегінен бөлек оның диагностикасы болуы қажет. Мектептегі ұстаздарға оқушылардың әлеуетті мүмкіндігін танып білуіне көмектесетін әлеуметтік педагогтың және директор орынбасарының ролі осыған байланысты арта түседі.

Slide 3

Оқушылар келесі бағытта танылып айқындалады:

1) Шығармашылық ойлау қабілеті;

2) Өзін-өзі бағалау деңгейі;

3) Төзімділік;

4) Сезімталдық күші;

Slide 4

Міндеттері

1) Нормативті негізді үйрену;

2) Дарынды оқушылармен жұмыс жасауды жоспарлау;

3) Міндеттерді үлестіру;

3) Жобаны іске асырудың материалды-техникалық, педагогикалық шарттарын талдау;

4) Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру формалары мен әдістерін ашып көрсету.

Slide 5

Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру формалары мен әдістерін ашып көрсету.

I саты(бастауыш мектеп) - дарынды балаларды айқындауда олардың белгілі бір әрекеттегі табыстары есепке алынуы: оқу-білімдік, көркемдік, физикалық және т. б.

II-саты бұл кезеңде әрекеттің сабақтағы және сыныптан тыс әркелкі түрлері арқылы баланың танымдық, шығармашылық мүмкіндіктері мен қабілеттерін жеке бағалау өткізілуі

III-саты. Үлкен мектеп айрықша білім беру кеңістігі болып табылады. Онда бір жағынан, әлеуметтік-дағдыланған тұлғаның қалыптасуы бойынша оның міндетті қызметінің қоғаммен орындалуы аяқталса, екінші жағынан, құзіреттілік кешені үшін жағдайдың жасалуына әкеліп соғуы

Slide 6

I саты(бастауыш мектеп) - дарынды балаларды айқындауда олардың белгілі бір әрекеттегі табыстары есепке алынуы: оқу-білімдік, көркемдік, физикалық және т. б.

II-саты бұл кезеңде әрекеттің сабақтағы және сыныптан тыс әркелкі түрлері арқылы баланың танымдық, шығармашылық мүмкіндіктері мен қабілеттерін жеке бағалау өткізілуі

III-саты. Үлкен мектеп айрықша білім беру кеңістігі болып табылады. Онда бір жағынан, әлеуметтік-дағдыланған тұлғаның қалыптасуы бойынша оның міндетті қызметінің қоғаммен орындалуы аяқталса, екінші жағынан, құзіреттілік кешені үшін жағдайдың жасалуына әкеліп соғуы

Slide 7

Дарынды оқушылармен нәтижелі жұмыс жасаудың шарттары:

1) Дарынды балалармен жұмыс жасауда педагогикалық әрекеттердің принциптері ескерілуі:

2) Тұлғаның дамуы үшін ұсынылған мүмкіндіктердің максималды әртүрлілік принципі;

3) Оқытудың даралану және жіктелу принципі;

4) Мұғалімнің минималды қатысуымен өтетін оқушылардың үйлесімді жұмыстары үшін шарт жасау принципі;

5) Оқушылардың қосымша білім беру қызметін, көмегін, тәлімгерлігін еркін таңдау принципі.


Ұқсас жұмыстар
Кәсіптік іріктеу: қағидалары мен бағалау критерийлері
Ұлттық клиникалық басқарушылықтың құрылу қағидалары, әдістемелері және енгізу сатылары
А.Н. Лутошкин: өмірі, еңбектері және мектептегі психологиялық климатты диагностикалау әдістемелері
Қазіргі мектептегі тәрбие жүйесінің мазмұны мен ұйымдастыру принциптері
Биохимия пәнінде жоба жұмыстарын ұйымдастыру және бағалау критерийлері
Аудиторлық дәлелдеулер: анықтамасы, көздері, алыну сатылары және бағалау критерийлері
Мектептегі бастауыш сынып әдістемелік бірлестігін жоспарлау мен ұйымдастыру
Балалардың сөйлеу тіліндегі ақаулықтарды диагностикалау және логопедиялық тексеру әдістері мен қағидалары
Мектептегі қосымша оқу-тәрбиелік қызметті ұйымдастыру және оның модельдері
Мектептегі психологиялық қызметті ұйымдастыру, негізгі бағыттары және құжатталу тәртібі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz