Дарындылықтың диагностикасы
Презентация қосу
«Дарындылықтың
диагностикасы»
Дарындылықтың шығу тегінен бөлек оның
диагностикасы болуы қажет. Мектептегі
ұстаздарға оқушылардың әлеуетті мүмкіндігін
танып білуіне көмектесетін әлеуметтік
педагогтың және директор орынбасарының
ролі осыған байланысты арта түседі.
Оқушылар келесі бағытта танылып айқындалады:
1) Шығармашылық ойлау қабілеті;
2) Өзін-өзі бағалау деңгейі;
3) Төзімділік;
4) Сезімталдық күші;
Міндеттері
1) Нормативті негізді үйрену;
2) Дарынды оқушылармен жұмыс жасауды жоспарлау;
3) Міндеттерді үлестіру;
3) Жобаны іске асырудың материалды-техникалық, педагогикалық
шарттарын талдау;
4) Дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру формалары мен
әдістерін ашып көрсету.
Дарынды балалармен жұмысты
ұйымдастыру формалары мен әдістерін
ашып көрсету.
I саты(бастауыш мектеп) – дарынды балаларды айқындауда
олардың белгілі бір әрекеттегі табыстары есепке алынуы:
оқу-білімдік, көркемдік, физикалық және т.б.
II-саты бұл кезеңде әрекеттің сабақтағы және сыныптан
тыс әркелкі түрлері арқылы баланың танымдық,
шығармашылық мүмкіндіктері мен қабілеттерін жеке
бағалау өткізілуі
III-саты.Үлкен мектеп айрықша білім беру кеңістігі болып
табылады. Онда бір жағынан, әлеуметтік-дағдыланған
тұлғаның қалыптасуы бойынша оның міндетті қызметінің
қоғаммен орындалуы аяқталса, екінші жағынан, құзіреттілік
кешені үшін жағдайдың жасалуына әкеліп соғуы
I саты(бастауыш мектеп) – дарынды балаларды айқындауда
олардың белгілі бір әрекеттегі табыстары есепке алынуы:
оқу-білімдік, көркемдік, физикалық және т.б.
II-саты бұл кезеңде әрекеттің сабақтағы және сыныптан
тыс әркелкі түрлері арқылы баланың танымдық,
шығармашылық мүмкіндіктері мен қабілеттерін жеке
бағалау өткізілуі
III-саты.Үлкен мектеп айрықша білім беру кеңістігі болып
табылады. Онда бір жағынан, әлеуметтік-дағдыланған
тұлғаның қалыптасуы бойынша оның міндетті қызметінің
қоғаммен орындалуы аяқталса, екінші жағынан, құзіреттілік
кешені үшін жағдайдың жасалуына әкеліп соғуы
Дарынды оқушылармен нәтижелі жұмыс
жасаудың шарттары:
1) Дарынды балалармен жұмыс жасауда
педагогикалық әрекеттердің принциптері ескерілуі:
2) Тұлғаның дамуы үшін ұсынылған мүмкіндіктердің
максималды әртүрлілік принципі;
3) Оқытудың даралану және жіктелу принципі;
4) Мұғалімнің минималды қатысуымен өтетін
оқушылардың үйлесімді жұмыстары үшін шарт жасау
принципі;
5) Оқушылардың қосымша білім беру қызметін,
көмегін, тәлімгерлігін еркін таңдау принципі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz