Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған білім беру және білім беру орталықтары


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«М. ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»

«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ

«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы: Дактилология

Орындаған: Бектасова Б.

ТП-18-2К1

Қабылдаған:Турекулова Наргиза

Slide 2

Дактилология (гр. δάκτυλος - саусак, гр. λόγος - білім) - мылкау-санырау адамдардың ымдап сөйлесетін саусақ әліппесі. Қолмен "сөйлескенде" сейлеуші саусақтармен әріп танбасын көрсетеді, ал тындаушы саусак қимылына қарап оны анғарады

Slide 3 Slide 4 Slide 5 Slide 6

Ым тілі - ым-ишарадан тұратын дербес тіл, олардың әрқайсысы мимикамен, ауыз бен еріннің пішінімен немесе қимылымен, сондай-ақ дене қалпын үйлестіре отырып қолмен жасалады. Бұл тілдер негізінен саңырау және нашар еститін мәдениеттерде қарым-қатынас мақсатында қолданылады. Есту қабілетін жоғалтпайтын адамдардың ымдау тілдерін пайдалануы екінші дәрежелі, бірақ өте кең таралған: ымдау тілін пайдаланушылар болып табылатын есту қабілеті бұзылған адамдармен жиі сөйлесу қажеттілігі туындайды.

Slide 7

Пайда болу тарихы

Хуан Пабло Бонет, «Редуксион де лас летра и арте para enseñar a hablar a los mudos», «Әріпті қысқарту және мылқауларды сөйлеуге үйрету өнері» (Мадрид, 1620)

Әрине, есту ымдау тілдері бар қоғамдарда бірнеше саңыраулар оларды қолданып, оларды шығармашылықпен байытқан. Алайда, мұндай функционалды дамыған, лексикалық бай нұсқалар қысқа мерзімді болып шықты, олардың қолданылуы саңыраулардың тар қарым-қатынас шеңберінен шықпады. Функционалды түрде бай тілді сақтауға және оны жаңа мүшелерге беруге қабілетті көптеген саңырау қауымдастықтар - бұл қалалық жерлерде халық тығыздығы жоғары болатын кеш құбылыс. Дегенмен, ерекше жағдайлар бар (ауыл ымдау тілдері) : мысалы, Бразилияның солтүстік-шығысындағы шағын елді мекендерде тұратын Урубу тайпасында саңырау адамдардың саны өте көп - жетпіс бестен бір; Бұл жерде саңыраулар қолданатын дамыған ымдау тілі дамығаны таңқаларлық емес, бірақ тайпаның барлық мүшелеріне белгілі.

Slide 8

Еуропада қазіргі заманда халықтың ұтқырлығының артуына байланысты үлкен аумақтарда тұтас мемлекеттер шеңберінде біртұтас, ұлттық тілдер қалыптаса бастады. Белгілі бір мағынада ымдау тілдері жағдайында параллельді процесс орын алды. Бүкіл мемлекеттердің аумағында ымдау тілдерінің дамуы мен таралуына ең маңызды серпін 18 ғасырдың аяғында пайда болды. Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған білім беру және білім беру орталықтары: Францияда - Аббе Шарль Мишель де ль'Эпенің жетекшілігімен, Германияда - Самуэль Гейниккенің жетекшілігімен.

Slide 9

Саңырау педагогтардың басты міндеті - балалардың тиісті тілдердің жазбаша түрін меңгеруіне жағдай жасау; Саңыраулардың ұлттық қауымдастықтарында дамыған табиғи ымдау тілдері тілдерді оқытудың негізі болды, бірақ олардың негізінде француз (және неміс) тілдерінің сурдоаудармасын жасанды түрде жасай бастады. Дыбыс және ымдау тілдерінің құрылымындағы үлкен сәйкессіздіктерге байланысты сөздік табиғи ымдау тілдерінде қажет емес (предлогтарды, грамматикалық жынысты және т. ) .


Ұқсас жұмыстар
Билингвистикалық оқытудың методологиясы
Есту бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Есту қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеудің маңызды және даму ерекшеліктері
Көру қабілеті нашар
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Мүмкіндігі шектеулі оқушылар
Есту қабілеті бұзылған балалардың тәрбие жұмыстарының ерекшеліктері
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
ДЕФЕКТОЛОГИЯ
Мектеп психологының рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz