Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған білім беру және білім беру орталықтары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«М. ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы: Дактилология
Орындаған: Бектасова Б.
ТП-18-2К1
Қабылдаған:Турекулова Наргиза

Дактилология (гр. δάκτυλος - саусак, гр. λόγος - білім) - мылкау-санырау адамдардың ымдап сөйлесетін саусақ әліппесі. Қолмен "сөйлескенде" сейлеуші саусақтармен әріп танбасын көрсетеді, ал тындаушы саусак қимылына қарап оны анғарады




Ым тілі - ым-ишарадан тұратын дербес тіл, олардың әрқайсысы мимикамен, ауыз бен еріннің пішінімен немесе қимылымен, сондай-ақ дене қалпын үйлестіре отырып қолмен жасалады. Бұл тілдер негізінен саңырау және нашар еститін мәдениеттерде қарым-қатынас мақсатында қолданылады. Есту қабілетін жоғалтпайтын адамдардың ымдау тілдерін пайдалануы екінші дәрежелі, бірақ өте кең таралған: ымдау тілін пайдаланушылар болып табылатын есту қабілеті бұзылған адамдармен жиі сөйлесу қажеттілігі туындайды.

Пайда болу тарихы
Хуан Пабло Бонет, «Редуксион де лас летра и арте para enseñar a hablar a los mudos», «Әріпті қысқарту және мылқауларды сөйлеуге үйрету өнері» (Мадрид, 1620)
Әрине, есту ымдау тілдері бар қоғамдарда бірнеше саңыраулар оларды қолданып, оларды шығармашылықпен байытқан. Алайда, мұндай функционалды дамыған, лексикалық бай нұсқалар қысқа мерзімді болып шықты, олардың қолданылуы саңыраулардың тар қарым-қатынас шеңберінен шықпады. Функционалды түрде бай тілді сақтауға және оны жаңа мүшелерге беруге қабілетті көптеген саңырау қауымдастықтар - бұл қалалық жерлерде халық тығыздығы жоғары болатын кеш құбылыс. Дегенмен, ерекше жағдайлар бар (ауыл ымдау тілдері) : мысалы, Бразилияның солтүстік-шығысындағы шағын елді мекендерде тұратын Урубу тайпасында саңырау адамдардың саны өте көп - жетпіс бестен бір; Бұл жерде саңыраулар қолданатын дамыған ымдау тілі дамығаны таңқаларлық емес, бірақ тайпаның барлық мүшелеріне белгілі.

Еуропада қазіргі заманда халықтың ұтқырлығының артуына байланысты үлкен аумақтарда тұтас мемлекеттер шеңберінде біртұтас, ұлттық тілдер қалыптаса бастады. Белгілі бір мағынада ымдау тілдері жағдайында параллельді процесс орын алды. Бүкіл мемлекеттердің аумағында ымдау тілдерінің дамуы мен таралуына ең маңызды серпін 18 ғасырдың аяғында пайда болды. Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған білім беру және білім беру орталықтары: Францияда - Аббе Шарль Мишель де ль'Эпенің жетекшілігімен, Германияда - Самуэль Гейниккенің жетекшілігімен.

Саңырау педагогтардың басты міндеті - балалардың тиісті тілдердің жазбаша түрін меңгеруіне жағдай жасау; Саңыраулардың ұлттық қауымдастықтарында дамыған табиғи ымдау тілдері тілдерді оқытудың негізі болды, бірақ олардың негізінде француз (және неміс) тілдерінің сурдоаудармасын жасанды түрде жасай бастады. Дыбыс және ымдау тілдерінің құрылымындағы үлкен сәйкессіздіктерге байланысты сөздік табиғи ымдау тілдерінде қажет емес (предлогтарды, грамматикалық жынысты және т. ) .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz